PDA

View Full Version : [GMT] Rankings | Updated after Wimbledon 2010!


Sexysova
Dec 22nd, 2009, 07:11 AM
http://i47.tinypic.com/3179mao.png

WELCOME to the GMT Rankings 2010 thread!

Here you will find all updated rankings. If you find any mistakes, please contact the board or me via PM. The same for if you changed your name, if your country is not correct or if you wish to be removed from the rankings.

Sexysova
Dec 22nd, 2009, 07:12 AM
SINGLES RANKINGS UPDATED AFTER WIMBLEDON 2010!

http://i25.tinypic.com/315h9hc.jpg

Sexysova
Dec 22nd, 2009, 07:12 AM
DOUBLES RANKINGS UPDATED AFTER WIMBLEDON 2010!

http://i26.tinypic.com/jb1tw7.jpg

Sexysova
Dec 22nd, 2009, 07:13 AM
res #1: points distribution

Caralenko
Dec 22nd, 2009, 07:17 AM
:worship:

Ondrej the GOAT.

Sexysova
Dec 22nd, 2009, 07:39 AM
I hope you like the new style of ranking sheet :D

Renalicious
Dec 22nd, 2009, 09:11 AM
:hearts:

Miss Atomic Bomb
Dec 22nd, 2009, 06:37 PM
Great format Ondrej :bowdown:

Хлоэ
Jan 8th, 2010, 01:52 PM
take me out of doubles ranking next time plz, Ondrej thx :kiss:

Michael.
Feb 12th, 2010, 06:15 AM
I'm Michael. again :angel: so can you change it back in the next rankings please :p .

Sexysova
Feb 13th, 2010, 07:05 AM
SINGLES RANKINGS AFTER AUSTRALIAN OPEN 2010

http://i48.tinypic.com/21o4pw1.jpg
http://i47.tinypic.com/261dc1w.jpg


DOUBLES RANKINGS AFTER AUSTRALIAN OPEN 2010

http://i50.tinypic.com/160zmnc.jpg

Ksenia.
Feb 13th, 2010, 07:10 AM
Thank you :)

Andreas
Feb 13th, 2010, 11:43 AM
Thanks, Ondrej :D Can you make a column with previous ranking?

Sexysova
Feb 13th, 2010, 12:02 PM
I will try :)

Break My Rapture
Feb 13th, 2010, 03:47 PM
Oh I noticed my nationality isn't filled in, I'm from Belgium. :)

Sexysova
Feb 13th, 2010, 06:47 PM
^thanks ;)

Break My Rapture
Feb 13th, 2010, 06:53 PM
No prob. :D

Sexysova
Mar 12th, 2010, 09:12 AM
SINGLES RANKINGS AFTER DUBAI 2010!

http://i40.tinypic.com/bdvds6.jpg
http://i41.tinypic.com/2wecm1e.jpg


DOUBLES RANKINGS AFTER DUBAI 2010!

http://i40.tinypic.com/2mnptee.jpg

Sexysova
Apr 2nd, 2010, 08:16 AM
SINGLES RANKINGS UPDATED AFTER INDIAN WELLS/MIAMI 2010!

http://i43.tinypic.com/b7i8ub.jpg
http://i43.tinypic.com/16glxdg.jpg


DOUBLES RANKINGS UPDATED AFTER INDIAN WELLS/MIAMI 2010!

http://i42.tinypic.com/72aqz5.jpg
http://i44.tinypic.com/2ec0jr8.jpg

Ksenia.
Apr 2nd, 2010, 08:26 AM
Thank you :)
Back in Top5 :inlove: not for long I guess :lol:

Renalicious
Apr 2nd, 2010, 10:08 AM
#2 for both. :o Bridesmaid. :o

Michael.
Apr 2nd, 2010, 03:28 PM
Top 10. :inlove:

Thanks Sexysova.

zvonarevarulz
Apr 4th, 2010, 05:48 PM
#4:eek:

Miss Atomic Bomb
Apr 5th, 2010, 10:41 AM
Could you please remove me from the singles rankings please.

Poiree
May 9th, 2010, 11:13 AM
When will the rankings be updated?

Vodkapova
May 16th, 2010, 06:12 AM
:lol:

Renalicious
May 16th, 2010, 06:33 AM
:scared:

Vodkapova
May 16th, 2010, 06:36 AM
Where's Ondrej? :scratch:

Sexysova
May 16th, 2010, 06:39 AM
no idea where he's :scared:

gonna update it now, I forgot :o

Sexysova
May 16th, 2010, 06:54 AM
SINGLES RANKINGS UPDATED AFTER CLAY SERIES 2010!

http://i39.tinypic.com/jg378j.jpg

Sexysova
May 16th, 2010, 06:55 AM
DOUBLES RANKINGS UPDATED AFTER CLAY SERIES 2010!

http://i42.tinypic.com/5ea1ao.jpg

Vodkapova
May 16th, 2010, 06:56 AM
That was really quick. Thanks, Ondrej. :worship:

Ksenia.
May 16th, 2010, 06:58 AM
Thanks Ondrej :lol:
Nothing to defend until USO and I have tons of free time until September... gotta do something about it :lol:

Nikkiri
May 16th, 2010, 07:01 AM
Oh I need to play more.. my rankings is just not acceptable. :p

Michael.
May 16th, 2010, 07:36 AM
Top 8. :hearts:

Miss Atomic Bomb
May 16th, 2010, 08:08 AM
Thanks for removing me from the rankings singles rankings ondrej :yeah:

Renalicious
May 16th, 2010, 11:06 AM
I have a question: Would I still have been #1 if Brad wasn't removed?

Sexysova
May 16th, 2010, 11:32 AM
I don't remember :tears:

Michael.
May 19th, 2010, 06:09 AM
Michael. -----> SHUAI-GOAT

Sorry for changing my name so much. :tears:

Sexysova
May 20th, 2010, 03:41 PM
Michael. -----> SHUAI-GOAT

Sorry for changing my name so much. :tears:

no problem, will be changed in the next update ;)

Yana
Jun 2nd, 2010, 10:38 AM
I would like to ask to be removed off both the singles and doubles rankings :)

Sexysova
Jun 2nd, 2010, 08:06 PM
no problem :)

Sexysova
Jun 7th, 2010, 09:32 PM
SINGLES RANKINGS UPDATED AFTER ROLAND GARROS 2010!

http://i48.tinypic.com/ibctqg.jpg

Sexysova
Jun 7th, 2010, 09:32 PM
DOUBLES RANKINGS UPDATED AFTER ROLAND GARROS 2010!

http://i48.tinypic.com/2vjreqp.jpg

Break My Rapture
Jun 7th, 2010, 09:48 PM
Top 20 in singles. :hearts:

Renalicious
Jun 8th, 2010, 07:59 AM
Finally #1 in both singles and doubles. My mission is complete. :tears: Although, that singles ranking won't last long at all. ;)

I'm holding three GS in doubles :speakles: and I didn't play the AO.

Thanks Ondrej btw :)

InsideOut.
Jun 15th, 2010, 08:37 AM
Just saw that I'm somehow still no.7 :unsure: Wow :eek:

Btw I'm from HKG, not AUS :lol:

Sexysova
Jul 14th, 2010, 09:30 AM
SINGLES RANKINGS UPDATED AFTER WIMBLEDON 2010!

http://i25.tinypic.com/315h9hc.jpg

Sexysova
Jul 14th, 2010, 09:31 AM
DOUBLES RANKINGS UPDATED AFTER WIMBLEDON 2010!

http://i26.tinypic.com/jb1tw7.jpg

Vodkapova
Jul 14th, 2010, 09:44 AM
Is it just me or why did Arthur get 1000 and Fred got 700 for Wimbledon? Shouldn't it be the other way around? :tears:

Sexysova
Jul 14th, 2010, 10:48 AM
thanks, I will update later, I just saw 6-4 for Artur in fifth set so I thought he won :o

Vodkapova
Jul 14th, 2010, 10:54 AM
No problem.

Also, did Cara/Lousia win Wimbledon doubles, shouldn't they get 1000 points too? :sobbing:

Sexysova
Jul 14th, 2010, 11:06 AM
no idea, I will check later.

Renalicious
Jul 20th, 2010, 06:37 AM
I wonder if I would still be #1 if I came runner up? :speakles:

Vodkapova
Oct 18th, 2010, 11:32 AM
Are you still updating this?

claypova
Jan 13th, 2011, 12:31 AM
SINGLES RANKINGS AFTER USO SERIES 2010 :)

http://i55.tinypic.com/2rrthqw.png

Michael.
Jan 13th, 2011, 12:37 AM
OMG LOLOLOLOLOL.
no3. I just died. :hysteric:
Clearly overranked.

claypova
Jan 13th, 2011, 12:56 AM
SINGLES RANKS AFTER USO 2010

http://i55.tinypic.com/1679r36.png

Vodkapova
Jan 13th, 2011, 01:00 AM
#5. :sobbing:

claypova
Jan 13th, 2011, 01:01 AM
SINGLES RANK AFTER INDOORS :sobbing:

http://i53.tinypic.com/4sbnsm.png

Michael.
Jan 13th, 2011, 01:05 AM
:bigcry:

Slamless #1 :inlove:

claypova
Jan 13th, 2011, 01:06 AM
:worship::lol:

claypova
Jan 13th, 2011, 01:08 AM
YEAR END SINGLES RANKINGS (AFTER YEC)

http://i54.tinypic.com/t8262v.png

Michael. is our year end number 1 :)

Vodkapova
Jan 13th, 2011, 01:16 AM
:hysteric:

I guess you can create our 2011 thread. Good job updating everything. :sobbing:

:bigcry:

Slamless #1 :inlove:

Out of all the people in the list. Both of us whored up the most tournaments. :lol:

Stadia
Jan 13th, 2011, 08:12 AM
You can make a new thread Plexipova :) But this season, there will be a new ranking system. I'll update you on that ;)

claypova
Jan 13th, 2011, 08:13 AM
but will these ranks run into this season, but with a new system?

Stadia
Jan 13th, 2011, 08:20 AM
The old rankings will still run through the season, it's just that there will be a new system for this season. ;)

claypova
Jan 13th, 2011, 08:23 AM
oh okay good :yeah: and will there be doubles running in GMT this year? just asking to see if i need to update the doubles rankings as well :lol:

Stadia
Jan 13th, 2011, 08:34 AM
There were no doubles tournaments after Wimbledon :tears:

claypova
Jan 13th, 2011, 08:36 AM
oh :tape::tape: well its a matter of taking out the points and see who is still left at number 1 :lol:

Fantasy Hero
Aug 11th, 2011, 05:40 PM
really none wants to make a USO for GMT :sobbing:

Wert.
Oct 7th, 2011, 12:35 PM
Can we have updated rankings after Asian Hardcourt? :lol:

Poiree
Oct 7th, 2011, 05:23 PM
We have a new thread for the 2011 rankings. It was updated after USO :p

http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=426413