PDA

View Full Version : US Open R1: Yanina Wickmayer def. Virginie Razzano 6-4 6-3


Optima
Sep 1st, 2009, 04:26 PM
:banana:

TeamUla
Sep 1st, 2009, 04:27 PM
OMG, Yanina :worship::speakles:

Sylvester
Sep 1st, 2009, 04:28 PM
Wee, another player who only knows to hit hard and to hit harder getting good results over players who have actually variety on their games...

Razzano basically forgot her serve at home.

Elwin.
Sep 1st, 2009, 04:29 PM
Solid match from Nina :yeah:
Keep playing like this :bowdown:

John.
Sep 1st, 2009, 04:29 PM
Virginie :sad:

TheBoiledEgg
Sep 1st, 2009, 04:29 PM
Yanina ;) :yeah: :D :)
good win !!!!!!!!

Marionated
Sep 1st, 2009, 04:31 PM
Disastrous Virginie :o

tea
Sep 1st, 2009, 04:32 PM
Nina:worship:

This match was not in doubt actually.:D Keep it going!

Emiel Goelen
Sep 1st, 2009, 04:32 PM
Solid start Yanina :)
Good luck against Peng!

alwayshingis
Sep 1st, 2009, 04:33 PM
Yanina :bounce: :woohoo:

KClijsters
Sep 1st, 2009, 04:36 PM
Congrats Yanina!

rockstar
Sep 1st, 2009, 04:52 PM
i've always thought of razzano as a pretender anyway, she belongs to the top 40 imo :o

ElusiveChanteuse
Sep 1st, 2009, 04:56 PM
Yanina :yeah:
Virginie :o :shrug:

The Crow
Sep 1st, 2009, 04:56 PM
At last, a win in a GS! Good win too!

Ellery
Sep 1st, 2009, 04:56 PM
Virginie :weirdo:

Keegan
Sep 1st, 2009, 04:59 PM
Good win for Wickmayer :)

delicatecutter
Sep 1st, 2009, 05:04 PM
Virginie shouldn't be #16. What a disgrace! :o

WhoAmI?
Sep 1st, 2009, 05:09 PM
Virginie (as Vesnina) had a good first half of the year, so I think she deserves to be where she is, but anyway..

:bounce:Ya-ni-na:bounce:
well done!:worship:

gentenaire
Sep 1st, 2009, 05:31 PM
At last, a win in a GS! Good win too!

It's her second win at a GS.

I hope she can keep it up in the next round.

The Crow
Sep 1st, 2009, 05:38 PM
It's her second win at a GS.



Is it? Anyway, she has underperformed at slams (till now).

belzebub
Sep 1st, 2009, 05:42 PM
Is it?

yep she won R1 at Roland garros where she just got beaten ina two hour match in R2 by later semifinalist Sam Stosur. (after having real chances she squandered 10 out of 11 breakpoints)

Wickmayer has limited weaponry but she is just a really fit girl.

Gothic Crow, Sounds like you may worship me :lol:

ce
Sep 1st, 2009, 05:47 PM
:weirdo:
Razzano :rolleyes:

Uranus
Sep 1st, 2009, 06:49 PM
What a convincing win from Yanina :yeah:. She'd done nothing in slams before. Hopefully the start of something new.

juki
Sep 1st, 2009, 07:32 PM
Yanina :bounce:

The Crow
Sep 1st, 2009, 07:36 PM
yep she won R1 at Roland garros where she just got beaten ina two hour match in R2 by later semifinalist Sam Stosur. (after having real chances she squandered 10 out of 11 breakpoints)

Wickmayer has limited weaponry but she is just a really fit girl.

Gothic Crow, Sounds like you may worship me :lol:

Oh right, in my head that was another bad run in slams, as I thought she should have won against Sam on clay. Sam proved me wrong during the next couple of rounds though ;)

And maybe in my younger years ;)

edificio
Sep 1st, 2009, 08:01 PM
Ever since she dissed Bartoli, she hasn't been playing that well whereas Wickmayer has been.

Natash.
Sep 1st, 2009, 08:19 PM
Nina :worship: :D :)

homogenius
Sep 1st, 2009, 08:20 PM
Wickmayer played better.Deserved win.

darkangel23
Sep 1st, 2009, 09:17 PM
Virginie :tape:


Yanina's attitude on court is quite annoying to me...

Beat
Sep 1st, 2009, 09:39 PM
poor virginie... i almost kinda expected this result.

KanSuke
Sep 1st, 2009, 09:40 PM
Yanina :inlove:

tobi
Sep 2nd, 2009, 04:00 AM
It was a tough draw for Virginie :(

I dont like these draws,Bammer geting Martinez Sanchez,Razzano geting Wickmayer and Rodionova can play against Dominguez Lino :tape:


*I know I am seriously annoyed by Bitchionova Rodionova's easy draw and win* :lol:

<Sven>
Sep 2nd, 2009, 07:35 AM
Good win Yanina!!!
I think she can beat Peng again, this was the girl she won her first WTA match against...

Nicolas
Sep 2nd, 2009, 08:07 AM
Yanina's attitude on court is quite annoying to me...

+ 1

belzebub
Sep 2nd, 2009, 08:36 AM
Wickmayer's attitude on court is quite annoying to me

Sorry do'nt get this ?

Geertvg
Sep 2nd, 2009, 02:16 PM
Great win! Keep it up, Yanina! :)