PDA

View Full Version : US open seeds in bikinis


bikini
Aug 24th, 2006, 12:57 PM
Use this as a template to fill in the blanks or to add to the pictures that are already there. The aim is to get every seed in a bikini if possible.

1.Amelie Mauresmo
http://www.wtnphotos.com/data/512/81.jpg
2.Justine Henin-Hardenne
Follow link http://www.henin-hardenne.be/bin/gallery_private.asp?lang=en
3.Maria Sharapova
http://82.197.197.197/pictures/2006/SI-Swimsuit/340751828455796.jpg
4.Elena Dementieva
5.Nadia Petrova
6.Svetlana Kuznetsova
7.Patty Schnyder
http://www.patty-schnyder.com/offcourt31.jpg
8.Martina Hingis
9. Nicole Vaidisova, Czech Republic
10. Lindsay Davenport, United States
11. Anastasia Myskina, Russia
12. Dinara Safina, Russia
13. Mary Pierce, France
http://sites.evc.net/sport/Mary%20Pierce/pierce06.jpg
14. Francesca Schiavone, Italy
15. Anna-Lena Groenefeld, Germany
16. Ana Ivanovic, Serbia
17. Daniela Hantuchova, Slovak Republic
http://www.wtnphotos.com/data/3276/bigpic18.jpg
18. Flavia Pennetta, Italy
19. Jelena Jankovic, Serbia
20. Maria Kirilenko, Russia
21. Shahar Peer, Israel
22. Katarina Srebotnik, Slovenia
23. Anna Chakvetadze, Russia
24. Na Li, China
25. Anabel Medina Garrigues, Spain
26. Marion Bartoli, France
27. Tatiana Golovin, France
28. Ai Sugiyama, Japan
29. Jie Zheng, China
30. Venus Williams, United States
http://i.cnn.net/si/pr/subs/swimsuit/images/05_vwilliams_01.jpg
31. Nathalie Dechy, France
32. Elena Likhovtseva, Russia

Paul.
Aug 24th, 2006, 12:59 PM
mary looks amazing!!! :hearts:

SCHNYDER!!!!!!!!!! :rocker:!

s_j
Aug 24th, 2006, 01:03 PM
It's incredibly small but here's Martina Hingis

http://gallery.hingis.org/d/6880-3/mh_3504.jpg

Mark Spruce
Aug 24th, 2006, 01:08 PM
WOW on the Mary one !!!

She is amazing !!!!!!!!!!!!!!!!!

Chris 84
Aug 24th, 2006, 01:15 PM
Flavia :hearts:

http://i14.photobucket.com/albums/a314/Miss_Verdasco/Flavia/Flavia016mallorcajuly05.jpghttp://i14.photobucket.com/albums/a314/Miss_Verdasco/Flavia/Flavia017mallorcajuly05.jpg

controlfreak
Aug 24th, 2006, 01:15 PM
I can tell already that this thread is going to repulse me more often than it excites me.

*Jean*
Aug 24th, 2006, 01:17 PM
LOL @ Patty :tape:

SloKid
Aug 24th, 2006, 01:19 PM
Flaaf :hearts:

Kunal
Aug 24th, 2006, 01:24 PM
what a great idea!

-sugi-
Aug 24th, 2006, 01:27 PM
I wish there was a picture of Sugi in a bikini :sad:

mike/topgun
Aug 24th, 2006, 01:33 PM
Mary and Flavia:hearts:

CooCooCachoo
Aug 24th, 2006, 01:33 PM
:retard:ed thread.

Bikinis aren't even worn on most of these photos.

Paneru
Aug 24th, 2006, 02:01 PM
30th Seed :worship: :hearts: :drool: :worship:

http://i6.tinypic.com/21oxzzc.jpg http://img.photobucket.com/albums/v255/wannahavejetsetradio/splashnews_jkk060806c_08.jpg

!<blocparty>!
Aug 24th, 2006, 02:17 PM
Any Davenport bikini pics? :tape:

Kunal
Aug 24th, 2006, 02:24 PM
flavia is not bad

sfselesfan
Aug 24th, 2006, 02:29 PM
Henin in a bikini is a physical impossibility.

SF

IceSkaTennisFan
Aug 24th, 2006, 02:31 PM
Any Davenport bikini pics? :tape:
The hell with that, any Kuznetsova bikini pics :o

Kunal
Aug 24th, 2006, 02:35 PM
dang

SelesFan70
Aug 24th, 2006, 02:44 PM
Could someone sneak in a Nadal in a speedo pic, please! :wavey:

dreamgoddess099
Aug 24th, 2006, 02:45 PM
Henin in a bikini is a physical impossibility.

SF

Not really.
http://www.realimagehost.com/uploads/a9505b0010.jpg

http://img145.imageshack.us/img145/5637/justinebikinicloseupmo1.jpg

Mark Spruce
Aug 24th, 2006, 02:55 PM
:haha::haha:

Could someone sneak in a Nadal in a speedo pic, please! :wavey:

bikini
Aug 25th, 2006, 06:03 PM
Any more?

bikini
Aug 26th, 2006, 05:58 PM
??

Talia
Aug 26th, 2006, 09:56 PM
Patty :) I guess it's a better one ;)
http://img237.imageshack.us/img237/333/patty26fdlm6.jpg (http://img237.imageshack.us/my.php?image=patty26fdlm6.jpg)

prowler
Aug 26th, 2006, 10:10 PM
The hell with that, any Kuznetsova bikini pics :o

YES Please! all my vcash to anybody who finds one!

Mileen
Aug 26th, 2006, 10:16 PM
Beautiful picture of Mauresmo!

skanky~skanketta
Aug 26th, 2006, 10:21 PM
damn!too bad serena isn't seeded!

Viktymise
Aug 26th, 2006, 10:29 PM
Wow mary looks really great :eek:

Beny
Aug 26th, 2006, 10:36 PM
I think this is a beautiful picture
http://img237.imageshack.us/img237/333/patty26fdlm6.jpg

itzhak
Aug 26th, 2006, 11:26 PM
Patty :) I guess it's a better one ;)
http://img237.imageshack.us/img237/333/patty26fdlm6.jpg (http://img237.imageshack.us/my.php?image=patty26fdlm6.jpg)

It is conchita below?! :lol: :lol:

CrossCourt~Rally
Aug 26th, 2006, 11:28 PM
It is conchita below?! :lol: :lol:

:haha:

CrossCourt~Rally
Aug 26th, 2006, 11:31 PM
Not really.
http://www.realimagehost.com/uploads/a9505b0010.jpg

http://img145.imageshack.us/img145/5637/justinebikinicloseupmo1.jpg

Is that Miss Hardenne next to Henin...damn she has a nice ass :drool: :drool: :drool:

wipeout
Aug 26th, 2006, 11:51 PM
It is conchita below?! :lol: :lol:

Yes and a vengeful Patty has glued a goatee beard to Conchita's face. :p :devil:

-Sonic-
Aug 26th, 2006, 11:53 PM
God I have some horrible mental images now.

Wannabeknowitall
Aug 27th, 2006, 12:12 AM
Is that Miss Hardenne next to Henin...damn she has a nice ass :drool: :drool: :drool:

This had to be before Justine got in supreme shape. She looks like she has a rather average body in her pic. Her husband/wife on the other hand, needs to try out for the Belgian gymnast team.

Brett.
Aug 28th, 2006, 02:17 AM
Ewww @ Patty

leviathane
Aug 28th, 2006, 08:53 AM
Any Davenport bikini pics? :tape:

OMG No Lindsay, please :lol:

rjd1111
Aug 28th, 2006, 01:38 PM
Beautiful picture of Mauresmo!


I agree

Mightymirza
Aug 28th, 2006, 01:43 PM
This had to be before Justine got in supreme shape. She looks like she has a rather average body in her pic. Her husband/wife on the other hand, needs to try out for the Belgian gymnast team.
Yeah,I think this was when she was out due to the virus and the virus made her sleep all the time..Not even exercise!!Hence the average body!

bikini
Aug 29th, 2006, 06:00 PM
OMG No Lindsay, please :lol:
yes lindsay, she is one of the seeds after all and there are people who want to see her in a bikini, there must be some pictures out there somewhere

~Eclipsed~
Aug 29th, 2006, 07:05 PM
It is conchita below?! :lol: :lol:

LMAO!!!

I never thought Venus would wear a bikini like that. But Her and Mary look fine. EWW to Henin

bikini
Aug 31st, 2006, 07:49 PM
tatiana golovin
http://tatianagolovingallery.bravehost.com/photoshoot25.jpg

selesfan
Aug 31st, 2006, 07:53 PM
Beautiful picture of Mauresmo!

I agree. She looks stunning:hearts:

bikini
Sep 3rd, 2006, 11:48 AM
Players yet to have a picture on here are:

4.Elena Dementieva
5.Nadia Petrova
6.Svetlana Kuznetsova
9. Nicole Vaidisova, Czech Republic
10. Lindsay Davenport, United States
11. Anastasia Myskina, Russia
12. Dinara Safina, Russia
14. Francesca Schiavone, Italy
15. Anna-Lena Groenefeld, Germany
16. Ana Ivanovic, Serbia
19. Jelena Jankovic, Serbia
20. Maria Kirilenko, Russia
21. Shahar Peer, Israel
22. Katarina Srebotnik, Slovenia
23. Anna Chakvetadze, Russia
24. Na Li, China
25. Anabel Medina Garrigues, Spain
26. Marion Bartoli, France
28. Ai Sugiyama, Japan
29. Jie Zheng, China
31. Nathalie Dechy, France
32. Elena Likhovtseva, Russia

Lets try to get this as complete as possible.

BUBI
Sep 3rd, 2006, 12:00 PM
tatiana golovin
http://tatianagolovingallery.bravehost.com/photoshoot25.jpg
How old is she there? 12? :tape:

Mike_T
Sep 3rd, 2006, 01:05 PM
Is that Miss Hardenne next to Henin...damn she has a nice ass :drool: :drool: :drool: Thereís no pics here showing her ass :confused: thatís her face.

GermanBoy
Sep 3rd, 2006, 02:42 PM
Schnyder = Hot Stuff! :lick: :lol: