PDA

View Full Version : Croatia def. Brasil 3-1


Hantuchov
Jul 1st, 2004, 03:09 PM
Brasil v Croatia
Venue: Clube Paineiras do Morumby, São Paulo, BRA
Surface: Clay - Outdoors

BRASIL
Maria Fernanda Alves #197
Carla Tiene #287
Letícia Sobral #386
Bruna Colósio #424
Captain: Andrea Vieira

CROATIA
Jelena Kostanic #38
Ivana Abramovic #166
Darija Jurak #241
Ivana Lisjak #274
Captain: Goran Prpic

Brasil's chances improve thaaaaaaaaaaaaaaat much cuz Karolina wont play :D And what happened with Silvija that she wasnt named to play this tie? Well, Jelena will be a very tough player, specially on clay, but she's not unbeatable, I do think Brasil can make it harder than last year, specially cuz now we can play with Nanda and Bruna in singles, the best choices, IMO, and in doubles we can play with Nanda and Carla.

OMG, I'm so excited with this tie, I just hope TV will broadcast it live here, cuz I really wanna follow the live scores and know how good (or how bad :sad: ) the brazilian girls are, and facing a Top 50 player will be a great experience to all of them.

Bruna defeated K-Lina last year, so, I'm sure she can also beat Jelena and the other girls, and Nanda also has good chances, she's been playing very well in the last 2 weeks and it's important to rise her confidence for this tie.

Vamos Brasil! :bounce:

Sandstorm
Jul 8th, 2004, 06:30 PM
Croatia will win 5-0;)

GO CROATIA!!

kiel
Jul 8th, 2004, 06:53 PM
Well, not even in Croatia last year the result was 5-0. Croatia won 4-1, now i believe Brazil 3-2, here in Brazil. ;) Vamos Brasil!!!!! :kiss: :hearts:

Hantuchov
Jul 9th, 2004, 12:04 AM
Well, not even in Croatia last year the result was 5-0. Croatia won 4-1, now i believe Brazil 3-2, here in Brazil. ;) Vamos Brasil!!!!! :kiss: :hearts:

Indeed, kiel! :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Vamos Brasil! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

kiel
Jul 9th, 2004, 06:02 AM
matches´s schedule:
Saturday 07/10
Starting at 10 a.m
Maria Fernanda Alves(BRA) vs Ivana Abramovic(CRO)

Hantuchov
Jul 9th, 2004, 06:04 AM
matches´s schedule:
Saturday 07/10
Starting at 10 a.m
Maria Fernanda Alves(BRA) vs Ivana Abramovic(CRO)

Do you know if we'll live TV have broadcasting?
I hope SporTV will cover it :D :bowdown:

But I really doubt :sad:

kiel
Jul 9th, 2004, 06:06 AM
matches´s schedule:
Saturday 07/10
Starting at 10 a.m
Maria Fernanda Alves(BRA) vs Ivana Abramovic(CRO)

after that game...
Bruna Colósio(BRA) vs Jelena Kostanic(CRO)

Sunday 07/11
Starting at 10 a.m
Maria Fernanda Alves(BRA) VS Jelena Kostanic(CRO)
Bruna Colósio(BRA) vs Ivana Abramovic(CRO)
Nanda Alves/Carla Tiene(BRA) vs Jelena Kostanic/Darija Durak(CRO)

Vamos garotas...vamos levar o Brasil à Elite do Tênis!!!!! :kiss: :hearts: :wavey: :bowdown: :bowdown:

kiel
Jul 9th, 2004, 06:10 AM
Do you know if we'll live TV have broadcasting?
I hope SporTV will cover it :D :bowdown:

But I really doubt :sad:

Hei, Otávio, sabe que acho que vão transmitir sim, pelo menos um jogo? Não acredito que seja por acaso que haverá um programa "Primeiro Serviço" às 10 hs da manhã do sábado...
Boa e rara oportunidade de ver as meninas jogando, eu espero!!!!

Abraços...vamos torcer!!!! :hug: :hug: :hug:

Hantuchov
Jul 9th, 2004, 06:14 AM
Hei, Otávio, sabe que acho que vão transmitir sim, pelo menos um jogo? Não acredito que seja por acaso que haverá um programa "Primeiro Serviço" às 10 hs da manhã do sábado...
Boa e rara oportunidade de ver as meninas jogando, eu espero!!!!

Abraços...vamos torcer!!!! :hug: :hug: :hug:

Tomara! :bowdown: :woohoo:

Acho que dá pro Brasil! :eek: :bolt: :worship:

KoOlMaNsEaN
Jul 9th, 2004, 05:45 PM
try your best brazil :D

Jeleno Benesovo
Jul 9th, 2004, 05:59 PM
this play-off must be one of the most one-sided pairings, IMO Croatia should win 5-0. But considering that Brasil is playing at home they could get one point. ;)

jrm
Jul 9th, 2004, 11:07 PM
Porky will failed to succeed (you know who am i talking about, Luis :devil: 'da porkster' will looooose)

Hantuchov
Jul 10th, 2004, 12:12 AM
Porky will failed to succeed (you know who am i talking about, Luis :devil: 'da porkster' will looooose)

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

I hope you're right, Tina! :devil: :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:

LucasArg
Jul 10th, 2004, 06:28 AM
I think Croatia will win.

Good luck both teams!!! :wavey:

Sandstorm
Jul 10th, 2004, 01:59 PM
any live scores???

GO CROATIA!!

Hantuchov
Jul 10th, 2004, 03:30 PM
any live scores???

GO CROATIA!!

No :bigcry:

kiel
Jul 10th, 2004, 04:00 PM
It was raining in São Paulo, 1st match(NANDA ALVES vs IVANA ABRAMOVIC) didn´t start.
I called to Paineiras and it said match 1 maybe starting at 12:15, in a few minutes.... ;)

Hantuchov
Jul 10th, 2004, 04:08 PM
It was raining in São Paulo, 1st match(NANDA ALVES vs IVANA ABRAMOVIC) didn´t start.
I called to Paineiras and it said match 1 maybe starting at 12:15, in a few minutes.... ;)

Will they provide live scores?

I mean, if we call them to ask?

kiel
Jul 10th, 2004, 04:18 PM
Will they provide live scores?

I mean, if we call them to ask?

If we call, they will inform scores, but i think there will not have live scores.... :sad:


P.S: Luís tenta ligar para Campos do Jordão para pegar o Quali draw do Credicard Mastercard Tennis Cup...Tenho ligado para o Tênis Clube de lá mas não tenho conseguido...como vc está mais perto(Estou em Fortaleza) talvez vc consiga. Os tels são: 0xx122631315 ou 0xx122631313.

Falow!!!!

Andre@
Jul 10th, 2004, 05:26 PM
RAIN DELAY


There isn't any live TV in Brazil?

Hantuchov
Jul 10th, 2004, 05:28 PM
RAIN DELAY


There isn't any live TV in Brazil?

No :tape:

Sandstorm
Jul 10th, 2004, 05:46 PM
Maria Fernanda Alves(BRA) vs Ivana Abramovic(CRO) 6-3,6-0:eek::eek::mad::mad::mad:

WTF!!!:fiery::fiery:

Sandstorm
Jul 10th, 2004, 05:47 PM
Go to Hell Ivana!!!!!

TheBoiledEgg
Jul 10th, 2004, 05:58 PM
wow Nanda

I knew Lisjak was tall but NOT this tall
http://www.fedcup.com/teams/player.asp?Player=100012695 :eek:

Hantuchov
Jul 10th, 2004, 06:02 PM
Nanda :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

OMG!!!!!! OMG!!!!!!!!! OMG!!!!!!!!



Yyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssss :aparty:

Great done baby! :hug:

Good Luck to Bruna, she might be facing Kostanic right now. Believe in you that you can beat her, just like you beat Sprem last year!

Vamos! :bounce:

Hantuchov
Jul 10th, 2004, 06:07 PM
wow Nanda

I knew Lisjak was tall but NOT this tall
http://www.fedcup.com/teams/player.asp?Player=100012695 :eek:

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

Hantuchov
Jul 10th, 2004, 06:31 PM
The matches are being played indoors due the rain.

Kostanic leads Bruna 3-0 :fiery:

Fight Bruna, vamos! :bounce:

Hantuchov
Jul 10th, 2004, 06:42 PM
Jelena Kostanic def. Bruna Colósio 6-0 6-1 :o :help: :crying2:

Better luck tomorrow girls! :bounce:

TheBoiledEgg
Jul 10th, 2004, 07:04 PM
omg Bruna :o :help: :(

Sandstorm
Jul 10th, 2004, 10:02 PM
Jelena:D

but that 1 game lost:rolleyes:

come on Croatia!!!:fiery:

Hantuchov
Jul 11th, 2004, 04:38 PM
Jelena Kostanic def. Maria Fernanda Alves 6-4 6-1 :bigcry:

Put a fight on it, Bruna! You can beat Ivana, c'mon! :bounce:

kiel
Jul 11th, 2004, 04:44 PM
OMG Bruna!!!C´mon girl!!!Show your game, i know you´re better than Abramovic!!!
Let´s tie again...to win in double´s match!!!
:kiss: :wavey: :bounce:

kiel
Jul 11th, 2004, 04:51 PM
Ops...Bruna vs Darija next game!!!!
C´mon Bruna, Please!!!!!!! :wavey: :wavey:

Hantuchov
Jul 11th, 2004, 04:54 PM
Vamos Bruna! Show the same spirit as last year when you beat Sprem! :bounce:

kiel
Jul 11th, 2004, 05:12 PM
Vamos Bruna! Show the same spirit as last year when you beat Sprem! :bounce:

