PDA

View Full Version : Your opinion - Does she look like Sharapova?


Paybacka
Jun 25th, 2007, 11:49 AM
http://youtube.com/watch?v=VlFjf1pWk2c

it is Roisin Murphy's new single (released July 9th, go buy it!!) and I am absolutely ASTONISHED at how similiar she looks to Maria!!!!

not to mention it's a really nice song. :)

what do you think? :wavey:

new-york
Jun 25th, 2007, 11:56 AM
there's something.
http://www.cojeco.cz/attach/photos/3a11d325e9fdf.jpg
http://www.mescritiques.be/IMG/arton68.jpg

Craigy
Jun 25th, 2007, 12:03 PM
:lol: At 1:53 yes.

s_j
Jun 25th, 2007, 12:18 PM
When she's on the bus and strutting into the burger shop she does look like Maria. She's definitely perfected the Maria "I feel pretty" walk. :lol:

gumoll
Jun 25th, 2007, 12:24 PM
:haha:

Vincey!
Jun 25th, 2007, 12:35 PM
yeah, she does look like her :p...when you close one eye and look through a glass :lol:

PaulHopkins
Jun 25th, 2007, 09:07 PM
hmmm I'm not so sure :lol:

sharapovarulz1
Jun 25th, 2007, 09:30 PM
Maybe 1% of looking like Maria lol

mandy7
Jun 26th, 2007, 08:36 AM
oh fuck that
Roisin is awesome
and waaaaay good looking

Talula
Jun 26th, 2007, 09:01 AM
In the first photo she reminds me of the British actress wo played Raquel in Coronation Street! And in the second photo she reminds me of Nicole Kidman with a few extra pounds on her.

Beny
Jun 26th, 2007, 09:04 AM
She does ;)

FORZA SARITA
Jun 26th, 2007, 09:06 AM
a bit :haha:

Hashim.
Jun 26th, 2007, 09:35 AM
yes a bit :lol:

Paybacka
Jun 28th, 2007, 05:20 AM
:lol:

PamShriverRockz
Jun 28th, 2007, 06:24 AM
Lol there is a slight resemblence. I love Roison :yeah:

RND
Jun 28th, 2007, 08:14 AM
Yes,very much. :eek:

mandy7
Jun 28th, 2007, 08:19 AM
http://www.roadrunnerrecords.de/artists/Moloko/mainpic.jpg

http://www.tshirtwatch.com/blog/wp-content/uploads/2006/06/maria-sharapova-nike-shirt.jpg

nope.

mankind
Jun 28th, 2007, 08:49 AM
At 2:58.

Grohl
Jun 28th, 2007, 10:04 AM
i really don't see it :scratch:

John.
Jun 28th, 2007, 10:27 AM
No. She doesn't look like her.

I don't see it anyway :shrug:

The Pro
Jun 28th, 2007, 11:26 AM
This better not become a Roisin bashathon.

She ROOLZ. I can't wait for her new album. I went mad when i heard that shes making yet another album. I thought she'd go back to gardening forever....