PDA

View Full Version : Who's playing interclub this year?

Svennovitch
Mar 23rd, 2005, 05:00 PM
Like the title says.

What division are you playing? And what is your ranking in the team?

Svennovitch
Mar 23rd, 2005, 05:02 PM
I am playing for the first time in H5 'Intergewestelijk' this year. That means our combined points are less than 100 pts.

I am the second player of the team with a ranking of C15/4. We start the last weekend of April and finish the last weekend of May. That means playing 5 times.

I am looking forward to it :bounce:

tennisbelge
Mar 23rd, 2005, 05:09 PM
I'll play for the first time for my new club (Smashing Nivelles in Hainaut / Henegouwen). 2nd division (max 255 points), 3rd player.

fleemke≥
Mar 23rd, 2005, 07:19 PM
D5 (?) I'm third :) and playing for MTC Leopoldsburg :)

Svennovitch
Mar 23rd, 2005, 09:57 PM
Good luck, JoŽl and Evie!!

Keep the team spirit high! That's what I think is super about interclub. The only time you don't win for your own, but for your team mates and the club!!

I am playing for TK De Blauwe Reiger in Brugge!

Come-on-kim
Mar 24th, 2005, 06:58 AM
I am not playing, but I wish I could!

baico
Mar 24th, 2005, 10:57 AM
Heren VII
West-Vlaanderen
Chalet Suisse
Knokke

:)

per4ever
Mar 28th, 2005, 10:15 AM
I'm playing too..I'm not ranked (yet) never played tournaments before.

Playing Heren VII for TC Zaffelare.

2ace2
Mar 28th, 2005, 11:26 AM
Heren VII
Limburg
TC Herderen (Riemst)

tfannis
Mar 29th, 2005, 06:37 PM
Dames V
Vlaams-Brabant
TC De Jonge Wingerd (Hoeilaart)
3de speler (C30/2)

Sarah<Kim-fan>
Mar 31st, 2005, 05:01 PM
I was going to play Interclub Dames 5(I'm C+30/2) for my club Center Court Ruiselede, but thanks (:rolleyes: ) to my glanduar fever I'm not gonna play this year... :sad:

maybe just the last tie, since one girl from our team is pregnant and three others have exams, so I might play the last time, but I haven't touched a racket since beginning January so maybe it would be better if I just didn't play :p;)...

per4ever
Apr 18th, 2005, 12:56 PM
I lost in both my single and double :sad: but I didn't play too bad, certainly not considering it's my debut :)

fleemke≥
Apr 18th, 2005, 01:05 PM
Well bacause off the rain on saturday our meeting is replaced to wednesday :)

Svennovitch
Apr 18th, 2005, 02:49 PM
In West-Vlaanderen, we start next weekend.

But I won't be playing :sad:
Injured my knee during snowboard-holiday. Still out until at least mid May... :bigsad:

arn
Apr 18th, 2005, 04:13 PM
In West-Vlaanderen, we start next weekend.

Injured my knee during snowboard-holiday. Still out until at least mid May... :bigsad:

:hug:

I'm also not playing tennis anymore :( also knee-problems. 2 years ago I was out for +- one year because of problems with my knee-cap and now I have the same feeling again in it :( So I will just rest untill I don't feel anything anymore, but since 1.5 week the feeling didn't change at all :(

Svennovitch
Apr 18th, 2005, 05:33 PM
Stupid knees :(

Today was the first day it felt a little better though *knock on wood*

per4ever
Apr 19th, 2005, 12:02 PM
that's one good reason why I never go ski-ing or snowboarding..there are just way too many injuries in those sports.. and mostly on knees and ancles. Once you get problems with those, they are mostly for life..

Svennovitch
Apr 19th, 2005, 01:23 PM
that's one good reason why I never go ski-ing or snowboarding..there are just way too many injuries in those sports.. and mostly on knees and ancles. Once you get problems with those, they are mostly for life..

Thanks for cheering me up :rolleyes:

But you are right: if you don't live you can't die either...

fleemke≥
Apr 19th, 2005, 02:07 PM
take care of yourself Svennovitch. Take your time to recover and you'll be playing tennis again soon :) I know persons who hurt their knees several times and struggled a lot but they are still playing :) never give up :)

Svennovitch
Apr 19th, 2005, 02:23 PM
Thanks, fleem :kiss:

I hope you have a good time tomorrow :) I'll be crossing my fingers ;)

arn
Apr 19th, 2005, 05:00 PM

If I were you I would stop crossing the streets, playing soccer,.... :scratch: ;)

Come-on-kim
Apr 20th, 2005, 07:15 AM

Ouh Sven, I have pic for you ;) I'll send it once to Arne for him to send it to you!

fleemke≥
Apr 20th, 2005, 10:27 AM
I'm nervous :o:scratch:

Freija
Apr 20th, 2005, 11:03 AM
I play in Dames IV for TC Witte Kaproenen! It's my first time, so I'm a little nervous!

fleemke≥
Apr 20th, 2005, 06:52 PM
Well ...
Lost my singles 6/3 6/4 but played very well and came back from 5/1 in second.
Lost my doubles in 3 .. well I had to quit because pain in my rightarm :sad: The balls were very heavey due the rain and I didn't play since august so ...
I'm very happy with mij sigles, I was running very well, gave a lot off ball back, made some great points (my drops were :eek today! :cool:) I only trained 2 times last week so I need to find some rythm again!

But I'm a bit affraid with my arm :sad: it hurts so I hope I'll get ready for saturday!

Svennovitch
Apr 20th, 2005, 08:46 PM
Well ...
Lost my singles 6/3 6/4 but played very well and came back from 5/1 in second.
Lost my doubles in 3 .. well I had to quit because pain in my rightarm :sad: The balls were very heavey due the rain and I didn't play since august so ...
I'm very happy with mij sigles, I was running very well, gave a lot off ball back, made some great points (my drops were :eek today! :cool:) I only trained 2 times last week so I need to find some rythm again!

But I'm a bit affraid with my arm :sad: it hurts so I hope I'll get ready for saturday!

Take care of yourself! I know how it is to be injured. Hopefully it was only some exhaustion from a muscle. Then you'll be ready Saturday :)

It can only get better from here. Interclub is a nice warm-up for the upcoming tournaments ;)

fleemke≥
Apr 21st, 2005, 06:34 PM
mmm tis opgezwollen :sad: dus ik vrees ervoor :sad: ma toch merci!
sorry geen zin in engels ;)

per4ever
Apr 23rd, 2005, 04:02 PM

sorry, that was not my intention..

But you can't ignore the fact that many serious injuries on knees and ancles come from skiing and skateboarding...

It has nothing to do with not living..only but making priorities and not taking risks if they can have impact on things you find utterly important.

per4ever
Apr 23rd, 2005, 04:06 PM
I play in Dames III for TC Witte Kaproenen! It's my first time, so I'm a little nervous!

oh you play in Deinze? I played doubles there a couple of weeks ago..

per4ever
Apr 23rd, 2005, 04:07 PM
mmm tis opgezwollen :sad: dus ik vrees ervoor :sad: ma toch merci!
sorry geen zin in engels ;)

veel beterschap fleemke!

tfannis
Apr 24th, 2005, 01:49 PM

:rolleyes: Stop dan vooral met voetballen en tennissen, ook daar zijn blessures voor het leven op te lopen (en daar kan ik van meespreken, maar het kan me eerlijkgezegd weinig schelen). En autorijden houdt ook veeeeeeel risico in...ge zult in uw nog ws lange leven wel eens een accident tegenkomen...gevaarlijk gevaarlijk.

I won yesterday :D 6-4 6-7(4) 6-4 against a higher ranked player :bounce: Three hours and fifteen minutes :smash: Thanks to the rain I was able to pull through...I was leading 3-0 in the final set when I started to have heavy calf cramps :o She came back to level 3 all, but then the rain saved me :worship:
And we won the meeting 4-2 :D

:hug: all the injured...be patiened :)

fleemke≥
Apr 25th, 2005, 04:05 PM
My team won against Koersel :bounce: 1/5 :cool:

goe gedaan Lotte :D

tennisbelge
Apr 26th, 2005, 10:05 AM
We won 7/5 against Kalypso (doubles are worth 2 points in AFT regional interclubs). I won both single (6/1-7/5 against a lower ranked player) and double (6/0-6/0).
This Sunday my team is bye but I'll play for another team since they have an injured player.

baico
Apr 26th, 2005, 10:53 AM
i (C30/4) won my single match against a C30/2 6-3 6-2 :D
but we lost 1-8 :(:D

Svennovitch
Apr 26th, 2005, 11:32 AM
We won 7/5 against Kalypso (doubles are worth 2 points in AFT regional interclubs). I won both single (6/1-7/5 against a lower ranked player) and double (6/0-6/0).
This Sunday my team is bye but I'll play for another team since they have an injured player.

congrats!!!

I didn't know it was already done like that. They are talking about giving the doubles matches 2 points in VTV interclub, but it's still 1 point here. Does it change a lot? The doubles matches are really important now, I guess.

Svennovitch
Apr 26th, 2005, 11:32 AM
i (C30/4) won my single match against a C30/2 6-3 6-2 :D
but we lost 1-8 :(:D

You saved your team's honour! Congrats ;)

fleemke≥
Apr 26th, 2005, 12:10 PM
congrats!!!

I didn't know it was already done like that. They are talking about giving the doubles matches 2 points in VTV interclub, but it's still 1 point here. Does it change a lot? The doubles matches are really important now, I guess.

Well I'm hearing that for 3 years now :confused: I don't know if it changes mutch ... but I'm 30/2 in doubles (30/4 in singles) and if doubles is worth 2 points my doubleranking will count ... at this moment it doesn't matter.

tennisbelge
Apr 27th, 2005, 07:22 AM
Well I'm hearing that for 3 years now :confused: I don't know if it changes mutch ... but I'm 30/2 in doubles (30/4 in singles) and if doubles is worth 2 points my doubleranking will count ... at this moment it doesn't matter.

No, the silly thing is that double ranking isn't taken into account. It counts only for double tournaments...

It really changes a lot of things. Last year we were leading twice 4/2 after the singles and won only one double. Therefore we made two draws 6/6 instead of two 5/4 victories.

per4ever
Apr 27th, 2005, 07:46 AM
:rolleyes: Stop dan vooral met voetballen en tennissen, ook daar zijn blessures voor het leven op te lopen (en daar kan ik van meespreken, maar het kan me eerlijkgezegd weinig schelen). En autorijden houdt ook veeeeeeel risico in...ge zult in uw nog ws lange leven wel eens een accident tegenkomen...gevaarlijk gevaarlijk.

*zucht* Je kan ook een blessure voor het leven op lopen door te struikelen en verkeerd te vallen :rolleyes: De kans is gewoon veeeeeeel groter bij skiŽn en dat kan je toch moeilijk ontkennen :tape:

tfannis
Apr 28th, 2005, 10:28 AM
*zucht* Je kan ook een blessure voor het leven op lopen door te struikelen en verkeerd te vallen :rolleyes: De kans is gewoon veeeeeeel groter bij skiŽn en dat kan je toch moeilijk ontkennen :tape:

De kans is in principe groter ja, maar dat zou geen argument mogen zijn om het niet te doen (ik moet zeggen...ik heb al zeer veel geskied en nog nooit iets geblesseerd, terwijl tennis en fietsen me al wel iets hebben doen oplopen)...als het u nu ni leuk lijkt ofzo, akkoord, maar nooit skieŽn louter omwille van de kans op blessure is een nogal typische instelling voor het K'tje ;)

per4ever
Apr 28th, 2005, 11:06 AM
Iedereen zijn mening natuurlijk. Iedereen heeft een eigen idee over welke risico's hij/zij wil nemen om iets te doen. Ik ken persoonlijk verschillende mensen die gaan skiŽn zijn en daar blessures voor het leven opgelopen hebben. Niet dat ze nu in een karretje zitten he, maar wel blijvende problemen met vooral knieŽn. Wel voor mij is dat dus geen risico dat ik bereid ben te nemen.

Ik hoop dat je nog lang/veel kan skiŽn zonder iets tegen te komen!

Svennovitch
Apr 28th, 2005, 11:22 AM
Iedereen zijn mening natuurlijk. Iedereen heeft een eigen idee over welke risico's hij/zij wil nemen om iets te doen. Ik ken persoonlijk verschillende mensen die gaan skiŽn zijn en daar blessures voor het leven opgelopen hebben. Niet dat ze nu in een karretje zitten he, maar wel blijvende problemen met vooral knieŽn. Wel voor mij is dat dus geen risico dat ik bereid ben te nemen.

Ik hoop dat je nog lang/veel kan skiŽn zonder iets tegen te komen!

Leef jij altijd zo voorzichtig?

per4ever
Apr 28th, 2005, 02:11 PM
Sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker voor mij, en die wil ik niet op het spel zetten door onnodige risico's te nemen.

Ik leef niet echt 'voorzichtig', maar wel beredeneerd..

tfannis
Apr 28th, 2005, 04:48 PM
Dat is een serieus understatement ;)

Svennovitch
Apr 28th, 2005, 04:52 PM
Sommige dingen zijn nu eenmaal belangrijker voor mij, en die wil ik niet op het spel zetten door onnodige risico's te nemen.

Oh, ik denk dat je veel mist in je leven, maar het is jouw keuze. Niets leuker dan onberedeneerd door het leven te gaan.

per4ever
Apr 29th, 2005, 06:29 PM
als rationeel mens kan ik moeilijk onberedeneerd door het leven gaan lol :D

per4ever
Apr 29th, 2005, 06:29 PM
Dat is een serieus understatement ;)

:angel:

arn
Apr 29th, 2005, 07:31 PM
Ik noem mezelf een rationeel mens, maar af en toe moet je eens alle remmen loslaten. Als ik voortdurend met de remmen op zou moeten leven, zou het leven maar saai zijn :yawn:

fleemke≥
Apr 30th, 2005, 07:49 PM
nie kunnen spelen :rolleyes: pfft en t was zo een zalig weer! WE hebben trouwens 3-3 gespeeld ma verloren in aantal games :sad:

Hopelijk volgende week met mij erbij en beter ;) (ni da ik de garantie daarvoor ben natuurlijk!)

tfannis
May 1st, 2005, 08:50 AM
Verloren, zowel ikke als het team :sad: Ik heb toch een setje weten te pakken, twas 6-2 1-6 2-6. En voor de rest is er door ons maar enkel een enkelmatch gewonnen...wel de eerste, dus we hadden nog goeie moed lol :o

per4ever
May 1st, 2005, 06:13 PM
7-2 gewonnen met de ploeg :bounce:

zelf 7-5 6-0 verloren in het enkel, en 6-3 6-3 gewonnen in het dubbel..

baico
May 2nd, 2005, 10:59 AM
7-5 3-6 6-4 verloren na 2u30 tegen hoger klassement

weer veel geleerd :)

reactie van die hoger geklasseerde achteraf : "wel veel werk met je gehad, die ballen bleven maar terug komen" :)

in dubbel wel gewonnen, 6-4 6-3 :D

tennisbelge
May 2nd, 2005, 01:59 PM
We won 8/4 (4/2 after the singles). Won both single (6/4-6/4) and double (6/4-6/2)

Svennovitch
May 2nd, 2005, 02:06 PM
Well played to all those who won!!
And better luck next time to those who lost ;)

Although I am injured, I am gonna update you on the results my team and replacer are getting. Last week they won 4-5 and this week they won 7-2, it looks like they don't need me after all :o
I just hope they qualify for the final round, so I can join them and play a match!

fleemke≥
May 7th, 2005, 08:19 PM
heb vandaag terug gespeeld .. wel dubbel want was wa bang ;) Eerste set was een hel ma set 2 en 3 waren goe :cool: Conditie zit goe en ik liep achter elke bal ... tot ergenis van de madammekes aan de andere kant :cool:

Heb geen pijn meer en kan volgende week enkelen en dubbelen :cool:

LefandePatty
May 8th, 2005, 06:52 AM
I play interclubs :)
but in Switzerland lol :lol:
last week we won 7-2 :)
and yesterday we won 9-0 :p

Svennovitch
May 9th, 2005, 09:07 PM
heb vandaag terug gespeeld .. wel dubbel want was wa bang ;) Eerste set was een hel ma set 2 en 3 waren goe :cool: Conditie zit goe en ik liep achter elke bal ... tot ergenis van de madammekes aan de andere kant :cool:

Heb geen pijn meer en kan volgende week enkelen en dubbelen :cool:

:yeah:

En de rest? Uitgeregend?

per4ever
May 10th, 2005, 09:20 AM
enkel verloren met 7-6 4-6 6-4 :mad:
dubbel ook verloren met 4-6 6-2 6-3 :sad:

ontmoeting verloren met 5-4 :(

Jammer, er zat zoveel meer in...

baico
May 10th, 2005, 10:57 AM
zondag gewonnen met 6-2 6-2 :) ontmoeting 2-7 verloren

nog 50 puntjes en ben C30/2 :)

fleemke≥
May 10th, 2005, 12:13 PM

En de rest? Uitgeregend?

Nee nee :D 5/1 aan ons broek ma heb met mijn partner dan toch de eer kunnen redden :D

tennisbelge
May 10th, 2005, 01:44 PM
We won 8/4 (won my single 6/3-6/4 against equal ranked player and didn't play the double). We need a draw this Sunday to qualify. If we lose, we'll have to win our last (away match) against the strongest team of the group.

tfannis
May 13th, 2005, 10:31 AM

En de rest? Uitgeregend?

Wel regenen heeft het alleszins gedaan vorige zaterdag :tape: Maar we hebben twee binnenterreinen dus het viel mee.
We hebben 3-3 gespeeld, verloren in sets :( En da lag aan mijn en mijn partner voort dubbel (ik heb ni geŽnkeld deze keer). We hebben de laatste en gemakkelijkste dubbel gespeeld en op een of andere bizarre manier hebben we de tweede set verloren met 6-1 (terwijl we de eerste en laatste op ons 1 been hebben binnengehaald). Zonde :rolleyes:

fleemke≥
May 15th, 2005, 03:43 PM
voila t zit er weer op :)
Gisteren enkel en dubbel gespeeld. enkel ging totaal ni!!! Niks lukte en maakte veel te veel fouten. Ben dan afbraaktennis beginnen spelen (lees :7m over het net) en madam werd bijna zot ma jammer genoeg ni helemaal!
In dubbel lukte dan weer alles :rolleyes: Mijn dubbelpartner en ik sloegen winnende services ŗ volontť en zij zei wa ik moet doen. "Seg legt daar eens ne drop" ... en da lukte dan ook nog he :o Eigenlijk waren we die gewoon aan t afslachten :o 6/0 6/1 en de andere hun 1ste set was nog ni gedaan :o T was daar 4/3 of zo :o

Leuk om zo te mogen eindigen ... ma jammer da het al gedaan is!

tfannis
May 15th, 2005, 09:23 PM
Wij hebben nog ťťn ontmoeting te gaan volgende week, maar veel maakt het niet meer uit. Gisteren, alweer, met 5-1 verloren :o Maar ik heb wel voor de eerreddende 1 gezorgd :cool: Enkel met 6-7 6-2 6-1 gewonnen; dubbel 6-3 6-4 de boot in ;)

tennisbelge
May 16th, 2005, 09:33 AM
We lost yesterday 2/10. They reinforced their team with a B-15 in first position. We'll have to win next week to qualify. Hopefully the other team, which is already qualified, will not be very motivated.
I lost my single after 3h20' 7/5-6/7(2)-7/6(5) after having two matchpoints at 5/6 on his serve and saving two matchpoints in the tie-break.
I also lost my double 6/1-6/4. I was playing with a C15.2 against B-15 and C15.

Svennovitch
Apr 5th, 2006, 01:37 PM
BUMP!!

Iedereen al in vorm? Ik kijk er naar uit, na vorig jaar slechts 1 matchke te hebben kunnens spelen en dan nog te verliezen. Ik wil dit jaar knallen om zo de ontgoocheling van vorig jaar te vergeten :)

Ik ben 2de man in een ploeg in Heren V, dat is tot 100 punten.

Svennovitch
Apr 5th, 2006, 01:41 PM

It took almost 1 year to heal almost completely. Since a few weeks I can play painless, even after playing for 2 hours. Knees take time to heal!

arn
Apr 5th, 2006, 06:44 PM
great to hear you can play painless!!

3 years ago I was also out for a year with my knee :(

baico
Apr 5th, 2006, 07:39 PM
Heren VI
West-Vlaanderen - Chalet Suisse
1e man :)

arn
Apr 5th, 2006, 10:09 PM
Heren VI

Welk klassement heb je dan?

Svennovitch
Apr 6th, 2006, 07:28 AM
Heren VI

Hmm, 1e man, dat zou toch ongeveer C+15/4 moeten zijn! Wanneer trainen wij eens, Heist/Duinbergen ligt niet zo ver van Brugge ;)

baico
Apr 6th, 2006, 07:36 PM
@Arn : C+30

@Sven : goed idee! mijn msn zit in je pm-box

Svennovitch
Apr 7th, 2006, 08:42 AM
@Arn : C+30

@Sven : goed idee! mijn msn zit in je pm-box

Pfew, eerste man C+30, dat wordt knokken elke keer. Gemiddelde ranking van de eerste man is toch meestal C+15/4 tot C15/2. Drie jaar geleden wanneer we de finale speelden van West-Vlaanderen (en verloren, sic) was de eerste man B0 en alle andere spelers zwaar ondergeklasseerde C30/4 of NG. Die B0 was hun coach.

fleemke≥
Apr 7th, 2006, 02:25 PM
begin volgende week en heb deze winter 2 keer gespeeld en HOOP dat de club morgen open gaat en dat het weer een beetje deftig is dinsdag!

Svennovitch
Apr 7th, 2006, 02:55 PM
Al 2 keer een uurtje gespeeld deze week en het viel toch tegen. Het is weer een ferme aanpassing om uit perfect, effen terreinen zonder wind, naar buiten te gaan spelen. 't Was vechten tegen de wind...

arn
Apr 7th, 2006, 05:12 PM
Ik denk dat bij ons de terreinen buiten pas eind april opengaan :(

Svennovitch
Apr 7th, 2006, 06:19 PM
Ik denk dat bij ons de terreinen buiten pas eind april opengaan :(

Zijn er dan geen interclubploegen bij jullie? Of spelen die eerst een aantal weken binnen op tapijt?

arn
Apr 7th, 2006, 06:53 PM
Er zijn zeker ploegen bij ons, ik denk een stuk of 5. Die zullen dan wel binnen spelen zeker? Ik denk niet dat ze buiten de terreinen al hebben aangelegd.

arn
Apr 7th, 2006, 10:58 PM
Ik heb het eens nagegaan, bij ons kan je pas buitenspelen vanaf 20 april, rijkelijk laat. Er is ook 1 veld minder, 7 ipv 8.

fleemke≥
Apr 11th, 2006, 07:06 PM
buiten gespeeld :) en t was plezant!

Svennovitch
Apr 12th, 2006, 11:36 AM
buiten gespeeld :) en t was plezant!

ik al een 4-tal keer, maar het is toch nog friskes, en die wind :rolleyes:

fleemke≥
Apr 13th, 2006, 05:51 PM
allez gisteren maar ne keer gedubbelt om te zien hoe we ons zouden opstellen :o

En zatedag is t zo ver he! We gaan ons best doen en dan zullen we wel zien hoe hard we slaag krijgen ;)

fleemke≥
Apr 16th, 2006, 03:25 PM
Mol Field vs Leopoldsburg 1-5 :D

Heb zowel enkel als dubbel gewonnen! Eerste set in enkel verloren maar dan blijven knokken en ik vond zelfs dat ik een goede 2 de set gespeeld heb! ZEker als je ziet wat voor een pattatenveld dat was en er stond serieus wat wind!

Dubbel was dubbeltje op zijn kant ma toch in 2 sets gewonnen 7/5 7/5

Come-on-kim
Apr 17th, 2006, 10:23 AM
Proficiat Evi :bounce:

Svennovitch
Apr 17th, 2006, 02:08 PM
Mol Field vs Leopoldsburg 1-5 :D

Heb zowel enkel als dubbel gewonnen! Eerste set in enkel verloren maar dan blijven knokken en ik vond zelfs dat ik een goede 2 de set gespeeld heb! ZEker als je ziet wat voor een pattatenveld dat was en er stond serieus wat wind!

Dubbel was dubbeltje op zijn kant ma toch in 2 sets gewonnen 7/5 7/5

goed begonnen, is half... ;)

fleemke≥
Apr 17th, 2006, 05:43 PM
over de spierpijn van gisteren en in mindere maten vandaag ga ik wijslijk zwijgen :o ;)

Svennovitch
Apr 23rd, 2006, 09:41 PM
En iedereen van het weer genoten?

Vandaag zijn wij er in West-Vlaanderen ook aan begonnen. 7-2 gewonnen 8)

Zowel enkelspel als dubbel gewonnen! Volgende week zijn we bye, dus volgend verslag maar over 2 weken :)

Come-on-kim
Apr 24th, 2006, 07:00 AM
Proficiat Sven

fleemke≥
Apr 28th, 2006, 06:51 PM
Bah man wat een hondeweer was me dat zaterdag en t ziet er niet beter uit morgen :rolleyes:

Geweldige match gehad :mad: Tegenstandster speelde alle ballen minstens 5m over het net en ik kon niks anders doen dan ze maar zo terug te geven ... na meer dan 2.5u was het 7/6 (13)-7/5 voor mij en ik verzeker u .. .ik was heel content dat het gedaan was!

Dubbel ook gewonnen met 6/3 6/4

In totaal 6/0 voor ons! We gaan lekker! Hopelijk morgen ook een goed resultaat!

arn
Apr 28th, 2006, 09:13 PM
hoe hatelijk zo'n 'melkers' :rolleyes: Goed dat je kalm bent gebleven, ik zou al lang zijn beginnen te forceren :o

fleemke≥
Apr 29th, 2006, 08:11 AM
hoe hatelijk zo'n 'melkers' :rolleyes: Goed dat je kalm bent gebleven, ik zou al lang zijn beginnen te forceren :o

Ikke kalm :D grapjas! Was constant in gevecht met mezelf en had Hewittneigingen :o Maar 2jaar terug zou ik die match in 2 korte set verloren hebben .. zou ik dan toch wijzer worden met het ouder worden? :p

arn
Apr 29th, 2006, 09:06 AM
Wijsheid komt met de jaren, maar niet bij mij denk ik :o Ik heb verlede jaar 1 officiele match gespeeld, eerste set gewonnen met 64, toen begon hij alles de lucht in te zwieren en het was om zeep voor mij :rolleyes: Mijn zin in tennis was meteen over :(

Come-on-kim
Apr 29th, 2006, 12:37 PM
Ik heb gisteren voor de eerste keer in 2 maanden tennis gespeeld... Het was wel leuk... ik had er geen zin in meer maar terug op gravel te kunnen spelen en onder een mooi zon was het heel lekker!

Proficiat Evi :yeah:

Arne, zou je graag dit jaar een toernooi samen te spelen?

arn
Apr 29th, 2006, 04:37 PM
Arne, zou je graag dit jaar een toernooi samen te spelen?

Een dubbeltornooi dus? Ben je dan lid van de VTV/AFT?

Come-on-kim
Apr 30th, 2006, 05:05 AM
Een dubbeltornooi dus? Ben je dan lid van de VTV/AFT?
Ja zeker een dubbeltornooi ;) Nee nog niet... ik zal de overschrijving volgende week doen

Come-on-kim
May 7th, 2006, 09:42 AM
Voila, ik heb me aan de AFT ingeschreven.... dus nu geen excuses meer Arne, die zomer zullen we een dubbeltornooi samen spelen. (Probeer een tornooi te kiezen waar er genoeg ploegen zullen deelnemen :p In uw vorige club in Bierbeek? Leuven?)

Svennovitch
May 8th, 2006, 07:44 AM
De ploeg heeft weer gewonnen deze week :D
6-3 was de uitslag!

Zelf niet zo goed gespeeld maar veel karakter getoond :p ;)
Enkel gewonnen 6-4, 3-6, 6-4 tegen iemand die echt alles terugbracht, diep, soms met gemene slice, soms veel topspin. Heb me wat afgefrustreerd, pffff... Ook 3 regenpauzes gehad waarvan de laatste 2u30 duurde :roll:

Dubbel was ook een dubbeltje op zijn kant. Eerste set was ik echt slecht bezig, maar vanaf de tweede set hadden we de touwtjes in handen, al is het nog een tie-break geworden en dan waren ze mentaal en fysiek gekraakt: 0-6, 7-6 (2), 6-1.

Gunter
May 8th, 2006, 04:49 PM
Ploeg gisteren 9/0 gewonnen :bounce:
Ik, als eerste man, gewonnen van een C+15/2 (eentje hoger dus :)) 7/6(5) 5/7 6/4
was me dat even een wedstrijd :lol:

fleemke≥
May 8th, 2006, 07:34 PM
Keiheuvel naar huis gemept met 6/0 :cool: en ikke ne 30/2 in de sjakosj zitten!

We spelen eindronde :bounce:

Svennovitch
May 9th, 2006, 06:45 AM
Keiheuvel naar huis gemept met 6/0 :cool: en ikke ne 30/2 in de sjakosj zitten!

We spelen eindronde :bounce:

sterk! hebben jullie alles al gewonnen? En jij?

Svennovitch
May 9th, 2006, 06:46 AM
Ploeg gisteren 9/0 gewonnen :bounce:
Ik, als eerste man, gewonnen van een C+15/2 (eentje hoger dus :)) 7/6(5) 5/7 6/4
was me dat even een wedstrijd :lol:

*cough* zwakke tegenstander *cough*

grapje ;)
In welke provincie zit je? In Heren 5 of Heren 6?

fleemke≥
May 9th, 2006, 03:13 PM
sterk! hebben jullie alles al gewonnen? En jij?

Wij hebben tot nu toe 3 keer gewonnen en 1 keer gelijk gespeeld (wel gewonnen in sets) en ja hoor ik heb alles al gewonnen :cool:

Svennovitch
May 16th, 2006, 09:59 AM
hmm, ik zal jullie verklappen waarom ik nog niet ge-update heb. Ik ben de nederlaag nog aan het verteren ;)

Mijn 2 matchen verloren zondag. Maar dat van de dubbel neem ik er maar bij omdat ik het niet meer zag zitten om te spelen (we hadden al verloren met de ploeg en mijn hoofd en benen wilden niet meer).

Enkelspel was een ware slijtageslag! Mijn tegenstander had de hardste forehand waar ik ooit tegen speelde en een knal van een service. Als ik meespeelde, verloor ik elke rally. Heb dan maar beslist om de rally's zo lang mogelijk te maken totdat hij mist of een winner maakt of ik eens een korte bal krijg om af te kloppen, ŗ la Clijsters laat ons zeggen. Bijna was de tactiek gelukt maar mijn fysieke paraatheid liet te wensen over op het einde van de match :(

Uiteindelijk na 3u15 stond het volgende op het scorebord: 5-7, 7-6, 4-6... En ik wil vooral niet meer denken aan het feit dat ik in die derde set 3-0 voor stond vooraleer ik instortte, blah...

Dubbel dan 7-6, 6-2 verloren maar ik was leeeeeeeeeeg...

arn
May 18th, 2006, 12:29 PM
allť, dan had die tegenstander van jou een forehand zoals ik, met het verschil dat hij waarschijnlijk alles binnen speelde en ik geen bal binnen de lijnen krijg ;)

fleemke≥
May 19th, 2006, 02:38 PM
allez ik heb ook mijn eerste nederlaagje geleden! Tegen een 30/2 verloren in 3 sets! Heb niet gedubbeld en de ploeg heeft toch nog gewonnen met 4/2. Onze voorronde was meer dan geslaagd als je ziet dat we 4 keer gewonnen hebben ( 2 keer 6/0!) en een keer 3/3 (maar gewonnen in sets). Zaterdag eindronde in de koude en de wind .. .als we al buiten kunnen spelen!

Svennovitch
May 19th, 2006, 02:44 PM
Onze tegenstander heeft forfait gegeven voor zondag :(
Betekent wel dat we in de eindronde zitten, maar slechts 3 keer gespeeld (ook nog een keer bye). Onze eindrondes beginnen het volgende weekend pas.

Ik zal toch kunnen spelen dit weekend, als invaller in een andere ploeg :)

Come-on-kim
May 19th, 2006, 05:13 PM
Proficiat Evi en Sven en ook aan jullie ploegen :yeah:

Ik kan aanmelden dat Arne en ik zullen een dubbeltoernooi deze zomer spelen (waarschijnlijk in Augustus).. ik hoop dat we even goed als jullie zullen spelen ;)

arn
May 19th, 2006, 07:25 PM
Proficiat Evi en Sven en ook aan jullie ploegen :yeah:

Ik kan aanmelden dat Arne en ik zullen een dubbeltoernooi deze zomer spelen (waarschijnlijk in Augustus).. ik hoop dat we even goed als jullie zullen spelen ;)

Ik vrees dat het bij hopen zal blijven ;)

Come-on-kim
May 20th, 2006, 06:49 AM
Ik vrees dat het bij hopen zal blijven ;)
Waar is je zelfvertrouwen jongen? ;) We zullen ons best doen en zich amuseren. :bounce:

Gunter
May 21st, 2006, 04:45 PM
*cough* zwakke tegenstander *cough*

grapje ;)
In welke provincie zit je? In Heren 5 of Heren 6?
Heren 5, Limburg!
We spelen trouwens eindronde :bounce:
In totaal voorlopig twee matchen verloren in interclub en 3 gewonnen!
Gisteren in een toernooi van een C+15 gewonnen (twee klassementen hoger :bounce: )
dus voorlopig sta ik op +285 :)

Svennovitch
May 22nd, 2006, 08:22 AM
Gisteren in een toernooi van een C+15 gewonnen (twee klassementen hoger :bounce: )
dus voorlopig sta ik op +285 :)

:eek:

proficiat, en ook met de eindronde!

dit weekend als invaller meegedaan in een andere ploeg van Heren V, en 2x gewonnen :)
Wel weer niet op mijn best gespeeld, was ook moeilijk met die wind :rolleyes:
Enfin, na nog niet goed wakker te zijn de eerste set toch nog vrij eenvoudig gewonnen: 5-7, 6-2, 6-1. Dubbel was geen match, tegenstanders hebben niet echt een vuist gemaakt: 6-2,6-1. In het dubbel wel voor de eerste keer tegen een zwarte gespeeld, enfin was de eerste keer dat ik zowieso een zwarte gezien had op court in mijn club. Was een toffe gast en groot en breed. Die return op zijn service was telkens van boven je hoofd naar beneden slaan. Ook grappig om West-Vlaams uit zijn mond te horen :lol:

per4ever
May 22nd, 2006, 10:56 AM
Mijn interclubploegje gaat niet door :( We zijn derde geŽindigd in een poule van zes ploegen, 2 puntjes te kort om door te gaan.

Heb zelf 2 enkels gewonnen, 1 verloren, en 4 dubbelmatchen gewonnen. Ik kan niet klagen over 't begin van het seizoen :D

fleemke≥
May 26th, 2006, 03:55 PM
Wij hebben gisteren al gespeeld ... en ja hoor we gaan naar de 1/8ste finales van Limburg ... stelt mss niet veel voor maar toch ;) We zijn nu al 7 ontmoetingen ongeslagen en dat is toch ook wel sjiek vind ik! Vorige week hadden we een beetje geluk omdat onze tegenstandster in dubbel moeten opgeven heeft maar we moesten maar 1 dubbel winnen om door te gaan en als ik zie hoe we gisteren dubbelden ... dan had dat ook wel kunnen lukken!

Vorige week dus 5/1 ... Deze week 1-5!

Enkel was gewoon met verstand gespeeld want was heel moe (eerst moeten werken) en heb het gelukkig in 2 sets kunnen doen (6/2 6/4). Mijn enkel van vorige week was trouwens VET goed :D Echt man ... geniet nog van mijn 6/0 6/3 overwinning!

Dubbel deze week ging ook lekker! Mijn partner speelde goed van achteruit en ik was goed aan t net .. mooie combinatie! Heb trouwens een "wereld"punt gemaakt ... onbereikbare bal maar ik toch spurtje ingezet en plaatste die bal nog schoon naast mijn tegenstanders ... zalig! Ja geniet er echt van want heb nog nooit zoveel gewonnen op een gans jaar denk!
6/7 in enkel => 350 punten!
6/6 in dubbel!

een fiere ploegkapitein!

Svennovitch
May 29th, 2006, 07:13 AM
En wij zijn gisteren uitgeschakeld: 7-2 :boing:
Enfin, het is een mooi parcours geweest en uitgeschakeld worden in de eindronde is nooit een schande, we waren toch bij de beste 10 van West-Vlaanderen in Heren V.

Zelf mijn enkel gewonnen, maar dubbel verloren. Over de kwaliteit van mijn tennis, wil ik het niet hebben. Maar dat komt misschien omdat ik nooit content ben... *zucht*

Svennovitch
Jun 6th, 2006, 08:08 AM
Dit weekend ingevallen in een andere ploeg in dezelfde reeks die wel een week verder geraakt was en mijn enkel gewonnen. Dubbel heb ik niet gespeeld. Zijn er nog mensen die de eindronde aan het afwerken zijn?

Svennovitch
Jun 12th, 2006, 12:00 PM
Mijn sterkste match ooit gespeeld gisteren :)
Dat is nu leuk aan interclub, elke week verhoogt je matchritme en de automatismen lukken meer en meer. Enfin, ik heb gewonnen maar de ploeg verloren met 6-3, dat betekent einde van het interclubverhaal voor 2006. Op naar volgend jaar ;)

Balans: 6 keer gewonnen en 1 keer (nipt) verloren in enkelspel.

fleemke≥
Jun 15th, 2006, 08:57 AM
euhm ben er ook nog eens geraakt se! En wij spelen zaterdag de halve finale :)

Heb ook halve gespeeld in het tornooi van Diepenbeek maar ben toen gestopt ... het was snikheet, ik kon geen finale spelen en moest een uur later aan de interclub beginnen. Het was jammer want een heel fijne match! Had set een in tiebreak verloren en besloot toen alles of niks te spelen. Ik had ni veel tijd meer en dacht dat het dan snel ging overgaan ... natuurlijk lukte zo goed als alles :rolleyes: typisch. En bij een 4/3 voorsprong ben ik dan gestopt. Had toen nog 3 kwartier om in Leopoldsburg te geraken (is half uur rijden en moest nog langs thuis!). Mijn tegenstandster heeft trouwens het tornooi gewonnen (dat was de afspraak :D) en heeft nu al bijna punten voor 15/4 dus vond dat ik dat al bij al goed gedaan heb!

Interclub dus ... mijn medespelerkes tussen het blokken door trouwens (daarom dat ik vond dat ik mijn interclub moest laten voorgaan) .. ikke relatief vlot gewonnen 6/2 6/4 maar ik was opgewarmd (en niet alleen door de zon)! Een spannende 4de match maar we kwamen weer met 3/1 voor. Onze dubbel was rampzalig! 6/4 6/0 maar ik was dan ook totaal uitgeput. Niets lukte meer en t was me ook net iets te warm! Gelukkig deed de andere dubbel wat ze moesten doen en met 4/2 spelen we zaterdag nog eens! 9 ontmoetingen gespeeld en slecht 1 keer 3/3, de rest allemaal gewonnen. Ik kan u zeggen dat ik fier ben op mijn ploegske!

Ge merkt ook het verschil wel hoor tussen de mensen die je nu tegenkomt in de interclub en tijdens tornooi. De week ervoor moest ik ook nog een derde match spelen na de interclub. Had me geblesseerd in mijn enkel, me geforceerd in de dubbel (moesten nog 1 dubbel winnen) en dus met tegenzin naar Diepenbeek gegaan. Ik nam me voor te proberen en als het niet ging dan stopte ik gewoon. Tja het was 6/2 6/0. Speelde slim en de vrouw liet me amper lopen :D

Nog leuk (voor mij dan toch :p) om te melden is dat ik de match erop totaaaaaaal geen zin had en daar stond te draaien op t plein. Gewoon 6/0 op mijn doos. Ineens kwam ik 3/0 voor en ben er dan maar voor gegaan ... tot frustratie vna mijn tegenstander :) Dat was me dus ook nog niet gelukt he zo terugkomen!

Ben nu op 30 punten na C30! Fijn gevoel!

En dan nu de statistieken:

Winst-verlies enkelspel: 10-3
Winst-verlies dubbelspel: 7-1

ik ben een tevreden mens :)

(wat een lange reply :o)

Svennovitch
Jun 15th, 2006, 11:48 AM
Geweldig, fleem!

Ik heb ook mijn statistieken er eens bij gehaald. Valt het op dat ik alleen interclub en dubbeltornooien speel :angel:

Winst-verlies enkelspel: 6-1 (1 keer nipt verloren van een C15/2)
Winst-verlies dubbelspel: 19-6 (2 keer verloren in interclub en 4 keer in een tornooi)

In dubbelspel speel ik meestal met mijn vriendin. Dit jaar al 3 tornooien gewonnen, waarvan 2 met mijn vriendin.

fleemke≥
Jun 15th, 2006, 01:19 PM
Geweldig, fleem!

Ik heb ook mijn statistieken er eens bij gehaald. Valt het op dat ik alleen interclub en dubbeltornooien speel :angel:

Winst-verlies enkelspel: 6-1 (1 keer nipt verloren van een C15/2)
Winst-verlies dubbelspel: 19-6 (2 keer verloren in interclub en 4 keer in een tornooi)

In dubbelspel speel ik meestal met mijn vriendin. Dit jaar al 3 tornooien gewonnen, waarvan 2 met mijn vriendin.

DAt zijn ook geen slechte statistieken he! :cool: en tis nog maar juni!

fleemke≥
Jun 20th, 2006, 01:14 PM
halve finales limburg : enkel gewonnen, dubbel verloren

ploeg met 2/4 verloren :sad: Maar ben toch fier op mijn ploegske!!

Hoewel ik graag de finale had gespeeld was er toch ook opluchten want 10 weken na mekaar dat begon (mentaal) toch door te wegen precies :o

Svennovitch
Apr 13th, 2007, 09:00 AM
BUMP :wavey:

Who's playing this year?

I am competing in Heren VI this year, I'll be leading the team :)

Svennovitch
Apr 15th, 2008, 03:54 PM
:wavey:

And this year? Any interest?