E aí Luís, qual o seu prognóstico?Dá ou não dá? :confused: :wavey:

Hantuchov
Jul 11th, 2004, 05:14 PM
E aí Luís, qual o seu prognóstico?Dá ou não dá? :confused: :wavey:

Sei lá :bigcry:

A Bruna me desapontou muito ontem com aquela derrota, mas vamos ver, eu achava que dava contra a Abramovic, você deve ter lido que ela tinha um saque estranho né, aí, eu achava que as nossas chances aumentariam. O problema é que mesmo que a Bruna vença, a Kostanic vai jogar duplas, e ela nem cansada está :rolleyes:

Pelo menos os jogos já estão sendo jogados na quadra maior. Pode ser uma vantagem pra Bruna, já que ela reclamou pq jogou indoors.

Vamos ver, tô torcendo!

PS.: Eu te adicionei no MSN, algum problema? :p :bigwave:

kiel
Jul 11th, 2004, 05:40 PM
Sei lá :bigcry:

A Bruna me desapontou muito ontem com aquela derrota, mas vamos ver, eu achava que dava contra a Abramovic, você deve ter lido que ela tinha um saque estranho né, aí, eu achava que as nossas chances aumentariam. O problema é que mesmo que a Bruna vença, a Kostanic vai jogar duplas, e ela nem cansada está :rolleyes:

Pelo menos os jogos já estão sendo jogados na quadra maior. Pode ser uma vantagem pra Bruna, já que ela reclamou pq jogou indoors.

Vamos ver, tô torcendo!

PS.: Eu te adicionei no MSN, algum problema? :p :bigwave:

Não, nenhum problema, muito pelo contrário, heheheh!!! :wavey: :wavey:

kiel
Jul 11th, 2004, 05:42 PM
Eu entrei no site do ITF womens e vc sabia que faz um tempão que a Darija não ganha uma partida sequer?Ela está caindo no ranking, não sei se estava contundida...Mas vamos torcer que ela não vá voltar a jogar bem e ganhar logo agora....rs ;)

Hantuchov
Jul 11th, 2004, 05:42 PM
Não, nenhum problema, muito pelo contrário, heheheh!!! :wavey: :wavey:

Você tem o telefone do Paineiras?

Manda pra mim! :D

kiel
Jul 11th, 2004, 06:06 PM
Darija won 1st set 6/2 Bruna leads 2nd set 4/1 :scared: :scared:

kiel
Jul 11th, 2004, 06:08 PM
Darija won 1st set 6/2 Bruna leads 2nd set 4/1 :scared: :scared:

C´mon Bruna!!!Let´s tie, please!!!!! :kiss: :hearts: :wavey:

Hantuchov
Jul 11th, 2004, 06:20 PM
Yeeesssss

Keep going Bruna, please! :bounce:

kiel, responda minha PM :p

Qq coisa eu ligo tb ;)

Mathijs
Jul 11th, 2004, 06:43 PM
Yeeesssss

Keep going Bruna, please! :bounce:

kiel, responda minha PM :p

Qq coisa eu ligo tb ;)
GOOOOOOO Brazil!!!!!! :bounce: :bigclap: :clap2: i always like to see new countries come in the world group, the world group needs some fresh blood imo, i hope that Brazil will win cuz i really want to see them in the world group :yeah: :yeah: :yeah: GO Brazil!!!!!!!! :bounce: :bounce: :bounce:

Hantuchov
Jul 11th, 2004, 06:47 PM
GOOOOOOO Brazil!!!!!! :bounce: :bigclap: :clap2: i always like to see new countries come in the world group, the world group needs some fresh blood imo, i hope that Brazil will win cuz i really want to see them in the world group :yeah: :yeah: :yeah: GO Brazil!!!!!!!! :bounce: :bounce: :bounce:

Thanx for your support, northern :bigwave: :hug:

Bruna won the 2nd set :woohoo:

2-6 7-5

Please Bruna, take this 3rd set and let's finish it in the 5th match! :bounce:

Mathijs
Jul 11th, 2004, 06:49 PM
Thanx for your support, northern :bigwave: :hug:

Bruna won the 2nd set :woohoo:

2-6 7-5

Please Bruna, take this 3rd set and let's finish it in the 5th match! :bounce:

YWC Luis!!! :bigwave: :D :wavey: (really got to go now as you know ;) )


GOOO Brazil!!!

Alek
Jul 11th, 2004, 07:08 PM
Keep fighting Bruna :) Come on Brazil!

Hantuchov
Jul 11th, 2004, 07:51 PM
Jurak def. Colósio 6-2 5-7 7-5 :silly:

:clap2: @ Bruna

The queen of the tie! :yeah:

Mathijs
Jul 12th, 2004, 12:33 PM
:wavey: Luis


Brazil :bigcry: :sad: :sad: :tears: :tears: