PDA

View Full Version : Sunday OOP and Scores


Jorn
Aug 5th, 2006, 08:01 PM
Center Court

all courts start at 10:00 cet

1) K. Barrois vs M. Andersson
2) S. Cohen-Aloro vs N. Roma

Court 1

1) J. Elie vs S. Sfar
2) S. Cirstea vs S. Roma
3) U. Radwanska vs S. Massi

Court 2

1) I. Kuzmina vs M. Ruutel
2) A. Radwanska vs A. Rosolska
3) J. Coin vs Z. Gubacsi

Jorn
Aug 5th, 2006, 08:03 PM
Good Luck Aga, Ula and Zsofia! :)

Dexter
Aug 5th, 2006, 08:08 PM
Good luck Aga and Ula :yeah: :D

Pszczelny
Aug 5th, 2006, 08:21 PM
Good luck Aga and Ula :yeah: :D

ditto :D

TheBoiledEgg
Aug 5th, 2006, 08:21 PM
go Sorana go ;) :kiss: :angel:

Irina :)

Dann
Aug 5th, 2006, 08:23 PM
Powodzenia and good luck Ula and Aga

papru
Aug 5th, 2006, 08:29 PM
AGA & ULA _ polish hope ;)

Jakub
Aug 5th, 2006, 08:36 PM
good luck to:

Alicja :D :)
Margit :D :)
Ula :)

Ellery
Aug 5th, 2006, 08:40 PM
Go Stephanie and Julie!

FashionMan
Aug 5th, 2006, 08:57 PM
Good Luck to :

- Kristina Barrois :hearts: :kiss:
- Nadja Roma :) :D
- Sandra Roma ;) :lick:

LegionArgentina
Aug 5th, 2006, 09:03 PM
Good Luck Stephanie and Ula

elinaline
Aug 5th, 2006, 09:42 PM
Good Luck Stephanie and Selima :)

DutchieGirl
Aug 5th, 2006, 10:53 PM
Good luck Aga, Ula, Zsofia!

so.krist!na
Aug 6th, 2006, 12:24 AM
Good luck Sorana ;)

Modiac.
Aug 6th, 2006, 12:58 AM
Good luck to Radwanskas!

tucker1989
Aug 6th, 2006, 05:34 AM
Go Jennifer!

A'DAM
Aug 6th, 2006, 07:06 AM
Good Luck Aga and Ula sorry Alicja :-(

matpaw88
Aug 6th, 2006, 09:03 AM
Selima Sfar vs. Jennifer Elie 6-3 0-1
Margit Ruutel vs. Irina Kuzmina 5-4
Kristina Barrois vs. Mari Andersson 6-1 4-1

Jarsan
Aug 6th, 2006, 09:03 AM
all courts live on official web side :)

Dexter
Aug 6th, 2006, 09:11 AM
Barrois def. Andersson 61 61 :)

elinaline
Aug 6th, 2006, 09:23 AM
Selima Sfar def Jennifer Elie 6/3 6/1 :D

RR-87
Aug 6th, 2006, 09:23 AM
Mari :bigcry:

FashionMan
Aug 6th, 2006, 09:27 AM
Kristina :hearts: :kiss:

Dexter
Aug 6th, 2006, 09:38 AM
Ruutel def. Kuzmina 64 62 :sad:

Dexter
Aug 6th, 2006, 09:55 AM
Aga breaks *1-0 :smoke:

papru
Aug 6th, 2006, 09:57 AM
you know, the livescore freeks out once it shows it's 40-40 and then it's 40-0 or 0-40.
:)
however aga leads 1-0, i guess

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 09:57 AM
Aga breaks *1-0 :smoke:

:cool:

Dexter
Aug 6th, 2006, 09:58 AM
Second Qualifying Round of PYW (http://www.wtaworld.com/showthread.php?t=253824) has been started. Don't hesitate - VOTE! :wavey: :)

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 09:59 AM
Aga 1-1* :spit:

Dexter
Aug 6th, 2006, 09:59 AM
you know, the livescore freeks out once it shows it's 40-40 and then it's 40-0 or 0-40.
:)
however aga leads 1-0, i guessfrom last year I know that sometimes 0 means Adv. :lol:

Aga broken 1-1* :tape: :lol:

RR-87
Aug 6th, 2006, 09:59 AM
Irina :sad:

Dexter
Aug 6th, 2006, 10:00 AM
Aga rebreaks *2-1

hold here :crazy:

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:00 AM
Aga *2-1 :angel:

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:03 AM
Aga 3-1* ;)

Jorn
Aug 6th, 2006, 10:04 AM
Go Aga! :)

TTomek
Aug 6th, 2006, 10:06 AM
:dance:

Jarsan
Aug 6th, 2006, 10:06 AM
In main draw Q can play with:
Bychkova (WTA74)
J. Larson (WTA458)
Daniilidou (WTA68)
Kanepi (WTA84)
All 4. players can beat Aga & Ula. Go polish girls

TTomek
Aug 6th, 2006, 10:07 AM
Aga 3-2

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:07 AM
Aga *3-2 Ala's fighting ;)

TTomek
Aug 6th, 2006, 10:10 AM
Aga *3-2 15-40 :(

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:10 AM
2 BPs for Ala

papru
Aug 6th, 2006, 10:10 AM
and Marta with Suarez :(

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:12 AM
GP Aga ;)

papru
Aug 6th, 2006, 10:12 AM
4/2 uff :)

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:12 AM
Aga 4-2* :angel:

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:15 AM
Cirstea 6-2 :)

TTomek
Aug 6th, 2006, 10:15 AM
BP AGa

rrfnpump
Aug 6th, 2006, 10:19 AM
please fight, Alicija :)

Kristina :yeah: :D
solid won... now qualify

Irina :sad: but Margit :)

papru
Aug 6th, 2006, 10:20 AM
Bp Aga !!

TTomek
Aug 6th, 2006, 10:21 AM
long game :lol:

TTomek
Aug 6th, 2006, 10:24 AM
long point :rolls:

TheBoiledEgg
Aug 6th, 2006, 10:25 AM
go Sorana go ;) :D

Irina :( :sad:

Jarsan
Aug 6th, 2006, 10:26 AM
rain

Jarsan
Aug 6th, 2006, 10:26 AM
no rain??

DutchieGirl
Aug 6th, 2006, 10:27 AM
Is Aga winning? :D

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:28 AM
Aga 6-2 1-1* :lick:

TTomek
Aug 6th, 2006, 10:29 AM
Aga 6-2

matpaw88
Aug 6th, 2006, 10:29 AM
Aga 6-2 1-1

TheBoiledEgg
Aug 6th, 2006, 10:29 AM
Sorana 62 31 ;) :angel:

papru
Aug 6th, 2006, 10:30 AM
Aga :)

DutchieGirl
Aug 6th, 2006, 10:30 AM
Aga 6-2 1-1* :lick:

ahh thanks! :yeah:

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:30 AM
Aga 6-2 *2-1 ;)

Dexter
Aug 6th, 2006, 10:31 AM
6-2 *2-1.... 4 games pls :smoke:

Dexter
Aug 6th, 2006, 10:34 AM
Aga holds 3-1* :)

TTomek
Aug 6th, 2006, 10:34 AM
6-2 3-1* :dance:

TheBoiledEgg
Aug 6th, 2006, 10:35 AM
looks like Sorana vs Aga
hope Sorana can do what she did to Aga in December :devil:

Sorana 5-1 :D :)

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:35 AM
Aga 6-2 3-1* :)

TheBoiledEgg
Aug 6th, 2006, 10:37 AM
mp Sorana ;)

Dexter
Aug 6th, 2006, 10:37 AM
Cirstea def. S.Roma 62 61 :yeah:

DutchieGirl
Aug 6th, 2006, 10:37 AM
:woohoo: Go Aga! :D

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:37 AM
looks like Sorana vs Aga
hope Sorana can do what she did to Aga in December :devil:

otherwise: pffffff :mad:

:)

TheBoiledEgg
Aug 6th, 2006, 10:37 AM
Sorana Cirstea d. Sandra Roma 62 61 :banana: :kiss: :hug:

Dexter
Aug 6th, 2006, 10:37 AM
looks like Sorana vs Aga
hope Sorana can do what she did to Aga in December :devil:

Sorana 5-1 :D :)Ula will give some advice to her sister after what she did to Sorana in London :devil:

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:38 AM
Aga 6-2 *3-2

TheBoiledEgg
Aug 6th, 2006, 10:39 AM
Ula will give some advice to her sister after what she did to Sorana in London :devil:

this isnt grass though :p Sorana doesnt like it.

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:39 AM
Sorana :yeah:

papru
Aug 6th, 2006, 10:40 AM
Aga 3-2 and 30-00

TTomek
Aug 6th, 2006, 10:40 AM
Ula will give some advice to her sister after what she did to Sorana in London :devil:
:devil:

Dexter
Aug 6th, 2006, 10:40 AM
Aga holds 4-2* :D

pls get broken Ala, don't make Aga tired :hug: ;)

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:41 AM
Aga 6-2 4-2*

papru
Aug 6th, 2006, 10:42 AM
sorana against aga not good :(

TTomek
Aug 6th, 2006, 10:43 AM
break Aga :bounce:

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 10:44 AM
Aga *5-2 :banana:

TTomek
Aug 6th, 2006, 10:44 AM
sorana against aga not good :(
maybe not a double bagel but a win for sure :yeah:

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:44 AM
Aga 6-2 *5-2 finish it :dance:

Dexter
Aug 6th, 2006, 10:44 AM
this isnt grass though :p Sorana doesnt like it.doesn't matter :p I'm sure daddy knows to play to win tomorrow ;)

Dexter
Aug 6th, 2006, 10:45 AM
Aga holds 4-2* :D

pls get broken Ala, don't make Aga tired :hug: ;)thx Ala :hug:

*5-2... serve it out Aga! :angel:

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:46 AM
Aga 2 MPs

-Makiri-
Aug 6th, 2006, 10:46 AM
Go AGA!!

Dexter
Aug 6th, 2006, 10:47 AM
maybe not a double bagel but a win for sure :yeah:hey don't underestimate her :p I like Sorana too bad she got into the same section of draw as Aga is :(

Double MP Aga :)

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 10:47 AM
6-2 6-2 pozamiatane :drool:

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:47 AM
Aga won 6-2 6-2 :angel:

Ala, better luck in doubles :hug:

Dexter
Aug 6th, 2006, 10:47 AM
A.Radwańska def. Rosolska 62 62 :)

TTomek
Aug 6th, 2006, 10:47 AM
:woohoo:

-Makiri-
Aug 6th, 2006, 10:48 AM
Yeah!!! :woohoo:

papru
Aug 6th, 2006, 10:48 AM
Ula will give some advice to her sister after what she did to Sorana in London :devil:


this will be a smash-match :devil:

papru
Aug 6th, 2006, 10:48 AM
:banana: Aga

papru
Aug 6th, 2006, 10:49 AM
Ula to begin in seconds...

DutchieGirl
Aug 6th, 2006, 10:49 AM
doesn't matter :p I'm sure daddy knows to play to win tomorrow ;)

:scratch: Huh? :lol:

DutchieGirl
Aug 6th, 2006, 10:51 AM
Go Ula! :D

Dexter
Aug 6th, 2006, 10:53 AM
Cohen-Aloro def. N.Roma 64 62

fairy tale for Romas has come to an end :hug:

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:53 AM
:scratch: Huh? :lol:

... knows how to play...

:angel:

DutchieGirl
Aug 6th, 2006, 10:55 AM
... knows how to play...

:angel:

Who does? Her Dad? :p

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:57 AM
Who does? Her Dad? :p

if her dad knows she will know it too :angel:

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:57 AM
go Ula :rocker2:

Dexter
Aug 6th, 2006, 10:58 AM
SB :silly:

DutchieGirl
Aug 6th, 2006, 10:58 AM
if her dad knows she will know it too :angel:

Is he her coach then?

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 10:59 AM
SB :silly:

it's "Delegat" for sure :rolleyes: :p

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 10:59 AM
Is he her coach then?

yup

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:00 AM
Ula leads 1-0

but who is serving? :shrug:

papru
Aug 6th, 2006, 11:00 AM
Ula 1-0 :)

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 11:02 AM
Ula leads 1-0

but who is serving? :shrug:

who cares :lol:

it's Ula 2-0 :p

matpaw88
Aug 6th, 2006, 11:02 AM
2-0

DutchieGirl
Aug 6th, 2006, 11:03 AM
yup

ok, thanks. :D

papru
Aug 6th, 2006, 11:03 AM
Ula 2-0 :)

papru
Aug 6th, 2006, 11:04 AM
Ula leads 1-0

but who is serving? :shrug:
i guess even they have no idea :tape: :lol: :lol: :lol:

papru
Aug 6th, 2006, 11:04 AM
Massi is serving now so it's 2-0*

matpaw88
Aug 6th, 2006, 11:05 AM
2-0* 15-30

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:05 AM
now we know

Ula 2-0* 15-30
allez!

