PDA

View Full Version : Aussie Jarmila Gajdosova starts aussie assault on the itf tour


GreatMate
Oct 16th, 2007, 10:40 AM
go jarka next week itf tournament in victoria.

Boreas
Oct 16th, 2007, 10:42 AM
If she wont win Victoria:help: :rolleyes:

The Kaz
Oct 16th, 2007, 10:49 AM
Im only 400km from Traralgon :( I wish i could go...

GL Aussie Jarka :D

azza
Oct 16th, 2007, 11:32 AM
Slovakian.

The Kaz
Oct 16th, 2007, 11:33 AM
Slovakian.

:o I know that you fool...she has applied for Australian citizenship ;)

azza
Oct 16th, 2007, 11:46 AM
:o I know that you fool...she has applied for Australian citizenship ;)

Hehe meh its been goign round for AGES thats shes gunna play for Australia but when :ras:

Monica_Rules
Oct 16th, 2007, 11:47 AM
Anne Keothavong will beat her anyway:p

switz
Oct 16th, 2007, 11:48 AM
she might fail the citizenship test :lol:

TheBoiledEgg
Oct 16th, 2007, 11:49 AM
Im only 400km from Traralgon :( I wish i could go...



start walking now ;) you might make it for final next weekend :tape: :wavey:

azza
Oct 16th, 2007, 11:50 AM
she might fail the citizenship test :lol:

OMG REP!!!!!!!

bahahahaha fuken quote of the dai

TS
Oct 16th, 2007, 11:52 AM
she might fail the citizenship test :lol:

LOL. Fair call.

TheBoiledEgg
Oct 16th, 2007, 11:53 AM
she might fail the citizenship test :lol:

does she have to sing "tie me kangaroo down" :lol:

The Kaz
Oct 16th, 2007, 11:54 AM
start walking now ;) you might make it for final next weekend :tape: :wavey:

I dont know about Russia, but in Australia we have access to cars and so it would only be a 5 hour drive - but i still wouldnt do it anyway, i have Uni exams...

The Kaz
Oct 16th, 2007, 11:55 AM
does she have to sing "tie me kangaroo down" :lol:

:o How ignorant can you get - even if was just a joke :tape:

TheBoiledEgg
Oct 16th, 2007, 11:57 AM
I dont know about Russia, but in Australia we have access to cars and so it would only be a 5 hour drive - but i still wouldnt do it anyway, i have Uni exams...

whats a car :confused: :confused:

of course there's cars in Russia :rolleyes: :rolleyes:

The Kaz
Oct 16th, 2007, 12:01 PM
whats a car :confused: :confused:

of course there's cars in Russia :rolleyes: :rolleyes:

I was being sarcastic about ur totally :silly: try at humour ;)

TheBoiledEgg
Oct 16th, 2007, 12:03 PM
I was being sarcastic about ur totally :silly: try at humour ;)

and you thought i was serious ??? :lol:

The Kaz
Oct 16th, 2007, 12:05 PM
and you thought i was serious ??? :lol:

If u werent serious then why did you post the comment at all :confused:

Ilikebigboobies
Oct 16th, 2007, 12:06 PM
o.o

DutchieGirl
Oct 16th, 2007, 12:14 PM
whats a car :confused: :confused:

of course there's cars in Russia :rolleyes: :rolleyes:

What, Skoda's? (Yeah, I know they are Czech). :p You're not even in Russia anyway. ;)

I might go next Sunday (quallies) - it's about 2 hours drive each way for me. And maybe for semi's/final depending on who's playing and if I can be assed driving so far. ;)

switz
Oct 16th, 2007, 12:15 PM
whats a car :confused: :confused:

of course there's cars in Russia :rolleyes: :rolleyes:

how about a free press :tape: aside from the one's who get murdered

TS
Oct 16th, 2007, 12:31 PM
does she have to sing "tie me kangaroo down" :lol:

No. She'll have to answer all sorts of questions.

I recently received an email which contained sample questions. Here are a few:

1)Explain the following passage:

"In the arvo last Chrissy the relos rocked up for a barbie, some bevvies and a few snags. After a bit of a Bex and a lie down we opened the pressies, scoffed all the chockies, bickies and lollies. Then we drained a few tinnies and Mum did her block after Dad and Steve had a barney and a bit of biffo."

2)Are these terms related: chuck a sickie; chuck a spaz; chuck a U-ey?

3)I've had a gutful and I can't be fagged. Discuss

4)Do you have an Aunty Irene who smokes 30 cigarettes a day and sounds like a bloke?


...you get the picture.

The Kaz
Oct 16th, 2007, 12:33 PM
No. She'll have to answer all sorts of questions.

I recently received an email which contained sample questions. Here are a few:

1)Explain the following passage:

"In the arvo last Chrissy the relos rocked up for a barbie, some bevvies and a few snags. After a bit of a Bex and a lie down we opened the pressies, scoffed all the chockies, bickies and lollies. Then we drained a few tinnies and Mum did her block after Dad and Steve had a barney and a bit of biffo."

2)Are these terms related: chuck a sickie; chuck a spaz; chuck a U-ey?

3)I've had a gutful and I can't be fagged. Discuss

4)Do you have an Aunty Irene who smokes 30 cigarettes a day and sounds like a bloke?


...you get the picture.

:tape: Hardly any Aussies talk like that!

switz
Oct 16th, 2007, 12:35 PM
No. She'll have to answer all sorts of questions.

I recently received an email which contained sample questions. Here are a few:

1)Explain the following passage:

"In the arvo last Chrissy the relos rocked up for a barbie, some bevvies and a few snags. After a bit of a Bex and a lie down we opened the pressies, scoffed all the chockies, bickies and lollies. Then we drained a few tinnies and Mum did her block after Dad and Steve had a barney and a bit of biffo."

2)Are these terms related: chuck a sickie; chuck a spaz; chuck a U-ey?

3)I've had a gutful and I can't be fagged. Discuss

4)Do you have an Aunty Irene who smokes 30 cigarettes a day and sounds like a bloke


...you get the picture.

:lol: i wish i was exposed to more people like this. i feel like such a sell out Aussie with my private schooling, university education and rather neutral accent :sad:

switz
Oct 16th, 2007, 12:36 PM
:tape: Hardly any Aussies talk like that!

ok maybe you do need to look for the humour in some posts (as much as i hate to agree with TBE)

TS
Oct 16th, 2007, 12:42 PM
:lol: i wish i was exposed to more people like this. i feel like such a sell out Aussie with my private schooling, university education and rather neutral accent :sad:

I grew up with neighbours that spoke exactly like that. Sadly, they're a dying breed.

Funny that most Australians with a language impairment these days, can be found right here, on WTA World.

silverwhite
Oct 16th, 2007, 12:48 PM
So what are the answers to those questions? :rolls:

The Kaz
Oct 16th, 2007, 01:00 PM
ok maybe you do need to look for the humour in some posts (as much as i hate to agree with TBE)

Its so hard to distinguish humour from seriousness on this board though :tape:

James
Oct 16th, 2007, 01:03 PM
Its so hard to distinguish humour from seriousness on this board though :tape:

The smilies used are mostly a pretty good indication. ;)

James
Oct 16th, 2007, 01:04 PM
No. She'll have to answer all sorts of questions.

I recently received an email which contained sample questions. Here are a few:

1)Explain the following passage:

"In the arvo last Chrissy the relos rocked up for a barbie, some bevvies and a few snags. After a bit of a Bex and a lie down we opened the pressies, scoffed all the chockies, bickies and lollies. Then we drained a few tinnies and Mum did her block after Dad and Steve had a barney and a bit of biffo."

2)Are these terms related: chuck a sickie; chuck a spaz; chuck a U-ey?

3)I've had a gutful and I can't be fagged. Discuss

4)Do you have an Aunty Irene who smokes 30 cigarettes a day and sounds like a bloke?


...you get the picture.

:haha: A barbecue at Christmas is totally impossible for us in Europe.

Drake1980
Oct 16th, 2007, 01:09 PM
is she still playing Quebec City

kabuki
Oct 16th, 2007, 01:12 PM
The smilies used are mostly a pretty good indication. ;)

Particularly for the humor impaired.

switz
Oct 16th, 2007, 01:17 PM
Its so hard to distinguish humour from seriousness on this board though :tape:

oh having said don't spend too much time looking for humour on here. most people equate being funny with being a total bitch/prick (i include myself in that category - especially tonight :o )

DutchieGirl
Oct 16th, 2007, 09:11 PM
No. She'll have to answer all sorts of questions.

I recently received an email which contained sample questions. Here are a few:

1)Explain the following passage:

"In the arvo last Chrissy the relos rocked up for a barbie, some bevvies and a few snags. After a bit of a Bex and a lie down we opened the pressies, scoffed all the chockies, bickies and lollies. Then we drained a few tinnies and Mum did her block after Dad and Steve had a barney and a bit of biffo."

2)Are these terms related: chuck a sickie; chuck a spaz; chuck a U-ey?

3)I've had a gutful and I can't be fagged. Discuss

4)Do you have an Aunty Irene who smokes 30 cigarettes a day and sounds like a bloke?


...you get the picture.

:haha: Did you grow up out the back of Burke? :p

.Andrew.
Oct 16th, 2007, 09:15 PM
Jarka should win this tournament. She's definitely much better than her results indicate. She really needs to put some consistency into her game.

Good luck Jarka! :wavey:

LefandePatty
Oct 16th, 2007, 09:33 PM
Good luck Jarka ! :hug:

I miss you. :sad:
The Zürich Open is pretty boring without you. :sad:

C'mon girl, take the title! :D

TS
Oct 16th, 2007, 10:47 PM
:haha: Did you grow up out the back of Burke? :p

FYI, I didn't actually write those...

But I have been known to bogan it up with the best of them sometimes.

DutchieGirl
Oct 17th, 2007, 01:24 PM
FYI, I didn't actually write those...

But I have been known to bogan it up with the best of them sometimes.

/:lol: I never said you did - but you were still using them :p

Beat
Oct 17th, 2007, 01:58 PM
1)Explain the following passage:

"In the arvo last Chrissy the relos rocked up for a barbie, some bevvies and a few snags. After a bit of a Bex and a lie down we opened the pressies, scoffed all the chockies, bickies and lollies. Then we drained a few tinnies and Mum did her block after Dad and Steve had a barney and a bit of biffo."

2)Are these terms related: chuck a sickie; chuck a spaz; chuck a U-ey?

3)I've had a gutful and I can't be fagged. Discuss

4)Do you have an Aunty Irene who smokes 30 cigarettes a day and sounds like a bloke?

:lol: actually this all sounds kinda dirrrty to my ears ;)

Freakan
Oct 17th, 2007, 03:18 PM
STFU bitches!
Go Jarka! :rocker:

James
Oct 17th, 2007, 06:30 PM
Particularly for the humor impaired.

The ones with Asperger's syndrome? ;)

We keep coming back to that. :p

azza
Oct 19th, 2007, 09:10 AM
Game Set And Match Russian Vodka