PDA

View Full Version : Cinci r1 (Q)GOAT server Scheepers d GOAT returner Marino 75 62


#kArLoS#
Aug 15th, 2011, 07:14 PM
Becca led *5-3 *40-30,*AD-40.What a bad loss :hysteric: :facepalm:

Ellery
Aug 15th, 2011, 07:16 PM
Rebecca :o

Belmont Lad
Aug 15th, 2011, 07:19 PM
OOF. Yet another in a series of bad losses this summer. Becca should be winning these matches. :fiery: :(

Curcubeu
Aug 15th, 2011, 07:22 PM
You know that something is wrong when Scheepers wins 70% of the points on her serve :oh:

Libertango
Aug 15th, 2011, 07:22 PM
I thought Marino was gonna be something pretty solidly good?! She's been disappointing lately.

jrm
Aug 15th, 2011, 07:23 PM
someone has garanteed herself some GS MD appearances with this win :lol:

FORZA SARITA
Aug 15th, 2011, 07:23 PM
LMAO can't even return Chanelle's serve :lol:
even Errani has a chance to win a match holding every service game against Marino :oh:

Kai
Aug 15th, 2011, 07:31 PM
congrats Chani :D

Ryan
Aug 15th, 2011, 07:48 PM
Marino has been crap lately. :o Keep it together, Becs.

misty1
Aug 15th, 2011, 07:55 PM
i dont think rebecca has done anything all year outside of the slams

Shvedbarilescu
Aug 15th, 2011, 08:55 PM
Reality check. Rebecca Marino in her entire professional career as of now has defeated a grand total of three players ranked in the top 75. That's it. Three. In contrast Scheepers has defeated 5 top 75 players this year alone and over 10 in her career.

Of course Marino is substantially younger than Scheepers and she is still improving, but as of right now there is not nearly the difference in class between these two players that the rankings indicate.

misty1
Aug 15th, 2011, 09:10 PM
maybe we need to give chanelle credit though..she obviosuly is playing well. Maybe her ranking falling out of the top 100 is motivating her this week

Beat
Aug 15th, 2011, 09:51 PM
very disappointing results for marino lately :(

KoOlMaNsEaN
Aug 15th, 2011, 10:14 PM
Becca is now on a 4 match losing streak :(

SVK
Aug 15th, 2011, 10:37 PM
You know that something is wrong when Scheepers wins 70% of the points on her serve :oh:

I was just going to say this. + Just 1 broken serve and 2 BPs in a whole match. Thatīs shocking no matter how bad returner you are, Chanelleīs serve is almost non existent.

Congrats to her though:yeah:

ArturoAce.
Aug 16th, 2011, 04:59 AM
Chani :bounce:

coetzergambill
Aug 16th, 2011, 10:07 AM
great win for chani. hope she can challenge kvitova a little in her match today....it's always strange with chani, sometimes she plays great matches against seemingly much better players, and then again she loses 3 or 4 1r matches in a row....but anyway, good wins so far, keep it up chani!

Juju Nostalgique
Aug 16th, 2011, 10:54 AM
After quite a good clay season, I thought that Becs would sweep the hardcourt tournaments! :sobbing: :help: :sobbing:

Congrats to Jeepers Scheepers nonetheless! I like her too! :hatoff: :yeah:

Patrick345
Aug 16th, 2011, 12:11 PM
After quite a good clay season, I thought that Becs would sweep the hardcourt tournaments! :sobbing: :help: :sobbing:


She was 2-3 on clay this year. :confused: