PDA

View Full Version : Is Babsi gonna spank Serena's lil' ass ?


petroniao
May 29th, 2003, 08:50 PM
just forgive me, it's not forbidden to have dreams ;)

Astro Jetson
May 29th, 2003, 08:52 PM
I saw on TV Babsi trained with Justine so maybe she got a few tips ;)

Julian
May 29th, 2003, 08:53 PM
I don't think so..

Babsi is gonna spank Serena's BIG ass!

lol jk ;)

petroniao
May 29th, 2003, 08:54 PM
I don't think so..

Babsi is gonna spank Serena's BIG ass!

lol jk ;)


ROFL :D :D

King Lindsay
May 29th, 2003, 08:58 PM
If there is a god, surely she will.

Cariaoke
May 29th, 2003, 09:06 PM
*singing Aerosmith's 'Dream On'*

Helen Lawson
May 29th, 2003, 09:08 PM
It seems pretty hopeless for Babsi, but on the bright side for her, she managed to salvage a pretty terrible last several months with a third round showing.

eshell
May 29th, 2003, 09:08 PM
I hope Serena continues to improve during this tournament. Whatever happens, Serena better play well!

AjdeNate!
May 29th, 2003, 09:08 PM
Hmmm... Schett. Williams. Clay. Paris. Early(ish) rounds.

Deja vu.

petroniao
May 29th, 2003, 09:21 PM
*singing Aerosmith's 'Dream On'*


LOL :angel: :devil:

Dava
May 29th, 2003, 09:25 PM
I doubt it, but stranger things have happened, like her beating in Venus in 2001.

Lisbeth
May 30th, 2003, 01:23 AM
I give her a 10% chance but it's still a chance. I don't think the match is going to be a "spanking" either way actually - unless Serena lifts a few notches this round, which has happened many times before.

CondiLicious
May 30th, 2003, 01:30 AM
I'd pay good money to see them spank each others asses...

anyhow... Serena will win... easily.

Cariaoke
May 30th, 2003, 01:44 AM
oh lord Diva... don't make me put on my white gloves. ;)

Freewoman33
May 30th, 2003, 01:51 AM
More like Serena is going to spank Barbara's flat ass.

Cariaoke
May 30th, 2003, 01:54 AM
I thought Babsi had a badunka dunk dunk? oh that coulda been Marion's ass I was looking at today... my bad.

Freewoman33
May 30th, 2003, 02:32 AM
Lol

tenn_ace
May 30th, 2003, 03:03 AM
to answer the question of this thread: NO

hollywood7172
May 30th, 2003, 03:10 AM
"little" ass?? are you delusional??? if it's schett vs. serena there will be NO little ass in sight for miles, HAHAHA...

UDiTY
May 30th, 2003, 03:13 AM
head to head??

the cat
May 30th, 2003, 03:52 PM
The S-Train double bageled Babsi! :eek:

Cariaoke
May 30th, 2003, 03:54 PM
I'd like to take the time, for this one post, to be a classy fan and not rub it in anyone's face.









































bitches, please! Serena spanked that ass like homegirl ripped the sequins off her bra strap. ROFL! :p

Astro Jetson
May 30th, 2003, 05:02 PM
I'd like to take the time, for this one post, to be a classy fan and not rub it in anyone's face.

bitches, please! Serena spanked that ass like homegirl ripped the sequins off her bra strap. ROFL! :p

ROTFL!!!

azinna
May 30th, 2003, 05:05 PM
Laughing

azinna
May 30th, 2003, 05:06 PM
Still laughing

Amanda
May 30th, 2003, 05:21 PM
joining in on the laughter!!

Dawn Marie
May 30th, 2003, 05:34 PM
Rotflmao!

Cariosity! Lol @ U!


Ha Ha! Basbi Got That Flat Ass Beat Down!

Next!

DA FOREHAND
May 30th, 2003, 05:36 PM
Roflmbao!

Cariaoke
May 30th, 2003, 06:42 PM
http://www.shad0wb0xer.com/vs2/images/smilies/bow.gif :)

Hulet
May 30th, 2003, 06:47 PM
funny thread.

petroniao
May 30th, 2003, 07:55 PM
ooops, that medication seems to give me the weirdest dreams ;)

Cariaoke
May 30th, 2003, 07:57 PM
ROFL! :D too funny! :)

petroniao
May 30th, 2003, 08:00 PM
better keep on looking on the bright side of life, no ? :)

someone an idea who I should cheer for in the next round ? (keep in mind recommending Serena can cause some serious damage here ;) )

Venus Forever
May 30th, 2003, 08:09 PM
:o :o :o

Cariaoke
May 30th, 2003, 08:12 PM
root for Serna... ;) :o

petroniao
May 30th, 2003, 08:25 PM
root for Serna... ;) :o

ok, whose ass does she has to spank in that next round then ? :devil:

luvmytennis
May 30th, 2003, 08:28 PM
[QUOTE=cariosity]I'd like to take the time, for this one post, to be a classy fan and not rub it in anyone's face.





:drool: Rub it it!! Please? ;)

U GO GIRL!

Cariaoke
May 30th, 2003, 08:34 PM
ok, whose ass does she has to spank in that next round then ? :devil:
Mauresmo. :)

Cariaoke
May 30th, 2003, 08:35 PM
[QUOTE=cariosity]I'd like to take the time, for this one post, to be a classy fan and not rub it in anyone's face.





:drool: Rub it it!! Please? ;)

U GO GIRL!
*flatlined*
___________________________________________
___________________________________________
____________________________ *beep* ________

ok, I'm still alive. whew!

petroniao
May 30th, 2003, 08:46 PM
Mauresmo. :)

oh, that's just perfect then ! :wavey:

Venus Forever
May 30th, 2003, 08:55 PM
Actually, Serena has to spank Sugiyama's ass first. ;)

petroniao
May 30th, 2003, 08:58 PM
Actually, Serena has to spank Sugiyama's ass first. ;)

ok, but asking me to cheer for a sugiyama-ass-spanking by Serena is a bit over the top, no ? :p

so I go for the Momo-ass-spanking by Serna :bounce: :bounce:

petroniao
May 30th, 2003, 09:00 PM
[QUOTE=bajangurl]did someone say Babsi is gonna kiss Serena's ass...see her interview :D
QUOTE]

maybe I just mis-interpreted my dream then :eek: ;)