PDA

View Full Version : Training with Sharapova - captures


f_torres
Nov 16th, 2006, 03:48 PM
http://img209.imageshack.us/img209/2372/dscn9286ao8.jpg
http://img222.imageshack.us/img222/622/dscn9288qb6.jpg

http://digilander.libero.it/le.faccine/faccinea/porello/00016026.gif nooooo, She is my !!!

ioni
Nov 16th, 2006, 04:01 PM
http://img209.imageshack.us/img209/2372/dscn9286ao8.jpg
http://img222.imageshack.us/img222/622/dscn9288qb6.jpg

http://digilander.libero.it/le.faccine/faccinea/porello/00016026.gif nooooo, She is my !!!

did you mean nooooo she is mine !

tennisfan5
Nov 16th, 2006, 04:03 PM
http://img209.imageshack.us/img209/2372/dscn9286ao8.jpg
http://img222.imageshack.us/img222/622/dscn9288qb6.jpg

http://digilander.libero.it/le.faccine/faccinea/porello/00016026.gif nooooo, She is my !!!

there are no words:tape:

f_torres
Nov 16th, 2006, 04:21 PM
did you mean nooooo she is mine !

I know it..............stupid translator:fiery:

Bulgarishe arbeit:( :( :(

Craigy
Nov 16th, 2006, 04:26 PM
Ok :cuckoo: Someone is a little over protective :unsure:

stevos
Nov 16th, 2006, 04:44 PM
hawt :yeah:

:lick:

pierce0415
Nov 16th, 2006, 04:47 PM
who is that? her trainer?

ImaVeggie
Nov 16th, 2006, 05:44 PM
who is that? her trainer?

Funny thing is, it's her accountant.:)

morningglory
Nov 16th, 2006, 05:46 PM
:eek:

jazar
Nov 16th, 2006, 05:53 PM
who's enjoying it more? him or her?

swissmr
Nov 16th, 2006, 06:24 PM
Her legs are never ending!

Princeza
Nov 16th, 2006, 06:26 PM
who's enjoying it more? him or her?

she doesnt seem to enjoy lol

Kunal
Nov 16th, 2006, 06:50 PM
damn

Quack
Nov 16th, 2006, 07:17 PM
Funny thing is, it's her accountant.:)
:worship:

But this pic is quite old or...?? I've seen it months before I thought!

f_torres
Nov 16th, 2006, 09:40 PM
Her legs are never ending!
:lick:

http://img169.imageshack.us/img169/9528/dscn9310tr9bk9.jpg

lindsayno1
Nov 16th, 2006, 09:48 PM
ive never seen a tennis player stretch out as much as maria does!

Yuri Sharapov
Nov 16th, 2006, 10:09 PM
That guy looks really short. :)

denisgiann
Nov 16th, 2006, 11:04 PM
http://img209.imageshack.us/img209/2372/dscn9286ao8.jpg
http://img222.imageshack.us/img222/622/dscn9288qb6.jpg

http://digilander.libero.it/le.faccine/faccinea/porello/00016026.gif nooooo, She is my !!!

Now that is what i call a dream job:lol: .

Dan23
Nov 16th, 2006, 11:09 PM
f_torres get it together :p these pics are from San Diego 2004 :o
Mark Wellington now works with Tati doesnt he?

controlfreak
Nov 16th, 2006, 11:47 PM
http://img222.imageshack.us/img222/622/dscn9288qb6.jpg

"Now, Maria, this off-season we will be working from a very special book called the Kamasutra. Your homework is to read pages 1-20, and today we will start practising our first position...."

go hingis
Nov 16th, 2006, 11:54 PM
Lol, You would think longer shorts for these kind of stretches out in the open but maybe she knew she would be checking herself out more then he is. Maybe Yuri's watching near by keeping him in place.

Dan23
Nov 16th, 2006, 11:57 PM
dont worry Yuri was just out of the shot ;) :lol:

go hingis
Nov 17th, 2006, 12:10 AM
His never far from his million dollar baby. lol

MrSerenaWilliams
Nov 17th, 2006, 12:24 AM
no no, he TOOK the picture lol

Sugar_Kane
Nov 17th, 2006, 12:29 AM
http://img222.imageshack.us/img222/622/dscn9288qb6.jpg

Trainer: Wait I'm being paid to do this?

ZeroSOFInfinity
Nov 17th, 2006, 01:00 AM
http://img222.imageshack.us/img222/622/dscn9288qb6.jpg



Trainer:"... and that is how Roddick will do it to you..."
Maria (gasps):"Really? Oh my..."
Trainer:"Don't worry, it won't hurt a bit. Let's try out, shall we?"
Maria (nervous):"OK...."

(voices of grunting "Ah!Ah!Ah!" and loud breathing by Maria. After a few minutes...)

Maria: "Wow.. I feel... wonderful! And it's not painful at all!"
Trainer:"Sure it is. Now you won't be afraid anymore of your SIT-UP EXERCISES tonight!"

(P.S: You dirty-minded posters! :p How could you?)

Yuri Sharapov
Nov 17th, 2006, 11:19 AM
http://img222.imageshack.us/img222/622/dscn9288qb6.jpg
Maria: Get away of me you pervert or I call dad!
Guy: No way, I've already spoke to him and he said I can try anything I feel it could help improve on your skills.

ioni
Nov 17th, 2006, 12:20 PM
"Now, Maria, this off-season we will be working from a very special book called the Kamasutra. Your homework is to read pages 1-20, and today we will start practising our first position...."

:lol: :lol:

Doc
Nov 17th, 2006, 01:56 PM
Maria: "Are you sure this is the best way to cure my bruised toe?"

OR

Maria: "Let's see if I can stretch my legs and throw you right over the fence this time."

Coffee&TV
Nov 17th, 2006, 03:28 PM
Omg!

Lunaris
Nov 17th, 2006, 05:41 PM
It's San Diego 2004. Everyone must learn these things... somehow. She seems quite relaxed btw.


http://img162.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-30083/loc399/88452_23563_122_399lo.jpg http://img41.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-22965/loc380/88457_65342_122_380lo.jpg

Mike_T
Nov 21st, 2006, 08:52 PM
A few more:
http://img292.imageshack.us/img292/7743/dscn9301lk7.jpg (http://imageshack.us)
http://img245.imageshack.us/img245/372/dscn9302ga5.jpg (http://imageshack.us)

Mike_T
Nov 21st, 2006, 08:56 PM
http://img222.imageshack.us/img222/622/dscn9288qb6.jpg

MS: "WHOAAH, EASY TIGER! This is your first time, right? I think youíll find we need to take our clothes off first.....Iím pretty sure about that.....hold up, Iíll go ask Daddy"

Yuri Sharapov
Nov 21st, 2006, 09:07 PM
http://img245.imageshack.us/img245/372/dscn9302ga5.jpg
OMG, I think she will have an orgasm soon.