PDA

View Full Version : NOOO !!!Sharapova announces RETIREMENT


CR3WLFC
Apr 1st, 2010, 09:30 AM
:sad::sad::sad:

What a sad day in tennis. I still can't believe this

here is the press release Source (http://365days.thewilliamsfamilyrocks.org/blog/data/upimages/april-fools-day.gif)

Petkorazzi
Apr 1st, 2010, 09:31 AM
Epic fail.

Marilyn Monheaux
Apr 1st, 2010, 09:36 AM
:yawn:

Sexysova
Apr 1st, 2010, 09:40 AM
I wouldn't ever believe this :o

Adrian.
Apr 1st, 2010, 09:43 AM
:yawn::rolleyes:

lame...

Slutiana
Apr 1st, 2010, 09:44 AM
:tape: Sure.

joćo.
Apr 1st, 2010, 09:56 AM
:rolleyes:

Elwin.
Apr 1st, 2010, 09:59 AM
fail.

Hardiansf
Apr 1st, 2010, 10:00 AM
:mad::fiery::(:fiery::mad:
But it's April 1st. What can you say? :angel::cool:

Rafito.
Apr 1st, 2010, 10:01 AM
:haha: :sad:

Hashim.
Apr 1st, 2010, 10:04 AM
:o

mckyle.
Apr 1st, 2010, 10:05 AM
:lol:

Endru.
Apr 1st, 2010, 10:07 AM
fail. :haha:

Vaidisova Ruled
Apr 1st, 2010, 10:08 AM
For some reason, I thought that someone would do that today.

¤CharlDa¤
Apr 1st, 2010, 10:11 AM
It's like the 5th person doing it :tape:

AnnaK_4ever
Apr 1st, 2010, 10:25 AM
Epic fail.

:yawn:

:yawn::rolleyes:

lame...

For some reason, I thought that someone would do that today.

These.

Nikkiri
Apr 1st, 2010, 10:29 AM
:lol:

Acinolbaj
Apr 1st, 2010, 10:37 AM
aww, I believed for two seconds. :sobbing::help:

it“s so easy to get me. :D

RND
Apr 1st, 2010, 10:41 AM
:yawn:

Helaena
Apr 1st, 2010, 10:49 AM
april fools day you tool!

LCS
Apr 1st, 2010, 11:15 AM
:spit:

Lord Choc Ice
Apr 1st, 2010, 11:23 AM
:haha: I totally bought this. Don't you scare me like that. :lol:

Cp6uja
Apr 1st, 2010, 11:59 AM
:fiery: :fiery: :fiery: :fiery: :fiery:
So 2010 april fools day TennisForum threads are:

NOOO !!!Sharapova announces RETIREMENT (http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=405408)
and
Ana Ivanovic: "I'm ready to move on w/o a bf;it's time to focus on tennis" (http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=405394)

Maybe we should to create poll here what seems like bigger joke right now: Sharapova "decision" to retire, or Ivanovic "decision" to focus on tennis :p

madlove
Apr 1st, 2010, 12:00 PM
gah! dont scare me like that!

Juanes
Apr 1st, 2010, 12:02 PM
:lol:

come on diva, do it!!!

BuTtErFrEnA
Apr 1st, 2010, 12:19 PM
maybe you should have tried something less obvious

tennisbum79
Apr 1st, 2010, 12:23 PM
This is so unlikely, try again

gc-spurs
Apr 1st, 2010, 12:38 PM
3rd time in 10 mins that I've fallen for online April fools jokes for a second. failme.

VishaalMaria
Apr 1st, 2010, 12:43 PM
I totally forgot it was April Fools today, so you had me fooled.

King Halep
Apr 1st, 2010, 12:44 PM
:lol::D:lol:

Drine
Apr 1st, 2010, 01:22 PM
You almost got me on this one :o :lol:

osseous
Apr 1st, 2010, 01:25 PM
:rolls:

zvonarevarulz
Apr 1st, 2010, 01:26 PM
April fools! FAIL.

Ellery
Apr 1st, 2010, 01:40 PM
Fail.

cellophane
Apr 1st, 2010, 01:45 PM
Not even a good try.

Ntour
Apr 1st, 2010, 02:03 PM
she really should though, her shoulder is never going to get any better

Inger67
Apr 1st, 2010, 02:04 PM
I'm sorry but this just doesn't work... :help:

youizahoe
Apr 1st, 2010, 02:05 PM
You stupid cow.

Aaric
Apr 1st, 2010, 02:07 PM
:rolleyes:

Dave.
Apr 1st, 2010, 02:10 PM
What a tease! :sad: :ras:

only_one_maria
Apr 1st, 2010, 02:16 PM
I believed it and I've already posted my own April fools on another page!

HRHoliviasmith
Apr 1st, 2010, 02:24 PM
too bad it's just an April Fool's "joke".

Beat
Apr 1st, 2010, 02:28 PM
that was very lame indeed.

Dunlop1
Apr 1st, 2010, 02:33 PM
Really poor April Fool's joke. I didn't even bother to click on your source link :yawn:
Try harder next year :wavey:

Super Dave
Apr 1st, 2010, 02:34 PM
Oh my God. It's true.

http://tinyurl.com/ykeh439

sasha&tennis
Apr 1st, 2010, 03:32 PM
This was actually a very good April fools joke. Many Sharapova fans fear the reality of this because of her shoulder issues and you truly got them.

Joe.
Apr 1st, 2010, 03:41 PM
not for one moment did i believe this :p

ivanban
Apr 1st, 2010, 03:47 PM
http://i74.photobucket.com/albums/i241/ivanban/AnaiDementieva.gif

LightsOut!
Apr 1st, 2010, 03:54 PM
bad 1.april joke.... definitely the most boring i've ever heard..!

nfl46
Apr 1st, 2010, 03:56 PM
This was dumb. It's April 1st and I don't believe any news today.

Dandy_Warhol
Apr 1st, 2010, 04:15 PM
http://i48.tinypic.com/140f8f5.jpg

Yasmine
Apr 1st, 2010, 04:19 PM
April fool's day right?:p

Dunlop1
Apr 1st, 2010, 04:30 PM
http://i48.tinypic.com/140f8f5.jpg

:haha::haha:

changel
Apr 1st, 2010, 04:33 PM
she really should though, her shoulder is never going to get any better

Henin fan, not surprising you want her to retire:lol: but she'll be back and will continue to bagel your fave.

Gdsimmons
Apr 1st, 2010, 04:37 PM
I actually forgot today was Aprils Fools. And im not gonna lie I got kinda excited when I saw that

New_balls_please
Apr 1st, 2010, 04:44 PM
http://img.photobucket.com/albums/v334/kanariya23/op4qd3.gif

jrollaneres25
Apr 1st, 2010, 04:46 PM
:lol: I Fell For It! :lol:

gmak
Apr 1st, 2010, 05:09 PM
epic fail :lol: :devil:

Juanes
Apr 1st, 2010, 06:27 PM
Official... Maria will continue her career, but will use this nice mask.... because of problems with breathing...

enjoy upcoming tournament, Maria :devil: :lol:

QxAz9lKvclc


happy 1st april, guys :wavey:

CR3WLFC
Apr 1st, 2010, 06:32 PM
http://i48.tinypic.com/140f8f5.jpg

fail gif :rolleyes:

Cakeisgood
Apr 1st, 2010, 06:37 PM
I'm so gullible :(

toby345
Apr 1st, 2010, 06:40 PM
Official... Maria will continue her career, but will use this nice mask.... because of problems with breathing...

enjoy upcoming tournament, Maria :devil: :lol:

QxAz9lKvclc


happy 1st april, guys :wavey:

OMG :hearts: The grunting shoes :worship:

Setsuna.
Apr 1st, 2010, 06:47 PM
:lol:

friendsita
Apr 1st, 2010, 07:11 PM
:sad::sad::sad:

What a sad day in tennis. I still can't believe this

here is the press release Source (http://365days.thewilliamsfamilyrocks.org/blog/data/upimages/april-fools-day.gif)

u r MEAN!! and I'm the biggest fool ever...damn! is the second time I fell for this in 1 day, damn!

Break My Rapture
Apr 1st, 2010, 07:11 PM
:sad::sad::sad:

What a sad day in tennis. I still can't believe this

here is the press release Source (http://365days.thewilliamsfamilyrocks.org/blog/data/upimages/april-fools-day.gif)
Bad rep for you.

Curtos07
Apr 1st, 2010, 07:21 PM
Anybody who fell for this is an idiot. :lol:

Dale4Saul2Red0
Apr 1st, 2010, 07:46 PM
Why April Fools is such an epic fail for most people. They think they are being all clever and cute with their prank, and it just sadly falls flat on its face. :yawn:

Marilyn Monheaux
Apr 1st, 2010, 07:57 PM
Bad rep for you.

You can't bad rep someone for an April's fool!:weirdo:

ptitnavet
Apr 1st, 2010, 08:12 PM
Anybody who fell for this is an idiot. :lol:

Agreed :lol:
Bombshell : Suzanne Lenglen retires too :eek:

laurie
Apr 1st, 2010, 08:15 PM
Can't believe anyone would fall for that on April 1st, as soon as I saw the title I knew it was a joke.

Juju Nostalgique
Apr 1st, 2010, 08:59 PM
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

BluSthil
Apr 1st, 2010, 09:10 PM
:haha: :sad:
That look on Nadal's face says it all !!!

sasha&tennis
Apr 1st, 2010, 09:13 PM
Official... Maria will continue her career, but will use this nice mask.... because of problems with breathing...

enjoy upcoming tournament, Maria :devil: :lol:

QxAz9lKvclc


happy 1st april, guys :wavey:

This has got to be one of the lamest commercials I have ever seen. Everyone was trying too hard and on top of everything else it made no sense at all. What a waste of a couple of good minutes. The fact that Nike has Maria and Serena and says that they get the air from their best athletes is a joke in itself. Everyone in the world knows that Serena is better than Maria. Nike stop trying to push your bad 70 million dollar deal off on us.

danieln1
Apr 1st, 2010, 09:20 PM
:haha: :haha: :haha: :haha:

Marilyn Monheaux
Apr 1st, 2010, 09:22 PM
This has got to be one of the lamest commercials I have ever seen. Everyone was trying too hard and on top of everything else it made no sense at all. What a waste of a couple of good minutes. The fact that Nike has Maria and Serena and says that they get the air from their best athletes is a joke in itself. Everyone in the world knows that Serena is better than Maria. Nike stop trying to push your bad 70 million dollar deal off on us.

You need to chill. They also din't use Lebron, Kobe, Michael (or Tiger). Arguably the best athletes the have.;)

kris719
Apr 1st, 2010, 10:16 PM
saw this coming from 189373842 miles away :yawn:

andrewC
Apr 2nd, 2010, 05:02 PM
fear not, her legacy (screaming in matches) looks set to live on :banana: