PDA

View Full Version : Live Commentary Thread vol26


Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

~CANUCK~
Aug 25th, 2011, 05:52 AM
This thread will be opened on a trial basis; if all goes well we may allow it to stay.

It is to be used for live commentary for matches, be very clear this is not a live scoring thread.

This will be used as the official thread, new threads are not to be created for each match, this will result in the closure of this thread.

Enjoy!!

Zamboni
Jan 16th, 2013, 06:09 AM
Volume 25 (http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=472970)

JustPetko
Jan 16th, 2013, 06:11 AM
Vamos Maria-Joao! :cheer:

GoofyDuck
Jan 16th, 2013, 06:11 AM
Latisha please win 2nd and 3rd set :cheer:

Jose.
Jan 16th, 2013, 06:12 AM
Jankovic blessing :lol:

Patrick345
Jan 16th, 2013, 06:13 AM
WTF is going on with Ana, complaining, trainer calling, 0-4 down, looks like she is about to cry or something.

Drimal
Jan 16th, 2013, 06:14 AM
Eurosport showing Sharapova double baggling useless Doi :yawn:

I want to see competitive tennis not some practice match. :lol:

Brad[le]y.
Jan 16th, 2013, 06:14 AM
I'm so proud of JJ remembering she has a career :inlove:

alexjones
Jan 16th, 2013, 06:16 AM
come on heather!

Patrick345
Jan 16th, 2013, 06:16 AM
Ana trying to kill the ballkids. :lol: It´s not their fault.

Does she get a replay if he doens´t duck? :confused:

Johnbert
Jan 16th, 2013, 06:18 AM
watson leads a double break now in the 3rd after being 3mps down in the 2nd set breaker...

Jose.
Jan 16th, 2013, 06:18 AM
Ana keeps getting VIP treatment and playing shit tennis, why would she want to work hard if she gets the VIP treatment anyway :shrug:

JeMa
Jan 16th, 2013, 06:18 AM
I wish Maria had more of a challenge. These scrubs will not be anything like the 3rd round.

2moretogo
Jan 16th, 2013, 06:19 AM
Ana medical timeout.

Empress has not been this intense since she beat Serena in Rome.

Patrick345
Jan 16th, 2013, 06:19 AM
Ana keeps getting VIP treatment and playing shit tennis, why would she want to work hard if she gets the VIP treatment anyway :shrug:

Probably developing a stress fracture trying to play tennis on sticks with no meat or muscle.

JeMa
Jan 16th, 2013, 06:19 AM
Doi just won her 14th point in the match. Not winners but points.

GoofyDuck
Jan 16th, 2013, 06:20 AM
I thought Watson was injured :rolleyes:

Stupid choker Pervak

GoofyDuck
Jan 16th, 2013, 06:20 AM
Ivanovic going all in with gamemanship

JeMa
Jan 16th, 2013, 06:20 AM
15th. Maybe she can get a game.

2moretogo
Jan 16th, 2013, 06:20 AM
Watson rolling at the moment.

Coldfront
Jan 16th, 2013, 06:20 AM
FFS Pervak you pathetic choker.

How the hell did you beat Barthel?

2moretogo
Jan 16th, 2013, 06:21 AM
I thought Watson was injured :rolleyes:

Stupid choker Pervak

Watson wasn't injured (unless) she took a medical timeout after the 2nd set tb, she has had a pissy attitude all day.

Patrick345
Jan 16th, 2013, 06:21 AM
No Mercy Maria. :lol:

alexjones
Jan 16th, 2013, 06:21 AM
heather is totally dominating right now!:cheer:

JeMa
Jan 16th, 2013, 06:22 AM
maria does not want her to get the game.

JeffreyGOLU
Jan 16th, 2013, 06:22 AM
another double begal......

JeMa
Jan 16th, 2013, 06:22 AM
Bagelpova.

2moretogo
Jan 16th, 2013, 06:23 AM
Sori won in 3 if anyone cares. lol...

JeMa
Jan 16th, 2013, 06:23 AM
I felt so bad for Doi when she walked off. This was her first time on the show court

Coldfront
Jan 16th, 2013, 06:23 AM
Please choke Heather :lol:

2moretogo
Jan 16th, 2013, 06:24 AM
JJ to serve for the match. She was almost dying during the 2nd set. :devil: #she's back!

Patrick345
Jan 16th, 2013, 06:24 AM
Is it possible we get a rematch of the 2012 classic between JJ and Chan? :tape::help:

2moretogo
Jan 16th, 2013, 06:26 AM
After a 45 min injury timeout (I kid) play resumes on MCA. Chan 40-30.

Brena
Jan 16th, 2013, 06:26 AM
Is it possible we get a rematch of the 2012 classic between JJ and Chan? :tape::help:

Now that was peak WTA and we need more of it. Right now.

Patrick345
Jan 16th, 2013, 06:27 AM
Commentator wisdom: She finished last season 13th in the world, the same ranking she started with this season. :lol:

GoofyDuck
Jan 16th, 2013, 06:28 AM
Keep playing like this Yung-Jan please.. dont let Ana go in the 3rd!

2moretogo
Jan 16th, 2013, 06:28 AM
Please choke Heather :lol:
Anything is possible during Heather's service games.

JJ wins... :wavey:

Johnbert
Jan 16th, 2013, 06:30 AM
empress

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4in9srVNS1rwcc6bo1_400.gif

GoofyDuck
Jan 16th, 2013, 06:31 AM
Chan 9 winners and 1 UE in 2nd set

don't fuck it up now in 3rd!

2moretogo
Jan 16th, 2013, 06:33 AM
Heather to serve for the match...

Chan and Ana into a 3rd set.

Sylvester
Jan 16th, 2013, 06:34 AM
Why does Chan's skirt look like she has just come from a Square Dancing competition? :hysteric:

LefandePatty
Jan 16th, 2013, 06:34 AM
LOL at Ivanovic, who is probably injured and thinks she's Serena Williams, trying to hit at maximum power but her shots end up into the stands :hysteric:

tennis-insomniac
Jan 16th, 2013, 06:35 AM
OOP of day4 just came out, and YES Kumkhum-Hampton on court 6, which will be televised!

Please don't lose now when I'm going to watch you play for the first time Kumkhum (still bruised from that Stosur match) :sobbing:

alexjones
Jan 16th, 2013, 06:35 AM
3 match points for heather!

alexjones
Jan 16th, 2013, 06:35 AM
YES! she's done it!

Womp Up The Jamz
Jan 16th, 2013, 06:36 AM
C'mon Chan, should've won this in straights really..


Sent from my iPhone using Verticalsports.com Free App (http://www.verticalsports.com/mobile)

Johnbert
Jan 16th, 2013, 06:36 AM
watson wins after being 3mp's down in the breaker...

GoofyDuck
Jan 16th, 2013, 06:37 AM
How the hell did Latisha get broken 3rd set already :o

Patrick345
Jan 16th, 2013, 06:39 AM
JJ better not lose to one of these mugs now that she cares about tennis again. The level of her match with Koehler was much higher than this shitshow.

Advantage Me
Jan 16th, 2013, 06:41 AM
watson wins after being 3mp's down in the breaker...
Yeah She's such an impressive fighter. Hope she gets a bit further in Oz.

GoofyDuck
Jan 16th, 2013, 06:41 AM
Chan I hate you :o

Patrick345
Jan 16th, 2013, 06:42 AM
If Ana somehow makes to Aga I call the next double bagel. :tape:

Brad[le]y.
Jan 16th, 2013, 06:42 AM
Ana has to be the most annoying tennis player ever.

Brad[le]y.
Jan 16th, 2013, 06:42 AM
If Ana somehow makes to Aga I call the next double bagel. :tape:

YES :hearts: My life would be complete.

Brena
Jan 16th, 2013, 06:44 AM
I knew Chansky would choke. Life is not good to me, no. :awww:

GoofyDuck
Jan 16th, 2013, 06:44 AM
Cmon Chan step it up.. hold your serve

2moretogo
Jan 16th, 2013, 06:44 AM
Chan's completely forgot how to work over Ana's bh.

Yoncé
Jan 16th, 2013, 06:45 AM
Ana fist pumping after every bloody point :o

GoofyDuck
Jan 16th, 2013, 06:46 AM
Chan's completely forgot how to work over Ana's bh.

IKR.. she breadsticked Ana by pretty only hitting to her BH

but Chan also only hit 1 UE in 2nd set.

2moretogo
Jan 16th, 2013, 06:46 AM
If Ana somehow makes to Aga I call the next double bagel. :tape:

This forum would explode!:lol:

Pasta-Na
Jan 16th, 2013, 06:50 AM
nice angle, chan. :p

eck
Jan 16th, 2013, 06:50 AM
Chan is so good with the angles but she has no idea how to make Ana run around :o

Advantage Me
Jan 16th, 2013, 06:51 AM
Come on Ana. Don't make it hard for yourself.

Pasta-Na
Jan 16th, 2013, 06:51 AM
moonball :hysteric:

tennis-insomniac
Jan 16th, 2013, 06:52 AM
I could see Ana's left scapula poking out of her tan skin, clearly in high-definition.

GoofyDuck
Jan 16th, 2013, 06:53 AM
Just hit every shot to that laughable BH

Pasta-Na
Jan 16th, 2013, 06:56 AM
chan's serves :o

GoofyDuck
Jan 16th, 2013, 06:56 AM
Chan is done

Pasta-Na
Jan 16th, 2013, 06:56 AM
some balls looked out. :o

2moretogo
Jan 16th, 2013, 06:57 AM
I kind of need a Ana v JJ 3rd round, just for the fucking epicness that there collective fandoms used to have on TF in the past.

Pasta-Na
Jan 16th, 2013, 06:59 AM
nice shot, chan :p

Serenita
Jan 16th, 2013, 06:59 AM
Ana! get it together.

eck
Jan 16th, 2013, 06:59 AM
That volley :lol:

Gilas.
Jan 16th, 2013, 07:00 AM
Ajde Latisha!!!!

Pasta-Na
Jan 16th, 2013, 07:01 AM
what a return, ana.

Pasta-Na
Jan 16th, 2013, 07:02 AM
stop moonballing :hysteric:

Brad[le]y.
Jan 16th, 2013, 07:03 AM
What a joke, those BH moonballs :lol:

GoofyDuck
Jan 16th, 2013, 07:04 AM
Ana's BH :haha:

GoofyDuck
Jan 16th, 2013, 07:05 AM
Chan realising she needs to hit to the BH. .

2moretogo
Jan 16th, 2013, 07:06 AM
It is like Chan has these mental lapses. Like Ana's bh is truly that bad.

Serenita
Jan 16th, 2013, 07:06 AM
messsss

gmokb
Jan 16th, 2013, 07:11 AM
Please Vee, do this in 2. It's after 1, my bedtime.

2moretogo
Jan 16th, 2013, 07:12 AM
Chan is outta gas...

2moretogo
Jan 16th, 2013, 07:12 AM
Well she held, so Ana's gotta think about it at least.

Utautai
Jan 16th, 2013, 07:12 AM
Yung-Jan :cheer: :lol:

Advantage Me
Jan 16th, 2013, 07:13 AM
Come on Ana. Don't prolong this. Take the game set and match

Pasta-Na
Jan 16th, 2013, 07:13 AM
Will Ana serve it out? :oh:

GoofyDuck
Jan 16th, 2013, 07:14 AM
Serbian R3.. Not prepared

Igorche
Jan 16th, 2013, 07:15 AM
Bravo Ana :cheer: idemo

Utautai
Jan 16th, 2013, 07:16 AM
Ana vs JJ :oh:

Advantage Me
Jan 16th, 2013, 07:17 AM
Ana's through to meet JJ

gmokb
Jan 16th, 2013, 07:20 AM
Vee looks like a stick, she needs some weight.

Serenita
Jan 16th, 2013, 07:24 AM
Amazing Venus dress. where can someone buy it?

gmokb
Jan 16th, 2013, 07:25 AM
It looks like its going to be a long night.

Utautai
Jan 16th, 2013, 07:25 AM
Alize :cheer: keep forgetting she's still only 21.

gmokb
Jan 16th, 2013, 07:26 AM
Amazing Venus dress. where can someone buy it?

I was wondering the same thing. Its very lovely.

Golan
Jan 16th, 2013, 07:29 AM
Ufff Vee breaks back :D

Golan
Jan 16th, 2013, 07:30 AM
Vee looks tired after 3 games :confused: :(

Serenita
Jan 16th, 2013, 07:35 AM
I was wondering the same thing. Its very lovely.
its stunning! love the print and black. :inlove:

Golan
Jan 16th, 2013, 07:41 AM
Mauresmo in the stands

Advantage Me
Jan 16th, 2013, 07:44 AM
Vee seems a bit lacking. Colourful dress. Best I have seen from her collection she's been wearing in the past

Advantage Me
Jan 16th, 2013, 07:47 AM
Alize has improved a lot

samresmo
Jan 16th, 2013, 07:52 AM
Alize has improved a lot

yes now sometimes she is able to put the ball in the court with her forehand and above the net with her backhand! :drool:

Serenita
Jan 16th, 2013, 07:52 AM
:worship:

Pasta-Na
Jan 16th, 2013, 07:54 AM
cornet is playing quite well

Golan
Jan 16th, 2013, 07:55 AM
Cornet DF :lol: and Vee take 1st set 6-3 :)

JRena
Jan 16th, 2013, 07:56 AM
One more set Vee, let's go

samresmo
Jan 16th, 2013, 07:57 AM
Come on Alize!!

Pasta-Na
Jan 16th, 2013, 07:58 AM
so good, venus

acelovesvenus
Jan 16th, 2013, 07:58 AM
Venus knocked her down with that serve lol

Sisyphus
Jan 16th, 2013, 07:59 AM
Cornet looks like she forgot to put on a skirt :oh:

Pasta-Na
Jan 16th, 2013, 08:07 AM
poor racquet :awww:

JRena
Jan 16th, 2013, 08:07 AM
Someone tell MoMo to replace cornet in this match, this girl's attitude is horrible.

vma
Jan 16th, 2013, 08:07 AM
Cornet is funny :lol:
behaving as if she had any chance against Venus :D

ReboundAce
Jan 16th, 2013, 08:08 AM
Mustsee Ana vs JJ, injuries or not. BTW heard Caro & Vika walked past each other on practice court, only short hello. Must see that 2. This was on mat cronin twitter acount

Drimal
Jan 16th, 2013, 08:17 AM
Love break from Alizé :drool:

samresmo
Jan 16th, 2013, 08:18 AM
This match is awful ... none of both is capable of doing anything good on the court ... it is mistake after mistake ... including double fault ...

Serenita
Jan 16th, 2013, 08:23 AM
Love break from Alizé :drool:
Love the rebreak and subsequent hold:lol:

acelovesvenus
Jan 16th, 2013, 08:32 AM
Game set Match Venus!

Adrian.
Jan 16th, 2013, 11:00 PM
RedFoo already on ES :sobbing::hysteric::sobbing:

with Vika's racket :hysteric:

saul1333
Jan 16th, 2013, 11:03 PM
Someone wanted a picture with him :sobbing:

ShiftyFella
Jan 16th, 2013, 11:11 PM
Lena:cheer:

Jorn
Jan 16th, 2013, 11:20 PM
It may be gsm Vika 6-1, 6-1. :o ;)

But Go Lena! :)

taloki
Jan 16th, 2013, 11:20 PM
Is the scoreboard stuck for anybody else???

Petkorazzi
Jan 16th, 2013, 11:21 PM
Daniilidou has awesome legs :drool:

Viktymise
Jan 16th, 2013, 11:21 PM
All I can think of from these 1st two games of the Vuvuzenka match is how useless the Pliskovas are. Seriously, what decent top 100 player loses to Daniilidou these days?

sxeraserhead
Jan 16th, 2013, 11:23 PM
All I can think of from these 1st two games of the Vuvuzenka match is how useless the Pliskovas are. Seriously, what decent top 100 player loses to Daniilidou these days?

BBBs who can't handle a slice :spit:

damalulani
Jan 16th, 2013, 11:23 PM
The woman commentating the Kirilenko vs Peng match in the stream REALLY enjoys listening to her own voice.

She hasn't stopped talking since the match began.

Jorn
Jan 16th, 2013, 11:24 PM
Vika 3-0...

tsmile789
Jan 16th, 2013, 11:25 PM
Vika hitting winners and ace... Like a boss

Adrian.
Jan 16th, 2013, 11:26 PM
Finish that quick Vuvurenka :cheer:

Viktymise
Jan 16th, 2013, 11:28 PM
BBBs who can't handle a slice :spit:

Totally.

Daniilidou has no serve, she's a complete slow poke, and her ground game is a mix of junk and loopy, mid-paced groundies. Losing to her is an obvious sign of terminal suckage...

Trih
Jan 16th, 2013, 11:28 PM
Vika is going for a bagel here :lol:

Simugna Help
Jan 16th, 2013, 11:29 PM
Maria, don't lose to that scrub :mad:

Viktymise
Jan 16th, 2013, 11:29 PM
Double bagel is already NID.

Temperenka
Jan 16th, 2013, 11:30 PM
I haven't seen Danilidou play in a few years. What an absolute scrub.

Viktymise
Jan 16th, 2013, 11:31 PM
I still remember back in 02 when everybody thought she was going to be a big deal...

Temperenka
Jan 16th, 2013, 11:32 PM
I was about to say "Vika is serving so well today!" But then I realized that it was at least partially because Danilidou is so worthless.

VIK!
Jan 16th, 2013, 11:33 PM
Maybe shes a bit overwhelmed playing vs #1 on RLA..

Cajka
Jan 16th, 2013, 11:33 PM
the first decent point she played.

Simugna Help
Jan 16th, 2013, 11:34 PM
I was about to say "Vika is serving so well today!" But then I realized that it was at least completely because Danilidou is so worthless.

Fixed.

Petkorazzi
Jan 16th, 2013, 11:34 PM
Every time I watch Daniilidou, I wonder how on earth someone of her height can serve this badly. :help:

Mahon_Lorcan
Jan 16th, 2013, 11:35 PM
Pedicurenka-Fingerenka is winning easily, but fistpumping..haha what a gurl. That's why I hate her so much.

Petkorazzi
Jan 16th, 2013, 11:35 PM
Now she's moving the ball around well :yeah: Well enough for Pliskova to not move at all at least :lol:

TheDream
Jan 16th, 2013, 11:36 PM
I was about to say "Vika is serving so well today!" But then I realized that it was at least partially because Danilidou is so worthless.

how did she serve against niculescu? i heard it wasn't that good.

Craig.
Jan 16th, 2013, 11:36 PM
Pedicurenka-Fingerenka is winning easily, but fistpumping..haha what a gurl. That's why I hate her so much.

Only one out of the top 3 not to dish out a double bagel :shrug: ;)

Jorn
Jan 16th, 2013, 11:36 PM
Lena got game :)

Mahon_Lorcan
Jan 16th, 2013, 11:36 PM
Eleni! What a nice smile;)

Petkorazzi
Jan 16th, 2013, 11:36 PM
Polona in the box next to Vika's coach :eek:

Adrian.
Jan 16th, 2013, 11:39 PM
Polona in the box next to Vika's coach :eek:

They both are a couple :oh:

I mean Dani and Polo :oh:

Simugna Help
Jan 16th, 2013, 11:40 PM
Only one out of the top 4 not to dish out a bagel in the past 7 days :shrug: ;)
fixed :)

Mahon_Lorcan
Jan 16th, 2013, 11:40 PM
OMG she is about to explode!! C'mon! :haha:

saul1333
Jan 16th, 2013, 11:43 PM
LOL..Vika grabs a towel after 2 ball catches

Mahon_Lorcan
Jan 16th, 2013, 11:43 PM
God ..what a bitch!

Simugna Help
Jan 16th, 2013, 11:43 PM
Vuvurenka's slice :help:

Craig.
Jan 16th, 2013, 11:44 PM
fixed :)

:lol: Sorry!

Jorn
Jan 16th, 2013, 11:45 PM
Vika :o what was that? :o

Petkorazzi
Jan 16th, 2013, 11:45 PM
They both are a couple :oh:

I mean Dani and Polo :oh:
I'm pretty sure I read they broke up and they were nowhere to be seen in eachother boxes for a while :lol:

Jorn
Jan 16th, 2013, 11:47 PM
Come on Boj and Jess! ;)

Mahon_Lorcan
Jan 16th, 2013, 11:47 PM
C'mons after Eleni's errors...God...:/

LefandePatty
Jan 16th, 2013, 11:49 PM
Shushu holds after a tough game, 3-2* :)

pedropt
Jan 16th, 2013, 11:53 PM
Daniilidou's game looks fragile as fuck. Ouch.

Mahon_Lorcan
Jan 16th, 2013, 11:54 PM
The worst number 1 ever..horrible attitude.

tsmile789
Jan 16th, 2013, 11:54 PM
Azarenka nearly did it again after 2 catches... At least she raised her hand this time

Jorn
Jan 16th, 2013, 11:56 PM
3 bps Lena :)

pedropt
Jan 16th, 2013, 11:59 PM
DEAD at Azarenka acting like she's in the middle of a 3rd set tiebreak during a Slam final.

Trih
Jan 17th, 2013, 12:00 AM
LOL the applause after the warning :lol:

Mahon_Lorcan
Jan 17th, 2013, 12:00 AM
Warning for bitch

naranka
Jan 17th, 2013, 12:00 AM
DEAD at Azarenka acting like she's in the middle of a 3rd set tiebreak during a Slam final.

The most ****ful player ever.

saul1333
Jan 17th, 2013, 12:01 AM
That was the biggest applause of the match :lol:

Craig.
Jan 17th, 2013, 12:01 AM
LOL the applause after the warning :lol:

:haha: LIFE.

Jorn
Jan 17th, 2013, 12:01 AM
Vika will win, before Kiri's finishes the 1st set...

Mahon_Lorcan
Jan 17th, 2013, 12:01 AM
DEAD at Azarenka acting like she's in the middle of a 3rd set tiebreak during a Slam final.

Yes, it it so pathetic...she is so stupid bitch

Simugna Help
Jan 17th, 2013, 12:01 AM
DEAD at Azarenka acting like she's in the middle of a 3rd set tiebreak during a Slam final.
That's vuvurenka being vuvurenka. :shrug:

taloki
Jan 17th, 2013, 12:01 AM
DEAD at Azarenka acting like she's in the middle of a 3rd set tiebreak during a Slam final.

LOL the applause after the warning :lol:

Warning for bitch

The most ****ful player ever.

What did she do? details please! :lol:

Patrick345
Jan 17th, 2013, 12:01 AM
Beck/Morita looks like an audition for the next double bagel and Morita is winning comfortably. :help:

edificio
Jan 17th, 2013, 12:02 AM
Eleni just doesn't have the speed any more to even remotely challenge Vika's game. Too many knee problems and limited speed anyway.

edificio
Jan 17th, 2013, 12:03 AM
Come on, Eleni, get this game.

TheDream
Jan 17th, 2013, 12:05 AM
Beck/Morita looks like an audition for the next double bagel and Morita is winning comfortably. :help:

who do they play next?

Patrick345
Jan 17th, 2013, 12:05 AM
who do they play next?

Serena.

Jorn
Jan 17th, 2013, 12:07 AM
4-4 Don't Peng and Kiri get time warnings? :o

Serena will win also before that match finishes... :oh:

edificio
Jan 17th, 2013, 12:09 AM
Ayumi is so confident.

M.P
Jan 17th, 2013, 12:11 AM
Beck is souseless, hse's like 3rd rated Zvonareva

edificio
Jan 17th, 2013, 12:11 AM
I wonder what Vika just said to Carlos Ramos. :)

TheDream
Jan 17th, 2013, 12:11 AM
Serena.

oh wow, serena has it easy until the SF presumably. and Vika gets La borz or kuzzy in QF?

pedropt
Jan 17th, 2013, 12:12 AM
How many times will Azarenka say the world 'definitely' during her interview?

A) 10
B) 11
C) 12 or more

edificio
Jan 17th, 2013, 12:19 AM
Ayumi wants to get a bagel in for the 2013 tally. :)

Jorn
Jan 17th, 2013, 12:20 AM
Kiri 5-5 :bored: :slow:

Jorn
Jan 17th, 2013, 12:21 AM
Ayumi wants to get a bagel in for the 2013 tally. :)
Yes she can start a Beckery ;)

edificio
Jan 17th, 2013, 12:23 AM
Garbine is a lot taller than I ever thought.

edificio
Jan 17th, 2013, 12:23 AM
Yes she can start a Beckery ;)

:groan: :D

edificio
Jan 17th, 2013, 12:24 AM
Two matchpoints for Ayumi. :)

Cooper96
Jan 17th, 2013, 12:24 AM
How many times will Azarenka say the world 'definitely' during her interview?

A) 10
B) 11
C) 12 or more

Only 3 with Lindsay :lol:

But when Lindsay said last time you played her five years ago you lost and Vika goes "No, it was before that in Fed Cup." :help:

Best part though was this:
Lindsay: "You either play Come-come (that's how she said it) or Jamie Hampton next."
Vika: Who?
:rolls:

edificio
Jan 17th, 2013, 12:24 AM
1 MP left.

edificio
Jan 17th, 2013, 12:25 AM
Ayumi defeats Beck 6-2, 6-0. Impressive.

Winners: Ayumi 25 Beck 9; UEs: Ayumi 21 Beck 20

KoOlMaNsEaN
Jan 17th, 2013, 12:25 AM
Is ES1 going to show Serena?

pedropt
Jan 17th, 2013, 12:25 AM
Kirilenko tapping her racquet to the court just like she did against Sharapova in Indian Wells...

Simugna Help
Jan 17th, 2013, 12:26 AM
Lukas, please destroy that Canadian overhyped scrub :armed:

chingching
Jan 17th, 2013, 12:27 AM
Choker Shu is in the House tonight :facepalm:
Kirilenko is such a fucking bitch :facepalm:

Cooper96
Jan 17th, 2013, 12:28 AM
Tennis Channel's stats say Muguruza is 5 feet, 12 inches :hysteric:

Jorn
Jan 17th, 2013, 12:29 AM
Is ES1 going to show Serena?
Yes.

KoOlMaNsEaN
Jan 17th, 2013, 12:29 AM
Is ES1 going to show Serena?


yay they are :D

Simugna Help
Jan 17th, 2013, 12:31 AM
Yes, Maria took the set. :drool:

Craig.
Jan 17th, 2013, 12:31 AM
Yes, Maria took the set. :drool:

Not a Peng fan? :(

edificio
Jan 17th, 2013, 12:31 AM
Peng's outfit is cute. Kiri looks like a hard-boiled egg in that outfit.

Is she really employing gamesmanship, or are you all overreacting? :)

Simugna Help
Jan 17th, 2013, 12:32 AM
Not a Peng fan? :(

2HFH should die in fire.

edificio
Jan 17th, 2013, 12:32 AM
Tennis Channel's stats say Muguruza is 5 feet, 12 inches :hysteric:

:lol:

Jorn
Jan 17th, 2013, 12:33 AM
Varmos Garbs! :)

Third Mall
Jan 17th, 2013, 12:35 AM
Hope Garbine can make this a match.

Travod
Jan 17th, 2013, 12:35 AM
Did that commentator really just say "snatches her wig on the second serve?" :lol:

Kuzzy24
Jan 17th, 2013, 12:35 AM
Serena breaks.

End da Game
Jan 17th, 2013, 12:36 AM
I know she's just lost her service game, but this opponent serena is playing is pretty good. She actually has a decent serve and forehand.

frenchie
Jan 17th, 2013, 12:37 AM
I'm so glad Serena is OK
She's striking the ball so well

Cooper96
Jan 17th, 2013, 12:38 AM
Anyone know correct pronunciation of Muguruza? I always said Mug-ur-roo-za, but commentators are saying Moo-gah-rooth-a?

End da Game
Jan 17th, 2013, 12:39 AM
this muguruza is no mug, had a decent backhand as well, she probablu matches serena for raw power

Mahon_Lorcan
Jan 17th, 2013, 12:39 AM
I'm so glad Serena is OK
She's striking the ball so well

Yes! I hope she will destroy Pedicurenka-Fingerenka!

Craig.
Jan 17th, 2013, 12:40 AM
Girl has some weapons!

Third Mall
Jan 17th, 2013, 12:40 AM
Anyone know correct pronunciation of Muguruza? I always said Mug-ur-roo-za, but commentators are saying Moo-gah-rooth-a?

She's Spanish, so I'd imagine the "z" is pronounced as /th/. Not sure about the middle bit.

ce
Jan 17th, 2013, 12:40 AM
Girl you cant overpower Serena :lol:

jameshazza
Jan 17th, 2013, 12:41 AM
I thought this Mugaruzo was supposed to be talented?

sxeraserhead
Jan 17th, 2013, 12:42 AM
I thought this Mugaruzo was supposed to be talented?

She's young and and probably has very little experience with this level of pace :shrug:

Craig.
Jan 17th, 2013, 12:42 AM
Serena wants that double bagel :lol:

JCNALI
Jan 17th, 2013, 12:43 AM
Muggy is nervous :oh:

Cooper96
Jan 17th, 2013, 12:43 AM
I thought this Mugaruzo was supposed to be talented?

Just because you're talented doesn't mean you can beat Serena Williams :lol:

JeMa
Jan 17th, 2013, 12:44 AM
How is Serena moving?

JCNALI
Jan 17th, 2013, 12:44 AM
Who's this commentator keep saying 'Serena is nervous,Serena is shaky all the time' :spit:

Craig.
Jan 17th, 2013, 12:44 AM
A few wild shots :o

Trih
Jan 17th, 2013, 12:45 AM
Never saw Muguruza play, I thought she was the usual spanish pusher and she's surprised me :lol:

Vikapower
Jan 17th, 2013, 12:45 AM
This match IS the definition of boring -- two ball-bashers, one isn't better than the other : WTA.

Trih
Jan 17th, 2013, 12:45 AM
How is Serena moving?

Seems all good, she doesn't even need to move much anyway :p

Jeffery
Jan 17th, 2013, 12:45 AM
At least it won't be a double bagel. :oh:

Roookie
Jan 17th, 2013, 12:46 AM
No double bagel from Serena :sad:

Simugna Help
Jan 17th, 2013, 12:46 AM
Maria a set and double break up :drool:

Natash.
Jan 17th, 2013, 12:46 AM
Fierce returning from Kirilenko :hearts: Keep it up.

JeMa
Jan 17th, 2013, 12:46 AM
Serena is playing a real Mug.

Geisha
Jan 17th, 2013, 12:47 AM
Live stream? Please!!

Little Dreamer
Jan 17th, 2013, 12:47 AM
This match IS the definition of boring -- two ball-bashers, one isn't better than the other : WTA.

Are you speaking about Serena's match? She isn a ball bashed :bigcry:

misty1
Jan 17th, 2013, 12:47 AM
garbine gets a game! nicely done

Brad[le]y.
Jan 17th, 2013, 12:48 AM
This match IS the definition of boring -- two ball-bashers, one isn't better than the other : WTA.

Cirstea and Goerges in your signature :spit:

Little Dreamer
Jan 17th, 2013, 12:48 AM
Mess @ everyone wanting a double bagel. Calm down, she'll serve Maria one in the finals if Venus doesn't take her out Friday :lol:

JCNALI
Jan 17th, 2013, 12:49 AM
Serena is playing 20%

2moretogo
Jan 17th, 2013, 12:50 AM
Serena's fh is a bit shaky today. Timings off, but so far so good.

Gotta say, I am not impressed with Peng today. Kiri playing well, but Peng leaking way too many errors.

Jorn
Jan 17th, 2013, 12:52 AM
Come on Kiri's :)


What's wrong with Serena? Not a signle "Come On"s ;)

edificio
Jan 17th, 2013, 12:52 AM
Garbine really playing well.

2moretogo
Jan 17th, 2013, 12:52 AM
I do not, like the bottom of Barricade top. I top part is flawless, but the bottom is weird.

Roookie
Jan 17th, 2013, 12:53 AM
Muguruza is good.

Little Dreamer
Jan 17th, 2013, 12:53 AM
WTF. This is the type of Serena I don't wanna see, fuckin 50% max

JCNALI
Jan 17th, 2013, 12:53 AM
Cry baby Rena is here

Jorn
Jan 17th, 2013, 12:53 AM
df mugs was about to double her games... but ace! :)

crazillo
Jan 17th, 2013, 12:54 AM
Garbine is not intimidated by Serena which is good to see.