PDA

View Full Version : OOP and Saturday scores


Paris75
May 19th, 2007, 05:59 AM
A lot of players have a bye for the first round, so there are few matchs today :

centre court :
at 11am :Chunmei Ji vs Natalia Kolat
followed by : Anne Priska Schaefer vs Nicole Kritz
followed by : Liga Dekmeijere vs Anne-Laure Heitz.

court 3 :
at 12am : Caroline Kottotz vs Janine Tiszolczy
not berfore 2:30pm : Eleonore Picot vs Yan Zi

Good luck girls ;)

FrenchY52
May 19th, 2007, 09:01 AM
Good luck ..... :rolleyes: Zi Yan

Pszczelny
May 19th, 2007, 09:05 AM
good luck Natalia ;)

matpaw88
May 19th, 2007, 09:24 AM
livescore??

Highlandman
May 19th, 2007, 09:26 AM
Good luck Zi Yan.....and the two - unknown - german-girls :lol:

Sassy-Na
May 19th, 2007, 09:29 AM
yan zi :lol: hope u will get into MD again :haha:

matpaw88
May 19th, 2007, 09:30 AM
Kolat 3-2

matpaw88
May 19th, 2007, 09:31 AM
3-3

matpaw88
May 19th, 2007, 09:34 AM
Kolat 4-3

Pszczelny
May 19th, 2007, 09:37 AM
Kołat 4-3

shrOOf
May 19th, 2007, 09:38 AM
Good luck Anne Priska. :haha: :haha:

Paris75
May 19th, 2007, 09:39 AM
my live score is sitll not working ....

matpaw88
May 19th, 2007, 09:40 AM
Kolat *5-3

Pszczelny
May 19th, 2007, 09:41 AM
Kołat 5-3

matpaw88
May 19th, 2007, 09:43 AM
Kolat 5-4

Pszczelny
May 19th, 2007, 09:43 AM
Kołat 5-4

matpaw88
May 19th, 2007, 09:47 AM
Kolat 6-4 0-0

Pszczelny
May 19th, 2007, 09:48 AM
Kołat 6-4 0-0 :)

Pszczelny
May 19th, 2007, 09:53 AM
Kołat 6-4 1-0

Pszczelny
May 19th, 2007, 09:55 AM
Kołat 6-4 2-0 ;)

Pszczelny
May 19th, 2007, 09:58 AM
Kołat 6-4 3-0 :)

Pszczelny
May 19th, 2007, 10:03 AM
Kołat 6-4 4-0 :)

Xian
May 19th, 2007, 10:05 AM
Carolin Kottutz record :lol: :lol: :lol:

http://www.itftennis.com/womens/players/activity.asp?player=100094297

SeanyQ
May 19th, 2007, 10:06 AM
Good luck Anne Priska. :haha: :haha:

Unfortunately it's the good one, not the bagel girl.
Good luck Krizzy!!

matpaw88
May 19th, 2007, 10:07 AM
Kolat 6-4 5-0

Pszczelny
May 19th, 2007, 10:08 AM
Kołat 6-4 5-0 :cool:

matpaw88
May 19th, 2007, 10:13 AM
Kolat 6-4 5-1

Pszczelny
May 19th, 2007, 10:13 AM
Kołat 6-4 5-1

matpaw88
May 19th, 2007, 10:19 AM
Kolat 6-4 5-2

Pszczelny
May 19th, 2007, 10:19 AM
Kołat 6-4 5-2 :scratch:

Pszczelny
May 19th, 2007, 10:25 AM
Kołat def. Ji 6-4 6-2 :yeah:

matpaw88
May 19th, 2007, 10:26 AM
N.KOLAT (POL) def. C.JI (CHN) 6-4 6-2 :):)

HAOCHEN-GOAT
May 19th, 2007, 10:27 AM
Do you see actually any match in the scoreboard ? :confused: :shrug:

Paris75
May 19th, 2007, 10:29 AM
i don't see anything too .. ! i don't know where they can see the livescore ...

FrenchY52
May 19th, 2007, 10:30 AM
Yes but this scoreboard sucks anyway

Pszczelny
May 19th, 2007, 10:37 AM
Do you see actually any match in the scoreboard ? :confused: :shrug:

OOP on the tournament site

Endru.
May 19th, 2007, 10:39 AM
congrats Nata:)

where is OOP on tournament site?:confused:

Pszczelny
May 19th, 2007, 10:42 AM
congrats Nata:)

where is OOP on tournament site?:confused:

TOURNOI EN LIVE ;)

Jarsan
May 19th, 2007, 10:42 AM
Can You give me link to scoreboard for Strasbourg, thanks

andrewC
May 19th, 2007, 10:51 AM
oh Ji, chinese second ladder is making much slower progress it seems :(

Paris75
May 19th, 2007, 10:57 AM
I found the link !! http://www.is2007.com/live.html

HAOCHEN-GOAT
May 19th, 2007, 11:05 AM
I found the link !! http://www.is2007.com/live.html

Merci beaucoup !! :D :worship:

Pszczelny
May 19th, 2007, 11:08 AM
http://www.protennislive.com/lsLaunch.asp?year=2007&wkno=21&lang=pl&tabno=3&ref

Nervenbuendel
May 19th, 2007, 11:11 AM
Kriz def. bagel girl Schaefer 6-0, 2-0 ret.

wasted wildcard - it could have been given to Brie Whitehead also

©@®eLess
May 19th, 2007, 11:52 AM
thats the draw?

Dexter
May 19th, 2007, 11:57 AM
Natalia. :clap2: :D

Niunia
May 19th, 2007, 12:01 PM
WD Natalia:)

Geoffrey91
May 19th, 2007, 12:28 PM
Anne Laure Hetiz - Liga Dekmeijre 6/1 1/0 *

matpaw88
May 19th, 2007, 12:44 PM
Liga 1-6 0-4*

gocanadago
May 19th, 2007, 12:45 PM
Liga :tape:

Geoffrey91
May 19th, 2007, 12:54 PM
Anne Laure Hetiz - Liga Dekmeijre 6/1 6/1

:eek: :woohoo:

Ellery
May 19th, 2007, 01:02 PM
OMG Liga :tape: :haha:

Ellery
May 19th, 2007, 01:02 PM
Chunmei :sad:

matthias
May 19th, 2007, 01:05 PM
Carolin Kottutz record :lol: :lol: :lol:

http://www.itftennis.com/womens/players/activity.asp?player=100094297

she started tennis with 13, and now she is 17 and already on WTA-Tour level - amazing career ;)

Geoffrey91
May 19th, 2007, 01:09 PM
she started tennis with 13, and now she is 17 and already on WTA-Tour level - amazing career ;)

:eek: It's a joke...

I think it's 3 years old.

HAOCHEN-GOAT
May 19th, 2007, 01:21 PM
Zi 1-0* BP#4

Ellery
May 19th, 2007, 01:28 PM
Zi 4-0

Ellery
May 19th, 2007, 01:29 PM
Don't let the game to deuce :o

HAOCHEN-GOAT
May 19th, 2007, 01:30 PM
OMG Thomas

Score says *3-1 at the protennislive :tape:

Ellery
May 19th, 2007, 01:31 PM
OMG Thomas

Score says *3-1 at the protennislive :tape:

WTF? Estoy mirando en el SB oficial del torneo y dice 5-0 ;):confused:

HAOCHEN-GOAT
May 19th, 2007, 01:31 PM
Zi *3-1 30-0

Whats the real one ??? :eek:

Ellery
May 19th, 2007, 01:32 PM
Si Zi pierde un juego :tape:

Ellery
May 19th, 2007, 01:33 PM
Adrygf, what is the link for the protennislive SB? :wavey:

HAOCHEN-GOAT
May 19th, 2007, 01:34 PM
http://www.protennislive.com/lsLaunc...pl&tabno=3&ref

HAOCHEN-GOAT
May 19th, 2007, 01:34 PM
Now its back to 2-0 :haha:

HAOCHEN-GOAT
May 19th, 2007, 01:36 PM
6-0 Yan lol...

HAOCHEN-GOAT
May 19th, 2007, 01:38 PM
Adrygf, come se dice, make up one's mind en espanol? :wavey:

I dont understand that... what do you want to mean?

Ellery
May 19th, 2007, 01:39 PM
I mean, how do you say "make up your mind" in Spanish?

HAOCHEN-GOAT
May 19th, 2007, 01:42 PM
I mean, how do you say "make up your mind" in Spanish?

"Decidirse" ;)

Dindt know it, just found it :p :lol:

HAOCHEN-GOAT
May 19th, 2007, 01:44 PM
6-0 3-0 :yeah:

Ellery
May 19th, 2007, 01:48 PM
Eleonore doublefaults on BP again :lol:

Zi 6-0, 4-0

Geoffrey91
May 19th, 2007, 01:48 PM
Honestly, i don't understand how girls like Eleonore or Brie do to play in WTA Tournament

HAOCHEN-GOAT
May 19th, 2007, 01:49 PM
Wow this is really quick :lol:

We expected that result :p

Ellery
May 19th, 2007, 01:49 PM
Honestly, i don't understand how girls like Eleonore or Brie do to play in WTA Tournament

How can you compare Eleonore with Brie? Eleonore is in a different class :p At least she ocasionally wins games ;)

Ellery
May 19th, 2007, 01:52 PM
Zi Yan d. Eleonore Picot 60 60

jisung
May 19th, 2007, 01:53 PM
Honestly, i don't understand how girls like Eleonore or Brie do to play in WTA Tournament

:lol: :lol: :lol:

HAOCHEN-GOAT
May 19th, 2007, 01:55 PM
Zi :hearts: :worship: