PDA

View Full Version : Sveta Fans off topic thread


Pages : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

PersephoneDisco
May 25th, 2009, 02:04 PM
Hmm even on the interactive draw, the OOP for Sveta isn't up, thats how we found out what time Dina would be playing.

PersephoneDisco
May 25th, 2009, 02:04 PM
csn it also a tv channel I didnt get what you where talking about but now I do.

but who is oop??

OOP- Order Of Play :)

Ziggy Starduck
May 25th, 2009, 02:07 PM
CSN = Carla Suarez Navarro, one of the greatest *cue drumroll* backhanders of all time (well in my opinion) :D Surely she is playing tomorrow Maz?

Света_мой_№1
May 25th, 2009, 02:07 PM
ok dont make it so hard for me

PersephoneDisco
May 25th, 2009, 02:10 PM
CSN = Carla Suarez Navarro, one of the greatest *cue drumroll* backhanders of all time (well in my opinion) :D Surely she is playing tomorrow Maz?

She is playing tomorrow which is why I'm a little :confused: the time Sveta is playing is not coming up on the interactive draw. We knew the day before what time Dina would play. So if I were you, I'd keep tabs on the interactive draw :p

Ziggy Starduck
May 25th, 2009, 02:11 PM
ok dont make it so hard for me

Sorry Mel.

Ziggy Starduck
May 25th, 2009, 02:13 PM
She is playing tomorrow which is why I'm a little :confused: the time Sveta is playing is not coming up on the interactive draw. We knew the day before what time Dina would play. So if I were you, I'd keep tabs on the interactive draw :p

Mesa say thank you.

Ziggy Starduck
May 25th, 2009, 02:42 PM
Okay I found it, it's called 'tennis forum addicts' and has a link to TF :D

Bероника
May 25th, 2009, 02:49 PM
:lol: but there are only 7 members,no way this is true!

Ziggy Starduck
May 25th, 2009, 02:52 PM
I'm pretty sure it's true, just not very well discovered.

Анна
May 25th, 2009, 03:01 PM
:woohoo: I found it, and the rest of you also ;). I think I managed to request everyone the right way.

Ziggy Starduck
May 25th, 2009, 03:02 PM
I gotta go, otherwise I'll be the grumpiest SKF on the forum tomorrow night, have a good rest of your day and get some good sleep because tomorrow hopefully we are in for an absolute cracker of a game. And Sveta you have a good night's rest too! Can someone please put more wood on the fire in the SKF house too before they go so it's nice and warm for tomorrow :D

Анна
May 25th, 2009, 03:04 PM
Goodnight, Stef :). We'll throw some logs on the fire for you (but it's 90 degrees where I am).

Bероника
May 25th, 2009, 03:06 PM
I accepted your request Anne :D

Good night,Stef :wavey: sweet dreams :zzz:

Ziggy Starduck
May 25th, 2009, 03:07 PM
oops I forgot it is warm just about everywhere but here, okay make sure the air conditioning stays on so it's nice and cool for tomorrow and I will bring some blankets with me.

Ziggy Starduck
May 25th, 2009, 03:08 PM
Night SKF's.

Анна
May 25th, 2009, 03:32 PM
I accepted your request Anne :D

Good night,Stef :wavey: sweet dreams :zzz:

I noticed that :D. I went on a FB-adding spree. Ah, I love holidays ;).

Tatianadove
May 25th, 2009, 05:10 PM
I noticed that :D. I went on a FB-adding spree. Ah, I love holidays ;).

I added u too!:)

PersephoneDisco
May 25th, 2009, 05:21 PM
thanks for the add Anna! :D

Света_мой_№1
May 25th, 2009, 05:32 PM
you found me too and I accepted you

karenwalker2
May 26th, 2009, 03:42 PM
Man just turned on my work phone i have 188 emails! Thursday is going to be a day of emailing it seems. Oh and watching the joggers if its warm

Ziggy Starduck
May 27th, 2009, 09:21 AM
I have a question for anyone, if you had millions and trillions of $ would you follow the WTA full time around the world (kind of like a groupie)???

Bероника
May 27th, 2009, 10:27 AM
I would :p

Travelling and WTA tour are two of my biggest passions ;)

Bероника
May 27th, 2009, 10:31 AM
board is awfully slow today or is it my connection?

karenwalker2
May 27th, 2009, 10:39 AM
I would totally do that! I could imagine after a while i will have a restraining order against me lol

PersephoneDisco
May 27th, 2009, 10:51 AM
nah vero its affecting everyone..tf is :weirdo: today

Ziggy Starduck
May 27th, 2009, 11:04 AM
I would also be arrested for stalking :D TF is absolutely fecked today!

Анна
May 27th, 2009, 11:36 AM
I sure would, also! Travel + WTA= passion, just like Vero :lol:

Света_мой_№1
May 27th, 2009, 01:33 PM
yeah ofcourse I would I also love traveling and wta its only the money that keeps me in this boring country.

till now tennisforum is working ok I had problems yesterday evening

charlieluvtennis
May 27th, 2009, 01:50 PM
I have a question for anyone, if you had millions and trillions of $ would you follow the WTA full time around the world (kind of like a groupie)???

Oh yeeeeah! This would be a dream come true! And I would love to work on the tour too :)

Света_мой_№1
May 27th, 2009, 02:38 PM
yeah that would be great too working over there,

by the way azarenka stole the headband idea from sveta

Анна
May 27th, 2009, 02:57 PM
Meanwhile, over in the Nadia-Maria match ;), I wonder if Maria's shoulder is acting up. She totally let the second set go, and is in trouble point-wise in the third. Either that, or Nadia is on her game, finally.

Света_мой_№1
May 27th, 2009, 04:43 PM
well I wasnt wondering for a long time anymore for me it was all clear already

and she won the match I really hope someone stops her cuz she doesnt deserve it

Bероника
May 27th, 2009, 04:53 PM
Nadia wasted all the chances she had :sad: and played very bad the last game.Another favourite of mine that goes.

karenwalker2
May 27th, 2009, 05:25 PM
WANTED

A lovely person who is willing to come and tidy and pack my room up ready to move house.

Света_мой_№1
May 27th, 2009, 05:40 PM
give me your adress

charlieluvtennis
May 27th, 2009, 09:54 PM
Where you moving to Nat? Oh and btw it took me ages to find you on facebook, lol!

Света_мой_№1
May 27th, 2009, 09:58 PM
yeah she is the hardest to find till now for me too

charlieluvtennis
May 27th, 2009, 10:28 PM
I had a sigh of relief once I found her :lol:

Анна
May 27th, 2009, 10:28 PM
:wavey: I should be here, too-the first matches begin about 5AM my time, and I've been a very early riser.

Sam goes into the residential care facility tomorrow, instead of next week :sad:. I really need a Sveta win to counter a very long and hard day.

Света_мой_№1
May 27th, 2009, 10:45 PM
well then I am hoping for you she wins

and some strenght for tomorrow

karenwalker2
May 27th, 2009, 11:12 PM
Im moving just to the other side of town not far away. I like to make an easy task such as adding someone on facebook difficult lol

Ann i hope she wins for you!

I hopefully will be here to support her for the whole match. Now that i have been declared healthy back to work for me. Plus hope it doesnt rain for both sveta and myself

Bероника
May 28th, 2009, 09:49 AM
Anne,big virtual :hug: for you

Now I only want Sveta to win even stronger.

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 09:57 AM
I will cheer hard too (subject to internet connection) :D Not long until Sveta's birthday! She is not playing Eastbourne???

karenwalker2
May 28th, 2009, 09:58 AM
WHAT no eastbourne? that sucks was going to go there

Bероника
May 28th, 2009, 10:02 AM
I still find it strange she doesn't play Eastbourne.I don't think it's a good idea to go to Wimbledon without grass preparation so if not Eastbourne,please enter any other of the 3 grass events,Sveta :help:

Bероника
May 28th, 2009, 10:02 AM
board being unfriendly today too :(

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 10:02 AM
http://www.lta.org.uk/Articles/Entry-lists/AEGON-International---Entry-List/

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 10:05 AM
wich board is unfriendly??

karenwalker2
May 28th, 2009, 10:08 AM
Well im going to birmingham as there are a few people there i want to see

Bероника
May 28th, 2009, 10:09 AM
wich board is unfriendly??

board not working good for me today again,but maybe it's my connexion

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 10:14 AM
ooow like that I thought someone was nog being nice to you.

I am so sleepy I hope I dont fall a sleep during the match.

writting also doesnt really work for me

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 12:17 PM
Wow, it's a tight match so far between The Sink & The Hammer :D

Bероника
May 28th, 2009, 12:23 PM
who is that?

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 12:23 PM
Just had to say that I saw Antony and the Johnsons in concert last night and it was the most beautiful thing I've ever witnessed. His voice is unparalled. If he's playing in your area and you like emotive music, do not miss out ;)

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 12:26 PM
who is that?

Czink & Bammer :D

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 12:27 PM
:lol: Indeed! I've got the "SlamTracker" up and keeping my eye on Caro + Hantuyama :) Wonder if Safarova can beat Venus :devil:

Bероника
May 28th, 2009, 12:27 PM
Czink & Bammer :D

:lol: ok

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 12:28 PM
Just had to say that I saw Antony and the Johnsons in concert last night and it was the most beautiful thing I've ever witnessed. His voice is unparalled. If he's playing in your area and you like emotive music, do not miss out ;)

I saw that on your FB :p I love emotive music :sad: I have not heard of them Maz, I'll make it an assignment to have a look at youtube early-mid next week and give my verdict :D

Bероника
May 28th, 2009, 12:29 PM
I'm all for Jill.With a good result in this tournament Wozniacki can pass Sveta on rankings :(

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 12:29 PM
Just had to say that I saw Antony and the Johnsons in concert last night and it was the most beautiful thing I've ever witnessed. His voice is unparalled. If he's playing in your area and you like emotive music, do not miss out ;)

Awesome stuff! Glad to hear you had a good time :yeah:

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 12:29 PM
Czink & Bammer :D

They are prob too scared to win becasue they will have to meet Sveta next round :p

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 12:30 PM
:lol: Indeed! I've got the "SlamTracker" up and keeping my eye on Caro + Hantuyama :) Wonder if Safarova can beat Venus :devil:

I want to say so much :help::tape:

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 12:32 PM
I want to say so much :help::tape:

I wont stop you :hehehe:

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 12:34 PM
haha you can say it.

hospital called again today well other hospital it looks like I am gonna miss half of wimbledon to but they are not sure yet.

Bероника
May 28th, 2009, 12:34 PM
bammer takes the first set

Bероника
May 28th, 2009, 12:34 PM
or should I have written the hammer? :p

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 12:36 PM
Boom Boom Clap Boom De Clap De Clap, Boom Boom Clap Boom De Clap De Clap :dance:

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 12:38 PM
I'm liking Sveta's head to head against The Hammer :hehehe:

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 12:39 PM
I saw that on your FB :p I love emotive music :sad: I have not heard of them Maz, I'll make it an assignment to have a look at youtube early-mid next week and give my verdict :D

i'll give you a list of songs to check out, hope there's someone, I fell in love with a dead boy, daylight and the sun and Aeon ;)

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 12:39 PM
haha the hammer sounds fun but dont really see her as the hammer

hey charlie you have mademoiselle svetlana kuznetsova in your name that's funny too.

Bероника
May 28th, 2009, 12:41 PM
I hope Sveta is the one that hammers Sybille :angel:

I like Bammer's game btw,but no love for her if she's facing Sveta

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 12:41 PM
Let me put this delicately - SAFAROVA FOR THE FECKING WIN!

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 12:41 PM
Mel are you getting your tonsils out soon?

Bероника
May 28th, 2009, 12:42 PM
no luck,wozniacki wins

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 12:43 PM
i'll give you a list of songs to check out, hope there's someone, I fell in love with a dead boy, daylight and the sun and Aeon ;)

Thank you Madamoiselle Maz!

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 12:43 PM
I hope Sink & Hammer wear themselves out.

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 12:44 PM
Mel are you getting your tonsils out soon?

nect thursday but they also put me in planning in a other hospital for my arm wich will be 2 weeks after that the date from that one I dont have yet but it will be around the time wimbledon is going on.

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 12:44 PM
haha the hammer sounds fun but dont really see her as the hammer

hey charlie you have mademoiselle svetlana kuznetsova in your name that's funny too.

:yeah: It sounds so good, I had to put it in :D

Let me put this delicately - SAFAROVA FOR THE FECKING WIN!

:bounce: I couldn't agree more! WIN SAFAROVA - We're not asking for too much :angel:

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 12:44 PM
Lucie, if you don't win, Tomas will not 'put a ring on it' :p So no pressure

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 12:45 PM
no not at all its a easy task

Bероника
May 28th, 2009, 12:45 PM
I'm for Venus :p :devil:

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 12:46 PM
Thank you Madamoiselle Maz!

oh and shake the devil, it's ridiculously good live. He sang 18 songs in 2 hours with no break! He's hilarious too.

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 12:46 PM
no luck,wozniacki wins

I don't know if Caro is fit enough to go deep into the draw :shrug:

Bероника
May 28th, 2009, 12:47 PM
look who is in RG too

http://d.yimg.com/a/p/sp/getty/6b/fullj.28e43dd185355839d5d50cdf310aad53/28e43dd185355839d5d50cdf310aad53-getty-tennis-fra-open-roland-garros.jpg Getty Images
2009-05-28


Belgian former tennis player Justine Henin (http://sports.yahoo.com/ten/players/4218/)-Hardenne poses after unveiling the 'Justine Henin' allee on the fifth day of the French tennis Open on May 28, 2009 at Roland Garros stadium in Paris.



I miss her :sobbing:

Bероника
May 28th, 2009, 12:49 PM
hey now czink is up 3-0 in the second

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 12:49 PM
I'm for Venus :p :devil:

:lol: I actually prefer Serena - I prefer her style of play over Venus'. Even though YEARS ago I named a hamster after Venus as I use to like her :tape:

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 12:51 PM
:eek: JUSTINE! OMG I love that woman! :worship: She was just - Amazing :sad: Please come back JuJu! :hug: I cried (a litlle bit) when I found out about her retiring last year :(

Bероника
May 28th, 2009, 12:53 PM
:lol: I actually prefer Serena - I prefer her style of play over Venus'. Even though YEARS ago I named a hamster after Venus as I use to like her :tape:

I like Serena's game but not her drama queen/arrogant attitude :lol: I prefer Venus because she is more serious on court.

I've never named my pets after any tennis player or famous person

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 12:53 PM
its ok for you to cry.

fun to see she is over there to.

I dont want the williams sister to win. first of all they are hard opponents for sveta and they have to much air.

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 12:55 PM
I don't know if Caro is fit enough to go deep into the draw :shrug:

I think it depends on whether or not her opponent is solid over 3 sets. If she's in a 3 set fight, she looks vulnerable cos that would be the time in a wta tournament when she would call on her father. It was really obvious in the match against Dushevina and she was lucky because of the rain delay.

BTW I'm so sick of Richards wife/gf/child shouting 'go venus' or 'come on baby!':rolleyes:

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 12:56 PM
I don't want anymore seeds to win now (well almost) to make it easier for Sveta, but I'm also trying not to look too far ahead. I like both Williams sister's style of play but their fans............ I also miss Justine, what a brilliant player!!!

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 12:59 PM
I like Serena's game but not her drama queen/arrogant attitude :lol: I prefer Venus because she is more serious on court.

I've never named my pets after any tennis player or famous person

Yeah, Serena can to very OTT! Well I was much younger and thought I'd to clever :help: I remember me and my brother naming a fish Bob - for Bob Marley :lol:

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 12:59 PM
I think it depends on whether or not her opponent is solid over 3 sets. If she's in a 3 set fight, she looks vulnerable cos that would be the time in a wta tournament when she would call on her father. It was really obvious in the match against Dushevina and she was lucky because of the rain delay.

BTW I'm so sick of Richards wife/gf/child shouting 'go venus' or 'come on baby!':rolleyes:

:worship::D;):lol: oh my god he couldnt get anything younger??

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 01:01 PM
I have my guinea pigs named after a band

and had a rat called mr. pink and some rats called peppie and kokkie wich are the dutch laurell and harley or how are they called

Bероника
May 28th, 2009, 01:02 PM
I think it depends on whether or not her opponent is solid over 3 sets. If she's in a 3 set fight, she looks vulnerable cos that would be the time in a wta tournament when she would call on her father. It was really obvious in the match against Dushevina and she was lucky because of the rain delay.

BTW I'm so sick of Richards wife/gf/child shouting 'go venus' or 'come on baby!':rolleyes:


Vera :sad: :banghead:

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 01:03 PM
Lucie 2 points away.... :bounce:

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 01:04 PM
noooooo 30 all :smash:

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 01:04 PM
ARGH MP .... omg omg omg time for Lucie to step up!!

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 01:04 PM
I dont know who I want to win just the easiest to beat by sveta

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 01:05 PM
grrr! venus makes a damn first serve! deuce

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:06 PM
Everytime I see 'Kutuzova' written anywhere I do a double take and go 'sveta is that you' :D

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 01:07 PM
ARGH! game point!!! oh tomas, you have permission to keep lucie as your gf for the next 6 years :rolleyes:

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:07 PM
Adv - I've bloody jinxed her!

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:08 PM
I think it depends on whether or not her opponent is solid over 3 sets. If she's in a 3 set fight, she looks vulnerable cos that would be the time in a wta tournament when she would call on her father. It was really obvious in the match against Dushevina and she was lucky because of the rain delay.

BTW I'm so sick of Richards wife/gf/child shouting 'go venus' or 'come on baby!':rolleyes:

Does he ever smile??? :unsure: I like their mother Oracene - She always has funky hair styles :lol:

Bероника
May 28th, 2009, 01:08 PM
Everytime I see 'Kutuzova' written anywhere I do a double take and go 'sveta is that you' :D


it happens to me too :lol: how much obsessed with sveta are we? :help: :p

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:08 PM
Come on Saf :bounce:

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 01:08 PM
Everytime I see 'Kutuzova' written anywhere I do a double take and go 'sveta is that you' :D

:lol: Me too!

there was a bbc article about how davydenko was out of the austrian open and I read it as the australian open and I was like whaa?? this is old news!! :p

Bероника
May 28th, 2009, 01:09 PM
Does he ever smile??? :unsure: I like their mother Oracene - She always has funky hair styles :lol:

I like Oracene too :D

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 01:09 PM
Does he ever smile??? :unsure: I like their mother Oracene - She always has funky hair styles :lol:

I like Oracene cos she laughs at her kids :p

Plus she reminds me of Angelica Hustons character in the royal tenenbaums :worship:

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:10 PM
Everytime I see 'Kutuzova' written anywhere I do a double take and go 'sveta is that you' :D

:lol: Yeah same here! I think to myself "Sveta seems to be playing alot of matches" :rolleyes:

Bероника
May 28th, 2009, 01:10 PM
lucie is melting now :D

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:10 PM
The Sink & The Hammer

Bероника
May 28th, 2009, 01:10 PM
czink wins the second set

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:10 PM
That match seems very interesting between

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:12 PM
Saf saved a bp!

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:13 PM
Sveta's clone just won the 1st set :D

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:13 PM
Damn!

Bероника
May 28th, 2009, 01:13 PM
venus dress is awful :tape:

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:14 PM
I can't see it but is is multi-coloured?

Bероника
May 28th, 2009, 01:14 PM
venus up :D

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:15 PM
There are a couple of dresses on the tour that looks like someone has vomited up a jigsaw on!

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:16 PM
Sveta's clone just won the 1st set :D

:haha:

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:17 PM
There are a couple of dresses on the tour that looks like someone has vomited up a jigsaw on!

:lol:

My favourites are Sharapova's + JJ's :drool: I love the colours! And Nadal in pink :eek: I didn't see that coming! But he seems to pull it off like he did with that bright green last year!

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 01:19 PM
Szavay's turn to try and stop Venus :haha:

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:21 PM
I like Rafa in pink, he looks hip to the happening :D

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:22 PM
Szavay has been growing on me alot recently :) I believe she can upset Venus :devil:

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:22 PM
Szavay's turn to try and stop Venus :haha:

Magic 8 Ball says 'no', how come no sig Maz?

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:23 PM
The Sink & The Hammer are really battling out on court!

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:25 PM
I would sell my own mother for a toasted tomato and cheese sandwich right now!

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:25 PM
The Sink & The Hammer are really battling out on court!

Yeah, you could throw a blanket over the scores right now it's that close :)

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 01:27 PM
I would sell my own mother for a toasted tomato and cheese sandwich right now!

you can have my mum for nothing.....(joke she is sleeping now so I can handle her)

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:27 PM
:drool: I've just drank the nicest apple juice! If you have a Lidl's near where you live go try there apple juice :yeah: it's lush!

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 01:28 PM
the board is not working with me but against me today.

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:29 PM
I would sell my own mother for a toasted tomato and cheese sandwich right now!

:lol: You do make me laugh, Stef! :)
Oh man, after reading that you've made me very hungry... Think I'm going to have to go and make some lunch now :D

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:31 PM
you can have my mum for nothing.....(joke she is sleeping now so I can handle her)

I'm not sure I could handle a 3rd :)

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:33 PM
:drool: I've just drank the nicest apple juice! If you have a Lidl's near where you live go try there apple juice :yeah: it's lush!

I love apple juice, I'm currently working my way through a jug of pineapple juice, I love all juice except tomato juice because that's just :tape: not so nice :D

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:34 PM
:lol: You do make me laugh, Stef! :)
Oh man, after reading that you've made me very hungry... Think I'm going to have to go and make some lunch now :D

Thanks Charlie, it's what I was born to do. I think I might make a big deposit into my sleep bank :)

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 01:36 PM
o god pinneapple juice havent had that in while thats a good idea

right now I am eating that candy in the shape of a cola bottle and it taste like cola too I have that weird thing to eat the top of first like opening the bottle and then the rest I did that when I was 2 and never got it out of me.

Bероника
May 28th, 2009, 01:37 PM
I'm hungry now too,I'm going to eat something and then I'll watch Cornet's match.See you later :wavey: :kiss:

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:39 PM
o god pinneapple juice havent had that in while thats a good idea

right now I am eating that candy in the shape of a cola bottle and it taste like cola too I have that weird thing to eat the top of first like opening the bottle and then the rest I did that when I was 2 and never got it out of me.

I didn't know that pineapples grew in the ground until a few years ago. I'm not sure of the candy that you are talking about Mel but it doesn't sound like anything we have over here :confused:

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:42 PM
See you Vero, I'll be posting during the day now, so I'll catch whoever's here on Sunday night probably :D

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:42 PM
I love apple juice, I'm currently working my way through a jug of pineapple juice, I love all juice except tomato juice because that's just :tape: not so nice :D

:speakles: Me too! Juice's are great to drink! Tomato is totally :scared: d-i-s-g-u-s-t-i-n-g!

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:44 PM
I'm hungry now too,I'm going to eat something and then I'll watch Cornet's match.See you later :wavey: :kiss:

:wavey: See you later, Vero :hug:

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 01:44 PM
http://img43.imageshack.us/img43/7581/s295.jpg

this is what I was talking about

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 01:46 PM
Magic 8 Ball says 'no', how come no sig Maz?

I have no idea :p I'll change it to an antony and the johnsons inspired one if I can make such a thing, that is :scared:

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 01:48 PM
I don't like apple juice, when it's in a clear cup it reminds me of a urine sample :p And tomatos are the worst fake fruit ever! I can only eat it raw if its seedless and firm :p

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:49 PM
Sveta's clone isn't doing very well in second set!

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:49 PM
http://img43.imageshack.us/img43/7581/s295.jpg

this is what I was talking about

:drool: Cola bottles are sooooooooooooo nice! Good choice of candy, Mel ;)

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:52 PM
http://img43.imageshack.us/img43/7581/s295.jpg

this is what I was talking about

:lol: yes we have them too. These are some of my favs Chico babies

http://www.aspoonfulofsugar.com.au/images/lolly%20shop%20pics%20102.jpg

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:55 PM
:lol: yes we have them too. These are some of my favs Chico babies

http://www.aspoonfulofsugar.com.au/images/lolly%20shop%20pics%20102.jpg

Oh wow, I don't think I've tried them before... We have Jelly Babies - very tasty! :D

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:56 PM
I love jelly babies, jelly beans.....not so much *ugh*

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 01:58 PM
Yeah you can argue about jelly beans :lol: depends what mood I'm in to eat them :p

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 01:59 PM
Ooohh The Sink is on MP

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 02:00 PM
And now she's not!

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 02:01 PM
And now she is

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 02:02 PM
And now she's not

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 02:03 PM
And now she's definitely not

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 02:04 PM
:lol: See, The Sink & The Hammer are too scared to face Sveta ;)

Ziggy Starduck
May 28th, 2009, 02:04 PM
5-5 The Hammer just won't let go. If Sink wins I hope that Sveta is feeling very Hungary when she goes on-court, get it....Hungary.....right that's it, I'll really going to sleep this time :D

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 02:08 PM
:lol: Very good Stef :p Hammer with a 6-5 lead now! Hope you have a good sleep :hug:

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 02:12 PM
goooooood night dear stef!

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 02:16 PM
6-6 The Sink & The Hammer all tied up again! Hopefully whoever wins will be worn out and it should be a nice and easy match for Sveta :hehehe:

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 02:18 PM
7-6 to Hammer

Bероника
May 28th, 2009, 02:32 PM
omg they are still playing? :lol:

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 02:36 PM
:bigwave: Vero! Yep! The Sink has just broken, 9-8 so she will be serving for the match!

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 02:39 PM
The Sink has done it... 10-8! I bet she will be knackered against Sveta :p

Bероника
May 28th, 2009, 02:41 PM
wow they must be exhausted

Bероника
May 28th, 2009, 02:42 PM
Czink took out Nadia some weeks ago so she can't be bad

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 02:44 PM
Lets hope she plays bad against Sveta :angel: Or then again it could be a good test for Sveta so that she doesn't get too comfortable with easy wins

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 02:53 PM
yeah a little fight can be good but as long as sveta wins it I am fine with it.

ok another question I found a beautifull line in dutch but I want to translate it in english.

in dutch it is : soms is het beter the verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit heb gehad.

but in english I dont know what sounds better.

sometimes it's better to lose something, you can better lose something then never have/had it all

wich word sounds better or is right

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 02:56 PM
yeah a little fight can be good but as long as sveta wins it I am fine with it.

