PDA

View Full Version : Serena at Tower Records Today!


~{X}~
Sep 3rd, 2006, 06:03 AM
Well everyone knows, poor little ol' Christian works at Tower Records in Manhattan. And well on this very gloomy monsoon type weather we had today, who was that one bright ray of sunshine that came into the store? No it wasn't Donatella Versace who also came in today to shop and well her skin looked so tan it could have been mistaken for leather. But alas, no it was Serena with her bodyguard who was pretty hott and I think either one of her sisters or friends, I believe it was her sister. :D Well let me just say Serena looked amazing! She looked in shape and like she was having fun! This is the second time I have seen her now, one time for her book signing last year and now at my store. :hearts: :hearts: Well ok yeah just letting you all know, she's out and about. :lol:

delicatecutter
Sep 3rd, 2006, 06:06 AM
Did you make any effort to interact with her? I am kind of jealous of you people who have famous WTA stars within eyesight and don't even care to meet them. Seriously, if Serena is within 100 feet of me, she's gonna have to watch out because the bitch is going to be ambushed. :D

~{X}~
Sep 3rd, 2006, 06:09 AM
Did you make any effort to interact with her? I am kind of jealous of you people who have famous WTA stars within eyesight and don't even care to meet them. Seriously, if Serena is within 100 feet of me, she's gonna have to watch out because the bitch is going to be ambushed. :D


Oh I wasn't going to bother her. She was on her cell phone and it would of been rude of me to go and interrupt!

delicatecutter
Sep 3rd, 2006, 06:12 AM
Oh I wasn't going to bother her. She was on her cell phone and it would of been rude of me to go and interrupt!

Pfft. Serena would LOVE the attention!! If it had been me seeing her on her cell, I would have walked near her and just kind of pretended to browse or whatever. I would have waited until I got her attention (just like how you notice people who are around you) and made sure that I recognized her. I would have changed my facial expression to one of total shock and disbelief/borderline euphoric. The rest would have been gravy. I'd have an autographed photo of Serena and me in my apt. right now!

Jeff
Sep 3rd, 2006, 06:17 AM
Pfft. Serena would LOVE the attention!! If it had been me seeing her on her cell, I would have walked near her and just kind of pretended to browse or whatever. I would have waited until I got her attention (just like how you notice people who are around you) and made sure that I recognized her. I would have changed my facial expression to one of total shock and disbelief/borderline euphoric. The rest would have been gravy. I'd have an autographed photo of Serena and me in my apt. right now!

Lol, yeah right. If you would have walked up to Serena while she was browsing cds and talking on her cell phone...you would have been dismissed :lol:

delicatecutter
Sep 3rd, 2006, 06:19 AM
Lol, yeah right. If you would have walked up to Serena while she was browsing cds and talking on her cell phone...you would have been dismissed :lol:

I don't think so. I look a lot like James Blake after all. :D

Justin
Sep 3rd, 2006, 06:20 AM
Damn, this reminds me of my Monica sightings. I met Monica four times, have three pictures with her, and had her standing under my umbrella during a 10 minute rain delay at WTT. I will never forget the times I went to see her (the only bad memories are of Mary Jo Fernandez-- such a major bitch). Maybe I am spoiled b/c my Monica is such a sweetie but if I was within shouting distance of a tennis payer, they'd know it.

jbeacinu
Sep 3rd, 2006, 06:28 AM
Was she eating a bag of chips?

~{X}~
Sep 3rd, 2006, 06:29 AM
Was she eating a bag of chips?


No. :o

~{X}~
Sep 3rd, 2006, 06:30 AM
She looked like she was having fun on the phone and just looked happy overall so it was great to see her. :D

delicatecutter
Sep 3rd, 2006, 06:33 AM
She looked like she was having fun on the phone and just looked happy overall so it was great to see her. :D

Hmm. Who is Christian? He/she is the only one who seems to get any play in your signature?? Maybe it's different for those of us who are die-hards. I swear to God Serena wouldn't get away from me if she was in my sight. I'd be on her like she is to Cheetos. Even if she tried to get Vaidisova on me (which I know she wouldn't), I'd win her over because I am one of her biggest fans and have been since the bead days.

jbeacinu
Sep 3rd, 2006, 06:35 AM
I was kidding :)

TheBoiledPotato
Sep 3rd, 2006, 06:52 AM
I heard that Serema is a die hard tower record fan and she's gonna miss the company more than anyone else. it's a pity the company had to go bankrupt. Serena could have saved the company if she'd spent more buying CDS there.

~{X}~
Sep 3rd, 2006, 07:01 AM
I heard that Serema is a die hard tower record fan and she's gonna miss the company more than anyone else. it's a pity the company had to go bankrupt. Serena could have saved the company if she'd spent more buying CDS there.


The company filed for bankruptcy but we aren't going anywhere, not yet anyway. ;)

~{X}~
Sep 3rd, 2006, 07:02 AM
Hmm. Who is Christian? He/she is the only one who seems to get any play in your signature?? Maybe it's different for those of us who are die-hards. I swear to God Serena wouldn't get away from me if she was in my sight. I'd be on her like she is to Cheetos. Even if she tried to get Vaidisova on me (which I know she wouldn't), I'd win her over because I am one of her biggest fans and have been since the bead days.


I'm Christian. ;) :lol:

delicatecutter
Sep 3rd, 2006, 07:06 AM
I'm Christian. ;) :lol:

Heh. Well now I know why you didn't go after Serena! :lol: Narcissism rocks.

MrSerenaWilliams
Sep 3rd, 2006, 07:17 AM
ugh Christian...SO LUCKY!

~{X}~
Sep 3rd, 2006, 07:19 AM
Heh. Well now I know why you didn't go after Serena! :lol: Narcissism rocks.


:lol: :p

~{X}~
Sep 3rd, 2006, 07:20 AM
ugh Christian...SO LUCKY!


:lol: :kiss:

dreamgoddess099
Sep 3rd, 2006, 12:58 PM
What section was she looking in?