PDA

View Full Version : Saturday Live Scores


alwayshingis
Feb 28th, 2004, 03:21 PM
Looks like play is about to start...

Alek
Feb 28th, 2004, 03:23 PM
Good luck Melissa :D :bounce:

alwayshingis
Feb 28th, 2004, 03:24 PM
Good Luck To:

Lilia :D
Alyona :D
Nanda :D

Alek
Feb 28th, 2004, 03:28 PM
Either the scoreboard doesn't work, they are late or all matches are having a very long first point :p

alwayshingis
Feb 28th, 2004, 03:32 PM
true, and the scoreboard looked all fancy...i thought it was going to be another low prize money, wonderful website tournament.

Alek
Feb 28th, 2004, 04:00 PM
Wartusch leads. Torres 6-3 :sad:
fight Melissa!

Benesova leads. Garcia 6-4
Roesch leads. Osterloh 7-5 :(
Bondarenko leads. Schruff 6-3
Washington leads. Alves 6-3 :(

alwayshingis
Feb 28th, 2004, 04:05 PM
Alyona :D :D
Lilia...you're close, you can still win
Nanda...you're better than her! :(

TheBoiledEgg
Feb 28th, 2004, 04:07 PM
go Alyona :D

fight Paula :)

pav
Feb 28th, 2004, 04:11 PM
Has someone said"to hell with the points column I'll just update it set by set":lol:

pav
Feb 28th, 2004, 04:18 PM
Has someone said"to hell with the points column I'll just update it set by set":lol:
I should shut up, at least the've got a scoreboard ,and will crank it up later ,better than Auckland ,which had bugger all:tape:

Hantuchov
Feb 28th, 2004, 04:20 PM
Iveta :hearts:
Patricia :kiss:
Angelika :yeah:

Fight Nanda Alves, please! :bounce:

Hantuchov
Feb 28th, 2004, 04:23 PM
My scoreboard doesnt show the results on Stadium and Court 4 :(

Alek
Feb 28th, 2004, 04:26 PM
Refresh it with F5

lionel
Feb 28th, 2004, 04:27 PM
I think the scoreboard will be point by point with the beginning of the maindraw!

Hantuchov
Feb 28th, 2004, 04:29 PM
It doesnt work!

There arent any scores for Stadium and Court 4 :fiery:

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 04:30 PM
No Marcela yet... I guess she gets the night match. ;)

Alek
Feb 28th, 2004, 04:31 PM
Mashona Washington def. Maria-Fernanda Alves 6-3 6-3 :(

Angelika Roesch def. Lilia Osterloh 7-5 6-4 :(

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 04:32 PM
Where'd you find that?

Alek
Feb 28th, 2004, 04:32 PM
Patricia Wartusch def. Melissa Torres 6-3, and something :bigcry:

Alek
Feb 28th, 2004, 04:35 PM
Where'd you find that?
Programa Diario, every year they post the final results there.

Marcela warming up now ;)


Go Maria-Jose :woohoo: make it decent
Go Marcela! :bounce:

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 04:36 PM
Gracias. :)

!Viva Marcela!

At least 3 games.

alwayshingis
Feb 28th, 2004, 04:36 PM
Well, this has been a disappointing day in Acapulco so far!

Hantuchov
Feb 28th, 2004, 04:37 PM
Nanda Alves :bigcry:
I hate you Mashona! :mad: :fiery:

Angelika :yeah:
Patricia :D

Sandstorm
Feb 28th, 2004, 04:39 PM
pfff at scoreboard:rolleyes:

very slow!

Alek
Feb 28th, 2004, 04:41 PM
Patricia Wartusch def. Melissa Torres 6-3, 6-2 :bigcry:
At least you played Melissa, good luck in your next event.

St.Sebastian
Feb 28th, 2004, 04:51 PM
:rolleyes: @ the scoreboard

Marta's match should be on at the moment...

spiceboy
Feb 28th, 2004, 04:53 PM
LOL Patricia, Mashona, Angelika...this tournaments is being nice for the 'slumpers'...

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 04:54 PM
Too bad Dementieva isn't playing here this year... Angelika could get her again.

Xian
Feb 28th, 2004, 04:58 PM
wd Patricia :bounce:

Alek
Feb 28th, 2004, 05:03 PM
Iveta Benesova def. Paula Garcia 6-4, 6-4

Tennisfan-Mtl
Feb 28th, 2004, 05:04 PM
Patricia :D
Iveta :hearts:

Lilia....:sad:

St.Sebastian
Feb 28th, 2004, 05:05 PM
Too bad Dementieva isn't playing here this year... Angelika could get her again.
LOL :D :D :D

Hantuchov
Feb 28th, 2004, 05:06 PM
Iveta wins 6-4 6-4 Garcia :hearts: :woohoo:

St.Sebastian
Feb 28th, 2004, 05:11 PM
WOW
They updated all the names on all courts :rolleyes:

So, we'll get the next update probably in an hour...

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 05:21 PM
Schruff d. Bondarenko 6-3 6-7(3) 6-1.

Alek
Feb 28th, 2004, 05:21 PM
Julia Schruff def. Alyona Bondarenko 6-3, 6-7(3), 6-1

I thought Julia had lost set 1 :rolleyes:

St.Sebastian
Feb 28th, 2004, 05:22 PM
Schruff def. Bondarenko 6/3 6/7(3) 6/1 :) :)

Alek
Feb 28th, 2004, 05:22 PM
pf u beat me ;)
why arent u in msn? :confused:

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 05:23 PM
I posted it first. I win.

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 05:33 PM
Pelletier d. Lopez 6-4 6-1 :sad:

5 games... not all that bad.

TheBoiledEgg
Feb 28th, 2004, 05:34 PM
not good scores :(

Alyona :sad:
Paula :bigcry: but Iveta :)

Alek
Feb 28th, 2004, 05:34 PM
Marie-Eve Pelletier def. Maria-Jose Lopez 6-4, 6-1 :bigcry: :bigcry: :sad:

I had saved this all day and I had to get disconected in time to post it pff :p

Marijo :sad:

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 05:36 PM
Blahotova leads Krastovitch 6-2.

I'm sure you were all dying to know that.

Blind Guardian
Feb 28th, 2004, 05:36 PM
Schruff def. Bondarenko 6/3 6/7(3) 6/1 :) :)

I think Bondarenko won with that score, two reasons:

1. first set livescore was Bondarenko 6/3
2. the official draw shows Bondarenko through, same score.

But It's only guessing...

Bye

St.Sebastian
Feb 28th, 2004, 05:38 PM
I think Bondarenko won with that score, two reasons:

1. first set livescore was Bondarenko 6/3
2. the official draw shows Bondarenko through, same score.

But It's only guessing...

Bye
And you are probably right....

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 05:40 PM
Why would the Mexican tennis federation post it wrong?

Don't they know we're all hanging on this result?

Alek
Feb 28th, 2004, 05:40 PM
So Bondarenko d. Schruff 63 67 61


The website is quite good :tape:

Jakub
Feb 28th, 2004, 05:41 PM
go Marta :)

Wartusch :)

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 05:43 PM
The official draw also says...

Roesch
1-5,6-4

Sigh.

Alek
Feb 28th, 2004, 05:45 PM
:hehehe: I was looking for this smiley ;)

Hantuchov
Feb 28th, 2004, 05:45 PM
Julia :woohoo:

St.Sebastian
Feb 28th, 2004, 05:46 PM
go Marta :)

Wartusch :)
A wiec Kuba juz jestes online?

Blind Guardian
Feb 28th, 2004, 05:50 PM
The official draw also says...

Roesch
1-5,6-4

Sigh.

Well, 1 and 7 are not so close on the keyboard, maybe the 5 year old boy who's updating the scores find 1 similar to 7 , eh eh...

It will be a tough week...

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 05:53 PM
Grrr... Arroyo had to lose the 1st set by now.

Stupid site.

Jakub
Feb 28th, 2004, 05:54 PM
Marta Domachowska def. Ardiana Serra Zanetti 6:3, 6:1 :woohoo: :banana:
Brawo MARTA :-)

St.Sebastian
Feb 28th, 2004, 06:00 PM
Marta :woohoo:
Thanks Kuba

TheBoiledEgg
Feb 28th, 2004, 06:01 PM
Maria Jose :sad: but Marie-Eve :) go and qualify now
so Alyona won :D :) :yeah:
Marta :yeah: :)

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 06:02 PM
Olga Blahotova d. Dimara Krastevitch 6-2 6-3. Yay.

vamosferrero
Feb 28th, 2004, 06:03 PM
MARTA :banana: :woohoo:

I knew you just have to get used to clay. Well done :D

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 06:09 PM
UGH.

I need Arroyo scores.

Hantuchov
Feb 28th, 2004, 06:13 PM
Adriana :sad:

Hantuchov
Feb 28th, 2004, 06:15 PM
Oh, Julia lost :bigcry:
Dimana :(

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 06:44 PM
There will never ever be any more results. :bigcry:

LLAGOS-VIVES_FAN
Feb 28th, 2004, 06:49 PM
i need nuria llagostera vives result!!! acapulco's livescores are very bad

Alek
Feb 28th, 2004, 06:50 PM
they changed draw i think

schruff d. llagostera 63 64?
gussoni d. bondarenko 63 67 61 or bondarenko d. gussoni :hehehe:

arroyo v. dragomir :haha:

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 06:51 PM
OMG...

Natalia Gussoni ARG
defeats
Alyona Bondarenko UKR
6-3,6-73,6-1 Julia Schruff GER
defeats
Nuria Llagostera Vives ESP
6-3,6-4

Alejandro, your tournament sucks. :p

daniela86
Feb 28th, 2004, 06:51 PM
YEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSS! Bravo Marta!

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 06:52 PM
Oh dear... Arroyo vs. Ruxandra... even I have to chuckle. :haha:

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 06:53 PM
Ruxandra Dragomir Ilie ROM
defeats
Marcela Arroyo MEX
6-3,

That's all.

Ugh, this is the most messed up tournament ever.

Alek
Feb 28th, 2004, 06:53 PM
Ruxandra d. Marcela 6-3, ?-? :bigcry:

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 06:55 PM
Why did they change the draw?

This is all very confusing.

Alek
Feb 28th, 2004, 06:59 PM
Because Dragomir should not be seeded 4th and they did something strange there replacing her wtih Schruff :confused: LOL :hehehe:

The last years' organizer was fired... I see because this year's is better :lol:

TheBoiledEgg
Feb 28th, 2004, 07:01 PM
organiser used Dragomirs Injury Rank by mistake and seeded her.

pfffffff Alyona still lost after all

omg messed everything up
but Roxy won :)

Steff_forever
Feb 28th, 2004, 07:04 PM
Julia & Angie :bigclap: :worship:

it's good that they've changed the draw so Bondarenko hasn't been able to oust them both ;)

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 07:08 PM
This all makes no sense to me, since Schruff should have already been seeded... and then they moved her for no reason.

Oh, hell with it.

Marcela :bigcry:

Sandstorm
Feb 28th, 2004, 07:09 PM
pfff at tournament website!! :rolleyes:

Alek
Feb 28th, 2004, 07:14 PM
Gallovits leads Haynes 6-2

broncosven
Feb 28th, 2004, 07:23 PM
Does anyone know when Stosur is up ??

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 07:25 PM
Stosur is last up on Center Court...

Won't start for at least an hour and a half.

broncosven
Feb 28th, 2004, 07:41 PM
Stosur is last up on Center Court...

Won't start for at least an hour and a half.


THx very much . . ill check back later

crazillo
Feb 28th, 2004, 07:45 PM
DIMANA!!!!!!!!!!!!!!!! *grrrrrr*

polishprodigy
Feb 28th, 2004, 07:50 PM
Pelletier :D
Julia :) Bondarenko :(
Mashona :woohoo:

¤CharlDa¤
Feb 28th, 2004, 08:15 PM
Marie-Eve :bounce:

Alek
Feb 28th, 2004, 08:15 PM
Angela Haynes def. Edina Gallovits 2-6, 7-5, 6-3

ptkten
Feb 28th, 2004, 08:30 PM
omg Angela :eek:

TheBoiledEgg
Feb 28th, 2004, 09:38 PM
omg Edina :rolleyes: :help:
terrible loss :o

Alek
Feb 28th, 2004, 10:01 PM
What a bad day for Mexicans WTA & ATP, all lost and in str8 sets.
Unless Daniela Muñoz wins a set (:hehehe: ) will be the first year that no Mexican won at least 1 set in qualies :o

I can see the sports newspapers and t.v. saying how good is teh tennis now :haha::lol:

blerr
Feb 28th, 2004, 10:17 PM
Awesome Pelletier:D, Mashona and Ruxandra!!! :)

lol Alek.....almost as good as Canadian tennis..

alextreiber04
Feb 28th, 2004, 10:28 PM
:) Marie-Eve
:) Mashona
:) Angela

:banana: GREAT DAY! :yeah:

Captain.Canada
Feb 28th, 2004, 10:52 PM
:bounce: !!! Marie-Ève !!! :bounce:

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 10:53 PM
What a bad day for Mexicans WTA & ATP, all lost and in str8 sets.
Unless Daniela Muñoz wins a set (:hehehe: ) will be the first year that no Mexican won at least 1 set in qualies :o

I can see the sports newspapers and t.v. saying how good is teh tennis now :haha::lol:
Hold on... we still don't know the 2nd and possible 3rd set of the Arroyo match. :)

Remember that Marcela won the only set for us last year. :)

Alek
Feb 28th, 2004, 10:55 PM
We'll have to wait for WTA's sheet cos in the articles in internet about the today results, it doesn't say Marcela's score.

But I really doubt she won a set against Ruxandra :p

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 10:57 PM
I just hope she didn't get injured... or got tired and quit because she's too chubby.

polishprodigy
Feb 28th, 2004, 10:59 PM
omg Marta!!!! :D :D :D :woohoo: :woohoo: :yeah:

St.Sebastian
Feb 28th, 2004, 11:21 PM
omg Marta!!!! :D :D :D :woohoo: :woohoo: :yeah:
:yeah:
That was an impressive win!! :)

Alek
Feb 28th, 2004, 11:34 PM
Vanina Garcia-Sokol def. Antonella Serra-Zanetti 6-3, 7-6(8) :eek: :)

- L i n a -
Feb 28th, 2004, 11:41 PM
They just finished the Arroyo-Dragomir match.

Marcela Arroyo (MEX) d. Ruxandra Dragomir Ilie (ROM) 3-6 7-6(9) 7-5

!Viva Marcela!

Alek
Feb 29th, 2004, 12:03 AM
Correct score is:

Ruxandra Dragomir-Ilie def. Marcela Arroyo 6-3, 6-3

Blind Guardian
Feb 29th, 2004, 12:52 AM
they changed draw i think

schruff d. llagostera 63 64?
gussoni d. bondarenko 63 67 61 or bondarenko d. gussoni :hehehe:



What kind of drug they use in Mexico to make all this confusion??? La tierra de sombreros y fiestas, but don't give a livescore to a mexican guy...eh eh.

My guessing about Alyona beating Julia was no way near the truth... but since first round matches, before any quick conclusion, it would be better checking wtatour results page...

Bye