PDA

View Full Version : Players party at Linz (Petrova is really scary....)


itzhak
Oct 22nd, 2008, 08:19 PM
http://img56.imageshack.us/img56/7170/agnjv7.jpg (http://imageshack.us)


http://img56.imageshack.us/img56/3831/bamus7.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/6459/barwg8.jpg (http://imageshack.us)

http://img392.imageshack.us/img392/5427/cararu5.jpg (http://imageshack.us)

http://img56.imageshack.us/img56/7349/corwl9.jpg (http://imageshack.us)

http://img392.imageshack.us/img392/6710/iva1wm3.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/5717/iva2re3.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/4756/ivavn0.jpg (http://imageshack.us)

http://img80.imageshack.us/img80/7007/iva4nr4.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/1330/ivatampo3.jpg (http://imageshack.us)

http://img80.imageshack.us/img80/1482/klafmb2.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/5220/pet1ld7.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/6120/petud9.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/7832/radxe1.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/2681/rad1go5.jpg (http://imageshack.us)

http://img56.imageshack.us/img56/1672/radurpsf3.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/241/tamlf3.jpg (http://imageshack.us)

http://img391.imageshack.us/img391/1097/tanpd3.jpg (http://imageshack.us)

http://img56.imageshack.us/img56/5731/vesniwr3.jpg (http://imageshack.us)

Dexter
Oct 22nd, 2008, 08:21 PM
All those Heidis... :haha:

FORZA SARITA
Oct 22nd, 2008, 08:21 PM
these traditional dresses :ignore:

saint2
Oct 22nd, 2008, 08:23 PM
Shepherdesses party :rocker2:

itzhak
Oct 22nd, 2008, 08:27 PM
I think that I know why Daniela and Elena went to Luxembourg and not to Linz....

Elwin.
Oct 22nd, 2008, 08:27 PM
:haha:

Drimal
Oct 22nd, 2008, 08:28 PM
Heidi, deine Welt sind die Berge :rolls:

saint2
Oct 22nd, 2008, 08:34 PM
I think that I know why Daniela and Elena went to Luxembourg and not to Linz....

hmm...

http://img505.imageshack.us/img505/2235/22bigsw4.jpg

darkangel23
Oct 22nd, 2008, 08:36 PM
Oh my... Nadia looks difficult...

ViennaCalling
Oct 22nd, 2008, 08:38 PM
OMG :help: :help: :help:

Horrible! Do they want that every human being thinks that all Austrian still live on an Alp? :o

Linz isn´t even in the mountains, damn cliché :mad:

And then we wonder when some dumb Americans ask us on the street why we let the goats at home? :tape:

ViennaCalling
Oct 22nd, 2008, 08:38 PM
The Ana and Tamira pic is cute :awww:

JackFrost
Oct 22nd, 2008, 08:49 PM
What happened to Cara Black? She was never a classic beauty in the past, but kind of cute. She looks so...(I don´t know how to say it, without being mean)...scary now. So old and her teeth...:help:

ViennaCalling
Oct 22nd, 2008, 08:53 PM
http://img391.imageshack.us/img391/4756/ivavn0.jpg

Is the lady on the right Babsi BTW?

Aga looks cute, same with Agnes :yeah:

A "Dirndl" doesn´t suit Sybille :help: :awww:

JackFrost
Oct 22nd, 2008, 08:53 PM
http://img391.imageshack.us/img391/6120/petud9.jpg (http://imageshack.us)


Geierwally Petrova

spiceboy
Oct 22nd, 2008, 08:58 PM
Marion looking fine :eek:

Eventhough she forgot her bra :tape:

ElusiveChanteuse
Oct 22nd, 2008, 09:01 PM
Auditioning for "The Sound Of Music"?:scratch:
Nadia :unsure: Too heavy and too much make-up for sure.:o
Marion actually looks good there!:eek: :bolt:
Ana, Tamira and others!:yeah:

Dinayer
Oct 22nd, 2008, 09:04 PM
:lol:

Sammm
Oct 22nd, 2008, 09:06 PM
Why did they subject themselves to wearing dirndls? :tape:

Some of these gals are suckers for punishment.

PS Did they manage to squeeze Serena's booty into a dirndl when she played Linz a few years ago? Would LOVE to see that.

ElusiveChanteuse
Oct 22nd, 2008, 09:07 PM
Marion looking fine :eek:

Eventhough she forgot her bra :tape:

:haha:

TTomek
Oct 22nd, 2008, 09:08 PM
Aga and Pennetta's coach :haha:

TTomek
Oct 22nd, 2008, 09:09 PM
I don't like Aga in that black :(

Emina.
Oct 22nd, 2008, 09:10 PM
scary :scared:

ViennaCalling
Oct 22nd, 2008, 09:10 PM
http://img80.imageshack.us/img80/1482/klafmb2.jpg

I just noticed now that this is Melanie :awww: :yeah:

ivanban
Oct 22nd, 2008, 09:43 PM
Marion looking fine :eek:

Eventhough she forgot her bra :tape:

Yeah, but why are her boobs spread all over?!!! :confused:

Hachiko
Oct 22nd, 2008, 09:51 PM
Why is it whenever I hear about Barbara Schett these days it's always in context with Ana?

I actually love those outfits. I think they look great! Ana looks incredible as always.

Harvs
Oct 22nd, 2008, 09:51 PM
thos dresses are foul

sunsfuns
Oct 22nd, 2008, 10:00 PM
OMG :help: :help: :help:

Horrible! Do they want that every human being thinks that all Austrian still live on an Alp? :o

Linz isn´t even in the mountains, damn cliché :mad:

Don't they? ;)

Only stupid people would think that and I find these traditional dresses cute. In moderate doses at least :)

Serenita
Oct 22nd, 2008, 10:29 PM
Ana is :)

ViennaCalling
Oct 22nd, 2008, 10:30 PM
Don't they? ;)

Only stupid people would think that and I find these traditional dresses cute. In moderate doses at least :)

I meant with Alp "alpine pasture" :p

The dresses are cute, but i think we should show us like a developed country (and we are that!) ... maybe some people think you that we still have no electricity :tape: :p

volta
Oct 22nd, 2008, 10:31 PM
LMFAOOOOOOOOOOOO at Petrova looking scary lol she sure went wrong with the hooker lipstick

ViennaCalling
Oct 22nd, 2008, 10:32 PM
...;14291697']thos dresses are foul

:rolleyes:

Yeah, pity we are not high-developed like Australia :shrug:

Did you know that we still use the ice of the glacers instead a fridge?







Thanks god we have something like history and tradition older than 200 years :)

SAEKeithSerena
Oct 22nd, 2008, 10:49 PM
ew.

ivanban
Oct 22nd, 2008, 10:50 PM
:rolleyes:

Yeah, pity we are not high-developed like Australia :shrug:

Did you know that we still use the ice of the glacers instead a fridge?

Thanks god we have something like history and tradition older than 200 years :)

Aborigines culture is older than Austria's :shrug:

LindsayRulz
Oct 22nd, 2008, 10:58 PM
Marion looks great :eek:

tucker1989
Oct 22nd, 2008, 11:05 PM
LMAO Cara is wearing the same horrific thing she wore in Moscow.

ToeTag
Oct 22nd, 2008, 11:18 PM
I don't know what dressing up these players in silly costumes accomplishes other than to make them look stupid. Having them appear in that way will not sell one ticket or get one more person watch their matches on tv{if it is on tv} This doesn't seem like the only tournament which does this...those photos of nav,mauresmo and crew in traditional Muslim garb was just as ridiculous.

Marion needs to wear a bra and a girdle.:o

Richie's
Oct 22nd, 2008, 11:21 PM
LenaD is looking perfect! What a style and what a woman!

CrossCourt~Rally
Oct 23rd, 2008, 12:02 AM
Yeah, i think Lena looks the best :hearts::bounce:

Any pics of Jilly Craybas in her traditional dress:p

sunsfuns
Oct 23rd, 2008, 12:11 AM
The dresses are cute, but i think we should show us like a developed country (and we are that!) ... maybe some people think you that we still have no electricity :tape: :p

That would mean the same as all the other Western countries and hence boring (in this context at least) :lol:

Rocketta
Oct 23rd, 2008, 12:16 AM
I think Petrova looks cute in the pics. :scratch:

pov
Oct 23rd, 2008, 01:03 AM
Nice. I think it's great that they have the players' wear the traditional dress of the host country.

ArturoAce.
Oct 23rd, 2008, 01:09 AM
Its about time Marion got a haircut! :bounce:

...and cara :p NEEDS to pad up those nippers:lol:

VeeReeDavJCap81
Oct 23rd, 2008, 01:38 AM
:haha:

HRHoliviasmith
Oct 23rd, 2008, 01:42 AM
i LOVE, LOVE, LOVE vesnina's top.

sorry, but ivanovic is tres overrated in the looks dept. drop dead gorgeus? i think not.

Sund7101
Oct 23rd, 2008, 01:45 AM
Marion's looking good!

I like her haircut and she looks thinner. :bounce:

Cakeisgood
Oct 23rd, 2008, 02:23 AM
ew.

MisterMan
Oct 23rd, 2008, 02:25 AM
Why are Marion's breasts under her armpits ??

Ellery
Oct 23rd, 2008, 03:10 AM
ROFL at Nadia.

I love the Sound of Music feel to it :lol:

F-R-E-A-K
Oct 23rd, 2008, 03:13 AM
:rolls:



:help:

3Dcool
Oct 23rd, 2008, 04:33 AM
OMG Aga looks so great!

Roookie
Oct 23rd, 2008, 04:40 AM
OMG Petrova's picture made my day. I'm sorry but she just looks terribly funny. :haha:

barboza
Oct 23rd, 2008, 04:51 AM
OMG :help: :help: :help:

Horrible! Do they want that every human being thinks that all Austrian still live on an Alp? :o

Linz isn´t even in the mountains, damn cliché :mad:

And then we wonder when some dumb Americans ask us on the street why we let the goats at home? :tape:

Oh please, not all Americans are like that.

Infiniti2001
Oct 23rd, 2008, 04:53 AM
Petrova looks fine to me :shrug:

cellophane
Oct 23rd, 2008, 05:10 AM
More instant classics :yeah:

ViennaCalling
Oct 23rd, 2008, 05:32 AM
Aborigines culture is older than Austria's :shrug:

Of the aborigines yes ... and she is very loved in Austrialia :p

Dani12
Oct 23rd, 2008, 05:56 AM
Of the aborigines yes ... and she is very loved in Austrialia :p

OH please stop being so damn ignorant. Most Australian's are very proud of the Indigenous Australian culture and we do celebrate it, and we have come a long way in appreciating them. Don't think people hate aboriginals, because the vast majority don't.

And secondly no one is going to think you don't have electricity, some people in America can be quite ignorant, in fact one lady I thought was confused at the way I spoke because she thought Australian's spoke Spanish..she was a school teacher, but that doesn't mean they are all that way, infact a very, very small number.

You are being just as ignorant as the people you are trying to convince or something...

The dresses aren't very appealing but I like that they have an Austrian flavour to them. They are different and they don't really look THAT bad.

betowiec
Oct 23rd, 2008, 07:31 AM
alize so nice

Renalicious
Oct 23rd, 2008, 08:37 AM
Aga looks like Julie Stiles. :eek:

Rik.
Oct 23rd, 2008, 08:45 AM
nice pics :)
Ana :drool:

rockstar
Oct 23rd, 2008, 08:46 AM
petrova does not look that bad :(

Lunaris
Oct 23rd, 2008, 09:01 AM
Petrova reminds me of the Joker from Batman.

http://img391.imageshack.us/img391/6120/petud9.jpg http://www.filmschoolrejects.com/images/jack-joker.jpg

sheryo
Oct 23rd, 2008, 10:12 AM
Black looks like a dead people:eek:

matthias
Oct 23rd, 2008, 10:40 AM
OMG :help: :help: :help:

Horrible! Do they want that every human being thinks that all Austrian still live on an Alp? :o

Linz isn´t even in the mountains, damn cliché :mad:

And then we wonder when some dumb Americans ask us on the street why we let the goats at home? :tape:

whats so wrong with Tradition?
be proud of the Austrian-Tradition!

King Of Tennis
Oct 23rd, 2008, 11:20 AM
Marion looks really great...:eek:
Ana :hearts: :hearts:
Petrova :help:

Fantasy Hero
Oct 23rd, 2008, 11:47 AM
Heidi, deine Welt sind die Berge :rolls:
:rolleyes: Ich denke dass es war etwas sympatisch...aber ya, alle war grossen Heidi!

OMG :help: :help: :help:

Horrible! Do they want that every human being thinks that all Austrian still live on an Alp? :o

Linz isn´t even in the mountains, damn cliché :mad:

And then we wonder when some dumb Americans ask us on the street why we let the goats at home? :tape:

I live near the borders so i know that things, i'm very close to Villach and this city, like Klagenfurt, even if they are in some velleys are not little villages or somthing else...:fiery:

ViennaCalling
Oct 23rd, 2008, 12:07 PM
:rolleyes: Ich denke dass es war etwas sympatisch...aber ya, alle war grossen Heidi!



I live near the borders so i know that things, i'm very close to Villach and this city, like Klagenfurt, even if they are in some velleys are not little villages or somthing else...:fiery:

I know this fact ... therefore i cannot understand why they always have to show "Dirndls" and "Edelweiss" :tape:

Tennis Ball
Oct 23rd, 2008, 12:25 PM
OMG :help: :help: :help:

Horrible! Do they want that every human being thinks that all Austrian still live on an Alp? :o

Linz isn´t even in the mountains, damn cliché :mad:

And then we wonder when some dumb Americans ask us on the street why we let the goats at home? :tape:

:secret: :hug:


Cute Aga!

Richie's
Oct 23rd, 2008, 01:23 PM
Petrova reminds me of the Joker from Batman.

http://img391.imageshack.us/img391/6120/petud9.jpg http://www.filmschoolrejects.com/images/jack-joker.jpg

:haha::haha::haha:

SOA_MC
Oct 23rd, 2008, 02:42 PM
:rolleyes:

Yeah, pity we are not high-developed like Australia :shrug:

Did you know that we still use the ice of the glacers instead a fridge?







Thanks god we have something like history and tradition older than 200 years :)

Of the aborigines yes ... and she is very loved in Austrialia :p

America, Australia, Any other country you want to show your ignorance about?:o

ViennaCalling
Oct 23rd, 2008, 03:16 PM
America, Australia, Any other country you want to show your ignorance about?:o

When I look on your flag ... let´s say Sweden? :weirdo:

Mikey.
Oct 23rd, 2008, 04:04 PM
Petrova reminds me of the Joker from Batman.

http://img391.imageshack.us/img391/6120/petud9.jpg http://www.filmschoolrejects.com/images/jack-joker.jpg

:spit:

Fantasy Hero
Oct 23rd, 2008, 04:31 PM
I know this fact ... therefore i cannot understand why they always have to show "Dirndls" and "Edelweiss" :tape:

i think 'coz they want to have this fame of "people of nature and mountains" it takes a large number of tourists, the largest part of them stupid italians:devil::haha:

CORIA01
Oct 23rd, 2008, 05:53 PM
I really enjoy seeing players wearing traditionnal outfits like in doha beijing... I think it is a good thing!
Ana is pretty and petrova is not that bad except the red lipstick!!

Dave.
Oct 23rd, 2008, 06:11 PM
Marion :hearts:

and Ana! :D

Malva
Oct 23rd, 2008, 06:37 PM
Petrova doesn't look any better without a dirndl. This is how she is. When she was a few years younger, she was certainly looking more subtle. Now she is just one big woman.

Still, I like her and respect her.

Natalicious
Oct 23rd, 2008, 06:50 PM
When I look on your flag ... let´s say Sweden? :weirdo:

geh bitte thomas jez reiß di mal zam, dirndl san hoit des was österreich ausmacht wieso beschwerst di drüba. keep cool ;)
und brauchst ned glei andere länder attackieren nur weils ned deiner meinung san

treufreund
Oct 23rd, 2008, 10:24 PM
I really like the dirndls and think it is sad how some posters seem ashamed of their own culture. We see the girls donning traditional outfits in the Middle East, far East, etc. I like the way Nadia looks and she has a great smile. marion does need to cut her hair though. Is she Pentecostal? :haha:

Seriously, though, who would think that there is no electricity in a country with such a nice tournament, fabulous skiing, etc? Please stop being so insecure and stop worrying about what "stupid" Americans or other nationalities think. I am an American who speaks five languages including German and have visited Austria more than once. If some people seem ignorant to you then please don't MIRROR THAT IGNORANCE BACK with your own comments!

Max565
Oct 23rd, 2008, 10:32 PM
Oh... poor Nadia. :hug: Bless her but she really does look like a witch in those photos. :sad:

Apoleb
Oct 23rd, 2008, 10:34 PM
OK I expected the pictures of Nadia to be bad, but I didn't expect to burst out laughing when I see them.

LeRoy.
Oct 23rd, 2008, 10:40 PM
OMG All of them look matronly in those outfits :help:. They look like "the help" from some British period film. :o

ViennaCalling
Oct 23rd, 2008, 11:46 PM
geh bitte thomas jez reiß di mal zam, dirndl san hoit des was österreich ausmacht wieso beschwerst di drüba. keep cool ;)
und brauchst ned glei andere länder attackieren nur weils ned deiner meinung san

I did not attack other countries :shrug: And my example with the Americans i used just because i was asked this question by an American some months ago :o

I just add Sweden because Who made Who is a moron :lol:

ViennaCalling
Oct 23rd, 2008, 11:48 PM
And i want to say that a "stupid" American asked me that question ... i didn´t mean that all Americans are stupid :sobbing:

LightWarrior
Oct 24th, 2008, 01:06 AM
Wow all thoses dresses are terrible. And Petrova...she's not scary, she's in heat.

Dani12
Oct 24th, 2008, 01:34 AM
I did not attack other countries :shrug: And my example with the Americans i used just because i was asked this question by an American some months ago :o

I just add Sweden because Who made Who is a moron :lol:

Apart from saying Australia has little culture and that we don't like Aborignals, but sure you weren't attacking anyones country...:tape:

LoveMeansZero
Oct 24th, 2008, 01:45 AM
http://img391.imageshack.us/img391/6459/barwg8.jpg (http://imageshack.us)


Bartoli should never leave home without her bra. Her boobs are running away from each other: one to the east and the other to the west.

Super_Marion
Oct 25th, 2008, 03:13 AM
Why are Marion's breasts under her armpits ??
Why is your nose under your arse?

Bartoli's Boy
Oct 25th, 2008, 03:26 AM
I think she looks really nice there... :shrug:

Leave her boobs alone! There's nothing wrong with them.