PDA

View Full Version : Rome R2: Anabel Medina Garrigues def. Caroline Wozniacki 64 40 ret.


Miracle Worker
May 16th, 2012, 12:25 PM
:o

Angelica Fratini ‏ @angelikf
Wozniacki didn't feel well. She looked like a ghost on court. Surprising she played 4 games in the 2nd set

Beyond The Baseline ‏ @SI_BTBaseline
Wozniacki retired to AMG down 46 04 with an upper respiratory problem.

Wozniacki retires ... she cant breathe either Caro...get well soon!
Sarah Decker ‏ @SarahYDecker
Poor Wozniacki. I hope it's not serious


It's not good day for 'Polish' players...

Mashabator
May 16th, 2012, 12:26 PM
WTF :lol:

Uranium
May 16th, 2012, 12:26 PM
Shame is her reason for retiring?

FedererBulgaria
May 16th, 2012, 12:26 PM
lol

Vuvurenka
May 16th, 2012, 12:26 PM
Damn I was so hoping for a bagel :o

So....what's the excuse this time?

sweetadri06
May 16th, 2012, 12:27 PM
Wow.

TheBoiledEgg
May 16th, 2012, 12:27 PM
Piotr threw in the white towel

Mikey.
May 16th, 2012, 12:27 PM
Da fuq?

Libertango
May 16th, 2012, 12:27 PM
What happened?

ElusiveChanteuse
May 16th, 2012, 12:27 PM
Caro knew she wouldn't have a chance on red clay.:oh: and seems like she has passed her peak.:oh:

Jimmie48
May 16th, 2012, 12:27 PM
No idea what was going on there, Twitter says hay fever. Has never bothered her before too much (at least I can't remember) so rather weird...

I hope she wins at least 1-2 matches at RG, by looking at the score she played atrocious today.

Mynarco
May 16th, 2012, 12:28 PM
Losing to dramabel? LAWD

Slampova
May 16th, 2012, 12:28 PM
Loosing SF points :oh:

serendipitynow
May 16th, 2012, 12:29 PM
it's still a bagel right.. :oh:

bavaria86
May 16th, 2012, 12:29 PM
She didnt want to get bageled by Dramabel:facepalm:
Anabel:worship:

sammy01
May 16th, 2012, 12:30 PM
retiring when getting a beating how very 2007-2010 vika of her lol

Vaidisova
May 16th, 2012, 12:30 PM
Caro :sad:

CloudAtlas
May 16th, 2012, 12:30 PM
She wouldn't retire unless the injury was seriously affecting her, so hope she recovers in time for the French Open. :)

Vikapower
May 16th, 2012, 12:31 PM
:confused: I doubt it's the ankle, Wozniacki was running like a motorbike in her last match in Madrid. I think Wozniacki is just realizing that she's just not good enough anymore and is running away from the task as time keeps passing by and she keeps taking beat-downs from scrubs.

Israel
May 16th, 2012, 12:32 PM
For those who are still asking: yes, Caroline is past her peak and will never win a slam again. Or should it just be Caroline will never win a slam?...
So embarassing. I know her injuries - she probably wasn't even injured. Just an excuse.

Cajka
May 16th, 2012, 12:32 PM
No idea what was going on there, Twitter says hay fever. Has never bothered her before too much (at least I can't remember) so rather weird...

I hope she wins at least 1-2 matches at RG, by looking at the score she played atrocious today.

Too many matches last year + poor preparation during the off season (ridiculous exhos etc.)

Her body is weaker than it was 12 months ago.

C. Drone
May 16th, 2012, 12:32 PM
not even from her deathbed :sobbing:

Out of top8?

John.
May 16th, 2012, 12:34 PM
SF points from last year lost. Is she now out of the Top 8?

Yoncé
May 16th, 2012, 12:34 PM
Fearofgettingbageledbydramabelitis? Its quite common I hear

Certinfy
May 16th, 2012, 12:35 PM
Anyone know what the biggest ranking drop of someone who started the year as #1?

BH both wings
May 16th, 2012, 12:35 PM
SF points from last year lost. Is she now out of the Top 8?

Only if Li makes the QF ...

sammy01
May 16th, 2012, 12:36 PM
Fearofgettingbageledbydramabelitis? Its quite common I hear

well it is with scrubs anyway :angel:

zigga
May 16th, 2012, 12:36 PM
Her ankle didn't seem to be a problem when she played Serena last week:weirdo:. Could be something else.

Belmont Lad
May 16th, 2012, 12:36 PM
People are talking about hay fever on twitter. It's not something that would kill Failniacki to play out a few more games. :rolleyes: The plummet continues unabated! :lol:

goldenlox
May 16th, 2012, 12:36 PM
It wasnt streamed so I dont know what happened.
But its been a while since she stopped during a match, I think the last time was at Charleston 2010 when she had a bad fall in the semi
She stopped in Bastad 2011 also, that was the last time

The 2nd Law
May 16th, 2012, 12:36 PM
Falling faster than Ana did :hysteric:

SELVEN
May 16th, 2012, 12:36 PM
Caro :tears:

Mixal
May 16th, 2012, 12:37 PM
It's Wozniacki, so of course she faked an injury. She always does that- unlike your faves.

Setsuna.
May 16th, 2012, 12:38 PM
She is nothing special on clay. Not surprising result at all.

Patrick345
May 16th, 2012, 12:41 PM
Hay fever? That´s really concerning that she now outright quits to players like AMG to avoid a bagel.

Or maybe her father had a bet going again? :lol:

*Jool*
May 16th, 2012, 12:42 PM
Anabel ! :dance: good luck vs Petrova/Serena !

Matt01
May 16th, 2012, 12:44 PM
:confused: I doubt it's the ankle, Wozniacki was running like a motorbike in her last match in Madrid. I think Wozniacki is just realizing that she's just not good enough anymore and is running away from the task as time keeps passing by and she keeps taking beat-downs from scrubs.


Yeah, that must be it. :rolleyes:
And what exactly has her last match from last week in Madrid to with today's match and injury? You know, it's possible to get an inury within less than 5 days :facepalm:

Fantasy Hero
May 16th, 2012, 12:46 PM
that's quite worring tbh :sobbing:

Craig.
May 16th, 2012, 12:46 PM
I dislike Wozniacki as much as the next guy, but some of the posts in here :o Have some decency people. Oh wait, who am I kidding, this is TF...

StoneRose
May 16th, 2012, 12:49 PM
Out of form and probably slightly injured. Not really a big surprise. Hope she gets things back on track a bit in months to come.

C. Drone
May 16th, 2012, 12:51 PM
It's Wozniacki, so of course she faked an injury. She always does that- unlike your faves.
just shows how clueless you are. :o When she is "injured", Deathbedniacki is unbeatable.

Queenpova
May 16th, 2012, 12:51 PM
:hah: 2 PUSHERS GONE! :hearts:

Cajka
May 16th, 2012, 12:52 PM
I dislike Wozniacki as much as the next guy, but some of the posts in here :o Have some decency people. Oh wait, who am I kidding, this is TF...

:spit: :tape:

However, I agree.

Maria rocks
May 16th, 2012, 12:52 PM
She is never great on clay anyway. Spect her to make 3rd round tops at Roland Garros. Hopefully she will make things right on the grass at Eastbourne and then Wimbledon.

bavaria86
May 16th, 2012, 12:53 PM
When will we see Caro playing the first 25k??:D

Vikapower
May 16th, 2012, 12:55 PM
Yeah, that must be it. :rolleyes:
And what exactly has her last match from last week in Madrid to with today's match and injury? You know, it's possible to get an inury within less than 5 days :facepalm:

:lol: I said I doubt it's the 'ankle', the twist turned out to be not that serious as seen in her last match versus Serena --

I know, I saw she has fever or whatever anwyays it's no news Wozniacki is a sucker on clay so expected result.

Matt01
May 16th, 2012, 12:58 PM
I know, I saw she has fever or whatever anwyays it's no news Wozniacki is a sucker on clay so expected result.


At least she didn't lose 1:6 3:6 to Serena on clay unlike your fave :p

NashaMasha
May 16th, 2012, 12:59 PM
Piotr "Caroline will win Roland Garros"

sammy01
May 16th, 2012, 01:00 PM
At least she didn't lose 1:6 3:6 to Serena on clay unlike your fave :p

and your fave of the moment too, or have you moved on from vika already? :lol:

Juju Nostalgique
May 16th, 2012, 01:02 PM
No bagel then? :sobbing:

Pushed out by a moonballer... :tape:

Trih
May 16th, 2012, 01:03 PM
Piotr "Caroline will win Roland Garros"

So this is just a kansas city shuffle? :lol:

Sent from my GT-S5660 using VerticalSports.Com App

Matt01
May 16th, 2012, 01:08 PM
and your fave of the moment too, or have you moved on from vika already? :lol:


I have lots of faves, and Vika is still one of them which I thought would be obvious after useing that smiley.
You on the other hand hate everyone except for part time players Clijsters and Chakevetadze. Yeah, your're a true tennis fan :yeah:

barmaid
May 16th, 2012, 01:12 PM
Caro can't beat her own shadow these days, :eek:seems to be on a slippery slope to nowhere:rolleyes:, time for her camp to do something about this before she does become Caro who? :confused:

Barmaid:wavey:

sammy01
May 16th, 2012, 01:13 PM
I have lots of faves, and Vika is still one of them which I thought would be obvious after useing that smiley.
You on the other hand hate everyone except for part time players Clijsters and Chakevetadze. Yeah, your're a true tennis fan :yeah:

i go to even 10k challengers to watch tennis, i'm very much a true tennis fan. just not delusional like some posters. :wavey:

Viennalover
May 16th, 2012, 01:15 PM
Wow.... :oh:

Where's Woz heading now? Deep as Top30?

brickhousesupporter
May 16th, 2012, 01:15 PM
fucking pathetic loser, enjoy your slump sucker :wavey:

What happened to the bye bitch gif.....did you not want to waste it this time?

Cajka
May 16th, 2012, 01:17 PM
What happened to the bye bitch gif.....did you not want to waste it this time?

It's not the same poster.

Matt01
May 16th, 2012, 01:17 PM
i go to even 10k challengers to watch tennis


And then you go to this forum to talk shit about tennis, which you even admit in your sig. Hardly something to be proud of. :)

NashaMasha
May 16th, 2012, 01:17 PM
Wow.... :oh:

Where is Woz heading? Top30?

She will join Melanie Oudin , :)

Super Dave
May 16th, 2012, 01:18 PM
Twitter says hay fever.

Artist's rendition

http://www.eslkidstuff.com/images/sneeze.gif

sammy01
May 16th, 2012, 01:18 PM
And then you go to this forum to talk shit about tennis, which you even admit in your sig. Hardly something to be proud of. :)

who gives a toss what is posted on here? TF isn't real life :wavey:

FORZA SARITA
May 16th, 2012, 01:18 PM
What happened to the bye bitch gif.....did you not want to waste it this time?

i use it just for 1/2 players unlike the other idiots who stole it ;)

Tenis Srbija
May 16th, 2012, 01:19 PM
Shame is her reason for retiring?

:happy::happy::happy:

silesia
May 16th, 2012, 01:19 PM
Angelica Fratini ‏ @angelikf
Wozniacki didn't feel well. She looked like a ghost on court. Surprising she played 4 games in the 2nd set

Beyond The Baseline ‏ @SI_BTBaseline
Wozniacki retired to AMG down 46 04 with an upper respiratory problem.

Wozniacki retires ... she cant breathe either Caro...get well soon!
Sarah Decker ‏ @SarahYDecker
Poor Wozniacki. I hope it's not serious

NashaMasha
May 16th, 2012, 01:19 PM
http://media.tumblr.com/tumblr_m1obw2bU491qf80r1.gif

Now i will have to pay for the tickets using Turkish airlines :sobbing::sobbing::sobbing::sobbing::tears::tears: :tears:

vozas
May 16th, 2012, 01:27 PM
http://i43.tinypic.com/f56lw6.jpg

Matt01
May 16th, 2012, 01:27 PM
who gives a toss what is posted on here? TF isn't real life :wavey:


Yeah, that's exactly the problem. No one gives a toss especially you but then don't pretend that you are not delusional like you did before. Your are delusional and your posts are full of shit. :)

sammy01
May 16th, 2012, 01:32 PM
Yeah, that's exactly the problem. No one gives a toss especially you but then don't pretend that you are not delusional like you did before. Your are delusional and your posts are full of shit. :)

says lady muck from turd hill :lol:

Matt01
May 16th, 2012, 01:34 PM
says lady muck from turd hill :lol:


Who's that? :lol:

Hapsara
May 16th, 2012, 01:35 PM
Is this 1st time ever Karo had withdrawn in a match ??

Never recall that before

Hurley
May 16th, 2012, 01:37 PM
Points

There has been a stagger for a little while this year.

Rome points came off last week. Wozniacki lost her SF '11 points two days ago.

Her Brussels title (470 points) comes off this week.

Hurley
May 16th, 2012, 01:38 PM
Is this 1st time ever Karo had withdrawn in a match ??

Never recall that before

For starters, she retired while winning 5-0 against Anne Kremer in Luxembourg.

Meelis
May 16th, 2012, 01:41 PM
Is this 1st time ever Karo had withdrawn in a match ??

Never recall that before

Sofia Arvidsson d. (1) Caroline Wozniacki 2-6 1-0 ret. Bastad 2011
Serena Williams d. Caroline Wozniacki 6-4 0-1 ret. Doha 2009
(LL) Anne Kremer d. (1) Caroline Wozniacki 5-7 0-5 ret. Luxembourg 2009
Aleksandra Wozniak d. (4) Caroline Wozniacki 5-0 ret. Tokyo 2009
Nadezda Petrova d. Caroline Wozniacki 6-4 3-2 ret. Moscow 2008
Nudnida Luangnam d. Caroline Wozniacki 6-2 3-2 ret. Kaohsiung 2006

NashaMasha
May 16th, 2012, 01:48 PM
Yeah, that's exactly the problem. No one gives a toss especially you but then don't pretend that you are not delusional like you did before. Your are delusional and your posts are full of shit. :)

this words from someone retarded are a compliment..... A person whose every single post is overwhelmed with shit and clownery is not considered to be even a troll . Psychiatric Hospital is what can be helpful for such a baffoon

Vacuum trucks are highly demanded to save TF from this shit flooding from your posts

Hurley
May 16th, 2012, 01:50 PM
this words from someone retarded are a compliment..... A person whose every single post is overwhelmed with shit and clownery is not considered to be even a troll . Psychiatric Hospital is what can be helpful for such a baffoon

Vacuum trucks are highly demanded to save TF from this shit flooding from your posts

Everyone needs to please stop quoting him :crying2:

FORZA SARITA
May 16th, 2012, 01:53 PM
this words from someone retarded are a compliment..... A person whose every single post is overwhelmed with shit and clownery is not considered to be even a troll . Psychiatric Hospital is what can be helpful for such a baffoon

Vacuum trucks are highly demanded to save TF from this shit flooding from your posts

amen to that :hysteric:

flareon
May 16th, 2012, 01:57 PM
ouch caroline get well soon
Anabel :eek: :yeah:

Ntosake
May 16th, 2012, 02:06 PM
Get well soon Woz, see you at RG.

Blu€
May 16th, 2012, 02:15 PM
Hope she's fine, Caro rarely retires.
Lots of points coming off but that doesn't matter if she has a good run in Paris. At least she'll be fresh this time. :hug:

BlueTrees
May 16th, 2012, 02:19 PM
Anabel :yeah: :)

Hope Caro rests up well. She's obviously so extremely injured

Chip.
May 16th, 2012, 02:29 PM
says lady muck from turd hill :lol:

:worship: Tell him!
http://pics.livejournal.com/_infernox_/pic/00040hy5

TuxedoSlam
May 16th, 2012, 02:41 PM
Beyond The Baseline ‏ @SI_BTBaseline
Wozniacki retired to AMG down 46 04 with an upper respiratory problem.

Wozniacki retires ... she cant breathe either Caro...get well soon!

:sobbing: can't breathe, poor thing needs oxygen

HRHoliviasmith
May 16th, 2012, 02:43 PM
Caro :hug: Get better soon.

longtin23
May 16th, 2012, 03:23 PM
What happened actually!?

Guys please don't guess and said something not to be proved before you insult Caro...

vozas
May 16th, 2012, 03:25 PM
Go away Nadia

Matt01
May 16th, 2012, 03:31 PM
this words


Stopped reading this point. I knew what came later only could have been even worse...

Dan_Doe
May 16th, 2012, 03:55 PM
How could she lose to Medina Garrigues?:facepalm: I mean, she may be in an awful form, she may lose facile matches from time to time, but...to Medina? :facepalm:

Vuvurenka
May 16th, 2012, 03:59 PM
How could she lose to Medina Garrigues?:facepalm: I mean, she may be in an awful form, she may lose facile matches from time to time, but...to Medina? :facepalm:

Hey AMG is not exactly a bye on clay :lol: Oh well sucks for Caro, I'm starting to feel sorry for her. She better pick up her game as soon as possible.

goldenlox
May 16th, 2012, 04:08 PM
Sofia Arvidsson d. (1) Caroline Wozniacki 2-6 1-0 ret. Bastad 2011
Serena Williams d. Caroline Wozniacki 6-4 0-1 ret. Doha 2009
(LL) Anne Kremer d. (1) Caroline Wozniacki 5-7 0-5 ret. Luxembourg 2009
Aleksandra Wozniak d. (4) Caroline Wozniacki 5-0 ret. Tokyo 2009
Nadezda Petrova d. Caroline Wozniacki 6-4 3-2 ret. Moscow 2008
Nudnida Luangnam d. Caroline Wozniacki 6-2 3-2 ret. Kaohsiung 2006And Charleston 2010 SF. She fell, hurt her ankle & tried to continue, then stopped

Dan_Doe
May 16th, 2012, 04:10 PM
Hey AMG is not exactly a bye on clay :lol: Oh well sucks for Caro, I'm starting to feel sorry for her. She better pick up her game as soon as possible.

I know, I've been just hating:lol:

Halepsova
May 16th, 2012, 04:11 PM
Caro :sad:

danieln1
May 16th, 2012, 04:15 PM
Nooo Caro

Hopefully she can be fully fit for Paris

Matt01
May 16th, 2012, 04:22 PM
How could she lose to Medina Garrigues?:facepalm: I mean, she may be in an awful form, she may lose facile matches from time to time, but...to Medina? :facepalm:


Maybe you missed it but Caro had breathing problems and had to retire from that match.
But I notice that when it comes to Caro those things don't count.

Smitten
May 16th, 2012, 04:31 PM
Damnit. Ana Isabel finally gets another top 10 win and it's yet another retirement.

Dementieva is her only completed match top 10 win.

IVI
May 16th, 2012, 04:50 PM
Damnit. Ana Isabel finally gets another top 10 win and it's yet another retirement.

Dementieva is her only completed match top 10 win.

Wasn't Mauresmo top 10 when Dramabel beat her in one of her Starsbourg titles??

Hurley
May 16th, 2012, 04:55 PM
Wasn't Mauresmo top 10 when Dramabel beat her in one of her Starsbourg titles??

Good catch. Mauresmo was #5 when Medina beat her in the Strasbourg final, 6-4 4-6 6-4.

Smitten
May 16th, 2012, 05:04 PM
Wasn't Mauresmo top 10 when Dramabel beat her in one of her Starsbourg titles??

No one cares about Bagelie.

Super Dave
May 16th, 2012, 05:04 PM
(LL) Anne Kremer d. (1) Caroline Wozniacki 5-7 0-5 ret. Luxembourg 2009


http://serve.mysmiley.net/indifferent/indifferent0004.gif

Dan_Doe
May 16th, 2012, 05:20 PM
Maybe you missed it but Caro had breathing problems and had to retire from that match.
But I notice that when it comes to Caro those things don't count.

She had breathing issues since the start of the match? I didn't watch the match and I didn't know that. But, anyway, I've said I was just hating :oh: and I'm hating everyone, not only Caro :lol:

Mary Cherry.
May 16th, 2012, 05:28 PM
Angelica Fratini ‏ @angelikf
Wozniacki didn't feel well. She looked like a ghost on court. Surprising she played 4 games in the 2nd set

Beyond The Baseline ‏ @SI_BTBaseline
Wozniacki retired to AMG down 46 04 with an upper respiratory problem.

Wozniacki retires ... she cant breathe either Caro...get well soon!
Sarah Decker ‏ @SarahYDecker
Poor Wozniacki. I hope it's not serious

Has Rory broken up with her? He was her o-o-oxygen after all.

Nicolás89
May 16th, 2012, 05:33 PM
TF posters are so damn classy. :LMAO:

Recover soon Caro. :yeah:

Matt01
May 16th, 2012, 05:37 PM
But, anyway, I've said I was just hating :oh: and I'm hating everyone, not only Caro :lol:


Welcome onboard then. :) You're the perfect poster for GM :yeah:

tennisphilia
May 16th, 2012, 06:57 PM
Will Na Li be able to overtake Wozniacki for the no.8 seed at the French Open? Imagine a 4th round match between Vika and Caro.

Wiggly
May 16th, 2012, 07:12 PM
Caroline is slumping hard. Maybe there's something going on we don't know about.

pav
May 16th, 2012, 07:24 PM
I have to ask calmly again,why are some players allowed to be injured/ill, and others not, is there a rule or scale for this,or is it once again down to breasfeeding:confused:

LightWarrior
May 16th, 2012, 07:25 PM
7 pages of useless read and trash and we still exactly don't know what Caro's illness is.
OK she had a breathing problem, but what kind ? A commentator on Eurosport said it was an allergy. Never heard that she had some pollen allergy before...

GOATdin0931
May 16th, 2012, 07:26 PM
Even Oudin won a set against Dramabel :oh:

Marlene
May 16th, 2012, 07:43 PM
I just checked the pollen count/prognosis for the Rome region - I'm curious because I've got pollen allergies as well - and holy poo! It's red alert for grass, birch, nettles, and pine, as well as orange alert for olive plus some other stuff with undecipherable Latin names... at the same time?! I'd be dead in those conditions from pollen-induced asthma. (And extremely bitchy because that's a legitimate side-effect of every bleepin' part of your body being itchy 24/7).

Coconut91
May 16th, 2012, 08:34 PM
I just checked the pollen count/prognosis for the Rome region - I'm curious because I've got pollen allergies as well - and holy poo! It's red alert for grass, birch, nettles, and pine, as well as orange alert for olive plus some other stuff with undecipherable Latin names... at the same time?! I'd be dead in those conditions from pollen-induced asthma. (And extremely bitchy because that's a legitimate side-effect of every bleepin' part of your body being itchy 24/7).

Oh that explains Petra's suckage here then :lol:

Pump-it-UP
May 16th, 2012, 08:36 PM
Will Na Li be able to overtake Wozniacki for the no.8 seed at the French Open? Imagine a 4th round match between Vika and Caro.

That won't happen. 1-4 plays 13-16 in R16, 5-8 plays 9-12. It's impossible for Caro to fall below #9.

Sweety Darling
May 16th, 2012, 08:38 PM
Even Oudin won a set against Dramabel :oh:

Oudin>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Brie Whitehead>>>>Dokic>>Wozniacki.

JustPetko
May 16th, 2012, 08:46 PM
Mental retirement :oh:

PetraReeMona
May 16th, 2012, 08:48 PM
Oh that explains Petra's suckage here then :lol:

She said she didn't feel well :sobbing:

manu32
May 16th, 2012, 09:01 PM
pollen allergy in Roma,lol..

CloudAtlas
May 16th, 2012, 10:05 PM
I have to ask calmly again,why are some players allowed to be injured/ill, and others not, is there a rule or scale for this,or is it once again down to breasfeeding:confused:


Because Wozniacki doesn't ever retire unless she's seriously injured/unwell? And sometimes not even then :p

slamchamp
May 16th, 2012, 10:54 PM
Poor Carolina!
What will happen now to her ranking??

Madoka
May 16th, 2012, 11:12 PM
i saw the last game of the first set and the firs 3 games of the 2nd, then federer started his match on the center court i had to run away, she looked really ok untill i stayd, i didnt notice anything strange, she was normally playing, she was moonballing a lot, dunno what happened when i left...

cowsonice
May 17th, 2012, 12:57 AM
Caroline :awww:

RenaSlam.
May 17th, 2012, 01:04 AM
Oh really?

Melange
May 17th, 2012, 01:48 AM
Has Rory broken up with her? He was her o-o-oxygen after all.

the song was recorded before the ugliness arrived

Smitten
May 17th, 2012, 08:43 AM
Local.

Navratil
May 17th, 2012, 09:07 AM
She didnt want to get bageled by Dramabel:facepalm:
Anabel:worship:

... and wantet to avoid Serena ;)

Bye Bye Top Ten!

:p

madmax
May 17th, 2012, 09:09 AM
getting trashed by Dramabel of all people...:haha:
Can't wait for this moonballing mug to leave the main tour and piss off to challengers

Alwaysfan
May 17th, 2012, 09:11 AM
Dramabel good job.
Caroline´s fans are pathetic with the Tweets against Anabel.

pav
May 17th, 2012, 09:58 AM
Because Wozniacki doesn't ever retire unless she's seriously injured/unwell? And sometimes not even then :p
That's why I asked, she is being accused of throwing it in,but her along with some others any injury or sickness is ignored by the great hoard of unwashed.