PDA

View Full Version : So... is Masha engaged?


morningglory
May 7th, 2007, 02:38 PM
Rumors have been flying around ever since she mentioned that "diamond ring"...

Dan23
May 7th, 2007, 02:57 PM
Very much doubt it....diamond rings arent necessarliy engagement rings....but we'll find out soon enough.

Where are these rumours flying around anyhow?

the cat
May 7th, 2007, 03:53 PM
Yes.

morningglory
May 7th, 2007, 04:15 PM
Very much doubt it....diamond rings arent necessarliy engagement rings....but we'll find out soon enough.

Where are these rumours flying around anyhow?

REally? ON what occasion would you buy a girl a diamond ring? :confused:

Dan23
May 8th, 2007, 12:36 AM
REally? ON what occasion would you buy a girl a diamond ring? :confused:Ive seen them bought as a gift...though if you do the eventual engagement ring would have to be much bigger :lol:


Yes.
Why do ya say that mate? :p Surely not at her age and position in her career :lol: that would be hilarious and plain 'interesting' if she was.


I think shes having a lend of ppl by saying things like that because she knows how everyone would react. Anyways we'll see....good luck to her if she is :yeah: :lol:

ImaVeggie
May 8th, 2007, 01:10 AM
In a few of the birthday pics, there's a ring on her ring finger. It's not a typical engagement ring. Here are some:

http://img185.imageshack.us/img185/3905/picture10zo3.png

http://img96.imageshack.us/img96/2649/picture11ut7.png

Lefty.
May 8th, 2007, 01:41 AM
I highly doubt she would be engaged as 20 years old is quite a young age to be thinking about getting married and I would think that she would know better. :lol: And being engaged would probably distract from her tennis and I don't think she would want that to happen. :lol:

morningglory
May 8th, 2007, 03:13 AM
In a few of the birthday pics, there's a ring on her ring finger. It's not a typical engagement ring. Here are some:

http://img185.imageshack.us/img185/3905/picture10zo3.png

http://img96.imageshack.us/img96/2649/picture11ut7.png

Let me get this straight: Wedding ring: right hand 4th finger
Engagement ring: left hand... 4th finger
or is it the other way round...
Normal ring: 3rd finger??!

Any girls care to help me out here?

MS_FP
May 8th, 2007, 03:21 AM
I'm not a girl but I do know Russians wear their wedding rings on their right hand

Lefty.
May 8th, 2007, 04:51 AM
Let me get this straight: Wedding ring: right hand 4th finger
Engagement ring: left hand... 4th finger
or is it the other way round...
Normal ring: 3rd finger??!

Any girls care to help me out here?

I always thought the wedding and engagement ring fingers were the same. :lol: And it doesn't matter what finger a normal ring goes on. :lol:

Dan23
May 8th, 2007, 05:08 AM
Yep, I believe in Russia the right hand 4th finger is the engagement/wedding ring finger. Its the same in some other countries and in many others its the left hand. Maria has often worn rings on her left hand ring finger.

Maria Croft
May 8th, 2007, 08:44 AM
I doubt it :lol:

CDGS22
May 8th, 2007, 01:32 PM
I'm not a girl but I do know Russians wear their wedding rings on their right hand

really? that is interesting, i never knew that.

Shimizu Amon
May 8th, 2007, 04:19 PM
I really don't think so :lol:

xan
May 8th, 2007, 04:57 PM
Methinks Maria is having a little joke with her fans.... ;)

MS_FP
May 8th, 2007, 10:17 PM
Methinks Maria is having a little joke with her fans.... ;)

This is her idea of a joke...I was about to have a heart attack when I read the title of this thread :eek: :haha:

morningglory
May 9th, 2007, 12:04 AM
Engagement ring
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search

In Western tradition, an engagement ring is a ring worn by a woman on her left-hand ring finger indicating her engagement to be married. By modern convention, the ring is usually presented as a betrothal gift by a man to his prospective bride while or directly after she accepts his marriage proposal. It represents a formal agreement to future marriage.

Similar traditions purportedly date to classical times, dating back from an early usage reportedly referring to the fourth finger of the left hand as containing the vena amoris or "vein of love".

In the United States today, it is becoming more common, but still quite rare, that a woman will also buy an engagement or promise ring for her fiance at the time of the engagement.

In Sweden, Norway, Denmark, Finland and Germany, both the man and the woman wear engagement rings. However, in these countries the man's engagement ring is sometimes used as the wedding ring. The female usually gets a diamond wedding ring. Some men wear two rings, but this is still rare.

Weird info... :lol: off topic here but I do know some women who buy their own engagement rings (not for their bf's tho)...

Dan23
May 10th, 2007, 12:14 AM
Rings on both left and right hands... :lol:

http://img515.imageshack.us/img515/8978/4pa1cpkma0.jpg

MS_FP
May 10th, 2007, 12:45 AM
Yeah I saw this pic and was waiting for the response to it on this thread...Is she engaged or even married to an American and a Russian now??? :lol:

MaitaBaby
May 12th, 2007, 05:20 AM
lol

i don't think she's engaged.

!!!--Duiz™--!!!
Jun 1st, 2007, 11:11 AM
Well.. the engagement is an interesting idea... but far more interesting to me it is the whom would she be engaging to?

Eisenbud finally hit a homerun or something that I didn't knew?

Natasc
Jun 1st, 2007, 11:21 AM
I'm a girl and I always liked to wear a ring, even those rings that look like married people ring and the right hand, 4th finger and as fars I know... I'm not married...

Warrior
Jun 1st, 2007, 06:20 PM
Yes.


Is she engages to you, cat?;)

Rod the Bama
Jun 1st, 2007, 06:53 PM
Hey don`t start with that Maria is fat shit. :mad: I`m so sick of hearing that crap. :rolleyes:

nelsondan
Jun 1st, 2007, 10:16 PM
I`m so sick of hearing that crap. :rolleyes:
I was,too. I realize now that my sarcasm could be misinterpreted---so I deleted what i wrote.

the cat
Jun 1st, 2007, 10:22 PM
Is she engages to you, cat?;)
No. :( But Maria's first word in english was cat. :D :cat: ;)

Dan23
Jun 2nd, 2007, 02:39 AM
No. :( But Maria's first word in english was cat. :D :cat: ;)
:lol: :yeah:

!!!--Duiz™--!!!
Jun 2nd, 2007, 06:16 AM
Ha ha... good old times..!

msharafan
Jun 2nd, 2007, 07:09 AM
well if maria isnt engaged or maried its bad luck to wear a ring on your wedding and engagement fingers at least thats what my friend told me!

Leroymerlin
Jun 2nd, 2007, 12:19 PM
yes she's engaged to camilla belle :D

Shappica
Jun 4th, 2007, 05:32 PM
^ lol.
Anyway, in orthodox countries engagement/wedding ring is worn on RIGHT hand- fourth finger. And it's not uncommon to wear a ring on whichever finger you want, because wedding ring is different shape than regular ones you wear everyday, it's easy to see difference, so judging by those rings I'm pretty sure she isn't engaged or anything.