PDA

View Full Version : How long have you been a member?


UDiTY
Mar 2nd, 2005, 06:32 AM
I just checked and I have been a member for almost 2 years!:eek:

I still don't really know anyone yet...:sad:

Chunchun
Mar 2nd, 2005, 06:52 AM
March 23, 2004

so almost 1 year :bounce:

Zhao
Mar 2nd, 2005, 06:59 AM
around 3 years??

"Sluggy"
Mar 2nd, 2005, 07:44 AM
3 and 1/2 inches

Huntress555
Mar 2nd, 2005, 08:13 AM
About 2 months lol !! oh i'm a newbie .. hahaha!

DutchieGirl
Mar 2nd, 2005, 08:19 AM
a loooooooooooooong time! :lol: I guess like 3 years nearly.

DutchieGirl
Mar 2nd, 2005, 08:20 AM
:eek: Make that 4 years this June! Holy crap! :roll:

Mathijs
Mar 2nd, 2005, 10:08 AM
mmm 2 years and 2 months now....

carot
Mar 2nd, 2005, 11:07 AM
from day 1 :cool:

James
Mar 2nd, 2005, 11:39 AM
3 years or something like that. Sometimes it feels longer. Glad I don't have so much hair or it would have gone grey.

Kunal
Mar 4th, 2005, 08:52 PM
Its been 4 days...

Infiniti2001
Mar 4th, 2005, 08:59 PM
after I realized the old board was no more -- someone linked me on Sep 22nd, 2001 :p

ys
Mar 4th, 2005, 08:59 PM
3.5 years .. And that no counting Corel and Sanex boards.. :)

Bart
Mar 4th, 2005, 09:02 PM
today is my 300th day :aparty:

daniela86
Mar 4th, 2005, 09:05 PM
i joined on february 2004, more than 1 year :p :D

DevilishAttitude
Mar 4th, 2005, 09:06 PM
I just checked and I have been a member for almost 2 years!:eek:

I still don't really know anyone yet...:sad:

:haha: Nobody would want to know someone like you :tape:

I have been here for 5 months :devil: :angel: :cool:

Emola
Mar 4th, 2005, 09:17 PM
*makes a post to find out*

edit.....

Since Nov 2002 ;)

Becool
Mar 4th, 2005, 09:28 PM
Hmm.. Since when old Sanex board was shut down :cool:

beauty_is_pink
Mar 4th, 2005, 09:30 PM
2 yrs :)

Josh B.
Mar 4th, 2005, 09:36 PM
6 months! :D

Tati & Dani
Mar 4th, 2005, 09:37 PM
2-3 weeks

jimbo mack
Mar 4th, 2005, 09:38 PM
1 year 5 months :eek:

thats a quitea while!

Quedijo
Mar 4th, 2005, 10:26 PM
today :lol:


well actually today is my first time posting.

selking
Mar 4th, 2005, 10:38 PM
8 months

spiceboy
Mar 4th, 2005, 10:42 PM
I believe I am here since the beginning (as previously visited WTA Corel and Sanex boards) though I never posted...one day in March 2002 noticed that I couldn't even read the posts if I didn't register :o so i did :)

And I started posting...and the rest is history :wavey:

Jodie
Mar 4th, 2005, 11:44 PM
3 years... :silly:

Jericho
Mar 5th, 2005, 12:18 AM
3 years in 15 days

R&J
Mar 5th, 2005, 12:53 AM
2 years :wavey:

SpikeyAidanm
Mar 5th, 2005, 06:59 AM
2 yrs and a bit, and I know lots of ppl :)

DutchieGirl
Mar 5th, 2005, 07:05 AM
I believe I am here since the beginning (as previously visited WTA Corel and Sanex boards) though I never posted...one day in March 2002 noticed that I couldn't even read the posts if I didn't register :o so i did :)

And I started posting...and the rest is history :wavey:

That was why I came here too - Linda gave me the link, coz we'd both been wanting somewhere to post! :D I'd been on Corel/Sanex for a while too! :Lol:

Rohin.
Mar 5th, 2005, 07:13 AM
about 1 year and 2 monthes :)

LefandePatty
Mar 5th, 2005, 07:31 AM
since 8 months :)

AjdeNate!
Mar 5th, 2005, 07:34 AM
3.5 years.

Richie77
Mar 5th, 2005, 07:37 AM
2 years and 10 months :eek:

Daniel
Mar 5th, 2005, 07:50 AM
since 2001

galadriel
Mar 5th, 2005, 08:22 AM
Since 2001

Ting
Mar 5th, 2005, 11:04 AM
Since Jan 11th, 2003, so about 2 years and 2 months. My oldest account on here was registerd in July 2002, but have never posted with that one.

Bart
Mar 5th, 2005, 12:11 PM
301 days :p

flyingmachine
Mar 5th, 2005, 12:25 PM
Just over 1 year. :p

SM
Mar 5th, 2005, 01:57 PM
just this board? since it opened


but i started posting in 1999 on the corel wta board from the official site!! and still remember inky(sarah back then?) and i think ausboy and philbo/czechfan...

any 1 here since the corel board, or am i the only loser LOL

coene
Mar 5th, 2005, 01:59 PM
In two months it will be three years. :)

Ekkekko
Mar 5th, 2005, 03:32 PM
8 months :o

Kuilli
Mar 5th, 2005, 05:00 PM
Since Jun 14th, 2001, so in 3 months it will be 4 years. ;)