PDA

View Full Version : Caption: Kuzzy & Coach


Mike_T
Oct 17th, 2007, 11:53 AM
http://img138.imageshack.us/img138/9328/kuzboy858905141833e1486dn5.jpg (http://imageshack.us)

mandy7
Oct 17th, 2007, 11:54 AM
Kuzzie :drool:

Yasmine
Oct 17th, 2007, 12:29 PM
very sweet :D

BARBIE
Oct 17th, 2007, 12:49 PM
Awww, it's a cute pic :awww: :awww: :awww:




Svetlana :hearts: :hearts: :hearts:

Jenny.C.Fan
Oct 17th, 2007, 12:56 PM
aww :D

A'DAM
Oct 17th, 2007, 01:02 PM
:lol:

Kenny
Oct 17th, 2007, 01:05 PM
WTF is that in her crotch area? :-S

Mike_T
Oct 17th, 2007, 01:33 PM
http://img138.imageshack.us/img138/9328/kuzboy858905141833e1486dn5.jpg (http://imageshack.us)

Kuz: "So you're the coach who sorted Elena's serve?"

Kid: "Yep. I just told her to throw the ball up STRAIGHT and hit it, because that's what it says in my 'Tennis For The Under-5's' coaching book"

Chunchun
Oct 17th, 2007, 02:05 PM
maybe her new coach should teach her how to sit elegantly and not open legs wide :tape:

mandy7
Oct 17th, 2007, 02:08 PM
WTF is that in her crotch area? :-S

shorts???

now stop staring at it, perve

Brian Stewart
Oct 18th, 2007, 05:45 AM
"Hey, you're that tennis player! I saw you on TV!"

"Yeah, that's me."

"Justine kicked your ass."

"Grrrrr...."

RJWCapriati
Oct 18th, 2007, 05:48 AM
WTF is that in her crotch area? :-S

Can anyone answer? :D

ZeroSOFInfinity
Oct 18th, 2007, 05:50 AM
http://img138.imageshack.us/img138/9328/kuzboy858905141833e1486dn5.jpg (http://imageshack.us)

Boy: You Sveta? Me fan of you.... play tennis?
Sveta: Shoo... get lost, fly.

friendsita
Oct 18th, 2007, 06:29 AM
jajaja

ce
Oct 18th, 2007, 11:31 AM
sveta legs :tape:

Dont_Ban_Me
Oct 18th, 2007, 11:47 AM
WTF is that in her crotch area? :-S


I think she forgot to wear underwear that day?

DutchieGirl
Oct 18th, 2007, 12:51 PM
She probably has dark underwear on...alot of players seem to do that when wearing white shorts for some reason. :tape:

esquímaux
Oct 18th, 2007, 04:20 PM
Sexy, non?

mandy7
Oct 18th, 2007, 04:26 PM
damn she's hot :D

pigam
Oct 18th, 2007, 05:18 PM
"In trying to figure out how to beat Justine more frequently, Sveta is now practising against a sparring partner of Justine's size"

plantman
Oct 18th, 2007, 05:22 PM
Sveta........."How am I going to beat Justine at the YEC?"

Boy..........."I'm going to show you the game from Justine's perspective!"

Chrisi
Oct 18th, 2007, 05:30 PM
I'm not sure, but doesn't her coach Stefan Ortega has a son? I think that an Eurosport commentator one told so :help: