PDA

View Full Version : WTF is this tennis game???? :eek: :haha:


Chunchun
Apr 13th, 2008, 06:01 PM
http://www.miniclip.com/games/tennis-grand-slam/en/

If you choose the ladies players they have the more annoying and unnesscessary slutty grunt than any of the wta girls combined :eek: :haha: :haha: :haha:

Adal
Apr 13th, 2008, 06:06 PM
OMG :haha:

Hashim.
Apr 13th, 2008, 06:17 PM
:spit::rolls:

its really difficult to play :o

Optima
Apr 13th, 2008, 06:21 PM
:rolls::rolls::rolls::rolls::rolls:

Wiggly
Apr 13th, 2008, 06:23 PM
:speakles:

Dodoboy.
Apr 13th, 2008, 06:31 PM
I am amazing at it :angel:

I played this before i found TE.

Vamos.
Apr 13th, 2008, 07:25 PM
this is fun:D

Ellery
Apr 13th, 2008, 07:26 PM
I love it.

WhatTheDeuce
Apr 13th, 2008, 07:28 PM
LOL.

Too bad the game itself sucks, cause visually it's pretty cool.

Adal
Apr 13th, 2008, 07:44 PM
The gameplay sucks.. and when gameplay sucks the game sucks :(

LDF
Apr 13th, 2008, 08:01 PM
LOL at the orgasmic grunting.

But the gameplay isn't very good. :p

Elwin.
Apr 13th, 2008, 08:13 PM
omg :lol:

Adal
Apr 13th, 2008, 08:16 PM
I usually love grunts in tennis videogames, but this one made me turn the sound off

DragonFlame
Apr 13th, 2008, 08:18 PM
that game sucks, really!

I'll give you the link to the best and i really mean BEST online tennisgame out there. I seriously play this game almost every day :lol: It takes a little while to get good at winning baselinerally's but when you learn it it's awesome.

http://www.gamedesign.jp/flash/tennis/tennis.html

njnetswill
Apr 13th, 2008, 08:30 PM
:haha:

CrossCourt~Rally
Apr 13th, 2008, 09:08 PM
:spit:

Dodoboy.
Apr 13th, 2008, 09:22 PM
that game sucks, really!

I'll give you the link to the best and i really mean BEST online tennisgame out there. I seriously play this game almost every day :lol: It takes a little while to get good at winning baselinerally's but when you learn it it's awesome.

http://www.gamedesign.jp/flash/tennis/tennis.html

I wish i could play you cos i play that game aswell.

It rocks :bounce:

So simple but yet SOO good! But TE is by far the best around.

BEAR OPEN TENNIS :lol: that's really good. Anyone played it?

DragonFlame
Apr 13th, 2008, 09:36 PM
I wish i could play you cos i play that game aswell.

Yeah! i wish i could play that game against other people as well:( That would have been great. I have to tell you though, im seriously good:p :angel: The only thing that keeps me satisfies is playing exhibition matches vs. 10-10-10-10 opponent, even though i mostly only lose like 2 points in all matches:o

LeRoy.
Apr 13th, 2008, 09:56 PM
i (as Monica Sel) just won Wimbledon w/o losing a pt. :p

The key is jump to the net and you will win the pt.

Dodoboy.
Apr 13th, 2008, 10:05 PM
Yeah! i wish i could play that game against other people as well:( That would have been great. I have to tell you though, im seriously good:p :angel: The only thing that keeps me satisfies is playing exhibition matches vs. 10-10-10-10 opponent, even though i mostly only lose like 2 points in all matches:o

:lol:

I haven't played in a while but i remember i always played as Graf.

Do you play Elbow?

Harvs
Apr 13th, 2008, 10:24 PM
lol thats badddddd haha

égalité
Apr 13th, 2008, 11:41 PM
i (as Monica Sel) just won Wimbledon w/o losing a pt. :p

The key is jump to the net and you will win the pt.

Well I (as Hingis) just won Wimbledon beating Seles 9-7 in the final. :scared:

Chunchun
Apr 14th, 2008, 03:30 AM
I love that flash tennis game too! too bad they don't grunt Sharapovaly or yell Come on Ivanovicly:(

ElusiveChanteuse
Apr 14th, 2008, 04:53 AM
I wish i could play you cos i play that game aswell.

It rocks :bounce:

So simple but yet SOO good! But TE is by far the best around.

BEAR OPEN TENNIS :lol: that's really good. Anyone played it?

BEAR OPEN!!!:hearts: I played it as well!:angel:

Lefty.
Apr 14th, 2008, 04:57 AM
:lol: I'm actually pretty decent at the game but I always played it without sound so I didn't realize what the grunts were like. :tape: :lol:

Sammy 4 eva!!!
Apr 14th, 2008, 05:04 AM
:lol:

Direwolf
Apr 14th, 2008, 05:21 AM
OMG.. thats eeewwwlll

égalité
Apr 14th, 2008, 06:17 AM
that game sucks, really!

I'll give you the link to the best and i really mean BEST online tennisgame out there. I seriously play this game almost every day :lol: It takes a little while to get good at winning baselinerally's but when you learn it it's awesome.

http://www.gamedesign.jp/flash/tennis/tennis.html

Oh God, I just won the tournament as Novotna, beating Navratilova 21-19 in the final. I almost died. :help:

Hashim.
Apr 14th, 2008, 11:02 AM
that game sucks, really!

I'll give you the link to the best and i really mean BEST online tennisgame out there. I seriously play this game almost every day :lol: It takes a little while to get good at winning baselinerally's but when you learn it it's awesome.

http://www.gamedesign.jp/flash/tennis/tennis.html

my fave..even i play it everyday:lol:
too bad its only 3 games:(

Renalicious
Apr 14th, 2008, 11:58 AM
Woot I killed that bitch Susan Brown in the Qualies of Rolan Garros. :devil: 6-1. :)

Renalicious
Apr 14th, 2008, 12:12 PM
I killed Mary Little 6-3 at the QF. :D My player has a really strong backhand. :bolt: But her forehand is :help:

EDIT: Woot. Beat Milly Cutgrass 6-3 to advance to the SFs.

Chunchun
Apr 14th, 2008, 12:52 PM
I killed Mary Little 6-3 at the QF. :D My player has a really strong backhand. :bolt: But her forehand is :help:

EDIT: Woot. Beat Milly Cutgrass 6-3 to advance to the SFs.

I beat that Gaby something 6-0 in final :lol: and I named my girl Venus

but why should she wave at the crowd whatever she wins a game? :confused:

Adal
Apr 14th, 2008, 12:54 PM
I can't believe some people are playing this pathetic game :D

Chunchun
Apr 14th, 2008, 12:56 PM
because we're having a meaningless pathetic life? :o

Renalicious
Apr 14th, 2008, 01:14 PM
I beat that Gaby something 6-0 in final :lol: and I named my girl Venus

but why should she wave at the crowd whatever she wins a game? :confused:

I beat Gaby 6-3 in the final. :o I had so many MPs. I'm such a choker. :sad:

Nicole Pratt's Road To Her French Open Title... :kiss:

Qual - def. S. Brown 6-1
QF - def. M. Little 6-3
SF - def. M. Cutgrass 6-3
Final - def. G. Bassatini 6-3

:banana:

InsideOut.
Apr 14th, 2008, 01:23 PM
That Tennis Grand Slam game doesn't make sense; you can just hit the ball hard at your opponent and you win the point. At first I couldn't control the ball well and fell behind like 5-0 but then I figured it out and won 7-5. :) And after that I never lost a game. Every time 6-0, 6-0, 6-0 so I stopped playing.

I play the GameDesign one everyday too!! Love it. I use Sabatini.
Try this one too:
http://www.shockwave.com/contentPlay/shockwave.jsp?id=tennistitans&memberStatus=NotSignedIn&brand=

InsideOut.
Apr 14th, 2008, 01:24 PM
Oh, and in the GameDesign one, try playing exhibiton with you being 1,1,1,1 and the computer being 10,10,10,10. I actually won 3-0 once breaking the computer to love. :lol:

Renalicious
Apr 14th, 2008, 01:30 PM
Yeah that gamedesign one is SOOOOOOOOO easy it's so boring...I beat the comp (all on 10) with me (all on 1) 3-0 too...its sooo easy. All you have to do is go to the net.

InsideOut.
Apr 14th, 2008, 01:34 PM
^The computer is a choker; leading 30-0 on its own serve and it lost four points in a row to hand me the match 3-1. Ended perfectly with a double fault. :eek:

Renalicious
Apr 14th, 2008, 02:26 PM
:haha: Double faults are so stupid...it's almost impossible for a logical human to hit one. :lol: What I dont like about these games is that the second serve can be faster than the first serve - theres no difference.

InsideOut.
Apr 14th, 2008, 02:36 PM
^It sure doesn't make sense that a 10,10,10,10 player is going for broke on second serve against a 1,1,1,1. Short serves won't be punished; the returns turn into bad lobs. :)

alfonsojose
Apr 14th, 2008, 03:13 PM
Try the queen Victoria here :p
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/tardis_tennis/default.stm

Meeek
Apr 14th, 2008, 03:15 PM
It's boring. I beat everyone 6-0.

Renalicious
Apr 14th, 2008, 04:27 PM
Try the queen Victoria here :p
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/tennis/tardis_tennis/default.stm

Phew. I beat Queen Victoria with John Lennon 6-4. I did a mini choke after being up 4-1 bringing it back up to 4-3...

Ellery
Apr 14th, 2008, 04:31 PM
John lost to Queen Vic 36 :o

InsideOut.
Apr 14th, 2008, 04:40 PM
That one is boring...the ball is SO slow.

bwahahahahaha
Apr 14th, 2008, 04:45 PM
:spit::spit::spit: Ridiculous grunts :o

Dodoboy.
Apr 14th, 2008, 04:50 PM
The BBC one is pathetic!

Try Tennis Elbow people!
http://www.managames.com/tennis/game_en.html

Takes 2 mins to download and is better than most online games :D

joaco
Apr 14th, 2008, 04:59 PM
hahahahahha.... the umpire's voice is quite sexy too

Renalicious
Apr 14th, 2008, 05:06 PM
I love the BBC one it's so funny. :lol: Queen V is hilarious. :haha:

Kworb
Apr 14th, 2008, 11:37 PM
My favorite tennis game will always be Dream Match Tennis!

http://www.bimboosoft.com/DMTP/

iheartjelenaj
Apr 15th, 2008, 02:52 AM
:angel: I can't get the person to run fast enough :lol:

InsideOut.
Apr 15th, 2008, 02:05 PM
My favorite tennis game will always be Dream Match Tennis!

http://www.bimboosoft.com/DMTP/

You can only play for five minutes. :eek: And several times I used up my five minutes on match point. Leading 5-0 40-0.

InsideOut.
Apr 15th, 2008, 03:22 PM
In Tennis Elbow how do you hit the ball harder? And how do you hit closer to the lines? I've tried pressing the arrow keys but it's still not close. I'm getting bagelled all the time.

Dodoboy.
Apr 15th, 2008, 05:38 PM
you hold on to the key to hit hard ;)

Ellery
Apr 16th, 2008, 10:46 PM
The BBC game is hard :o I lose 26 all the time.

Willam
Apr 16th, 2008, 11:14 PM
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwghhhhh hhhhhhhhhr :)

Kworb
Apr 17th, 2008, 02:12 AM
You can only play for five minutes. :eek: And several times I used up my five minutes on match point. Leading 5-0 40-0.
I bought the full version :p

Ellery
Apr 17th, 2008, 02:36 AM
Hmm, I always use Shakey, and my strategy is to stand in front of the net whenever I can :o Doesn´t always work :tape: but it seems to work decently against John. Not su much against Fatty Vicky though :sad: