PDA

View Full Version : TT Awards - Most annoying person in TT award!


Rik.
Dec 6th, 2007, 02:51 PM
Ruisantos and tennis2006 presents the TT Awards 2007!

This is just open, so everyone can vote for the player he/she thinks is the most annoying player in TT.

Good luck all ;)

Aaron.
Dec 6th, 2007, 02:54 PM
Its hard to choose between Gigi. and Jeronimo :sobbing:

Rik.
Dec 6th, 2007, 02:55 PM
Its hard to choose between Gigi. and Jeronimo :sobbing:

It goes about who is annoying in TT ;) :p

Aaron.
Dec 6th, 2007, 03:00 PM
It goes about who is annoying in TT ;) :p Both of them are.

FORZA SARITA
Dec 6th, 2007, 03:05 PM
the most annoying person is Jeronimo without any doubt but i don't want him to win an award so i'll vote for another person :shrug:

Rui.
Dec 6th, 2007, 03:08 PM
BTW People this is an open vote award ;)

Drake1980
Dec 6th, 2007, 06:34 PM
:tape::lol:

Petkorazzi
Dec 6th, 2007, 06:57 PM
Aaron. :p He's retarded but he cant believe it (:awww:) and that annoys me more :p

Petkorazzi
Dec 6th, 2007, 07:01 PM
Ruisantos and tennis2006 presents the TT Awards 2007!

This is just open, so everyone can vote for the player he/she thinks is the most annoying player in TT.

Good luck all ;)

:rolls:

Rik.
Dec 6th, 2007, 07:03 PM
:rolls:

What is so funny about it? :p

Petkorazzi
Dec 6th, 2007, 08:11 PM
Good Luck in getting the most votes in "The Most Annoying Person in TT Award" :rocker2:

Rik.
Dec 6th, 2007, 08:31 PM
Good Luck in getting the most votes in "The Most Annoying Person in TT Award" :rocker2:

:haha:

Willam
Dec 6th, 2007, 08:46 PM
ill be glad to win this award cuz i know that will mean people care about me :angel:

gigi i wont go to ur thread 2day.. not in the mood :sad:

Aaron.
Dec 7th, 2007, 03:33 PM
Aaron. :p He's retarded but he cant believe it (:awww:) and that annoys me more :p that a Total Lie Gigi...I barley posted in a TT thread I only played like 5 tournaments this year.

Idiot :help:

Petkorazzi
Dec 7th, 2007, 04:33 PM
Well, your an idiot to "run" a tourney when you played like 5 tournies.

BTW, you played 16 not 5 :weirdo:

In The Zone
Dec 7th, 2007, 05:22 PM
I choose to abstain. I don't want someone having the satisfaction that they're annoying. I'm still shocked they own a computer.

*Jean*
Dec 9th, 2007, 07:44 AM
Gigi is definitly the most idiot person in WtaWorld.
Jeronimo is, but I only read him on TT.

So my vote goes to Jeronimo. :)

FORZA SARITA
Dec 9th, 2007, 11:16 AM
I choose to abstain. I don't want someone having the satisfaction that they're annoying. I'm still shocked they own a computer.

same for me :lol:

Petkorazzi
Dec 9th, 2007, 01:18 PM
Gigi is definitly the most idiot person in WtaWorld.
Jeronimo is, but I only read him on TT.

So my vote goes to Jeronimo. :)

My vote goes to *Jean* :weirdo:

I can show why you're annoying but you cant prove why I'm an idiot cause I aint one :wavey:

*Jean*
Dec 9th, 2007, 05:25 PM
You prove it everyday honey :lol:
But I was a little bit like you when I was 14 :lol:

Willam
Dec 9th, 2007, 07:16 PM
Francesco you got my vote baby :rocker2:

FORZA SARITA
Dec 9th, 2007, 08:29 PM
Francesco you got my vote baby :rocker2:

no problem because every TT players know you're the most annoying person but no one want give you the satisfaction to win an award :lol::yeah:

Rik.
Dec 14th, 2007, 03:34 PM
Keep voting, we don't have a winner yet.
Contest extended for 1 day, tomorrow till 4.34pm :p