PDA

View Full Version : Tokyo R1 Kata Srebotnik def. Caro Wozniacki 6-1 6-2


tim2502
Sep 17th, 2008, 03:18 AM
Kata won in 68mins . :D

nice job!

TheBoiledEgg
Sep 17th, 2008, 03:19 AM
complete kick ass job by Kata
guess Caro doesnt like people coming at her :o :(

Nikkiri
Sep 17th, 2008, 03:19 AM
Caro :eek: :sad:

MarieC
Sep 17th, 2008, 03:19 AM
Not even close!

Shoulderpova
Sep 17th, 2008, 03:19 AM
:hearts:

oleada
Sep 17th, 2008, 03:21 AM
Amaze! Total domination :hearts:
Wozniacki didn't hold serve once in the first set! :help:

Derek.
Sep 17th, 2008, 03:21 AM
OMG. :o

WTF, Caro. :unsure: :help:

gardengnome3
Sep 17th, 2008, 03:21 AM
Well done, Kata! :)

danieln1
Sep 17th, 2008, 03:22 AM
What????

Protoss
Sep 17th, 2008, 03:24 AM
That was utterly pathetic Caro. Get your freaking head and game together.

It's one thing to get thing to get blown out by an elite player, it's another to get blown out by a more or less average top 30 player. :rolleyes:

SOA_MC
Sep 17th, 2008, 03:25 AM
Crap:rolleyes:

Serenita
Sep 17th, 2008, 03:25 AM
WHAT!! caro get it together will you

LindsayRulz
Sep 17th, 2008, 03:27 AM
Kata :)

dybbuk
Sep 17th, 2008, 03:28 AM
What the hell, Caro.

betowiec
Sep 17th, 2008, 03:35 AM
hick up for carol, expected

Mynarco
Sep 17th, 2008, 03:36 AM
Kata :eek:

enchantrezz
Sep 17th, 2008, 03:37 AM
Sayonara

strawberry.babou
Sep 17th, 2008, 03:43 AM
Whaaaaaaaaat.

ElusiveChanteuse
Sep 17th, 2008, 03:47 AM
Kata is a very dangerous player. When she's on, she's on fire.:eek: :yeah:
Caro :sobbing: :hug:

cellophane
Sep 17th, 2008, 03:55 AM
Lovin' it :devil:

dylan24
Sep 17th, 2008, 04:29 AM
wtf was wozniacki doing since her loss to jankovic at us open.
not playing tennis i bet

Alicia Rocks
Sep 17th, 2008, 04:38 AM
Caro :help:

TennisPlayingFox
Sep 17th, 2008, 04:41 AM
Wow! Great job Kata! Good luck in the next round!

Boreas
Sep 17th, 2008, 06:05 AM
well done Kata:D
Wozniacki:help:

^bibi^
Sep 17th, 2008, 06:06 AM
Caro :sad: :sad:

Sander.
Sep 17th, 2008, 06:08 AM
WTF:eek: Caro:(

Marionated
Sep 17th, 2008, 06:22 AM
Kata :worship:

spriwi
Sep 17th, 2008, 06:36 AM
kata :) :D :banana:

svetaisthebest
Sep 17th, 2008, 06:37 AM
Caro:sad::sad: what was that ?:sad:

congrats Kata :yeah:

Zealisa
Sep 17th, 2008, 06:42 AM
Damn it!!!:mad: Poor Caro :(

riftraft
Sep 17th, 2008, 07:18 AM
this is a shocking result!

TennisFanForever
Sep 17th, 2008, 07:22 AM
wonderful Kata!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:banana::banana::banana:

go to the SF against Jankovic :yippee:

Caroline :hug:

ivanban
Sep 17th, 2008, 07:36 AM
Kata :worship: superb today, total crushing :rocker2:

Beat
Sep 17th, 2008, 07:41 AM
keep it up, kata :yeah:

Mikey.
Sep 17th, 2008, 07:45 AM
OMG Caro?! :weirdo:

Marilyn Monheaux
Sep 17th, 2008, 07:48 AM
wtf happened there? did caro play just far below her usual level or did Srebotnik just kick some major a**?:eek:

.:sk:.
Sep 17th, 2008, 07:48 AM
:speakles:

HenryMag.
Sep 17th, 2008, 08:38 AM
:woohoo:

What a win for Kata! :D

Richie's
Sep 17th, 2008, 08:44 AM
So solid from Katarina! Somethimes she bring us a powerful tennis from her!!!

Ciarán
Sep 17th, 2008, 08:52 AM
=O Wow!

Dinayer
Sep 17th, 2008, 08:56 AM
caro?

:sad:

CooCooCachoo
Sep 17th, 2008, 09:01 AM
What a score :drool:

switz
Sep 17th, 2008, 09:12 AM
wozniacki is far from the complete player at this stage. she 'll get there but she's got a ways to go.

saint2
Sep 17th, 2008, 09:24 AM
Hey, people it was first (first!) 1R exit for Caroline this year...She was bloody consistent...

ViennaCalling
Sep 17th, 2008, 09:31 AM
That was utterly pathetic Caro. Get your freaking head and game together.

It's one thing to get thing to get blown out by an elite player, it's another to get blown out by a more or less average top 30 player. :rolleyes:

Average? :help:

Kata is a headcase, if she could live up to her potential she would be a Top-10-player. I remember her match against Henin, she played terrific :drool:

So don´t speak about things you have no idea of :wavey:

Renalicious
Sep 17th, 2008, 09:56 AM
Lmao.

Malva
Sep 17th, 2008, 10:12 AM
I am virtually certain this loss has more to do with Woźniacki either struggling with acclimatization or not feeling well for some other reason.

AndreConrad
Sep 17th, 2008, 10:39 AM
It is too bad nobody knows the facts. I hope Caroline is okay and Katarina produced some great tennis that she is capable of.

Congrats Katarina :yeah:
Caroline :hug:... you can take even the toughest defeat, can't you ;)

Slutati
Sep 17th, 2008, 10:51 AM
Kata :banana::woohoo:

améliemomo
Sep 17th, 2008, 11:00 AM
omg caroline,what happened?:confused:

*Jool*
Sep 17th, 2008, 11:20 AM
:banana: :yeah: :yippee: :bounce: :worship: :inlove:

G&R
Sep 17th, 2008, 11:59 AM
wow Kata good job!!

Ellery
Sep 17th, 2008, 12:24 PM
Kata :worship: :D

Brengle_Nation
Sep 17th, 2008, 12:41 PM
Such a beating! Poor Caroline - I didn't expect this.

King Of Tennis
Sep 17th, 2008, 12:44 PM
really strange...:confused:

Fantasy Hero
Sep 17th, 2008, 12:47 PM
Good work Kata!

LudwigDvorak
Sep 17th, 2008, 01:04 PM
:hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

I love it when players I like beat players I don't like. Great result to wake up to.

Great job Katarina. Dementieva/Cornet, Schiavone/Srebotnik 2R lineup in one section, :hearts:

TheAllan
Sep 17th, 2008, 01:35 PM
Not the most flattering scoreline for Caroline, but Katarina is a very good player when she's on.

Some assorted Wozniacki comments on the loss:

- She played a good match. She put pressure on me and I wasn't allowed to play my own game. She kept up the pressure and I couldn't really get the upper hand. But that was to her credit as she played a very good match today.

- Everyone can lose a match on a bad day, and this is the first time this year that I lose in the first round. Of course I'm disappointed but I also have to recognize that all players are strong at this level.

- She played aggressive and was really good on her serves and I just couldn't get my own game going.

Demska
Sep 17th, 2008, 01:40 PM
nice beatdown :drool:

Agata.
Sep 17th, 2008, 01:48 PM
That's suprising. I may expected that Kata will win but with such a score :eek:
Big :yeah:

Caro :shrug: :hug: Well, such defeats sometimes happen

homogenius
Sep 17th, 2008, 02:02 PM
Srebotnik trashed her :eek:

Medina
Sep 17th, 2008, 02:06 PM
Kata :drool:

good win, over an over hyped player go far :hearts:

Langers
Sep 17th, 2008, 02:09 PM
That was utterly pathetic Caro. Get your freaking head and game together.

It's one thing to get thing to get blown out by an elite player, it's another to get blown out by a more or less average top 30 player. :rolleyes:
What an overreaction! :rolleyes: She is still VERY young and these results will still occur from time to time, especially after a long season in which she has made giant strides. She's had an outstanding season but she can't play her best every week.

Elwin.
Sep 17th, 2008, 02:29 PM
woow :eek:

Dodoboy.
Sep 17th, 2008, 03:59 PM
Hey, people it was first (first!) 1R exit for Caroline this year...She was bloody consistent...

True, but i hope she doesn't start slumping!

Dodoboy.
Sep 17th, 2008, 04:02 PM
Very hard win to take. I am glad Caroline is taking a more mature approach to this loss.

She has and always will have trouble will players who like to come in (ESPECIALLY ON THEIR SERVES) She can't play her own game if they do.

But whatever, there is a first for everything :) I just hope this isn't the first of many, i am pretty sure it won't be though :) Caro has a good head on her shoulder and a great team around her.

I expect this was similar to Eastbourne SF (Kata and Stosur have very similar games)

MisterMan
Sep 17th, 2008, 04:33 PM
And CW was considered an outside chance to win the US OPEN !! LOL.

LudwigDvorak
Sep 17th, 2008, 04:46 PM
And CW was considered an outside chance to win the US OPEN !! LOL.

Not really. Only one idiot fan of hers (no names...) kept bringing up that possibility incessantly.

babuska6
Sep 17th, 2008, 04:49 PM
I am very very surprised

Caro what are u doing?:confused:

Dodoboy.
Sep 17th, 2008, 04:51 PM
I don't think anyone thought she was going to win USO :lol:

Destiny
Sep 17th, 2008, 04:52 PM
Wozzzzzzy :hug:

What happened i didn't thinkit was going to be this harsh of a beat down :sobbing:

Destiny
Sep 17th, 2008, 04:54 PM
Not really. Only one idiot fan of hers (no names...) kept bringing up that possibility incessantly.

I wonder who ;)

gmak
Sep 17th, 2008, 05:15 PM
kata :yeah: :D
keeps up her good form from NY ;)

caro :hug: just a little hick up

G-Ha
Sep 17th, 2008, 07:16 PM
the scoreline is somewhat of a surprise, but the win isn't. i've seen wozniacki play several times, in person and on tv, and i find her game completely underwhelming - she has no major weapons.

zveeen
Sep 17th, 2008, 07:38 PM
Caro :hug:

ghosts
Sep 17th, 2008, 07:42 PM
:haha: :D

justine schnyder
Sep 17th, 2008, 07:53 PM
Congrats Kata!!! WD!!!

Adal
Sep 17th, 2008, 07:54 PM
Caroline :sad:

Roookie
Sep 17th, 2008, 08:01 PM
WTF Caroline?...Get your shit together girl....

Cakeisgood
Sep 18th, 2008, 12:02 AM
WTF??!!?!?!? Caro, rest a bit, you've played a lot of tennis lately.

LudwigDvorak
Sep 18th, 2008, 12:11 AM
People are ridiculous, really. This woman has beaten Clijsters, S. Williams, Kuznetsova, Dementieva, and Mauresmo, plus played plenty of other top players SUPER close...

And it's embarrassing/a fluke that she beat Caroline Wozniacki this easily. rofl. This was practically expected, to me at least, although I didn't think she'd lose so few games.

Now beat Francesca, Kata :hearts:

M.S.F
Sep 18th, 2008, 12:56 AM
Caro :confused:

I think Kata will do some big things in the fall :)