PDA

View Full Version : The avatars thread


Pages : [1] 2 3 4

Joana
Feb 28th, 2005, 08:47 PM
Who/what is in your avatar? Why did you choose it?

Mine is Gro Hammerseng, a Norwegian handball player. :)

Emola
Feb 28th, 2005, 08:50 PM
This is Javier Luis Garcia Sanz to give him his full name. I chose this because.......he's hot he is a favourite Liverpool player of mine, and the thumb sucking celebration dedicated to his new born baby boy is just too cute!!

alexusjonesfan
Feb 28th, 2005, 08:58 PM
<---I've seen her play once or twice

Darop.
Feb 28th, 2005, 08:59 PM
all the pictures I wanna put on are too big, like 29kb :mad:

someone help me :sobbing:

Mike
Feb 28th, 2005, 09:00 PM
All mine are not accepting because they are not in the right format. I changed them to jpg but it still wont accept them :sad:

!<blocparty>!
Feb 28th, 2005, 09:03 PM
I have karen walker from will and grace.

The hilariously funny new york socialite with the high voice and no sense of reality attitude :cool: Classic american comedian. Very entertaining :lol:

All the ones of naked people are too big, for now :devil: lol.

Mike
Feb 28th, 2005, 09:03 PM
Ok i got mine working, even though its not showing!

Frank
Feb 28th, 2005, 09:06 PM
My eye. I'll probably change it soon though. :p

fleemke³
Feb 28th, 2005, 09:07 PM
me, myself and I :o

Jarrett
Feb 28th, 2005, 09:09 PM
Michelle Kwan! Best skater on the planet!

Mike
Feb 28th, 2005, 09:09 PM
Hey its working :D Mines Tati Golovin ;)

TatiAnnahølic
Feb 28th, 2005, 09:10 PM
Ok i got mine working, even though its not showing!nice one ;)

Mike
Feb 28th, 2005, 09:12 PM
nice one ;)

Not the best pic of her though, i might change it to a nicer one of her soon ;)

beauty_is_pink
Feb 28th, 2005, 09:16 PM
mine's a monkey tennis player.
my friend drew it on the computer for me. its so cute :D

James
Feb 28th, 2005, 09:24 PM
Kermit the frog. It's because I'm a Muppet show fanatic.

Sharapova's_Boy
Feb 28th, 2005, 09:26 PM
Nicole Vaidisova.

Becuase I couldn't find any other small pictures of anything. :retard:

JonBcn
Feb 28th, 2005, 09:26 PM
Mine is a disco ball. It chose me.

Wimanna
Feb 28th, 2005, 09:37 PM
Kim and Dominique :hearts:

thalle
Feb 28th, 2005, 09:44 PM
Me and friend having fun on a 12hour car ride

vertigo
Feb 28th, 2005, 09:48 PM
Me and friend having fun on a 12hour car ride
:lol:

Mine's James Blake, he's so hot.
All the WTA pictures I wanted were way to big...

alexusjonesfan
Feb 28th, 2005, 09:49 PM
Hey its working :D Mines Tati Golovin ;)

I thought it was Sveta at first glance ;)

DutchieGirl
Feb 28th, 2005, 09:52 PM
erm... my fave player... Misa Krajicek of course! ;)

thalle
Feb 28th, 2005, 09:52 PM
:lol:

Mine's James Blake, he's so hot.
All the WTA pictures I wanted were way to big...
I like that hair better than the new one:(

Btw, which of the girls is ugliest?? I think she is, she agrees!

Mike
Feb 28th, 2005, 09:56 PM
I thought it was Sveta at first glance ;)

:lol: She does have a bit of a Sveta look going on in that pic ;) But not a lot of players look great when they serve!

vertigo
Feb 28th, 2005, 10:00 PM
I like that hair better than the new one:(

Btw, which of the girls is ugliest?? I think she is, she agrees!


Erm, the one on the right hand side ---> :angel:
My goodness it's a shocker!! Lovin' it ;)

Plus, I loved Blake with this hair more as well. I'm trying to find a bigger picture of him....

Oneofakind0490
Feb 28th, 2005, 10:00 PM
All of you peeps that images are too big you can resize it. It shouldn't alter it to much.
Anyway mine is Serena Williams Cat Suit. I might change it Jelena Jankovic or Tatiana Golovin soon.

PointBlank
Feb 28th, 2005, 10:01 PM
People in USA will get mine..the short bus is where the mentally retarded kids ride..

thelittlestelf
Feb 28th, 2005, 10:02 PM
I chose Vee after winning Wimbledon in '00, simply because Venus is the shit!

PaulieM
Feb 28th, 2005, 10:03 PM
mine's james blake too because he's the hottest guy on tour :drool:

katiektc
Feb 28th, 2005, 10:05 PM
Mines is Richard&Judy....just 'cause. :angel:

vertigo
Feb 28th, 2005, 10:10 PM
Mines is Richard&Judy....just 'cause. :angel:

Stalking me with that hideous Richard and Judy Picture. My eyes!!!

Seles_Beckham
Feb 28th, 2005, 10:14 PM
The one and only VICTORIA BECKHAM

jrm
Feb 28th, 2005, 10:18 PM
Romain Mesnil

¤CharlDa¤
Feb 28th, 2005, 10:52 PM
Jenn Hanna, fantastic curling player, i still can't beleive she lsot in the finals of the scott :sad:

Bacardi
Feb 28th, 2005, 10:54 PM
Is mine even working?

It's supposed to be Gia Marie Carangi, the worlds first Super Model... Reguardless of what Janice Dickenson thinks :ras: She died from AIDS in 1986 :(

katiektc
Feb 28th, 2005, 10:55 PM
Stalking me with that hideous Richard and Judy Picture. My eyes!!!

You *LOVE* it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Doesn't Judy look off her head on crack cocaine? I thought so too.
:angel:

_LuCaS_
Feb 28th, 2005, 10:58 PM
Nastya :hearts:

Central
Feb 28th, 2005, 11:09 PM
Tati Perebiynis and her trophy :hearts:

Sharapova's_Boy
Feb 28th, 2005, 11:13 PM
Tati Perebiynis and her trophy :hearts:

:hearts:

Tati & Dani
Feb 28th, 2005, 11:18 PM
My avatar is like you can see Daniela Hantuchova.

I choose her, because she's may favorite player, and i really like and love her.

Ekkekko
Feb 28th, 2005, 11:20 PM
mine's a monkey tennis player.
my friend drew it on the computer for me. its so cute :D

:lol: that looks like a girl kissing a red fruit from first glance..:lol:

Paldias
Feb 28th, 2005, 11:20 PM
Chanda, cause she's my favourite :)

daniela86
Feb 28th, 2005, 11:24 PM
Vera Zvonareva, one of my huge huge fave :)

i wanted to put a better picture of her but it was too big :( :( :( :sad: :sad: :sad:

Martian Willow
Feb 28th, 2005, 11:25 PM
The logo of Sarah Records, late eighties/early nineties purveyors of lame obscure whiney indie schmindie jingle jangle pop. My favourite label ever. :D

Martian Willow
Feb 28th, 2005, 11:26 PM
It will appear soon.

Ooh, vBetting too! :bounce:

BritneySpearsIsHot
Feb 28th, 2005, 11:29 PM
Guess...

reason

:lick:

_LuCaS_
Feb 28th, 2005, 11:29 PM
Nicole Vaidisova.

Becuase I couldn't find any other small pictures of anything. :retard:
She looks great :yeah:

Huntress555
Feb 28th, 2005, 11:29 PM
My avatar is of a NRL player.. Karmichael Hunt:D my username has something to do with him too....!! Well thats what it is for now, no doubt it will change!

Justin
Feb 28th, 2005, 11:32 PM
I need to get me one.

Joana
Feb 28th, 2005, 11:33 PM
I don't really like my avatar, but at least it's a nice picture of Gro. I'll try to find some other pics. I wanted to put some handball action picture, but they are too big and resizing them doesn't help because you can't see anything afterwards. :(

Rocketta
Feb 28th, 2005, 11:45 PM
hmm, my nephew but that will probably change this weekend. :)

GoDominique
Feb 28th, 2005, 11:45 PM
Kim and Dominique :hearts:
Awesome avatar. :worship: :hearts:

Mine is a pic of Nancy Loeffler-Caro (CAN), pianist/singer and professional tennis player. :)

R&J
Feb 28th, 2005, 11:49 PM
Mine is of me & Monica Seles when I met her last year.

Steff_forever
Mar 1st, 2005, 12:04 AM
I found that loveliest of all Steffi G pics more than 10 years ago and it shows all what this great player was made of: decency, concentration only on the next point and the aura of her alone on court, no influence from outside.
The dress she's wearing there has been designed by herself.

taken at the USOpen 1993,

Steffi forever ...

PointBlank
Mar 1st, 2005, 12:14 AM
Now its from the worlds best movie.

selking
Mar 1st, 2005, 12:18 AM
green day

CanIGetAWhat
Mar 1st, 2005, 12:50 AM
Adam Senn 'cos he's hot.

Black Mamba.
Mar 1st, 2005, 12:51 AM
I've been tinkering with my Avatar and decided on this one because it fits my username.

Éowyn
Mar 1st, 2005, 01:04 AM
Anna :)

UDiTY
Mar 1st, 2005, 01:04 AM
I chose Vee after winning Wimbledon in '00, simply because Venus is the shit!

Are you sure? Come on Venus fan;)

Mine is Vee back in the day.

timray
Mar 1st, 2005, 01:10 AM
Anastasia & shrek & Maria

Denise4925
Mar 1st, 2005, 01:13 AM
<--------------a little girl from Compton. Because I love :hearts: her.

~Cherry*Blossom~
Mar 1st, 2005, 02:36 AM
Look how small mine is :sad: I can't find one that is 140 X 140 and is 11.7KB :mad:

SpikeyAidanm
Mar 1st, 2005, 04:26 AM
Rachel Bilson, OC starlet

Hayato
Mar 1st, 2005, 04:28 AM
Sertab Erener, Turkish Singer :hearts:

Hachiko
Mar 1st, 2005, 04:29 AM
Vera Douchevina, pretty and talented.

VeeDaQueen
Mar 1st, 2005, 04:31 AM
Elena Dementieva. This is so cool!

shnit.
Mar 1st, 2005, 04:40 AM
Rachel Bilson, OC starlet
No Adam Brody? Sad. :p

KoOlMaNsEaN
Mar 1st, 2005, 04:44 AM
Mines randy ferbey and david nedohin 02,03 world curling champions :)

Sharapova's_Boy
Mar 1st, 2005, 04:59 AM
Rachel Bilson, OC starlet

She's spankin'. :hearts:

Knizzle
Mar 1st, 2005, 05:46 AM
Mine is a couple of pretty girls who play tennis.

JenFan75
Mar 1st, 2005, 05:50 AM
My avatar is Aimee Mann, one of the best musicians of all time.

Je_ne_sais_quoi
Mar 1st, 2005, 05:52 AM
Paris Hilton :)

Sadka
Mar 1st, 2005, 06:01 AM
:mad: I try to find one ..

TM
Mar 1st, 2005, 06:35 AM
Venus :drool: i makey...you likey?

Zhao
Mar 1st, 2005, 06:51 AM
Sng Ju wei

the cutest male swimmer from my country... :inlove:

Epigone
Mar 1st, 2005, 06:56 AM
Katerina Bondarenko

I chose a pic of her as my avatar because she needs some publicity

waratahsrock
Mar 1st, 2005, 07:04 AM
<---- Maria!

Stamp Paid
Mar 1st, 2005, 07:22 AM
<-------------Mine is of Current Australian Open Champ, and Past and Future #1 Miss S. Williams

Simply because I fucking love her and shes sexy as hell, IMHO. :drool::lick::hearts:

bw2082
Mar 1st, 2005, 07:25 AM
umm mine's just my initial that I made in photoshop :shrug:

Chunchun
Mar 1st, 2005, 08:05 AM
Andy :hearts: :drool:

TM
Mar 1st, 2005, 08:13 AM
ALL OF YOUR AVS ARE HOTT! :yeah:

it's like Pleasantville with all the colours coming back :)

Ashie_87
Mar 1st, 2005, 08:27 AM
mine is just some girl meandering around in the woods. describes my somewhat scatterbrained mentality:scratch:

crazzzy_grrl
Mar 1st, 2005, 08:35 AM
Mine is a guensey of my fav AFL team. Footy seasons just started and my team is winning so I'm excited about it atm

Oizo
Mar 1st, 2005, 10:52 AM
My Tennis-Queen Jenny :kiss::hearts::drool::cool:

Ekkekko
Mar 1st, 2005, 10:54 AM
atm, superman and batman :)

Mathijs
Mar 1st, 2005, 11:28 AM
atm, superman and batman :)

:haha: cool Es i like your Avatar alot, offcourse i like all yours Avatars ;)

mmm Lena D just becuz i'm a really big fan of Lena (far beyond big to be honest :lol: )

_LuCaS_
Mar 1st, 2005, 11:29 AM
atm, superman and batman :)
:lol:

lilly
Mar 1st, 2005, 12:36 PM
people, if you add your avatar in an attachement, others can still see it when you've changed it. :devil: and they can use it.

until I found a good Justine one, Björk:

Mateo Mathieu
Mar 1st, 2005, 12:52 PM
It's a gay kiss between two hot men :p

Ekkekko
Mar 1st, 2005, 12:54 PM
It's a gay kiss between two hot men :p
omg...Matt. :) You're so hot looking :D

HectorMagnus
Mar 1st, 2005, 12:57 PM
My Tennis-Queen Jenny :kiss::hearts::drool::cool:

:yeah: :hearts:

Mateo Mathieu
Mar 1st, 2005, 01:10 PM
omg...Matt. :) You're so hot looking :D
What does you mean? :p None of them are me! ;)

ghosts
Mar 1st, 2005, 01:16 PM
Golovin/Gasquet after winning RG mixed doubles last year :bounce:


Lilly :wavey:

Megli
Mar 1st, 2005, 01:19 PM
mine is a swiss flag, marco chiudinelli and Roger Federer. I took the photos of the players in Rotterdam a few weeks ago.

lilly
Mar 1st, 2005, 01:28 PM
nobody's listening to me :sobbing:

rand
Mar 1st, 2005, 01:30 PM
it's the girl who plays sadako in "ring 0: anniversary" :D

Ekkekko
Mar 1st, 2005, 01:30 PM
nobody's listening to me :sobbing:
:hug:

lilly
Mar 1st, 2005, 02:00 PM
:wavey: you have been great fun the last few days, dear Ruth out Ozzieland! :kiss:

and your avatar is funny! :lol: those are your dogs?

Ekkekko
Mar 1st, 2005, 02:05 PM
:wavey: you have been great fun the last few days, dear Ruth out Ozzieland! :kiss:

and your avatar is funny! :lol: those are your dogs?
:lol: Lilly..:hug: nah, those aren't my dogs :) i wished they were but alas..:sad:

"Sluggy"
Mar 1st, 2005, 02:05 PM
I cant get my photos small enough to be acceptable. anyone know how to size them down to 140 pixels? a little help please.

Brαm
Mar 1st, 2005, 02:06 PM
My avatar shows a young girl from Belgium. She's really talented and I'm sure she will break the top-100 soon :D

"Sluggy"
Mar 1st, 2005, 02:36 PM
he he very funny Rand

Halardfan
Mar 1st, 2005, 02:49 PM
Mine is Julie Halard, because as everyone knows she is the greatest. :)

xr6turbo
Mar 1st, 2005, 05:22 PM
Vee :hearts:

-Ph51-
Mar 1st, 2005, 05:30 PM
:cool: :angel:

Dirty Sanchez
Mar 1st, 2005, 06:06 PM
Mine is of the greatest stadium you could ever wish to watch a game of football in! St James' Park which seats 52,000 passionate Geordies every week! :hearts: :yeah:

Denise4925
Mar 1st, 2005, 06:17 PM
ALL OF YOUR AVS ARE HOTT! :yeah:

it's like Pleasantville with all the colours coming back :)
I love yours TM :)

Denise4925
Mar 1st, 2005, 06:18 PM
Vee :hearts:
Very pretty pic of Vee xr6. I love Vee's hair like that. :hearts:

Zamboni
Mar 1st, 2005, 06:44 PM
My fav speedskater....Anni Friesinger :)

Will have to change after this weekend tho, the season will be over then :(

-cata-
Mar 1st, 2005, 06:55 PM
I love mine :hearts:

Nat Portman

I wanted her to win the Oscar so bad.

GBFH
Mar 1st, 2005, 07:06 PM
:cool: :angel:

philippe :hug:

uh...haven't posted in a while, so it will be a surprise.

GBFH
Mar 1st, 2005, 07:07 PM
oh yeah...NHL stuff.

~Cherry*Blossom~
Mar 1st, 2005, 07:48 PM
Check out my new avatar!!!

I love it :hearts:

Denise4925
Mar 1st, 2005, 07:59 PM
Check out my new avatar!!!

I love it :hearts:
:yeah:

cadiac
Mar 1st, 2005, 08:07 PM
<----------- Mine is Number 1 & Number 2 of Thailand

Tamarine Tanasugarn & Suchanan Viratprasert

lilly
Mar 1st, 2005, 08:14 PM
I cant get my photos small enough to be acceptable. anyone know how to size them down to 140 pixels? a little help please.photoshop or Paint or whatever.
I bet if you post the pic here, someone of the vast WTAworld population is willing to do it for you.

lilly
Mar 1st, 2005, 08:14 PM
Lilly :wavey::wavey:

shirley
Mar 1st, 2005, 08:27 PM
Brandon Flowers, the lead-singer from The Killers

~{X}~
Mar 1st, 2005, 08:31 PM
Just a nude man haha :D

TM
Mar 1st, 2005, 08:34 PM
I love mine :hearts:

Nat Portman

I wanted her to win the Oscar so bad.

nice :hearts: I just finished watching Garden State :lol: cute little dark comedy romance movie with Zach Braff :cool: I bet it'll win some kind of teen/mtv award for best romantic comedy this summer or something ;)

TM
Mar 1st, 2005, 08:41 PM
Check out my new avatar!!!

I love it :hearts:


You do love it--I do too, I do love it too :woohoo:

Seles_Beckham
Mar 1st, 2005, 08:56 PM
Today March 1st, FLAG of Bosnia and Herzegovina because today is our independence day.

Cersei
Mar 1st, 2005, 09:00 PM
Leisha Hailey. L word actress :hearts:

-cata-
Mar 1st, 2005, 09:01 PM
nice :hearts: I just finished watching Garden State :lol: cute little dark comedy romance movie with Zach Braff :cool: I bet it'll win some kind of teen/mtv award for best romantic comedy this summer or something ;)

Yeh! Garden State is a corky comedy but it was good.

CanIGetAWhat
Mar 1st, 2005, 09:22 PM
Changed my avatar to two guys kissing. :drool:

~{X}~
Mar 1st, 2005, 09:26 PM
haha same here :D

Scobby- Doo
Mar 1st, 2005, 09:28 PM
it's quite obvious why I choosed it

Darop.
Mar 1st, 2005, 09:46 PM
Chris :haha:

Ur suck a whore :drool:

Mine is Flavia Pennetta :drool:

beauty_is_pink
Mar 1st, 2005, 09:50 PM
two users on here (moogle_san and mousee) made this logo for me for my birthday 2 yrs ago.

my nickname here is "pinky" and mousee or moogie came up with "super pinky" because I did some things on the CP forum or something... I cant remember :scratch:

I'm such a heroine :p :cool:

pinkfrog
Mar 1st, 2005, 09:50 PM
here's mine. my motto is:
I am the pink frog who is happy.

Denise4925
Mar 1st, 2005, 09:52 PM
two users on here (moogle_san and mousee) made this logo for me for my birthday 2 yrs ago.

my nickname here is "pinky" and mousee or moogie came up with "super pinky" because I did some things on the CP forum or something... I cant remember :scratch:

I'm such a heroine :p :cool:
That's pretty pink and I like the pink frog too. :)

Josh B.
Mar 1st, 2005, 09:53 PM
Mine is me!!!!!

But its too small! :sad:

Freakan
Mar 1st, 2005, 10:25 PM
Friends :D :yeah:

thelma
Mar 1st, 2005, 10:30 PM
Today:

Sania Mirza, because her wins against Sveta in Dubai :yeah:

Ekkekko
Mar 1st, 2005, 11:30 PM
mine is a pic of baby marat :p

Denise4925
Mar 1st, 2005, 11:38 PM
mine is a pic of baby marat :p
Are you Esther?

tennislover
Mar 1st, 2005, 11:46 PM
Michelle Kwan! Best skater on the planet!


yes she is enchanting:
she is like a butterfly on ice

Ekkekko
Mar 1st, 2005, 11:48 PM
Are you Esther?

yuppers :) Hi denise :wavey:

Denise4925
Mar 1st, 2005, 11:59 PM
yuppers :) Hi denise :wavey:
Hey Esther. :kiss: :lol: I can't keep up with your ID's. :p

Ekkekko
Mar 2nd, 2005, 12:35 AM
Hey Esther. :kiss: :lol: I can't keep up with your ID's. :p
:lol: How did u know it was me? Mein Gott..:tape: You're psychic..:p :haha:

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 01:20 AM
Gah I change mine to much :p

Jericho
Mar 2nd, 2005, 01:33 AM
im only gonna change mine once a day :tape:

Amadé
Mar 2nd, 2005, 01:44 AM
http://www.kournikova.com/community/images/smilies/king.gif Wolfgang Amadeus Mozart, my favorite composer. :D

tennislover
Mar 2nd, 2005, 01:56 AM
http://www.kournikova.com/community/images/smilies/king.gif Wolfgang Amadeus Mozart, my favorite composer. :D


:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Mozart was simply the greatest genius of all time....

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Justin
Mar 2nd, 2005, 02:06 AM
finally

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 02:20 AM
Now I got two hotties kissin :hearts: :p

thelma
Mar 2nd, 2005, 02:28 AM
You should attach the picture, since you can change the current avatar later ;)

Éowyn
Mar 2nd, 2005, 02:29 AM
Andy :hearts: :drool:

i made that :)

thelma
Mar 2nd, 2005, 02:31 AM
mine is a pic of baby marat :p

:D Good choice, Esther!.... my always cute Marat! :hearts: :hearts: :hearts:

Amadé
Mar 2nd, 2005, 02:56 AM
:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Mozart was simply the greatest genius of all time....

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
http://www.kournikova.com/community/images/smilies/king.gif Thank you jk :p

MinnyGophers
Mar 2nd, 2005, 03:11 AM
mine is of Lindsay Whalen, Minnesota homegrown basketball hero who led the university of Minnesota to its first Final Four EVER last year.
Damn she was amazing.

Sam L
Mar 2nd, 2005, 03:18 AM
Test

F-R-E-A-K
Mar 2nd, 2005, 03:47 AM
BOVINA :kiss: :hearts: :drool: :lick:


Mine are due to change regularly ;) :p

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 04:28 AM
Wow so many people have boys kissing lmfao...erm!?

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 04:30 AM
Wow so many people have boys kissing lmfao...erm!?

Because its hott. :)

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 04:34 AM
You know it ;)

F-R-E-A-K
Mar 2nd, 2005, 04:35 AM
LMAO - U are all SLUTZ!





skanks! huh! :kiss:

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 04:35 AM
Loves it baby ;)

CanIGetAWhat
Mar 2nd, 2005, 04:39 AM
Wow so many people have boys kissing lmfao...erm!?

Mmm...:drool:

shnit.
Mar 2nd, 2005, 04:39 AM
Daniela with the "I Luuuuuuuuv Dubai!" caption below. :p

Ekkekko
Mar 2nd, 2005, 04:39 AM
:D Good choice, Esther!.... my always cute Marat! :hearts: :hearts: :hearts:
:) thank you thelma :D he was cute then :P

F-R-E-A-K
Mar 2nd, 2005, 04:40 AM
Mmm...:drool:



:o Ewww :tape:

DutchieGirl
Mar 2nd, 2005, 04:41 AM
My fav speedskater....Anni Friesinger :)

Will have to change after this weekend tho, the season will be over then :( change it to :tape:, change it to :tape: ...you can guess who I was gonna say anyway, so I needn't write their name! :p :angel:

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 04:43 AM
CanIGetaWhat... you are interesting haha and you and I have never talked before. This is a tragedy! :o

Ekkekko
Mar 2nd, 2005, 04:46 AM
Daniela with the "I Luuuuuuuuv Dubai!" caption below. :p
omg...:p it looks like maria's avatar as well :D

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 04:57 AM
Mmm...:drool:

I like yours better. :sad:

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 04:58 AM
LMAO - U are all SLUTZ!





skanks! huh! :kiss:

Your cant be a slut at 14..

Dont let Dario or Chris read this. :angel: :p

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 04:58 AM
Too late ;)

shnit.
Mar 2nd, 2005, 04:59 AM
omg...:p it looks like maria's avatar as well :D

We have the same. :p

F-R-E-A-K
Mar 2nd, 2005, 05:01 AM
Your cant be a slut at 14..

Dont let Dario or Chris read this. :angel: :p



:eek: Your a young one ;)


I apologise :p :lol:

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:07 AM
Too late ;)

:lol:..Hey homo :p

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:07 AM
:eek: Your a young one ;)


I apologise :p :lol:

haha..its ok :p..Im used to being called that by Dario and Chris :p

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 05:11 AM
hey homo 2 lol

F-R-E-A-K
Mar 2nd, 2005, 05:12 AM
Homo's everywhere! :D

the jamierbelyea
Mar 2nd, 2005, 05:14 AM
I don't think mine works yet :( Hopefully soon :)

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:22 AM
:rolls:..so much homo-ism going on.

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:23 AM
hey homo 2 lol

Mr. Wishes to do Cole

Chunchun
Mar 2nd, 2005, 05:25 AM
:help: Gay avatars :tape:

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:29 AM
:help: Gay avatars :tape:

I think its time to change the sig. there bud.

Jericho
Mar 2nd, 2005, 05:32 AM
I don't think mine works yet :( Hopefully soon :)

i see it ;)

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 05:32 AM
lol yeh. Gay avatars are hott. lmao.

the jamierbelyea
Mar 2nd, 2005, 05:32 AM
I don't think mine works yet :( Hopefully soon :)

Oh it does work :) :hearts: :bounce: :lol:

and honestly, who quotes themselves?

the jamierbelyea
Mar 2nd, 2005, 05:33 AM
i see it ;)

So you're not all blind yet. ;)

UDiTY
Mar 2nd, 2005, 05:36 AM
I changed mine for fun

Should come soon!!!

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:41 AM
lol yeh. Gay avatars are hott. lmao.

:worship:

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 05:42 AM
Yes bow down to the king!

Cariaoke
Mar 2nd, 2005, 05:45 AM
good memory, it all started then... I used to hate the beads because I thought they were too old to wear them (18 and 17 years old, c'mon) but now I appreciate them. Go Team Williams! :D

Martian Jeza
Mar 2nd, 2005, 05:46 AM
Maybe a dumb question but are you gay avatar users , gay yourself ???

Mateo Mathieu
Mar 2nd, 2005, 05:46 AM
lol yeh. Gay avatars are hott. lmao.
I agree! :kiss: :worship:

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:47 AM
i see it ;)

:rolls:. Lovin the avatar.

UDiTY
Mar 2nd, 2005, 05:47 AM
good memory, it all started then... I used to hate the beads because I thought they were too old to wear them (18 and 17 years old, c'mon) but now I appreciate them. Go Team Williams! :D

ME TOO!! I used the think they were kinda dumb. But now I totally think they rocked. Especially when they matched their outfit, my old avatar was my favorite.

:cool:

Mateo Mathieu
Mar 2nd, 2005, 05:47 AM
Maybe a dumb question but are you gay avatar users , gay yourself ???
Yes, I'm gay! :)

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:48 AM
I agree! :kiss: :worship:

Of course.

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 05:48 AM
Maybe a dumb question but are you gay avatar users , gay yourself ???
I would suppose so unless there is some sort of conspiracy! Maybe we just like 2 guys kissing haha. :D

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:48 AM
Maybe a dumb question but are you gay avatar users , gay yourself ???

I am.

Cariaoke
Mar 2nd, 2005, 05:49 AM
ME TOO!! I used the think they were kinda dumb. But now I totally think they rocked. Especially when they matched their outfit, my old avatar was my favorite.

:cool:
exactly! when it matched the outfit, it was the bomb! :D

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:49 AM
Yes bow down to the king!

All I see is a queen.;)

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:49 AM
Yes, I'm gay! :)

Ha..you sound so excied to say it!

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:50 AM
ME TOO!! I used the think they were kinda dumb. But now I totally think they rocked. Especially when they matched their outfit, my old avatar was my favorite.

:cool:

I love during Wimbledon one year when she did her hair is Green and Purple..Cuteness.

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:51 AM
I would suppose so unless there is some sort of conspiracy! Maybe we just like 2 guys kissing haha. :D

Ya never know. Some staight women like gay porn.

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 05:53 AM
Then your certainly not looking my way.

Cariaoke
Mar 2nd, 2005, 05:54 AM
Ya never know. Some staight women like gay porn.
do bi women count? if so... *raises hand* :banana:

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 05:54 AM
True that, some straight men even do haha :D

Stamp Paid
Mar 2nd, 2005, 05:54 AM
http://img215.exs.cx/img215/1608/image000010xc.jpg

Serena Williams, Australian Open SF, at 7-6, 0-30 in the third set.:hearts:

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:55 AM
Night guys..bed time was 2 hours ago :p

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:56 AM
Then your certainly not looking my way.

No, I am. :p

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 05:57 AM
do bi women count? if so... *raises hand* :banana:

Of course..why wouldnt they..

True that, some straight men even do haha :D

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 05:58 AM
Gnite :D

the jamierbelyea
Mar 2nd, 2005, 06:01 AM
Ya'll help me pick an avatar ;)

There's the one I have or...

2
http://www.syntheticsoul.com/jwblurry/486.jpg

3
http://www.syntheticsoul.com/jwblurry/958.jpg

1 , 2, or 3 ? haha

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 06:03 AM
I like 1 :D 2 as my second choice, 3 as my last. :D I like the whole black and white thing :D

UDiTY
Mar 2nd, 2005, 06:04 AM
Is that you?!?:eek:

the jamierbelyea
Mar 2nd, 2005, 06:05 AM
I like 1 :D 2 as my second choice, 3 as my last. :D I like the whole black and white thing :D

I think I'm quite partial the first one as well ;) That's probably why I picked it in the first place over the other two . ;)

UDiTY
Mar 2nd, 2005, 06:05 AM
Is that you?!?:eek:
oh no dumb question, it's john weird, and yer his fan :smash:

the jamierbelyea
Mar 2nd, 2005, 06:05 AM
Is that you?!?:eek:


Haha , no . It's actor/modelish Steve Sandvoss

UDiTY
Mar 2nd, 2005, 06:09 AM
Haha , no . It's actor/modelish Steve Sandvoss

Oh, neverheard of him...

Anyone like Lenny?:shrug:

maybe I'll change it again

the jamierbelyea
Mar 2nd, 2005, 06:10 AM
oh no dumb question, it's john weird, and yer his fan :smash:

Johnny Weir is a figure skater,

http://www.syntheticsoul.com/jwblurry/jwa.jpg

if i had him up, that would be what i would use ;)

RVD
Mar 2nd, 2005, 07:09 AM
Just a 6X Slam Title Princess Super Hero with her 'Scepter of Justice.


We're not worthy... http://deephousepage.com/smilies/respect.gif We're not worthy!

UDiTY
Mar 2nd, 2005, 07:12 AM
Just a 6X Slam Title Princess Super Hero with her 'Scepter of Justice.


We're not worthy... http://deephousepage.com/smilies/respect.gif We're not worthy!

6X? :scratch:

Shoulderpova
Mar 2nd, 2005, 07:19 AM
Marat Safin and his 2005 AO trophy :).The day when Marat won AO will always be one of my happiest day in 2005 :)

Jericho
Mar 2nd, 2005, 07:23 AM
6X? :scratch:

:p

Shoulderpova
Mar 2nd, 2005, 07:28 AM
this thread should be changed to : The Gay avatar thread :tape::o

Stamp Paid
Mar 2nd, 2005, 07:37 AM
I like this one better.

http://www.cbc.ca/gfx/topstory/sports/williams_serena050128.jpg

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 08:06 AM
Yes The Gay Avatar thread sounds great. Join in ;) haha.

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 08:16 AM
Since way too many people had the guys kissing thing, I decided to change to this new avatar haha. Quite cute isn't it! :devil:

DutchieGirl
Mar 2nd, 2005, 09:24 AM
I changed mine, but it's still Misa! :D

Ekkekko
Mar 2nd, 2005, 09:26 AM
I changed mine, but it's still Misa! :D
:D she's so sweet looking in that pic. :yeah:

~Rachel~
Mar 2nd, 2005, 12:40 PM
Leisha Hailey. L word actress :hearts:

:yeah: Leisha Hailey's amazing :D

Mine's Alicia Keys :bowdown:

ETA: Changed it to Kimmie :)

CooCooCachoo
Mar 2nd, 2005, 12:45 PM
Marco Chiudinelli :hearts: :inlove: :drool:

Greenout
Mar 2nd, 2005, 12:46 PM
My avatar is of a multi talented French genius; and it's not JHH! :p

It's a photo of Jean Cocteau - Artist, dramatist, filmaker, novelist,
poet, and director.

CooCooCachoo
Mar 2nd, 2005, 12:47 PM
Yes, I'm gay! :)

:inlove: ;)

Cam'ron Giles
Mar 2nd, 2005, 12:48 PM
My avatar is of me...:angel:

lauryn
Mar 2nd, 2005, 01:08 PM
Football player Vincent Kompany :hearts:

Shoulderpova
Mar 2nd, 2005, 01:20 PM
Yes The Gay Avatar thread sounds great. Join in ;) haha.
help me find a gay avatar ;) :kiss:

lilly
Mar 2nd, 2005, 01:32 PM
it may be due to my lack of sleep, but I've fallen off my chair laughing at the stupidity of this:

LostGlory
Mar 2nd, 2005, 01:55 PM
Mine is the most Beautiful Tennis Star Ever Ana Ivanovic....isn't she amazingly beautiful??

xr6turbo
Mar 2nd, 2005, 02:33 PM
I changed mine a bit :)

~Rachel~
Mar 2nd, 2005, 02:49 PM
Mine is the most Beautiful Tennis Star Ever Ana Ivanovic....isn't she amazingly beautiful??

Wow I didn't even realise that was Ana :eek:

She is indeed beautiful but isn't that a bit of an evocative photo for a girl only just turned 17 (probably 16 when it was taken)?

Joana
Mar 2nd, 2005, 02:50 PM
Yes The Gay Avatar thread sounds great. Join in ;) haha.

:o
I just realized my avatar belongs to this category as well. :tape:

Joana
Mar 2nd, 2005, 02:51 PM
Ya never know. Some staight women like gay porn.

Well, I think it's... interesting. ;)

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 10:52 PM
Since way too many people had the guys kissing thing, I decided to change to this new avatar haha. Quite cute isn't it! :devil:

Its ugly.

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 10:54 PM
Your just jealous.

Oizo
Mar 2nd, 2005, 10:58 PM
Your avatar is hilarious X-tian :haha: :yeah: It's very cool :cool:

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 11:12 PM
Your just jealous.

Of what. :rolleyes: :p

the jamierbelyea
Mar 2nd, 2005, 11:19 PM
Since way too many people had the guys kissing thing, I decided to change to this new avatar haha. Quite cute isn't it! :devil:

I've watched your icon go by more times then I've watched Titanic.

and let me tell you, that's a lot.

Jericho
Mar 2nd, 2005, 11:31 PM
hmmmm what should mine be today :scratch:

~{X}~
Mar 2nd, 2005, 11:34 PM
Haha thanks JohnnyWeirFan :D

PointBlank
Mar 2nd, 2005, 11:35 PM
BTW since so many people asked while they were repping me..My avatar are just some random folks kissing :p

the jamierbelyea
Mar 2nd, 2005, 11:41 PM
Oh, neverheard of him...

Anyone like Lenny?:shrug:

maybe I'll change it again

He hasn't done too much. Some guest starring roles on Las Vegas, Cold Case, he's going to be in the next Jennifer Anniston movie, playing Mena Suvari's boyfriend.

He was also in the movie Latter Days, which is probably his best known work. :)

~Cherry*Blossom~
Mar 2nd, 2005, 11:42 PM
I changed mine again to another beautiful pic of my favs