PDA

View Full Version : Ok! Omg!


tennisIlove09
Jan 23rd, 2004, 03:00 AM
TSN is showing X Games instead of tennis! :fiery:

Keith17
Jan 23rd, 2004, 03:01 AM
:haha:

I'm surprised Canada actually shows that crap.

~SunFlower~
Jan 23rd, 2004, 03:02 AM
what a stupid joke... I hate TSN! :mad:

Rtael
Jan 23rd, 2004, 03:03 AM
well....we americans have college basketball!

Havok
Jan 23rd, 2004, 03:03 AM
:haha: on the ticker it said OZ coverage coming up next, so we might have to wait 30 min

tennisIlove09
Jan 23rd, 2004, 03:03 AM
AH! They better show GOOD frickin' matches.

for-sure
Jan 23rd, 2004, 03:13 AM
ya...the X-man guy (it is not even x games...it's just highlights) said the program was gonna be only 30 minutes.

pReUrBrIyN
Jan 23rd, 2004, 03:14 AM
Yes, today when I was watching off the record it said Tennis on at 11:30....trust me it'll be on or TSN will be getting more hate-mail :)

Yonge
Jan 23rd, 2004, 07:34 AM
Yes, today when I was watching off the record it said Tennis on at 11:30....trust me it'll be on or TSN will be getting more hate-mail :)

LOL! They're reading my emails after all!

Yeah, I was wondering why it said Tennis @ 11 on my TV Guide, when I knew it'd be @ 11:30. Oh well, at least they showed good matches tonight. I hope they don't replay it tomorrow - OH WHO AM I KIDDING?????