PDA

View Full Version : Saturday OOP & Scores


Dodoboy.
Feb 20th, 2009, 03:25 PM
CENTRE COURT start 5:00 pm
Doubles Final - [1] C Black (ZIM) / L Huber (USA) or [3] S Stosur (AUS) / R Stubbs (AUS) vs M Kirilenko (RUS) / A Radwanska (POL)
Not Before 7:00 PM
Singles Final - [1] S Williams (USA) or [6] V Williams (USA) vs V Razzano (FRA)

Dodoboy.
Feb 20th, 2009, 04:48 PM
Good luck Venus!

Jorn
Feb 20th, 2009, 05:57 PM
Good Luck Venus and Aga/Masha! :)

stefi62
Feb 20th, 2009, 06:26 PM
Go Cara/Liezel and Vivi!!!

gmokb
Feb 20th, 2009, 08:58 PM
Vee baby all the way:D:D

Matt01
Feb 21st, 2009, 12:42 AM
Good luck, Virginie :)

cometz9
Feb 21st, 2009, 04:11 AM
Good Luck Venus!!!

vw.
Feb 21st, 2009, 05:12 AM
Good luck Vee! :)

Nikkiri
Feb 21st, 2009, 05:28 AM
Good luck Maria and Aga, try your best :hug:

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 12:08 PM
plz, PLZ tell me there's a live stream for the dubs match! :( but all the best to maria and aga. but just remember, huber-black CAN be beaten! 'hantuyama' have done it twice this year :p

but go girls!

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:25 PM
Cara-Liezel 2*-2

Jorn
Feb 21st, 2009, 12:26 PM
Black/Huber 2-1*


Go Radwalenko! ;)

Jorn
Feb 21st, 2009, 12:27 PM
Hi stefi :)


sorry I can't cheer your Shuber team today... ;)

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 12:28 PM
ooooh scores are level, go radwalenko! :D

Jorn
Feb 21st, 2009, 12:29 PM
2-2 30-30*

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 12:29 PM
maria & aga r about to break! :o

Jorn
Feb 21st, 2009, 12:30 PM
40-40 Try break here!

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:30 PM
Cara-Liezel 3-2*

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:31 PM
Hi stefi :)


sorry I can't cheer your Shuber team today... ;)

No problem Jorn, I understand ;) :kiss:

But go Carazel! :bounce:

gumoll
Feb 21st, 2009, 12:33 PM
hold Mariaga!!!

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:35 PM
Cara-Liezel 3*-3

Cara to serve, come on Tchook!!!

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:38 PM
Cara-Liezel 4-3*

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 12:39 PM
plz hold, maria and aga!

olivero
Feb 21st, 2009, 12:40 PM
Radwalenko :lol: I love this name :hearts:
3-4 :(

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:40 PM
Unfortunately I found none :sad:

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:41 PM
Aga is serving

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:42 PM
Cara-Liezel 5*-3

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:43 PM
Liezel to serve now, come on!

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 12:44 PM
shit. shit shit. SHIT! :banghead: plz break!

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 12:46 PM
Aga is servinghow do u know that? :o dont tell me ur watching a live stream? do u know if its on eurosprt? coz im gonna go check on tvantz

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:47 PM
Cara-Liezel win first set 6-3

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:50 PM
how do u know that? :o dont tell me ur watching a live stream? do u know if its on eurosprt? coz im gonna go check on tvantz

I know that because she scored an ace at the beginning of the game
There is no livestreaming on Eurosport, I checked.

The last ball was won with the video. There's been a good challenge. (my sister is there and tells me)

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 12:51 PM
omg. black-huber about to break :o

Jorn
Feb 21st, 2009, 12:51 PM
Come on Radwalenko! :)

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:51 PM
Cara-Liezel 6-3 / 1*-0

Jorn
Feb 21st, 2009, 12:53 PM
broken :(

But it good Aga/Masha reaching the Finals they can't beat the best team...

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:55 PM
Cara-Liezel 6-3 / 2-0*

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 12:56 PM
I know that because she scored an ace at the beginning of the game
There is no livestreaming on Eurosport, I checked.

The last ball was won with the video. There's been a good challenge. (my sister is there and tells me)ah ok. its ridiculous that there's no free streaming. lol, why arent u there as well?



plz hold serve radwalenko! :(

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:57 PM
Cara-Liezel 6-3 / 2*-1

stefi62
Feb 21st, 2009, 12:58 PM
ah ok. its ridiculous that there's no free streaming. lol, why arent u there as well?

Because I was in Paris and somtimes I have to work. Plus tickets to Dubai are VERY expensive! :sad:

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 12:58 PM
plz break maria and aga, c'mon girls!

NewShoulderPlz.
Feb 21st, 2009, 12:59 PM
Come on Makiri and Aga! :angel:

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 12:59 PM
Because I was in Paris and somtimes I have to work. Plus tickets to Dubai are VERY expensive! :sad:lol thats fair enough. were u in paris at the same time the paris event was on? just curious

stefi62
Feb 21st, 2009, 01:01 PM
Cara-Liezel 6-3 / 3-1*

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 01:01 PM
damn, 1am melbourne time now and black-huber are going to be 3-1 up in the 2nd set :(

stefi62
Feb 21st, 2009, 01:02 PM
lol thats fair enough. were u in paris at the same time the paris event was on? just curious

I live in Paris and took a week off for the tournament. If you're interested I made a few videos of players when there: youtube, account stefipierce

stefi62
Feb 21st, 2009, 01:04 PM
Cara-Liezel 6-3 / 3*-2

stefi62
Feb 21st, 2009, 01:07 PM
Liezel served

Cara-Liezel 6-3 / 4-2*

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 01:08 PM
I live in Paris and took a week off for the tournament. If you're interested I made a few videos of players when there: youtube, account stefipierceohh ok. yeah im interested, cheers for the link. did u enjoy urself? get any autographs btw?



plz hold serve radwalenko :sad:

stefi62
Feb 21st, 2009, 01:10 PM
Cara-Liezel 6-3 / 5*-2

Come on Cara!

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 01:13 PM
omg, 3 more points til the match is over :sobbing: c'mon maria & aga!

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 01:14 PM
2 more points :sad:

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 01:15 PM
omg, yes, plz BREEAAAKKK!!!!

stefi62
Feb 21st, 2009, 01:15 PM
Cara-Liezel 6-3 / 5-3*

Jorn
Feb 21st, 2009, 01:15 PM
*3-5 Go team! ;)

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 01:15 PM
soz for my multiple posts in a row :p
plz hold girls.

stefi62
Feb 21st, 2009, 01:19 PM
Cara-Liezel 6-3 / 6-3

Third victory in a row in Dubai! And seonc in a row this year! Well done girls!

Jorn
Feb 21st, 2009, 01:22 PM
Mariaga :sad:


Congrats Black/Huber!

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 01:25 PM
Nooooooo!!!!! radwalenko lost! :sobbing: i would've loved to have see the girls win it and a photographer take a snap of maria kissing the trophy hehe. oh well, well done to maria & aga reaching the final. i bet no one here thought they would just a few days ago. :hug:

dammit. well done to the no. 1 seeds. i guess they wanted to win a final again after 'hantuyama' prevented them from reaching the final at the AO :p

Agata.
Feb 21st, 2009, 01:33 PM
:sad: But :yeah: for reaching the final. It's the biggest doubles success in Aga's senior career :)

bad_angel_109
Feb 21st, 2009, 01:42 PM
plus, they were UNseeded playing against the no. 1 seeds and no. 1's (i think) in the world. congrats to 'em getting this far. hopefully they'll play more dubs matches together and win a title. and they're still young. altho i gotta admit im kinda annoyed that radwalenko have a better serve percentage with 77% and black & huber had something like 68%.

but radwalenko can only get better with experience ;)

Agata.
Feb 21st, 2009, 01:52 PM
^^Maybe they'll play together in Monterrey? :)

olympus28
Feb 21st, 2009, 02:12 PM
:bounce:

gmokb
Feb 21st, 2009, 02:17 PM
Any livestream for V and R final? Those that I know aren't working. Thanks.

tdot.
Feb 21st, 2009, 02:18 PM
http://www.channelsurfing.net/watch-online-tv-2.php?w=vipsportss

manutoo
Feb 21st, 2009, 02:18 PM
Vee looks great and she holds 1-0

Shawn
Feb 21st, 2009, 02:18 PM
1-0 Vee

manutoo
Feb 21st, 2009, 02:19 PM
Vee should have challenged

manutoo
Feb 21st, 2009, 02:20 PM
1-1 Razzano holds

Shawn
Feb 21st, 2009, 02:22 PM
so far i like the way Venus is serving, she better not f@#$%k it up

gmokb
Feb 21st, 2009, 02:22 PM
http://www.channelsurfing.net/watch-online-tv-2.php?w=vipsportss

Thanks

tdot.
Feb 21st, 2009, 02:23 PM
2-1 Venus

tdot.
Feb 21st, 2009, 02:26 PM
LOL I thought that ball was out.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:27 PM
Come on Venus!!!

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:28 PM
yes it was out!!!!!!

tdot.
Feb 21st, 2009, 02:28 PM
LOL I thought that one was in. I suck.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:29 PM
15-15

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:30 PM
dang. Venus hold your serve.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:30 PM
OMG she double faulted.

2 bp's for razzano.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:31 PM
1 saved. save the other.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:31 PM
saved the other one with a powerful backhand drive.

Shawn
Feb 21st, 2009, 02:32 PM
Razzano is playing incredibly

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:32 PM
*V. Williams - Razzano 2-2 40-40

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:32 PM
*V. Williams - Razzano 2-2 A-40

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:33 PM
Game Point Vee!!!!!!!!

Hold.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:33 PM
Vee's toss is bad.

tdot.
Feb 21st, 2009, 02:34 PM
Haha how many times has she done that now?!

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:34 PM
Deuce Again.

Andreas
Feb 21st, 2009, 02:34 PM
Venus is not playing well :(

I didn't like the booing because she can't control her ball toss.

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:34 PM
*V. Williams - Razzano 2-2 Deuce

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:35 PM
razzano is trying to be intimidating.

Rocketta
Feb 21st, 2009, 02:35 PM
Haha how many times has she done that now?!

why does it matter the crowd complained the first time she did it. :tape:

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:35 PM
Adv. Venus

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:35 PM
Game Williams!!!!!!!!!

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:35 PM
V. Williams - *Razzano 3-2

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:36 PM
Venus break razzano.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:37 PM
Break Break Break Break.

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:37 PM
V. Williams - *Razzano 3-2 0/15

tdot.
Feb 21st, 2009, 02:38 PM
Damn Venus step your game up

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:38 PM
Vee's fhdtl was beautiful.

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:38 PM
V. Williams - *Razzano 3-2 0-30

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:39 PM
V. Williams - *Razzano 3-2 15-30

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:39 PM
30-30

long approach shot.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:40 PM
Game Razzano

ilovethewilliams
Feb 21st, 2009, 02:40 PM
Venus calm down

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:40 PM
*V. Williams - Razzano 3-3

freeyourstyle
Feb 21st, 2009, 02:40 PM
nice game by razzano

MH0861
Feb 21st, 2009, 02:41 PM
Virginie is playing quite well despite a few silly errors :eek:

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:41 PM
*V. Williams - Razzano 3-3 15-0

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:42 PM
*V. Williams - Razzano 3-3 30-0

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:42 PM
*V. Williams - Razzano 3-3 30-15

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:42 PM
No me gusta le play of Venus Williams.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:43 PM
Venus please do well. Win title #40!!!!!!

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:44 PM
V. Williams - *Razzano 4-3

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:44 PM
Did Vee get broken?

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:45 PM
OMG. Vee if you dont break back.

freeyourstyle
Feb 21st, 2009, 02:45 PM
what a crowd :lol:

Uranus
Feb 21st, 2009, 02:45 PM
Vee is up 4-3*...

MH0861
Feb 21st, 2009, 02:46 PM
OMG. Vee if you dont break back.

Venus is up 4-3 :lol:

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:46 PM
Razzano is having lower back problems.

ElusiveChanteuse
Feb 21st, 2009, 02:46 PM
Vee will have a tough time but I'm sure she'll go through it.:)

Rocketta
Feb 21st, 2009, 02:46 PM
Injury timeout for Razzano

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:47 PM
Venus is up 4-3 :lol:

OH I thought she got broken. My bad.

Shawn
Feb 21st, 2009, 02:47 PM
no wonder she was going for broke. she is in pain

MH0861
Feb 21st, 2009, 02:47 PM
Hopefully she'll be OK, this has been a fun match so far

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:47 PM
Serena looks hilarious. Just texting away.

Chriskip
Feb 21st, 2009, 02:48 PM
So Razzano now suffering the consequences of attempting to play the power game that is not natural to her....trainer on court. Seems like a back strain....didnt see any signs of that in her play before the trainer came out.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:48 PM
Thet just started treatment.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:49 PM
So Razzano now suffering the consequences of attempting to play the power game that is not natural to her....trainer on court. Seems like a back strain....didnt see any signs of that in her play before the trainer came out.

From what I see is a mix of bartoli/dechy.

No power in there. PLus she's always hunched over.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:50 PM
I wonder what Venus is thinking?

gmokb
Feb 21st, 2009, 02:51 PM
Should be interesting to see Venus strategy when they resume.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:51 PM
Venus break her.

freeyourstyle
Feb 21st, 2009, 02:52 PM
seems like razzano wants to finish the match as soon as possible

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:52 PM
Vee should start serving right into the body.

freeyourstyle
Feb 21st, 2009, 02:53 PM
I wonder what Venus is thinking?

maybe what she's going to eat tonight :D

pulpfiction
Feb 21st, 2009, 02:53 PM
injury my ass... it's all about getting time to regroup

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:53 PM
Venus please hold.

tdot.
Feb 21st, 2009, 02:53 PM
Venus come on!

freeyourstyle
Feb 21st, 2009, 02:54 PM
dont like the way venus is serving today ... every 2nd or 3rd time she takes too much time ..

gumoll
Feb 21st, 2009, 02:54 PM
allez Virginie!!!!

pulpfiction
Feb 21st, 2009, 02:54 PM
come on Venus... let's play some serious game right now... enough with the french kisses...

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:54 PM
Venus hold.

frenchie
Feb 21st, 2009, 02:55 PM
Venus should be destroying that girl

tdot.
Feb 21st, 2009, 02:56 PM
I was expecting a one-sided scoreline. What the hell Venus!!!

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:56 PM
I hope Venus holds. She needs this win really.

gumoll
Feb 21st, 2009, 02:56 PM
Venus should be destroying that girl
like when they last played ? :p

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:57 PM
V. Williams - *Razzano 5-4

pulpfiction
Feb 21st, 2009, 02:57 PM
except sometimes when she tries to destroy... it starts spraying all over... except in "4lines"

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:57 PM
Venus break and take the set. Quick fast and in a freaking hurry.

frenchie
Feb 21st, 2009, 02:57 PM
If Venus wins the first set then : GAME OVER for Razzano!

gmokb
Feb 21st, 2009, 02:57 PM
Good hold by Vee. Razzano is play really well, Vee will have to fight to take this set.

pulpfiction
Feb 21st, 2009, 02:58 PM
it's time to break... no way this girl can handle the pressure...

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:58 PM
Am I the only one that thinks Razzano looks older than what she is?

frenchie
Feb 21st, 2009, 02:58 PM
Virginie just said she can't move correctly and will try to win the points in 2 or 3 shots

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 02:58 PM
beautiful approach shot.

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:59 PM
V. Williams - *Razzano 5-4 15-15

Sander.
Feb 21st, 2009, 02:59 PM
V. Williams - *Razzano 5-4 15-30

frenchie
Feb 21st, 2009, 03:00 PM
Soooo many returns in the net for Venus

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:00 PM
OMG 2 errors in a row. after an excellent point.

pulpfiction
Feb 21st, 2009, 03:00 PM
she's got a nose job... with the same physician that Cornet uses... they both lost their septrum long way... ahhahahah

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:00 PM
30-30

vee get the next two points.

Sander.
Feb 21st, 2009, 03:00 PM
V. Williams - *Razzano 5-4 30-30

Sander.
Feb 21st, 2009, 03:01 PM
V. Williams - *Razzano 5-4 30-40

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:01 PM
Venus break her.

pulpfiction
Feb 21st, 2009, 03:01 PM
come on... get to the deuces

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:01 PM
Deuce.

Venus take the next 2 points.

pulpfiction
Feb 21st, 2009, 03:02 PM
advantage... take it

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:02 PM
Amazing shot.

Set point venus.

Sander.
Feb 21st, 2009, 03:02 PM
V. Williams - *Razzano 5-4 A-40

pulpfiction
Feb 21st, 2009, 03:03 PM
cool 6-4 Venus takes first set

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:03 PM
Venus williams first set. 6-4

And venus does a fist pump and lets out a yes!!!!!

Sander.
Feb 21st, 2009, 03:03 PM
*V. Williams - Razzano 6-4

frenchie
Feb 21st, 2009, 03:03 PM
It's over for Razzano
No way she wins the next 2 sets

gmokb
Feb 21st, 2009, 03:03 PM
Yeah Vee, all it took was one break for the 1st. Now destroy her in the 2nd.

Shawn
Feb 21st, 2009, 03:03 PM
wow! my heart can't take this.

Michael!
Feb 21st, 2009, 03:04 PM
one chance, one break, not bad :)

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:04 PM
OMG!!!!!!! Venus and Serena the best. Vee isnt playing that well and took the first set.

Sander.
Feb 21st, 2009, 03:05 PM
*V. Williams - Razzano 6-4 15-0

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:06 PM
30-0 venus

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:06 PM
40-0 venus

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:08 PM
Venus seems to be stepping her game up.

tdot.
Feb 21st, 2009, 03:09 PM
Great rally

gmokb
Feb 21st, 2009, 03:10 PM
That's it Vee, move her around the court.

VenusSerenaBlvd.
Feb 21st, 2009, 03:10 PM
livestream anyone?

tdot.
Feb 21st, 2009, 03:10 PM
http://www.channelsurfing.net/watch-online-tv-2.php?w=vipsportss

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:11 PM
Some beautiful power play from Venus.

VenusSerenaBlvd.
Feb 21st, 2009, 03:12 PM
thank you

tdot.
Feb 21st, 2009, 03:14 PM
you're welcome

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:14 PM
what a point.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:14 PM
she hit 2 one handed backhands.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:15 PM
Razzano is going for to much, and she is trying to eat to hard.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:15 PM
advantage vee.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:16 PM
3 doubles in a game. That's very venusesqye of razzano.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:17 PM
Game Venus Williams!!!!!

Chriskip
Feb 21st, 2009, 03:17 PM
Razzano is going for to much, and she is trying to eat to hard.
Thats my point....she is trying to play Venus' game instead of trying to get Venus to play hers....taking herself out of her comfort zone.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:18 PM
Beautiful 1, 2 punch.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:20 PM
people are so ignorant calling vens "a man" and "a tranny"

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:20 PM
That ace was beautiful

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:21 PM
Game wiliams 3-0 !!!!!!!

Chriskip
Feb 21st, 2009, 03:21 PM
Nice play Venus...keep the pressure up and keep holding serve

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:21 PM
thats 5 strait games to venus.

gmokb
Feb 21st, 2009, 03:22 PM
Why does Razzano needs her coach so much?

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:22 PM
does anyone know what razzano is saying?

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:23 PM
vee is showing no mercy.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:24 PM
15-30

Break her Venus.

freeyourstyle
Feb 21st, 2009, 03:24 PM
she said that shes tired,weak and trys to put venus under pressure

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:24 PM
Vee is playing cleanly making razzano hit the errors.

only 2 errors this set.

Andreas
Feb 21st, 2009, 03:24 PM
Please finish this quickly Venus :D

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:25 PM
make that 3 errors.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:25 PM
make that 4 errors.

She hit 5 errors in the first set.

gmokb
Feb 21st, 2009, 03:25 PM
Sometimes Venus makes me so angry..........

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:25 PM
Amazing defensive forehand from vee.

Chriskip
Feb 21st, 2009, 03:26 PM
Why does Razzano needs her coach so much?
Just another player who cant seem to solve their problems out there on their own.....I cant stand to see it...its like a sign of weakness to me when it happens too often....nothing wrong with one or two times, but this is just too much.

freeyourstyle
Feb 21st, 2009, 03:27 PM
venus knows how to win this game ... she lets razzano do all the errors

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:27 PM
Game williams.

6 strait games.

Well venus go to the bakery and pick up a bagel or bread stick which ever you prefer.

gmokb
Feb 21st, 2009, 03:27 PM
I think this is over, there's no way Venus can lose at 4-0.:)

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:27 PM
That lady who just came in is beautiful

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:28 PM
I think this is over, there's no way Venus can lose at 4-0.:)


well it is venus after all.

tdot.
Feb 21st, 2009, 03:28 PM
I hope I see a bagel.

SV_Fan
Feb 21st, 2009, 03:29 PM
30-30 all.

tdot.
Feb 21st, 2009, 03:31 PM
DF:o

gmokb
Feb 21st, 2009, 03:32 PM
Miss V, what was that?

Shawn
Feb 21st, 2009, 03:32 PM
what's wrong with Venus?

tennisbum79
Feb 21st, 2009, 03:35 PM
what's wrong with Venus?
You know Venus can't complete a match w/o a low patch.

gmokb
Feb 21st, 2009, 03:35 PM
I guess it was going too easy, Venus now making these stupid errors. I don't understand, you are at the end and lose concentration?

tennisbum79
Feb 21st, 2009, 03:37 PM
Venus must be relieved to get out of that game.
It was tedious

gmokb
Feb 21st, 2009, 03:38 PM
Now can you deliver a bagel? I have the cream cheese waiting.

VeeReeDavJCap81
Feb 21st, 2009, 03:40 PM
Bring it Vee!

VenusSerenaBlvd.
Feb 21st, 2009, 03:40 PM
Come on Vee! Get this break!!

gmokb
Feb 21st, 2009, 03:40 PM
Why does the feed always disappear near the end of the matches, it did the same yeaterday.

VenusSerenaBlvd.
Feb 21st, 2009, 03:41 PM
feed went out for me. :(

gmokb
Feb 21st, 2009, 03:43 PM
No bagel and cheese, its 5:1

Shawn
Feb 21st, 2009, 03:43 PM
Razzano fought like hell, she is not going down without a fight. Now Venus needs to serve up some aces please

tennisbum79
Feb 21st, 2009, 03:43 PM
feed went out for me. :(

Mee too.
Have not seen this last game

VenusSerenaBlvd.
Feb 21st, 2009, 03:43 PM
Vee needs to close it out here. Her serve looked shaky in her last game.

VenusSerenaBlvd.
Feb 21st, 2009, 03:46 PM
what in the world? what happened to her serve. looks like she has to break to win, cuz her serve has left her right now

Shawn
Feb 21st, 2009, 03:46 PM
oh no................

Rocketta
Feb 21st, 2009, 03:46 PM
what's a match without a low point from Venus? :lol: :tape: :help:

Michael!
Feb 21st, 2009, 03:47 PM
that´s the worst side of Vee :(
Even against players like Razzano, she gets nervous in such situations :(

gmokb
Feb 21st, 2009, 03:47 PM
Venus seem to have lost her way a bit, its now 5:2.

Shawn
Feb 21st, 2009, 03:47 PM
Venus is getting tight 5-2, are u kidding me? after match points?

Shawn
Feb 21st, 2009, 03:48 PM
That's the difference in my opinion between her and Serena. That's why one has 10GS and the other 7GS

VenusSerenaBlvd.
Feb 21st, 2009, 03:48 PM
I don't know what happened. It's like since 4-0 she lost her concentration a bit. Hope she gets it back, like right now. I don't like drama in Venus' matches. ;)

tennnisfannn
Feb 21st, 2009, 03:48 PM
I hope tokyo final does not come to haunt her like the AO did 5/2 final set and still managed to lose

VenusSerenaBlvd.
Feb 21st, 2009, 03:50 PM
That's the difference in my opinion between her and Serena. That's why one has 10GS and the other 7GS

But, Venus proved her massive fighting skills at Wimby 05. Come on, that was really nerve racking.

VenusSerenaBlvd.
Feb 21st, 2009, 03:50 PM
finally Venus won!! Congrats! Wish we could have seen the end.

Shawn
Feb 21st, 2009, 03:50 PM
Finally!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rocketta
Feb 21st, 2009, 03:50 PM
Finally she won! Congrats Venus! :worship:

gmokb
Feb 21st, 2009, 03:50 PM
That's the difference in my opinion between her and Serena. That's why one has 10GS and the other 7GS

I have always thought so as well.