PDA

View Full Version : Serena is a Class Act


LindsayRocks89
Nov 16th, 2004, 04:07 AM
she was very graceful in defeat, lets hope she will be fine for the start of 2005 :worship:

PatM04
Nov 16th, 2004, 04:07 AM
Her speech about investments was so cute! I have always thought she is classy!

Diesel
Nov 16th, 2004, 04:07 AM
Serena :worship: :hearts:

bw2082
Nov 16th, 2004, 04:08 AM
Serena :bowdown:

I cant say i'd be as gracious :lol:

bmxbandit
Nov 16th, 2004, 04:09 AM
I'd bitch if i was her, lol

KindaNice
Nov 16th, 2004, 04:10 AM
She really handled herself well out there. She showed real guts and grace.

bw2082
Nov 16th, 2004, 04:10 AM
I'd bitch if i was her, lol

Melanie Molitor might have had to drag me back on court :haha:

SelesFan70
Nov 16th, 2004, 04:10 AM
That was one of Serena's better concession speeches. Cute, funny, and real.

jean_genie
Nov 16th, 2004, 04:11 AM
Serena was very funny and cute in her speech.

Rocketta
Nov 16th, 2004, 04:11 AM
Melanie Molitor might have had to drag me back on court :haha:
:haha:

J_Migoe
Nov 16th, 2004, 04:15 AM
you don't have to be bw2082 coz she doesn't give a fuck about you!

bandabou
Nov 16th, 2004, 04:36 AM
Hmmmm...wonder if this is gonna make Wertheim´s mailbag as well.

Atrixo
Nov 16th, 2004, 04:48 AM
I'd like to apologize for some, questionable comments I made earlier, about Serena. Being the overenthusiastic Maria fan that I am, I jumped to conclusions a little irrationally. :o

The injury timeout, coinciding with the upsurge in Serena's play, and the freefall of Maria's... The worst part of me got the upper hand. Again, I apologize to those I offended. :sad:

Funny thing is, I normally like Serena (in a way) but today, with so much on the line for Maria, I lost it. :o

Serena was very classy at the end of the match. That was nice of her; and I'll admit, Maria should have at least acknowledged her defeated opponent, no excuses there.

Good luck in 2005, Serena! May you face Maria again, under better circumstances. :)

drive-volley
Nov 16th, 2004, 04:50 AM
What did she say? Eurosport didn't show their speeches...

mp3junkie
Nov 16th, 2004, 04:55 AM
Serena is always gracious and speaks very intelligently. You can easily tell the maturity level in each player by their speeches.

Maria needs a little more polishing in presenting herself.

Atrixo
Nov 16th, 2004, 05:36 AM
Maria is a goofy, classless little teen porn queen. But she gets it honestly.

God, you're such an immature, one-note assmunch! Get off your, Maria-hating high-horse; it's really growing tiring! :rolleyes:

Masharapova
Nov 16th, 2004, 05:38 AM
I guess this thread has just been made to make Serena and her fans feel better.

deckham
Nov 16th, 2004, 05:38 AM
how was serena classy???? she always looks classy at the net... and talks trash when not on the court...

DeDe4925
Nov 16th, 2004, 05:39 AM
God, you're such an immature, one-note assmunch! Get off your, Maria-hating high-horse; it's really growing tiring! :rolleyes:
Wow, and this coming from a troll with a zillion red dots. :rolleyes:

Atrixo
Nov 16th, 2004, 05:48 AM
Wow, and this coming from a troll with a zillion red dots. :rolleyes:

Funny man! If anyone's behaviour tonight with their posts --- hell, all the friggin time --- exemplifies the epidemy of a "troll"... DeDe4925, you certainly fit that description to a "T". :rolleyes:

Go back to your troll cave, and take a nice, troll "dump"! ;)

DeDe4925
Nov 16th, 2004, 05:49 AM
Funny man! If anyone's behaviour tonight with their posts --- hell, all the friggin time --- exemplifies the epidemy of a "troll"... DeDe4925, you certainly fit that description to a "T". :rolleyes:

Go back to your troll cave, and take a nice, troll "dump"! ;)
Funny how my rep doesn't reflect it. But, I consider the source on both these posts. :rolleyes:

DeDe4925
Nov 16th, 2004, 05:58 AM
how was serena classy???? she always looks classy at the net... and talks trash when not on the court...
Unfortunately, I've given out too much rep tonight to give you anymore, but just know that for every bad rep I get, I get a good one to match for the same post. :) So, it all evens out. ;)

deckham
Nov 16th, 2004, 06:01 AM
lol.. you think i care about reps.. :lol: are you hurting for friends and little green dots. you actually post your "opinion" thinking about that.. speak your mind. that's pretty weak....

DeDe4925
Nov 16th, 2004, 06:08 AM
lol.. you think i care about reps.. :lol: are you hurting for friends and little green dots. you actually post your "opinion" thinking about that.. speak your mind. that's pretty weak....
You must care about rep, you pass them out. If you didn't care, you wouldn't bother to go to the trouble. Boy, you're stupid. You wanna quit while you're ahead? :rolleyes:

StarDuvallGrant
Nov 16th, 2004, 06:09 AM
You must care about rep, you pass them out. If you didn't care, you wouldn't bother to go to the trouble. Boy, you're stupid. You wanna quit while you're ahead? :rolleyes:


:lol: ok

deckham
Nov 16th, 2004, 06:15 AM
You must care about rep, you pass them out. If you didn't care, you wouldn't bother to go to the trouble. Boy, you're stupid. You wanna quit while you're ahead? :rolleyes:
because i send you bad reps i care about receiving good reps.... i don't really follow your logic but you can think what you like...

but nice childish response from you... top class... :yeah:

DeDe4925
Nov 16th, 2004, 06:25 AM
because i send you bad reps i care about receiving good reps.... i don't really follow your logic but you can think what you like...

but nice childish response from you... top class... :yeah:
Do you really follow anyone's logic? That's the question. :lol: