PDA

View Full Version : Live Commentary Thread vol2


Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22]

backhandsmash
Oct 26th, 2011, 03:50 PM
Maria looks stunning as always.

Jorn
Oct 26th, 2011, 03:55 PM
Masha more on today...

goldenlox
Oct 26th, 2011, 03:56 PM
The big question is Li. Can she play at this level after the poor summer/fall

Pump-it-UP
Oct 26th, 2011, 03:56 PM
GOAT Na

oomph
Oct 26th, 2011, 03:58 PM
Did the commentator just say that maria was dominant on her service games? :spit:

Patrick345
Oct 26th, 2011, 03:58 PM
Doesn´t look like Na will be a pushover in the group. No sloppy play from her so far, which makes this group hell. :eek:

gulzhan
Oct 26th, 2011, 03:58 PM
Masha looks scared :o

backhandsmash
Oct 26th, 2011, 03:59 PM
Going as planned...

GoofyDuck
Oct 26th, 2011, 04:00 PM
GoGoGo NaNaNa

Patrick345
Oct 26th, 2011, 04:01 PM
Okay you can forget about a Natastrophe. She came to play. :eek:

effedcamel
Oct 26th, 2011, 04:03 PM
god Maria can't even find the court with her forehand

vozas
Oct 26th, 2011, 04:09 PM
Maria is playing fine.

Cleffa
Oct 26th, 2011, 04:12 PM
Is it just me or anyone find that Li looks a little different both the body and facial? Looks like she's a little slimmer both her face and body not as strong as in RG in terms of physical appearance?

Cajka
Oct 26th, 2011, 04:12 PM
Hold now, somehow!

backhandsmash
Oct 26th, 2011, 04:13 PM
Li will probably break back next game.

Cajka
Oct 26th, 2011, 04:20 PM
Hold now, somehow!

Thank you, Maria! :hysteric:

GoofyDuck
Oct 26th, 2011, 04:24 PM
tennis sucks today in Istanbul and they still have to get Caro-Vera :lol:

gulzhan
Oct 26th, 2011, 04:30 PM
Too many UEs from Masha :(

backhandsmash
Oct 26th, 2011, 04:30 PM
10-minute game.

gulzhan
Oct 26th, 2011, 04:34 PM
2 BPs :(

Please, hold, Masha!

gulzhan
Oct 26th, 2011, 04:35 PM
DF :smash:

Jorn
Oct 26th, 2011, 04:35 PM
df on bp...

backhandsmash
Oct 26th, 2011, 04:37 PM
My stream went dead.

backhandsmash
Oct 26th, 2011, 04:39 PM
Isn't it time for "Live Commentary Thread vol3" by now?

gulzhan
Oct 26th, 2011, 04:39 PM
Good job, Masha! Please now hold and close the set, PLEASE!

Vikapower
Oct 26th, 2011, 04:39 PM
Yes Maria take the set no drama pls :hysteric:

Jorn
Oct 26th, 2011, 04:39 PM
My stream went dead.
Man kan nu få ES på IPhone, selv om det ikke virkede igår...

Cajka
Oct 26th, 2011, 04:39 PM
:worship: Masha. I hope she can hold now. :sobbing: I hate her service games.

backhandsmash
Oct 26th, 2011, 04:41 PM
Man kan nu få ES på IPhone, selv om det ikke virkede igår...

Mobiltelefoner? Bah!

Jorn
Oct 26th, 2011, 04:41 PM
She won't hold... ;) 0-15...

Sassy-Na
Oct 26th, 2011, 04:42 PM
come on, na. :spit: :cheer:

Jorn
Oct 26th, 2011, 04:42 PM
15-30 return winner!

Jorn
Oct 26th, 2011, 04:43 PM
You can't guess a df? :)

Laura_VeeFan
Oct 26th, 2011, 04:43 PM
Maria and Na are incapable of holding serve :hysteric:

gulzhan
Oct 26th, 2011, 04:43 PM
Oh, God :facepalm:

Jorn
Oct 26th, 2011, 04:43 PM
Li ved she lost the set...

VishaalMaria
Oct 26th, 2011, 04:44 PM
Nothing can you do about that. That was a BREAK from Na Li. Three clean winners.

Sassy-Na
Oct 26th, 2011, 04:44 PM
keep focus, na. :cheer:

Jorn
Oct 26th, 2011, 04:45 PM
Remis (a Draw) after 1st set so we can the next match ON? ;)

Cajka
Oct 26th, 2011, 04:45 PM
:facepalm: :o

This set should've been over and now she can even lose it.

Spring Pools
Oct 26th, 2011, 04:45 PM
Li played an excellent return game. I don't remember her having such a good ROS.

goldenlox
Oct 26th, 2011, 04:45 PM
Pretty good match. I thought Maria was a big favorite, but Li is hanging in there so far

Patrick345
Oct 26th, 2011, 04:45 PM
Nothing can you do about that. That was a BREAK from Na Li. Three clean winners.

:)

This match is bad news for Azarenka, who would have benefited the most from Na Li being a mess.

backhandsmash
Oct 26th, 2011, 04:47 PM
Pretty good match. I thought Maria was a big favorite, but Li is hanging in there so far

This was always going to be a breakfest.

Spring Pools
Oct 26th, 2011, 04:47 PM
Terrible second serve... That wasn't even close...

Jorn
Oct 26th, 2011, 04:48 PM
Li six-five games

Laura_VeeFan
Oct 26th, 2011, 04:48 PM
Na actually holds serve :eek:

Sassy-Na
Oct 26th, 2011, 04:50 PM
break now, na. :cheer:

Johnbert
Oct 26th, 2011, 04:51 PM
the whole match is a mess, absolutely awful :facepalm:

backhandsmash
Oct 26th, 2011, 04:54 PM
TB will be hilarious, I bet.

Cajka
Oct 26th, 2011, 04:54 PM
http://l.yimg.com/us.yimg.com/i/mesg/emoticons7/42.gif

Vikapower
Oct 26th, 2011, 04:55 PM
This set is so Maria's... how many leads ? :rolleyes: Come on...

Sassy-Na
Oct 26th, 2011, 04:56 PM
come on, nana. :cheer:

Jorn
Oct 26th, 2011, 04:58 PM
*3-4... in tb...

Cajka
Oct 26th, 2011, 04:58 PM
WTF?!?! :facepalm: I hate this match.

VishaalMaria
Oct 26th, 2011, 04:59 PM
What a HUGE letdown for Maria, like really....how many leads do you want? She should have buried this first set by now, something like 6-4.

But it's Na Li who wins it 7-6 (4).

Jorn
Oct 26th, 2011, 04:59 PM
4-1 -> 2 sps...

Vikapower
Oct 26th, 2011, 05:00 PM
Maria :facepalm: 6-0 from 4-2 to 4-6.

hablo
Oct 26th, 2011, 05:00 PM
Sharpie went from 4-0 to 4-6 in the tiebreak :haha:

Spring Pools
Oct 26th, 2011, 05:00 PM
Good job from Li for coming back. 2 set points
anyone notice how Maria is shadow boxing more than Marion does?

WonderfulLee
Oct 26th, 2011, 05:00 PM
From 4-0 to 4-6 :lol:

Soliloque
Oct 26th, 2011, 05:00 PM
No way

Spring Pools
Oct 26th, 2011, 05:00 PM
Go NANA!!!

Gdsimmons
Oct 26th, 2011, 05:00 PM
Wow....

GoofyDuck
Oct 26th, 2011, 05:00 PM
!!! :cheer: Na goat :spit: !!!

Jorn
Oct 26th, 2011, 05:00 PM
Nana :)

stevos
Oct 26th, 2011, 05:01 PM
LOL maria

Cajka
Oct 26th, 2011, 05:01 PM
How did she become such a terrible choker! :o

backhandsmash
Oct 26th, 2011, 05:01 PM
TB will be hilarious, I bet.

Yup!

oomph
Oct 26th, 2011, 05:01 PM
wow, what a choke. :lol:

Pump-it-UP
Oct 26th, 2011, 05:01 PM
:facepalm:

effedcamel
Oct 26th, 2011, 05:01 PM
Maria is playing fine.

Definitely not

Mistress of Evil
Oct 26th, 2011, 05:02 PM
SO fucking pathetic! :lol:

Vikapower
Oct 26th, 2011, 05:02 PM
Maria 7 points lost from 4-0 :rolleyes: served for the set at 5-4 had balls for 5-2... :rolleyes:

Imperfect Angel
Oct 26th, 2011, 05:02 PM
Basically a bagel in TB ffor Maria.:haha:

Vee Williams
Oct 26th, 2011, 05:02 PM
unexpected from Sharapova... after such a lead

VishaalMaria
Oct 26th, 2011, 05:02 PM
And even then, in that tie break, it was brilliant serving from Maria.

hablo
Oct 26th, 2011, 05:03 PM
Li Na has a wicked ROS when it's on... :drool:

Trih
Oct 26th, 2011, 05:03 PM
i want to die

backhandsmash
Oct 26th, 2011, 05:03 PM
Now watch Li lose the 2nd set 6-1.

Johnbert
Oct 26th, 2011, 05:03 PM
:haha:

7 points in a row for li in the tiebreak, from 0-4 to 7-4 :crazy:

Novichok
Oct 26th, 2011, 05:03 PM
Maria :hearts:

Monzanator
Oct 26th, 2011, 05:04 PM
Expected stuff. Fourth straight win vs Sharapova coming up...

SwingVolley93
Oct 26th, 2011, 05:05 PM
Anyone have a working stream that isn't freezing? Thanks :)

Break My Rapture
Oct 26th, 2011, 05:05 PM
:weirdo: x epic 100000thness

gulzhan
Oct 26th, 2011, 05:05 PM
Awful :(

gulzhan
Oct 26th, 2011, 05:06 PM
Masha will not recover after this I am afraid.

Spring Pools
Oct 26th, 2011, 05:06 PM
Try using ESPN 3

Zhao
Oct 26th, 2011, 05:07 PM
Na's forehand is horrible :facepalm:

Jorn
Oct 26th, 2011, 05:07 PM
7-7 w
20-25 Ues

Na-MS

hablo
Oct 26th, 2011, 05:07 PM
Both Li and Sharpie have HORRENDOUS stats. :tape:

Imperfect Angel
Oct 26th, 2011, 05:08 PM
7-7 w
20-25 Ues

Na-MS

Huge mess. Probably the worst match ever to be played in YEC.:oh:

@danieln1
Oct 26th, 2011, 05:08 PM
25 UE for Na, 20 for Maria

Seven winners each........... :help:

Imperfect Angel
Oct 26th, 2011, 05:08 PM
lmao @ some baby crying at the horrible stats.:haha:

BlueTrees
Oct 26th, 2011, 05:08 PM
I am loving Istanbul YEC so far :cheer: :clap2:

Sassy-Na
Oct 26th, 2011, 05:09 PM
keep focus and win in 2, na. :cheer:

VishaalMaria
Oct 26th, 2011, 05:09 PM
lmao @ some baby crying at the horrible stats.:haha:

:lol::lol::lol::lol:

Johnbert
Oct 26th, 2011, 05:09 PM
7-7 w
20-25 Ues

Na-MS

awesome stats! :hearts:

@danieln1
Oct 26th, 2011, 05:10 PM
lmao @ some baby crying at the horrible stats.:haha:

He's crying sooo loud :hysteric:

Monzanator
Oct 26th, 2011, 05:11 PM
awesome stats! :hearts:

Maria won't disappoint you and make 30 UE in the second set just to please you alone :rocker2:

Sassy-Na
Oct 26th, 2011, 05:11 PM
He's crying sooo loud :hysteric:

bad match? :oh:

DragonFlame
Oct 26th, 2011, 05:11 PM
This set could´ve just been what Li needed... Maybe she can pull up her level of play now. She definitely has a different body language now. But damn, what was that set terrible, right now it´s all mental with these 2.

