PDA

View Full Version : Saturday OOP & Scores


FORZA SARITA
Jul 11th, 2008, 09:01 PM
Centrale (from 17.00hrs)
1. Pennetta vs. Errani
2. Koryttseva vs. Medina Garrigues (NB 19.00hrs)
3. Doubles Final: Errani/Llagostera Vives vs. Kudryavtseva/Pavlyuchenkova (NB 20.45hrs)

fencer
Jul 12th, 2008, 02:41 PM
still have 4 and a half hour

stefi62
Jul 12th, 2008, 02:42 PM
Good luck Mariya and Flavia!

stefi62
Jul 12th, 2008, 02:43 PM
still have 4 and a half hour

What do you mean? the match starts in 30 minutes...

FORZA SARITA
Jul 12th, 2008, 03:27 PM
and no match on tv:weirdo: they will show from 7 PM:weirdo:

Nevcha
Jul 12th, 2008, 03:27 PM
penetta score?

Mecha
Jul 12th, 2008, 03:32 PM
FORZA FLAVIA

stupid italija no livescore :o

TheBoiledEgg
Jul 12th, 2008, 03:43 PM
and no match on tv:weirdo: they will show from 7 PM:weirdo:

1st SF taped i bet ?

Happy928
Jul 12th, 2008, 03:45 PM
woah!

according to this site....

errani won the 1st set.

http://forum.*******.com/

Happy928
Jul 12th, 2008, 03:46 PM
******* is what;s covered in those asterisks.....

FORZA SARITA
Jul 12th, 2008, 03:46 PM
1st SF taped i bet ?

yes:o but:(

TheBoiledEgg
Jul 12th, 2008, 03:47 PM
Flavia :cuckoo:

Mecha
Jul 12th, 2008, 03:48 PM
flavia 1.21 bf

Mecha
Jul 12th, 2008, 03:48 PM
errani won?! :(

FORZA SARITA
Jul 12th, 2008, 03:48 PM
i doubt Flavia has lost the first...so why Sara's odd is 4?:rolleyes:

Mecha
Jul 12th, 2008, 03:50 PM
now flavia 1.20

lost first set?

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 03:50 PM
Flavia must be leading in the first by odds ...

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 03:51 PM
Someone would sure know if she lost and bet money , she didnt lose it trust me .

Mecha
Jul 12th, 2008, 03:51 PM
yes, flavia leads but NO BREAK

Happy928
Jul 12th, 2008, 03:55 PM
this is nuts.....has this tourney NEVER had a SB before?

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 03:57 PM
Are they really so poor that they cant afford it ? LOL Even small tournament in Budapest is always on scoreborad .

Mecha
Jul 12th, 2008, 03:58 PM
first set 58 mins? unreal .... :o

Happy928
Jul 12th, 2008, 03:58 PM
she's 1.32....

what is this mean?

Mecha
Jul 12th, 2008, 03:59 PM
1.32 flavietta errani leads?

Happy928
Jul 12th, 2008, 03:59 PM
errani is 1.3 now.....

Mecha
Jul 12th, 2008, 03:59 PM
errani won 1 set :sad:

FORZA SARITA
Jul 12th, 2008, 04:00 PM
Flavia:lol::tape: she surely lost the first...

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:00 PM
errani won 1 set :sad:

yea...someone from ******* posted that....

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:03 PM
naw , nothing is sure yet .

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:05 PM
errani leading 6-4 3-1

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:05 PM
stop lying LOL , no way this is true .

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:07 PM
stop lying LOL , no way this is true .

some girl says, she;s watching it on tv :eek:

Mecha
Jul 12th, 2008, 04:08 PM
pennetta stupid girl :sad: :o :mad:

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:08 PM
I can say I watch next to the court LOL

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:09 PM
odd is about right...

errani up a set and a break.....

FORZA SARITA
Jul 12th, 2008, 04:09 PM
some girl says, she;s watching it on tv :eek:

it isn't on tv so:rolleyes:

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:10 PM
which girl ? In ******* thread or what ? Of course very wise to trust these clowns .

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:13 PM
chicca....so, this is not on tv?

:haha:

damn, she lied?

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:14 PM
yep ... this is not a girl but some 60 fat and bald man .

FORZA SARITA
Jul 12th, 2008, 04:15 PM
yep ... this is not a girl but some 60 fat and bald man .

:lol:

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:16 PM
but still....that ODD suggests that errani is leading....

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:18 PM
ok, odds looking better for penneta now

FORZA SARITA
Jul 12th, 2008, 04:20 PM
Flavia now down to 1.25 and Sara up to 1.72:p what can mean?on serve in the second?:p

FORZA SARITA
Jul 12th, 2008, 04:21 PM
Flavia chocked from 5-1 to 5-7 :tape:
source: tennisteen

TheBoiledEgg
Jul 12th, 2008, 04:23 PM
WTF Flavia :smash:

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:23 PM
OMG no way :-( is she kidding us ...

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:25 PM
so that 6-4 is a bull doo doo then....damn...

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:27 PM
odds falling big time , almost down to 1.20 + as nobody wants to lay at 1.40 ...

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:29 PM
now that chicca person said penneta won...

:haha:

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:29 PM
Flavia must have a solid lead in the second set if she really lost the first ...

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:30 PM
i just want former mrs. moya to beat this errani girl...is that too much for me to ask? :sad:

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:33 PM
1.20 being matched .... guess .....

FORZA SARITA
Jul 12th, 2008, 04:34 PM
Sara up to 3.1:eek:

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:34 PM
what is 1.20 mean?

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:36 PM
1.20 odds ... - 500

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:37 PM
flavia must got broken....

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:37 PM
1.20 odds ... - 500

oh, thank you.....

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:41 PM
someone just bet 300 $ on Errani at 1.90 ... ohhhhhhhhhh no

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:41 PM
600 $ more on Errani at such low odds :-(

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:43 PM
not good.....

FORZA SARITA
Jul 12th, 2008, 04:46 PM
Flavia is near to lose:silly:

IVI
Jul 12th, 2008, 04:46 PM
Errani leading 75 53

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:48 PM
ouch

IVI
Jul 12th, 2008, 04:50 PM
Errani won 75 63

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:50 PM
unreal.

:mad:

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:53 PM
Really ???

I love mafia ...

Sorana_Cirstea
Jul 12th, 2008, 04:54 PM
It is official. That score is posted on the site. Errani won, 7-5, 6-3.

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:55 PM
maybe not over yet ...

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 04:56 PM
still odds at ******* ...

Happy928
Jul 12th, 2008, 04:57 PM
:haha:

columbus
Jul 12th, 2008, 05:00 PM
Pennetta stupid cow

WTAMaster
Jul 12th, 2008, 05:08 PM
Typical match with mafia involved ... no wonder people retiring against Errani ...

bavaria86
Jul 12th, 2008, 05:20 PM
Good luck Anabel now:hearts::hearts:
would be great if someone could post some scores here:hug:

*Jool*
Jul 12th, 2008, 05:24 PM
vamos Anabel ! :bounce:

TheBoiledEgg
Jul 12th, 2008, 05:25 PM
Flavia :smash: :rolleyes:
cant even make mickey mouse finals :help:

fencer
Jul 12th, 2008, 05:27 PM
Anabel, gooo!

Nederlander RUS
Jul 12th, 2008, 05:59 PM
vamos Anabel!!!

bavaria86
Jul 12th, 2008, 06:03 PM
any scores:help:

stefi62
Jul 12th, 2008, 06:06 PM
Come on Mariya!

*Jool*
Jul 12th, 2008, 06:07 PM
Come on Mariya!
:boxing:

c'est rare qu on supporte les mêmes joueuses dans un match en fait :lol:
:kiss:

stefi62
Jul 12th, 2008, 06:11 PM
:boxing:

c'est rare qu on supporte les mêmes joueuses dans un match en fait :lol:
:kiss:

C'est clair! Except Srebo and Ai in singles! :p

Sander.
Jul 12th, 2008, 06:43 PM
Anabel wins??

Jorn
Jul 12th, 2008, 06:55 PM
Mariya leads...

FORZA SARITA
Jul 12th, 2008, 07:00 PM
Mariya is close to win:eek:

FORZA SARITA
Jul 12th, 2008, 07:01 PM
she won 62 62:eek:

Sander.
Jul 12th, 2008, 07:01 PM
Wowwwwwwww

Adrian.
Jul 12th, 2008, 07:03 PM
WTF:spit::o
TOP 2 SEEDS are out and both in straight sets?!?:eek::haha::spit::o

MTR
Jul 12th, 2008, 07:11 PM
WTF:spit::o
TOP 2 SEEDS are out and both in straight sets?!?:eek::haha::spit::o

Did amg win????

bavaria86
Jul 12th, 2008, 07:11 PM
OMG thats a shocking result for Anabel:awww::sad::awww:

TheBoiledEgg
Jul 12th, 2008, 07:19 PM
omg :bolt:

Jorn
Jul 12th, 2008, 07:24 PM
Anabel :eek:



But Caro stays at No 30! ;)