PDA

View Full Version : *spank* Happy Birthday Dear !!!!


Tammy
Jul 22nd, 2003, 08:22 PM
Sleepy Head that is ;)

..and yeah i do know its a couple of days early (July 25th) but since she'll be in london with moi at that time .. i had to make a thread before she left.. :)

..anyhow enjoy :angel:

http://imagecache2.allposters.com/images/54/039_70249.jpg
.. to drool over ;):lick:

http://www.tornado.pair.com/melaniec/v2/pics/fs/0001-0100/0001.jpg
..to listen too - our poor ears :o jk :kiss: :worship::angel:

http://i.walmart.com/i/p/00/21/35/76/44/0021357644044_500X500.jpg
:lick:

http://www.chocolatestore.com/Images/Products/0_11_0.jpg
..some more choco for you :drool:

http://store4.yimg.com/I/cuddletoyfactory_1751_5183481
..and some adorable teddies :hearts::awww:

..anyhow *hopes i dont bore the life out of you on ur bday when you're here* :hug::kiss:


Happy Birthday !!!!! :kiss::bounce::kiss::bounce::kiss:

Big Fat Pink Elephant
Jul 22nd, 2003, 08:24 PM
ehehehe.. i should wait to friday but naaaaaaaaaaaah :D

:bounce:

happy bday sophieeeeeeeeeeeee :kiss:

have a great day in London!!! :)

Tammy
Jul 22nd, 2003, 08:25 PM
hmm interesting use of english there my dear ;)

:p *runs*

Big Fat Pink Elephant
Jul 22nd, 2003, 08:31 PM
what are you talking about?? :sad: *weeps*

Tammy
Jul 22nd, 2003, 08:34 PM
ehehehe.. i should wait to friday but naaaaaaaaaaaah :D

until friday :p :angel:


awww :hug: *is gonna be nice to you because of the pressies i got from you today* :lick::drool::hearts:

Big Fat Pink Elephant
Jul 22nd, 2003, 08:37 PM
oh pfffffffffffff stop making fun of my english :sad: *Slap*

and yes, you should be nice!! :angel:

King Satan
Jul 22nd, 2003, 08:46 PM
happy birthday sweetie!!! :kiss: :kiss: :kiss:

Lord Chips
Jul 22nd, 2003, 09:11 PM
Happy Birthday!!!

toreador
Jul 23rd, 2003, 12:50 AM
lol im soooooo sleepy...i just saw this thread :o

thanks everyone:wavey:

and tss ill thank tammy in private :angel:
..u know i dont need angelina to drool over...ure just fine :drool: :kiss: :hearts:

Tammy
Jul 23rd, 2003, 12:28 PM
lol im soooooo sleepy...i just saw this thread :o

thanks everyone:wavey:

and tss ill thank tammy in private :angel:
..u know i dont need angelina to drool over...ure just fine :drool: :kiss: :hearts:
lol now now :p

*wonders how i will get thanked* :angel:;)

KV
Jul 23rd, 2003, 12:42 PM
Happy Birthday :wavey: