PDA

View Full Version : Madrid 2R: (2) Zvonareva struggles past Vesnina 0-6 6-3 6-3


A-Bond
May 2nd, 2011, 08:22 PM
Barely escaped, sucks that my faves can't win more than one set against Vera. What happened in that first set, I mean bagel against Vesnina? :lol:

Hian
May 2nd, 2011, 08:23 PM
WTA :tape:
Vesnina = Ana 2.
Good for Vera, but bad for the tour... a bagelled player winning is really really bad.

GoofyDuck
May 2nd, 2011, 08:24 PM
Vera was leading 5-0 in the 2nd set :lol:

Stonerpova
May 2nd, 2011, 08:24 PM
Dear Vera, please get all of the crazy out of your system before the French. Thanks.

Curcubeu
May 2nd, 2011, 08:25 PM
Russian chokefest and chaos Vesnina in a principal role! :worship: :o

Smitten
May 2nd, 2011, 08:25 PM
No matter how bad you play, you should always beat Vesnina.

Jane Lane
May 2nd, 2011, 08:26 PM
:lol: Was Lena V in full on bash mode in the 1st. Bepa :facepalm: At least you won.

Stonerpova
May 2nd, 2011, 08:26 PM
Vera was leading 5-0 in the 2nd set

Nope. She broke for the set and only lost serve once. You do the math.

doooma6816
May 2nd, 2011, 08:26 PM
Wow...wtf in first set?!...hhahaha
and Vesnina was up 2-0 in 3rd. :tape:

Goldfrapp
May 2nd, 2011, 08:27 PM
Vera was leading 5-0 in the 2nd set :lol:

no .... 4:0 ;)

Raiden
May 2nd, 2011, 08:27 PM
Bepa was hilarious during the first set.

TheBoiledEgg
May 2nd, 2011, 08:27 PM
Vera :) :D phew now play better :p
Lena :hug: :sad:

bbjpa
May 2nd, 2011, 08:28 PM
Lena :mad: , Dubai 2010 2.0 :help:

GoofyDuck
May 2nd, 2011, 08:29 PM
oops... 5-1 then... :lol:

Curcubeu
May 2nd, 2011, 08:31 PM
Bepa was hilarious during the first set.

Did you see it? :)

pav
May 2nd, 2011, 08:33 PM
Bepa was hilarious during the first set.
Didn't see it,what was the bugger doing or was Lena on fire :confused:

goldenlox
May 2nd, 2011, 08:34 PM
I didnt see it, but Lena was in the Charleston final. She can play on clay.
Now Vera probably has Kvitova, Sharapova, Schiavone to make the final

Doully
May 2nd, 2011, 08:38 PM
I didnt see it, but Lena was in the Charleston final. She can play on clay.
Now Vera probably has Kvitova, Sharapova, Schiavone to make the final

@__@
Pretty rough draw.
Then again the upper half is looking pretty decent too. Hopefully shapes up to be a good tournament :).

Good job Bepa :bounce:. It must take a lot to come back from a bagel first set.

TheHangover
May 2nd, 2011, 08:39 PM
nooo s.hit, i want schiavone to win this title, but she can't if somebody doesn't take out vera!!! she can't beat her

Sergius
May 2nd, 2011, 08:39 PM
Bummer :sad:
What's wrong with Vera? She's been struggling with low-ranked players the whole year

Mistress of Evil
May 2nd, 2011, 08:43 PM
Lena, nice try :hug:
СерГЕЙ :awww: Vera will pay for dumping you sooner or later :sad:

backhandsmash
May 2nd, 2011, 08:48 PM
Bagel #3 in the world and then dump the match? Very nice! Well, I guess it takes a russian to do it. :fiery:

faboozadoo15
May 2nd, 2011, 08:51 PM
This isn't so shocking. Elena has been playing better. I'm not surprised Vera steadied her game and won in three.

iPatty
May 2nd, 2011, 08:56 PM
Kvitova is gonna get her.

saul1333
May 2nd, 2011, 09:05 PM
Comical that she lost the first set 0-6

Good stuff Vera :yeah:

cro123456
May 2nd, 2011, 09:25 PM
The downfall of Vera already started..:(

RenaSlam.
May 2nd, 2011, 09:27 PM
:facepalm: WTA

goldenlox
May 2nd, 2011, 10:39 PM
Vesnina: It feels like we were playing indoor,court was really fast and a bit slippery..Anyway it's good to have matches like this!

Ryusuke Tenma
May 2nd, 2011, 10:44 PM
Isn't Zvonareva supposed to be a threat for RG? :lol: :spit:

goldenlox
May 2nd, 2011, 11:52 PM
Isn't Zvonareva supposed to be a threat for RG? :lol: :spit:Never had a good run at RG, but F, F, SF at the last 3 majors, so I expect Vera to be a factor.

Doully
May 3rd, 2011, 12:11 AM
Never had a good run at RG, but F, F, SF at the last 3 majors, so I expect Vera to be a factor.

She made the QF way back in 2003 but I don't think that really counts for much. I agree with your post. Her slam record over the last year has been excellent. She had never made it past the 4th round of Wimbledon or US Open before last year either so hopefully she will follow the same pattern with the French :).

A win is a win. Whether it's ugly or not.

Reptilia
May 3rd, 2011, 01:20 AM
:sad: Lena :banghead: