PDA

View Full Version : Just got back from the club with a hot chick


Car Key Boi
Dec 2nd, 2002, 08:48 AM
and she's already flashed her rack at me :D


I'm trying to persude her if she'll let me take a pic of her rack so that I can show yuo guys

stay tuned :D

Car Key Boi
Dec 2nd, 2002, 09:12 AM
she's taken her bra off now :bounce:

she's very pretty and her tits are ok, bit on the small side but not bad

I'm still trying tp persuade her to let me take a pic of them and show them off but she says she's shy

her name is Cindy btw

what do yuo think? do you think Cindy ought to let me show yuo all her tits?

Miranda
Dec 2nd, 2002, 09:16 AM
:confused:

DutchieGirl
Dec 2nd, 2002, 09:24 AM
yeah, as if you are gonna be sitting there posting while you have a girl flashing her tits at you! :p

Car Key Boi
Dec 2nd, 2002, 09:26 AM
Originally posted by inkyfan
yeah, as if you are gonna be sitting there posting while you have a girl flashing her tits at you! :p

it's the troof! im telling ya

rest assured I'll be logging off in a minute to some 'logging on' somewhere else :D

just as soon as she's agreed to flash her rack for yuo all!

DutchieGirl
Dec 2nd, 2002, 09:27 AM
blah blah... :p don't believe ya! hehe

Car Key Boi
Dec 2nd, 2002, 09:32 AM
Originally posted by inkyfan
blah blah... :p don't believe ya! hehe

yeah? well she's finally agreed ! :bounce: :bounce:

but she say's only her tits, she doesn't want her face to be shown

I'll have a pic uploaded in a few minutes with her holding a card saying "I love wtaworld" :D

DutchieGirl
Dec 2nd, 2002, 09:34 AM
lmao... :rolleyes:

Car Key Boi
Dec 2nd, 2002, 09:37 AM
goddamn

I took a pic with her holding the card but it was written in ballpoint and it hardly shows up in the pic

just gotta search for a marker pen

5 minutes

DutchieGirl
Dec 2nd, 2002, 09:39 AM
hehehe this is so corny! ;)

Car Key Boi
Dec 2nd, 2002, 09:44 AM
da dah!!

http://www.carkeyboi.com/CindysTits.jpg

okay guys, i'm outta here

have fun :wavey:

i know i will :D

niratti
Dec 2nd, 2002, 09:45 AM
how much did you pay to take her to yuor place? :p

Rasha
Dec 2nd, 2002, 10:03 AM
:eek:

DutchieGirl
Dec 2nd, 2002, 10:27 AM
Originally posted by niratti
how much did you pay to take her to yuor place? :p

lmao... I was thinking something similar! ;)

Mercury Rising
Dec 2nd, 2002, 10:42 AM
OMG, I LMAO. I'm cracking up, too funny.

caramel
Dec 2nd, 2002, 10:53 AM
:eek: Her titties are kinda small. She needs a boob job!

Penguin
Dec 2nd, 2002, 11:26 AM
*ding dong*

omg, guess who just turned up on my doorstep!
it's car key boi's chick! :eek:

whats that dear? he didn't manage to satisfy your needs?
no way! really, that small? get outta here! :eek:

hang on, why don't you write it down on a card and show the people on wtaworld what car key boi's problem is... ;)

(and put some little stars on your nipples dear, i wouldn't want to be banned for posting porn :o )



*mod* picture is in my next post, as geocities doesnt show it :sad:

gentenaire
Dec 2nd, 2002, 11:38 AM
LMAO Penguin! Good one!

Penguin
Dec 2nd, 2002, 11:48 AM
here it is: the hot chic that turned up on my doorstep ;)

per4ever
Dec 2nd, 2002, 11:58 AM
LMAO Penguin!!!!!!!!!!!!! :D

Big Fat Pink Elephant
Dec 2nd, 2002, 12:12 PM
omg lmao penguin!!!!!!!! :D

Katrien
Dec 2nd, 2002, 12:16 PM
Well done, Penguin :p

DutchieGirl
Dec 2nd, 2002, 12:22 PM
hehehe umm... caught out CKB? ;)

CC
Dec 2nd, 2002, 12:46 PM
Very neat handwriting, CKB.

caramel
Dec 2nd, 2002, 12:51 PM
Neat handwriting???? It looks like a font I have also installed on my comp.

Car Key Boi
Dec 2nd, 2002, 12:52 PM
Originally posted by Penguin
here it is: the hot chic that turned up on my doorstep ;)

LMAO!

excellent use of Photoshop :D

I have a confession to make, my pic was photoshopped as well

oh the chick is real alright, and she's currently asleep in my bed after having screwed my brains out :D

and I did take a pic of her holding a card, but it didn't say "I love WTAWorld", instead it said "I love myrealname"

yuo see, the pic was for me to e-mail to Legal Boi

Legal Boi hit on her first at the club but struck out, so the pic was my way of saying to Legal Boi "fuck yuo :D"

Cindy would probably freak out if she knew that I posted her tits on this board :D

that said, she must have known that either myself or Legal Boi would be forwarding that e-mail to everyone we know

anyways, I'm going back to bed now to get some proper sleep, I gotta be up in a few hours, I have a meeting downtown in the morning.

I'll chuck Cindy out in the morning and be back to post any updates :D

Pureracket
Dec 2nd, 2002, 12:52 PM
OK, you all have to admit that CKB is brilliant in his own sick way.

Nimi
Dec 2nd, 2002, 12:54 PM
LMFAO Penguin!!!!!!
Hularious!

Car Key Boi
Dec 2nd, 2002, 12:54 PM
Originally posted by caramel
Neat handwriting???? It looks like a font I have also installed on my comp.

lol, yeah the message is fake, see my last post

here's the original pic but with my name blacked out

http://carkeyboi.com/Cindy.jpg

per4ever
Dec 2nd, 2002, 01:00 PM
yeah sure :rolleyes:

CC
Dec 2nd, 2002, 01:22 PM
Originally posted by caramel
Neat handwriting???? It looks like a font I have also installed on my comp.

:kiss:

Big Fat Pink Elephant
Dec 2nd, 2002, 02:03 PM
Originally posted by Car Key Boi


LMAO!

excellent use of Photoshop :D

I have a confession to make, my pic was photoshopped as well



really?? we'd never have guessed that!

Penguin
Dec 2nd, 2002, 09:13 PM
Originally posted by Car Key Boi


lol, yeah the message is fake, see my last post

here's the original pic but with my :rolleyes: name blacked out



pfffffff, give it a rest CKBoi, you should just suck it up, and be graceful in defeat :rolleyes:

Car Key Boi
Dec 2nd, 2002, 09:48 PM
Originally posted by Penguin


pfffffff, give it a rest CKBoi, you should just suck it up, and be graceful in defeat :rolleyes:

suck it up? be graceful in defeat? yuo seem to think that I'm in some sort of competition. Well, I'm not. This is how it works. I post shit and yuo have the choice to click on the thread or not. Either way it makes no difference to me.

Yuo also have to choice to believe my shit, or to believe that my shit is bulshit, again, either way it makes no difference to me.

that is all.

Car Key Boi :cool:

Kiwi_Boy
Dec 2nd, 2002, 10:08 PM
Originally posted by Penguin
here it is: the hot chic that turned up on my doorstep ;)

:eek: ROTFLMFAO!!!!!:D -good one!

niratti
Dec 2nd, 2002, 11:21 PM
Originally posted by caramel
:eek: Her titties are kinda small. She needs a boob job!

obviously, it's been used before, poor CKB!!:p