PDA

View Full Version : A Year Ago....


beecharmer
Mar 13th, 2008, 08:26 PM
It's interesting reading Sharapova's response to losing to Zvonoreva - undoubtedly she has mentioned her shoulder in passing during 07, but here she gives the Harry Hopman-esque reason of, 'I'm good enough to step on court, I'm good enough to lose without excuse.`

Q. Were you 100 percent physically?
MARIA SHARAPOVA: Um, I was close, yeah.
Q. Close enough?
MARIA SHARAPOVA: Yeah. I mean, I played, so, yeah.
Q. Are you sick at all?
MARIA SHARAPOVA: I'm not giving any excuses. There's no need for that.

Russianboy
Mar 13th, 2008, 08:38 PM
maria's well behaved, not like one of the williams

Shoulderpova
Mar 13th, 2008, 08:40 PM
she's so classy in defeat :)

bwahahahahaha
Mar 13th, 2008, 08:44 PM
maria's well behaved, not like one of the williams

How necessary :rolleyes:

Matt01
Mar 13th, 2008, 09:46 PM
maria's well behaved, not like one of the williams


Thank you for bringing the WS into this thread. You're well behaved as well ;)

spiritedenergy
Mar 13th, 2008, 09:47 PM
maria's well behaved, not like one of the williams

:ignore:

Judging Amy
Mar 13th, 2008, 09:50 PM
:ignore:

:woohoo: :banana: :bounce:

Keep it like that please :D

hotandspicey
Mar 13th, 2008, 09:56 PM
maria's well behaved, not like one of the williams

And you must wonder why every thread is about the Williams.:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Good little white girl..bad little black girl.:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Craigy
Mar 13th, 2008, 09:56 PM
:woohoo: :banana: :bounce:

Keep it like that please :D

:haha:

serenus_2k8
Mar 13th, 2008, 10:05 PM
Seriously what is the point in this thread?

kwilliams
Mar 13th, 2008, 10:34 PM
It's interesting reading Sharapova's response to losing to Zvonoreva - undoubtedly she has mentioned her shoulder in passing during 07, but here she gives the Harry Hopman-esque reason of, 'I'm good enough to step on court, I'm good enough to lose without excuse.`

Q. Were you 100 percent physically?
MARIA SHARAPOVA: Um, I was close, yeah.
Q. Close enough?
MARIA SHARAPOVA: Yeah. I mean, I played, so, yeah.
Q. Are you sick at all?
MARIA SHARAPOVA: I'm not giving any excuses. There's no need for that.


You're being sarcastic when you say 'in passing', right?

UDACHi
Mar 13th, 2008, 10:36 PM
the williams comments are so out of line. i hate when people bring up players in a thread that isn't about them. make another thread and piss and moan all you like.
maria is always a gracious loser, though. she pretty much tells it like it is and always gives credit where credit is due.

Demska
Mar 13th, 2008, 10:37 PM
maria's well behaved, not like one of the williams

A Men brother. :bounce:

spiritedenergy
Mar 13th, 2008, 10:45 PM
Seriously what is the point in this thread?

none, as for 99% percent of the threads about Sharapova. We had:

- she likes her mom
- she did a commercial
- her father wants to cut the throat of Henin but only metaphysically
- she went shopping for shoes
- she went with her girlfriend to a movie
- the best of it all: Maroon5 guy testified she's hopeless in bed:lol:

:tape::help:

slamchamp
Mar 13th, 2008, 10:45 PM
:ignore: great post spiritedenergy!:bounce::bounce::D:worship: :worship:

-VSR-
Mar 13th, 2008, 11:09 PM
Williams' mentioned in the 2nd post! RECORD! :bowdown:

LCS
Mar 13th, 2008, 11:17 PM
It's exhilarating how fights between groups of fan(atic)s start up so readily on GM!!! :lol:

random fan
Mar 13th, 2008, 11:23 PM
yeah and the most amusing thing is that it is pointless to add them to ignore list since people quote them :rolls eyes:

mure
Mar 13th, 2008, 11:27 PM
none, as for 99% percent of the threads about Sharapova. We had:

- she went shopping for shoes



lol..was there really such a thread? :lol:

slamchamp
Mar 13th, 2008, 11:32 PM
lol..was there really such a thread? :lol:no, he likes to bitch all the time..that''s why he's here actually:scratch:

spiritedenergy
Mar 13th, 2008, 11:33 PM
lol..was there really such a thread? :lol:

yes I swear. There were pics of her going shopping for shoes somewhere with her dog (?), and posts about the type of shoes or the shop, etc. It's really getting ridiculous.

And the new thread about her TV show where it seems other active champions like Williamses and Henin will be respectiveley depicted as the "bad guys" and a "lesbian in denial"? OMG:weirdo:

slamchamp
Mar 13th, 2008, 11:35 PM
okay you're tring too hard now spiritedenergy:awww:

random fan
Mar 13th, 2008, 11:43 PM
And I will bitchslap next person who quotes one of his posts. I mean it

Slutati
Mar 13th, 2008, 11:44 PM
http://www.wtaworld.com/showthread.php?t=324358&page=2

This is something about her shopping for shoes i think :shrug:
It was first posted in GM and then moved to her forum.No biggie.

venus_rulez
Mar 13th, 2008, 11:59 PM
Sorry, but I never understood why saying you're injured is an excuse if it's the truth. Why do we need to be PC and say oh she's a good player blah blah blah if you really believe you only lost cause you were injured. It's called being fake.

And Sharapova wasn't criticized because people thought her injury was fake, it's because she'd claim to be all fit and try and play a trillion weeks in a row and then lose a match she shouldn't have or catch a beat down from a top player and then take another few weeks off claiming her shoulder was never healed. People criticized her for her stupidity not her injury.

Andrew Laeddis
Mar 14th, 2008, 12:17 AM
maria's well behaved, not like one of the williams

im gonna go out on a limb and say your talking about venus

Judging Amy
Mar 14th, 2008, 12:55 AM
And I will bitchslap next person who quotes one of his posts. I mean it

:lol:

He did stay shtum for a little while with his :ignore: but unfortunately it didn't last for very long :sad: