PDA

View Full Version : The new Eurosport titles!!!


veryborednow
Mar 12th, 2002, 08:08 PM
Did you see them!! LMAO!! I love them

Can you say Austin Powers or what!!!

Great stuff.

:bounce: :bounce:

BTW. Anna Croft just called her Daniela Hat-ook-va ... dumb bitch

GoDominiqu
Mar 12th, 2002, 08:10 PM
OMG, I'm so happy that they changed the old ones, they were horrible. :o. That silly music, I couldn't stand it.
Haven't seen the new ones in total yet, but they seem to be nice. :)

Kelly
Mar 12th, 2002, 08:39 PM
totally groovy baby...it even has lindsay in..yey!!

JonBcn
Mar 12th, 2002, 08:55 PM
The Magical WTA tour! Great fun, i like them!

dhenni
Mar 12th, 2002, 09:22 PM
Yeah.... and pink balls!! :hearts: :eek:

Monica_Rules
Mar 12th, 2002, 09:35 PM
It is rather funny the best bit has to be Serenas hair toss followed by prayer pose!LOL!:D

TheBoiledEgg
Mar 12th, 2002, 09:48 PM
I like the new titles :)

but where is Venus, Martina, Justine and Monica in the starting line-up ????

Lapin
Mar 12th, 2002, 11:43 PM
Just seen it tonight for the first time! Much better than the old intro., (especially as Amelie features in it!) ;) :)

wongqks
Mar 12th, 2002, 11:55 PM
Yeah it is real funny, but shame they dun have Monica in it

RayRob
Mar 15th, 2002, 02:04 PM
I haven't seen them all the way through yet - I just saw it on an ad for WTA Tour but it seemed pretty cool:)

Just as long as Lindsay's in them:bounce:

matthias
Mar 15th, 2002, 04:34 PM
i like it too, cause Martina isnīt in :p

Zl@tko
Mar 15th, 2002, 07:37 PM
It's really nice. I like Serena's part, its the best. But there should be Monica, Martina and Venus too ...

:)

Jessica02
Mar 15th, 2002, 08:19 PM
Serena's hair thing is really funny!... Actually it all is!!

Why Martina and Venus the top 2 players in the world arent on it I really dont know?