PDA

View Full Version : Anouk Tigu

dododo
Jul 19th, 2004, 07:52 PM
Ik wilde eens een nieuwe naam in dit forum gooien! Anouk Tigu heeft een jaar lang op de 1e plek t/m 12 gestaan en is nooit geinviteerd om bij jong oranje te komen. Dit jaar komt het waarschijnlijk wel zo ver en ze is dan ook een harde werkster. Ze bezit nog niet veel kracht, maar wel een super balgevoel en ze bezit de kracht om een wedstrijd helemaal om te zetten. Vorige week heeft ze bij de itf in hillegom de halve finale enkel en finale dubbel bereikt. Ze is gelijkwaardig met steffie weterings, maar eerlijk gezegd zie ik haar tot meer in staat dan steffie. Heeft iemand een mening over Anouk of iets te melden, zou het graag willen lezen en het is ook leuk om iemand te bespreken die nog niet zo veel onder het licht staat (like herz or misa)! Ik ben iig dubbel positief!

grmbl
Jul 19th, 2004, 08:46 PM
Ja, kan je ook bij de juniores plaatsen...

SilK
Jul 19th, 2004, 10:18 PM
Ja, kan je ook bij de juniores plaatsen...

:tape: :lol: :rolleyes:

dododo
Jul 19th, 2004, 10:22 PM
Is dat grappig? waarom zou ik alles in 1 proppen.. dit is leuker en krijgt meer aandacht! Is wokkeltje hier de keizer?

AndriesWijma
Jul 19th, 2004, 10:45 PM
Ja ik zou niet weten waarom Anouk niet een nieuw onderwerp verdient. Het is ook wel zo overzichtelijk en houdt de aandacht langer vast.

dododo
Jul 19th, 2004, 10:49 PM
Bedankt voor je steun :) Ze heeft nooit echt de kans gehad om zich echt te laten zien en ik heb wat filmpjes gekregen over haar en het ziet er technisch gezien echt super uit! Qua voetenwerk kan misa er ook nog wat van leren ;) Alhoewel die 2 natuurlijk totaal niet vergelijkbaar zijn!

grmbl
Jul 20th, 2004, 06:24 AM
Wow.. Chill ff.. Zo bot had ik het nou ook weer niet bedoeld.. Het misschien gewoon leuker als alles in de juniorpost gemeld kan worden.. Ik kan dan gewoon de titel aanpassen en het is gewoon leuk als alles in 1 topic staat.. Maar dat is mijn mening...

Zamboni
Jul 26th, 2004, 07:25 PM
wokkel...verschillende threads is volgens mij zelfs nog overzichtelijker, hoef je niet al die pagina's door ;)

dododo
Jul 27th, 2004, 05:00 PM
Maar nu voegt niemand iets inhoudelijks toe aan dit onderwerp! Wat vinden/denken jullie?

Zamboni
Jul 28th, 2004, 08:35 AM
Inhoudelijk hoef je van mij wat tennis betreft weinig te verwachten.....volg het allemaal niet meer zo.