Roookie
Oct 26th, 2011, 05:13 PM
WTF just happened..I saw Maria 4-0 in the TB minutes ago. :o

@danieln1
Oct 26th, 2011, 05:13 PM
bad match? :oh:

Maybe he's cheering for Maria :facepalm:

Vikapower
Oct 26th, 2011, 05:13 PM
That's sexy.

SwingVolley93
Oct 26th, 2011, 05:13 PM
Pitiful WTA. :help:

Break My Rapture
Oct 26th, 2011, 05:15 PM
WTF just happened..I saw Maria 4-0 in the TB minutes ago. :o
She couldn't keep a ball in play for longer than 2 shots in a row, including 2 sitters she hit into the net after good first serves, and lost 7 straight points. Li hit 1 good first serve.

Jorn
Oct 26th, 2011, 05:17 PM
Masha a bit better tonight but not much better then yesterday...

broken!

Feyd
Oct 26th, 2011, 05:17 PM
I am putting this match to the background while I am working. It is such a horrorshow.

SwingVolley93
Oct 26th, 2011, 05:17 PM
It would be so funny to see Maria go 0-3...:lol:

silverwhite
Oct 26th, 2011, 05:17 PM
How is Na winning at the moment? :hysteric: Even if she wins the match, she'll get straight-setted by Sam and Vika :bigwave:

Novichok
Oct 26th, 2011, 05:18 PM
I hope she goes 0-3 :lol:

@danieln1
Oct 26th, 2011, 05:18 PM
Did you guys see the poster from the fan: "Ivanovic, where are you????". :hysteric: :haha:

She's heading to a much relevant YEC :oh:

Craig.
Oct 26th, 2011, 05:18 PM
How is Na winning at the moment? :hysteric: Even if she wins the match, she'll get straight-setted by Sam and Vika :bigwave:

She's playing Peak Poova :shrug:

silverwhite
Oct 26th, 2011, 05:19 PM
She couldn't keep a ball in play for longer than 2 shots in a row, including 2 sitters she hit into the net after good first serves, and lost 7 straight points. Li hit 1 good first serve.

... and 1 good return

BlueTrees
Oct 26th, 2011, 05:19 PM
Failed dropshot attempt by Sharapova :dance:

backhandsmash
Oct 26th, 2011, 05:19 PM
Shocking! Error-Na please show up for the lols!

VishaalMaria
Oct 26th, 2011, 05:20 PM
Oh Maria, try going to the net more...

Spring Pools
Oct 26th, 2011, 05:21 PM
Li is playing moderately well. She should be glad she's in this group and not the pusher group.

DragonFlame
Oct 26th, 2011, 05:22 PM
Na starting to play better and better. She´s actually giving me some hope.

SHILIN-GOAT
Oct 26th, 2011, 05:23 PM
It would be so funny to see Maria go 0-3...:lol:

it would not be that funny or unexpected

Jankovic, Safina, Dementieva have all had that honor before :p

Jorn
Oct 26th, 2011, 05:26 PM
Now 3 holds Na and it done! :)

vevenyin
Oct 26th, 2011, 05:26 PM
Na let us know more about the roller coaster

Vikapower
Oct 26th, 2011, 05:27 PM
:spit: Maria is letting all her pigeons take punches at her...

Li ball-basher of all people. Whatever.

SHILIN-GOAT
Oct 26th, 2011, 05:28 PM
sorry Na is no longer Maria's pigeon :bigwave:

not since she won the last 3

DragonFlame
Oct 26th, 2011, 05:28 PM
:spit: Maria is letting all her pigeons take punches at her...

Li ball-basher of all people. Whatever.

Since when is Li her pigeon? :tape:

Feyd
Oct 26th, 2011, 05:30 PM
This match is apparently a decider for who will go 0-3 here.

backhandsmash
Oct 26th, 2011, 05:32 PM
This is a disaster for Maria.