ok another question I found a beautifull line in dutch but I want to translate it in english.

in dutch it is : soms is het beter the verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit heb gehad.

but in english I dont know what sounds better.

sometimes it's better to lose something, you can better lose something then never have/had it all

wich word sounds better or is right

Had ;)

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 02:57 PM
I just went on free translation - and it said had :shrug:

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 02:57 PM
ok thank you

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 03:00 PM
Now I'm confused :lol: I keep reading that expression with have or had in it and I can't agree on what one sounds better than the other :tape: I blame free translation :p

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 03:10 PM
well I also changed one something so the options right now are.

sometimes it's better to lose something, you can better lose it then never had it at all

or

sometimes it's better to lose something, you can better lose it then never have it at all

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 03:12 PM
but I think it is had cuz have it now and its about the past cuz you already lost it so think you where right with had

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 03:14 PM
well I also changed one something so the options right now are.

sometimes it's better to lose something, you can better lose it then never had it at all

or

sometimes it's better to lose something, you can better lose it then never have it at all

That sounds better, I think :)

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 03:15 PM
but I think it is had cuz have it now and its about the past cuz you already lost it so think you where right with had

Oh yeah, I agree with that :lol: I should really stop changing my mind :tape: I'm just gonna go with the one I said first - had

:D

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 03:16 PM
Is anyone liking Razzano cos I am! She won the first set 6-2 and has ad on bp! I want her to do alright here in front of her french crowd :D

Bероника
May 28th, 2009, 03:18 PM
I've always liked Razzano ;)

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 03:22 PM
I have to be honest I dont really know her against who is she playing right now

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 03:23 PM
;) well done vero, didn't like her when Dina lost to her but Dubai was not good for Dina :p

Bероника
May 28th, 2009, 03:26 PM
I've always liked her,one of my favourite frenchies.Virginie also has victories over Sveta,Venus and also defeated Vera at Dubai.When on,she's a dangerous player,her problem is she's not consistent enough on a regular basis.

charlieluvtennis
May 28th, 2009, 03:26 PM
I've never really watched her play... But I'm not happy with her as she knocked out Hantuchova in first round :(

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 03:30 PM
I've never really watched her play... But I'm not happy with her as she knocked out Hantuchova in first round :(

but dani's second serves were :help:

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 03:31 PM
the razz wins against 6-2 6-2 againt a seeded spaniard!

Bероника
May 28th, 2009, 03:33 PM
the razz wins against 6-2 6-2 againt a seeded spaniard!

yes :woohoo: I'm very happy for her

I think she's only the second french player to do it to third round,with Rezai.It's been an awful tournament for the frenchs that today lost Bartoli and Cornet :sad:

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 03:40 PM
yes :woohoo: I'm very happy for her

I think she's only the second french player to do it to third round,with Rezai.It's been an awful tournament for the frenchs that today lost Bartoli and Cornet :sad:

On the female side ;)

That reminds me, my love Tsonga is playing :bounce: He better reach the QF's cos if he does he'll wear a tux to his pressers :inlove:

Bероника
May 28th, 2009, 03:49 PM
yeah,of course I was talking about the female side.I don't follow much the men's but yesterday I watched the end of the match of Marat vs that french guy

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 03:54 PM
yeah,of course I was talking about the female side.I don't follow much the men's but yesterday I watched the end of the match of Marat vs that french guy

Personally I don't think the French had ANY hopes of any success in the women's draw :shrug: There's always more general emphasis on the three muskeeters etc and see what the pressure did to Gasquet :o

Bероника
May 28th, 2009, 04:05 PM
Of course I was not expecting them to win the whole thing but many of them could have gone further.The balance is very poor :help: :tape:.It was reasonable to expect more from Amélie after Madrid tournament,and it was reasonable also to expect to see Bartoli or Cornet in 3rd/4th round at least.But seems like it's it's too much the pressure for all of them in this tournament.

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 04:18 PM
Of course I was not expecting them to win the whole thing but many of them could have gone further.The balance is very poor :help: :tape:.It was reasonable to expect more from Amélie after Madrid tournament,and it was reasonable also to expect to see Bartoli or Cornet in 3rd/4th round at least.But seems like it's it's too much the pressure for all of them in this tournament.

No, that's just it I think they expected 3rd or 4th round but Marion and Cornet have not been playing well and it's all about good form coming in which is why I thought Amelie would do alright... but alas it did not work out. The french men have been much more successful, Simon, Tsonga, Ouanna, Monfils, Chardy,Mathieu from the top of my head. So much so that the french would overlook the women's results and say it's been a success for french tennis *sigh*

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 05:46 PM
well I also thought some french players would get more rounds sometimes you see that when they play for homecrowd they fight harder to win

karenwalker2
May 28th, 2009, 06:28 PM
Wow cornet and Bartoli are both out! Glad Razzano is through.

Within the first hour of being at work i had a man throw his plastic leg at me!

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 07:52 PM
I just saw dokic give up. she retired and dementieva is so lucky she was playing so bad. dementieva tried to be nice to dokic but she wasnt buying it for some reason.

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 07:55 PM
Feel really bad for Dokic, she's due sooooooo much good karma and after this, I wondering when it'll come her way.

I didn't think Lena dealt with the retirement well, she looked really unsure what to do and just 'patted' her on the back and stood there. Mama Vera needs to fix that.

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 08:00 PM
yeah you saw she wasnt very comfortable out there. but she tried. dementieva hasnt been the nicest girl on tour in my eyes with all that happend with her and sveta.

Bероника
May 28th, 2009, 08:06 PM
I didn't watch it so I can't comment.

But Dementieva and Sveta are on good terms for some time now.Lena sent Sveta flowers for her birthday last year if I remember correctly.

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 08:26 PM
yeah but thats not what I mean. it how she react in first. she has a hard time with that

karenwalker2
May 28th, 2009, 10:23 PM
What happened between them?

PersephoneDisco
May 28th, 2009, 10:31 PM
Nothing just commenting on how Lena reacted to the retirement ... I think it was a case of a pat on the back for giving her the win when it was almost certain she would be out.

Света_мой_№1
May 28th, 2009, 10:45 PM
yeah she would be out for sure but it also was her not knowing how to react she went over and stood there for a while then she pat dokic on the back but dokic wasnt really reacting so she just walked away

Bероника
May 28th, 2009, 11:40 PM
yeah but thats not what I mean. it how she react in first. she has a hard time with that

I wasn't commenting on what happened today because I didn't saw it,so I don't know what happened.I was talking about the Elena and Sveta bit.

karenwalker2
May 29th, 2009, 12:15 AM
so confused what happened with elena and sveta?

Анна
May 29th, 2009, 12:58 AM
Back in 2005, Sveta was suspected of doping just before the season started in Australia. Most of her many friends on tour rallied around her, but apparently Elena said some unkind things. I thought that had long blown over, and Sveta had long ago forgiven and was on good terms with her now.

Bероника
May 29th, 2009, 10:05 AM
yeah,that was.I found an article of the time where you can read what Lena said at the time:
http://www.rediff.com/sports/2005/jan/18victims.htm

karenwalker2
May 29th, 2009, 10:35 AM
Awesome thanks! I was confused about what had happened. Infact everything confused me yesterday

Света_мой_№1
May 29th, 2009, 01:23 PM
who watched rezai against lacher de brito?? I cant stand that loud girl and neither did rezai. she complained about it but at that time she was losing some games so lacher made the comment she only complains when she is losing.(wich makes sense to me cuz then you have to think harder and with noise around me I cant think) so the umpire said she should be less noisier. after that at all points larcher made she looked horrible to rezai the crowd got involved its was a match full of suprises.

Bероника
May 29th, 2009, 01:32 PM
I watched it and I enjoyed it a lot! :lol: The attittude of that portuguese girl is :tape: I've never been happier for an Aravane victory ;) She got really angry out there,which I can understand.More players should complain so maybe they'd do something about it.But as someone said in GM,they never did anything for Sharapova,so it doesn't make sense to do something now.But that girl today was too much and the brattish atittude,screaming louder after the complain :rolleyes: And her ridiculous celebrations.Oh well,glad that Aravane won that match.I wish she'd keep advancing (definitely my favourite player left in the draw after Sveta) but most probably she'll face Safina next,so 4th round is already good :D

Анна
May 29th, 2009, 01:42 PM
Isn't LDB the girl last year who just turned 15? I know 15 year olds aren't known for great maturity, but if she wants to be on the tennis circuit and in a very public sport, she'll have to grow up very quickly. No one wants a reputation as a brat.

PersephoneDisco
May 29th, 2009, 01:50 PM
she's 16..not the junior circuit anymore ;)

there's only one maria sharapova..:)

Bероника
May 29th, 2009, 01:51 PM
Venus lost,a bunch of people here will be happy

Света_мой_№1
May 29th, 2009, 02:02 PM
haha well would be happier with serena she is in sveta's part.

and about that screaming I think they should make a rule for that. I thought maria was horrible but this is even worse. I turned the volume down but they players she has to play can't. the commentator also said that you are gonna hear more about that today.

PersephoneDisco
May 29th, 2009, 02:04 PM
MLDB said they encourage the grunting in the academy but then surely she would then also grunt when practising? She's silent on the practise courts apparently :rolleyes:

Bероника
May 29th, 2009, 02:20 PM
I know I would be a lot happier with Serena gone ;)

yes and the screaming is a way of cheating as you make it more difficult for your opponent.

Света_мой_№1
May 29th, 2009, 04:52 PM
well if your opponent says something about it and you are gonna grunt harder it already says a lot. its at least something she can work on but doenst want to.

Bероника
May 29th, 2009, 07:33 PM
of course,it says she's rude and doesn't respect her opponent

Bероника
May 29th, 2009, 07:51 PM
Carla takes the first set vs Azarenka :woohoo:

PersephoneDisco
May 29th, 2009, 07:53 PM
And Viko is throwing her toys out of the pram as usual, it's so predictable :o

karenwalker2
May 29th, 2009, 08:10 PM
That girl annoys me but it is quite entertaining to watch her throw a hissy fit. Need to catch up on all the tennis i have missed when i get home

Bероника
May 29th, 2009, 08:26 PM
can't stand her :o

and carla is letting her go :sad:

Света_мой_№1
May 29th, 2009, 08:44 PM
oooh my god she is horrible to in stuttgart we tried to not watch her match we had to see a little because we didnt want to miss the next one.

Bероника
May 29th, 2009, 08:54 PM
so match suspended with one set all and I don't have a good feeling for Carla for tomorrow.I hope to be wrong! Seems like french people does not like too much Azarenka,they were booing her as she is so annoying and her celebrations and come ons were excessive.I would say her screams too,I'm feeling so Aravane today :angel:

Света_мой_№1
May 29th, 2009, 08:58 PM
haaha I saw the intervieuw of aravane she couldnt stop talking

charlieluvtennis
May 29th, 2009, 11:16 PM
:bigwave:
I really hope Carla beats Viko! :armed: Her backhand reminds me of Henin's! :drool: and I couldn't help but laugh as the crowd would boo Viko :p I don't know about you guys but I'm actually pretty happy that Sharapova is doing really well considering she hasn't played many matches before FO :tape: And I'm speechless because Agnes CREAMED Venus :devil: 6-0 6-4 what a shocker! ;)

Bероника
May 29th, 2009, 11:27 PM
I'm indifferent to Sharapova at the moment.I used to dislike her,but when I see her clones Azarenka and Larcher de Brito,I can't help to think she's not that bad afterall.

I knew you'd be happy about Venus defeat

charlieluvtennis
May 29th, 2009, 11:33 PM
Yeah I use to like Maria few years ago then I went off her... But now she's not the only one always getting targeted for "screaming" I haven't stopped supporting her ever since she came back from injury :unsure: but she wont replace my top, top, top faves! :angel: which def includes Sveta!

Bероника
May 29th, 2009, 11:33 PM
she only came back one week ago,right? I mean the tournament before RG

charlieluvtennis
May 29th, 2009, 11:40 PM
Yeah she did, in Warsaw - and lost to A.Bonkers. I'm surprised how fit she is (physically) because all her matches so far at RG have been three setters! I'm :scared: for her against Li

PersephoneDisco
May 29th, 2009, 11:40 PM
Yep Warsaw was her first tournament after the injury.

BTW I read Lena's comments about the whole doping thing and it just did not make her look good at all :o :help:

charlieluvtennis
May 30th, 2009, 12:04 AM
I didn't know anything with the Lena + Sveta thing till you guys brought it up in here :shrug:

PersephoneDisco
May 30th, 2009, 12:10 AM
I knew about it but not what the players said etc, it just makes for interesting reading and seeing how far people go after such things.

Bероника
May 30th, 2009, 12:14 AM
It made her look as selfish,all the contrary to Alicia :hearts:

I'm going to bed :wavey: Will you girls be here tomorrow for Sveta's match?

charlieluvtennis
May 30th, 2009, 12:17 AM
:hug: Goodnight Vero! I'm going to be off soon too :)
I might be on, it depends if I go to play tennis :shrug:

PersephoneDisco
May 30th, 2009, 12:19 AM
probably not Vero but Sveta is looking :yeah: tomorrow is gonna be so busy for me that I better follow suit and take my leave now :p

:wavey:

p.s I just don't get why Lena would have wanted to ignore Sveta who was just as innocent, I mean come on! Just no tact what so ever.

Bероника
May 30th, 2009, 12:26 AM
ok,girls,good night :kiss:

Bероника
May 30th, 2009, 12:31 PM
Stosur! :D :eek:

PersephoneDisco
May 30th, 2009, 12:53 PM
Lena has played terrible since AO :o

Bероника
May 30th, 2009, 12:56 PM
I wasn't expecting this from Sam after seeing her play an awful match vs Chakvetadze in Madrid :tape: I used to find her very hot some years ago :drool: :p but I don't like her all that much so blonde ;)

PersephoneDisco
May 30th, 2009, 01:02 PM
yeah the dye job is ...no comment :p

But Lena, wtf? I think Razzano has a great chance to get to the QF, she's played far better than Sam.

HybridTheory
May 31st, 2009, 01:49 PM
I wasn't expecting this from Sam after seeing her play an awful match vs Chakvetadze in Madrid :tape: I used to find her very hot some years ago :drool: :p but I don't like her all that much so blonde ;)

Agreed :angel: She's still hot imo but the hair :tape:

Bероника
May 31st, 2009, 02:09 PM
her arms are amazing ;) and has such a cute,shy smile :hearts:

I don't know who I want to win in her 4th round vs Razzano though,I like both girls

HybridTheory
May 31st, 2009, 02:33 PM
her arms are amazing ;) and has such a cute,shy smile :hearts:

I don't know who I want to win in her 4th round vs Razzano though,I like both girls

Yes you are totally right I love her smile as well :hearts:
I think you have a pretty good taste :worship: :lol:

HybridTheory
May 31st, 2009, 04:50 PM
ok Veronika, since this is the off topic thread.. :angel:

http://www.futuretennisstars.com/galleries/albums/stosur/stosur2007ita02.jpg

Bероника
May 31st, 2009, 06:44 PM
nice way to illustrate the off-topic thread,Annette ;)

Света_мой_№1
May 31st, 2009, 08:32 PM
my ass hurts so much. my mum,dad,me and some friends went on the bike. we drove 50 km and in between we stopped to drink something. ans at the end we ate something at the greek. my ass hurts way to bad why I went with them I still dont know and in the end I payed for the greek so I am also broke. so I am broke and have a pain in the ass.

Bероника
May 31st, 2009, 08:46 PM
:lol: Mel :hug: but exercice is good or so they say

I've never ate greek btw

karenwalker2
May 31st, 2009, 09:11 PM
I have never had greek but i have had turkish. I dont do bikes but they make me at work

Света_мой_№1
May 31st, 2009, 09:24 PM
well I dont mind riding a bike cuz I dont mind excercise but I dont like riding very long cuz then my ass start to hurt. and it doesnt change when you do it more often cuz last year I did it a lot and always came back with pain in the ass.