BlueTrees
Oct 26th, 2011, 05:32 PM
:spit: Maria is letting all her pigeons take punches at her...

Yeah, Li is so Sharapova's pigeon when she's won the last 8 sets in a row against Maria :weirdo:

vevenyin
Oct 26th, 2011, 05:33 PM
This match is apparently a decider for who will go 0-3 here.

Pova will give a chance to Marion:lol::lol:
So,no one will go 0-3:drool::drool:

Vikapower
Oct 26th, 2011, 05:33 PM
Since when is Li her pigeon? :tape:

Li wasn't far anyways... :lol: Maria shouldn't be losing to the players she has there...

I hope it revolts her at such a point to win the Golden CYGS as for now it's a sad debacle to hell. :sad:

DragonFlame
Oct 26th, 2011, 05:33 PM
This match is apparently a decider for who will go 0-3 here.

If Li finds her confidence here i doubt it. Vika gives her even more consistent pace then maria, it's definetly gonna be a match then.
This match is just what Na needed.

SwingVolley93
Oct 26th, 2011, 05:34 PM
And people think Maria deserved to win a slam this year. :lol:

VishaalMaria
Oct 26th, 2011, 05:34 PM
:spit: Maria is letting all her pigeons take punches at her...

Li ball-basher of all people. Whatever.

And Maria isn't a ballbasher?

vevenyin
Oct 26th, 2011, 05:34 PM
SFM,now 1 hold plz Na

Novichok
Oct 26th, 2011, 05:35 PM
Yes!!!! Serve it out Na.

gulzhan
Oct 26th, 2011, 05:35 PM
F*cking unbelievable :(

Zhao
Oct 26th, 2011, 05:35 PM
be nice people :rolleyes:

Maria is coming back from an injury...

backhandsmash
Oct 26th, 2011, 05:35 PM
It will take a monumental choke from Li to lose this now.

Vikapower
Oct 26th, 2011, 05:35 PM
Yeah, Li is so Sharapova's pigeon when she's won the last 8 sets in a row against Maria :weirdo:

:spit: Don't tell me when Li 4yrs. a back was a nobody... who was owning who back then ?

Anyways whatever... Maria sucks and see her back in 2012.

Patrick345
Oct 26th, 2011, 05:36 PM
Well this is basically it for Maria. That would be a short YEC.

vevenyin
Oct 26th, 2011, 05:37 PM
Don't choke now, Na
Serve it out!

silverwhite
Oct 26th, 2011, 05:37 PM
:spit: Don't tell me when Li 4yrs. a back was a nobody... who was owning who back then ?

Anyways whatever... Maria sucks and see her back in 2012.

Using this logic, Serena was Maria's pigeon... 7 years back :happy:

SwingVolley93
Oct 26th, 2011, 05:38 PM
Choke :lol:

Jorn
Oct 26th, 2011, 05:39 PM
five-three... Come on Na! :)

Johnbert
Oct 26th, 2011, 05:39 PM
li will choke this...

Novichok
Oct 26th, 2011, 05:39 PM
Li :lol:

VishaalMaria
Oct 26th, 2011, 05:40 PM
This match is funny.

Maria just needs to get the ball in really. I wonder if she'll lose this chance?

vevenyin
Oct 26th, 2011, 05:40 PM
OMG,ChokerNa:help::help:

silverwhite
Oct 26th, 2011, 05:40 PM
Who didn't see this coming? :rolls:

Mistress of Evil
Oct 26th, 2011, 05:41 PM
Maria , I love you but you had no fucking business playing this tournament!

DragonFlame
Oct 26th, 2011, 05:41 PM
Na... :o When you finally think she gains some form in the second set, this happens.

Feyd
Oct 26th, 2011, 05:41 PM
Maria is just giving false hope to her fans again. Bitch.

Monzanator
Oct 26th, 2011, 05:42 PM
Well this is basically it for Maria. That would be a short YEC.

After losing to Stosur, this was never in question. Maria has no business winning against Li and Azarenka nowadays :shrug:

Sassy-Na
Oct 26th, 2011, 05:42 PM
break now, na. :cheer:

Novichok
Oct 26th, 2011, 05:43 PM
Ok. Try to serve it out again.

vevenyin
Oct 26th, 2011, 05:43 PM
2nd SFM
I have a bad feeling:help::help:

DragonFlame
Oct 26th, 2011, 05:44 PM
2nd SFM
I have a bad feeling:help::help:

I think everyone has a bad feeling after seeing this match now...

Craig.
Oct 26th, 2011, 05:44 PM
Vikapower has a lot of nerve gloating in here...

This is just sad Maria :(

hkyen
Oct 26th, 2011, 05:44 PM
2nd SFM
I have a bad feeling:help::help:

:crazy::crazy::crazy:

Sassy-Na
Oct 26th, 2011, 05:44 PM
focus, na! :fiery:

DragonFlame
Oct 26th, 2011, 05:44 PM
terrible terrible forehand...

Johnbert
Oct 26th, 2011, 05:44 PM
seems like a monsterchoke from li :o

Jorn
Oct 26th, 2011, 05:45 PM
0-15.... She can't hold for match... I fear...

DragonFlame
Oct 26th, 2011, 05:45 PM
and a DF... this just had to happen. A fucking double break. :o

Craig.
Oct 26th, 2011, 05:45 PM
ErrorNa :rolls:

Jorn
Oct 26th, 2011, 05:46 PM
15-30... 3 more p!

VishaalMaria
Oct 26th, 2011, 05:46 PM
Na Li faultering. This is really exciting.

Vikapower
Oct 26th, 2011, 05:46 PM
Come on Choke Li ! :cheer: Come on Maria champion... one last push... :cheer:

DragonFlame
Oct 26th, 2011, 05:46 PM
I don't know if i should be mad or cry...

Sassy-Na
Oct 26th, 2011, 05:47 PM
some aces pls, na!

DragonFlame
Oct 26th, 2011, 05:47 PM
lol at that first serve.

DragonFlame
Oct 26th, 2011, 05:47 PM
Fight Damn It!

Craig.
Oct 26th, 2011, 05:48 PM
Wasted. NID.

JustPetko
Oct 26th, 2011, 05:48 PM
Li :o

DragonFlame
Oct 26th, 2011, 05:48 PM
Seriously, how can your footwork be so good and so bad so quick.

hkyen
Oct 26th, 2011, 05:48 PM
na na :sad::sad::sad:

VishaalMaria
Oct 26th, 2011, 05:49 PM
Ohhhhhhhhhhhhhh Maria......

Sassy-Na
Oct 26th, 2011, 05:49 PM
fight fight fight! my nana!

DragonFlame
Oct 26th, 2011, 05:49 PM
Matchpoint, TAKE IT! DAMN YOU! :fiery:

Spring Pools
Oct 26th, 2011, 05:50 PM
Yay!!

Johnbert
Oct 26th, 2011, 05:50 PM
Maria champion...

7-6 6-4 :kiss:

Novichok
Oct 26th, 2011, 05:50 PM
Na :hearts:

Vee Williams
Oct 26th, 2011, 05:50 PM
just not good enough against the top players

DragonFlame
Oct 26th, 2011, 05:50 PM
HELL YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bounce: Confidence for Na. :woohoo:

vevenyin
Oct 26th, 2011, 05:50 PM
Finally...

vevenyin
Oct 26th, 2011, 05:52 PM
Roller Coaster Na finally close it...

twinbridge
Oct 26th, 2011, 05:53 PM
Not great tennis for LI Na, but a win is a win. :)

Congratulation for NaNa to regain the confidence, which is more important for her future career.

Aramitz_II
Oct 26th, 2011, 06:00 PM
Choke :lol:

Why are you laughing, this make Caro 1# ending for sure (it is not mathematically just yet)

Zamboni
Oct 26th, 2011, 06:06 PM
Volume 3 (http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=447640)