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:05 AM
Ula 2-0* :D

Carmen Mairena
Aug 6th, 2006, 11:09 AM
Agnieszka!!! :woohoo:

Come on Urszula! Smoke her! :yeah:

Radwańskie sisters!!! :rocker2: :bowdown: :rocker2:

papru
Aug 6th, 2006, 11:09 AM
it's stuck :o

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 11:11 AM
it's gone from 2-0* 15-30 to 4-0* 15-30 :eek:

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 11:11 AM
Ula 4-0 ;)

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:12 AM
Agnieszka!!! :woohoo:

Come on Urszula! Smoke her! :yeah:

Radwańskie sisters!!! :rocker2: :bowdown: :rocker2::woohoo: Polla Muy Tiesa :rocker2:

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 11:12 AM
Looks like Ula finishes the points off so quickly that the scoreboard guys can't keep up :drool:

papru
Aug 6th, 2006, 11:12 AM
4-0 nice :):):):):):):):):):):):):)

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:13 AM
Ula held for 4-0* :D

elinaline
Aug 6th, 2006, 11:13 AM
Cohen-Aloro def. N.Roma 64 62

fairy tale for Romas has come to an end :hug:


Steph :D

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 11:13 AM
Ula 5-0 :banana:

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:14 AM
Ula *5-0 :lol:

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 11:14 AM
serve her a bagel Ula :banana:

papru
Aug 6th, 2006, 11:15 AM
5-0 Ula don't you dare slow down :tape: :d

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:16 AM
1st game between Gubacsi and Coin takes longer than the whole 1st set of Ula vs Sousan :spit:

DutchieGirl
Aug 6th, 2006, 11:18 AM
:lol: Way to go Ula!

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 11:20 AM
1st game between Gubacsi and Coin takes longer than the whole 1st set of Ula vs Sousan :spit:

:haha:

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 11:21 AM
Ula 6-1

breadstick is fine afaiac

Jarsan
Aug 6th, 2006, 11:21 AM
6-1 Ula

papru
Aug 6th, 2006, 11:21 AM
oh no 6-1 :( jinx

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:21 AM
Ula 6-1 :D

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:22 AM
ugh no bagel :mad:

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 11:22 AM
Ula gave 1 game :woohoo:

no double bagel :banana:

DutchieGirl
Aug 6th, 2006, 11:22 AM
Nice! Good luck in the second Ula, I have to go to bed! :(

And go Zsofia too!

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:25 AM
*0-1
no bagel in the 2nd as well :bigcry:

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 11:26 AM
no bagel in the second either

Ula trailing 0-1 :scared:

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 11:27 AM
*0-1
no bagel in the 2nd as well
:angel:

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:27 AM
Zsofia heading for a bagel after 20min. long 1st game :lol:

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:28 AM
Zsofia 6-0 :D

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:28 AM
0-30 :smash:

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 11:29 AM
*phew* Ula levelled :angel:

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:29 AM
Ula holds from 0-30 1-1* :hatoff:
break now! :drive:

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:29 AM
1-1 :)

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:32 AM
Ula breaks :bounce:

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:33 AM
break now! :drive:Ula breaks *2-1 :hatoff:
hold now! :drive:

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:35 AM
30-30

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:36 AM
deuce :(

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:37 AM
3-1 :d

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:37 AM
hold now! :drive:Ula holds 3-1* :hatoff:
break now! :drive:

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:40 AM
break now! :drive:
*3-2 :smash:

hold now! ;)

papru
Aug 6th, 2006, 11:41 AM
3-2 jeeeee :tape:

vma
Aug 6th, 2006, 11:45 AM
4:2

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:45 AM
Finish her off Ula! 2 more games! ;)

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:47 AM
Zsofia GUBACSI, HUN vs Julie COIN, FRA 3-0, ret. :sad:

papru
Aug 6th, 2006, 11:47 AM
4-2 and break now!

Jorn
Aug 6th, 2006, 11:48 AM
wd Aga :)
Go Ula!
Zsofia :)

Hope Coin is OK!

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:49 AM
deuce :) break her Ula! ;)

vma
Aug 6th, 2006, 11:50 AM
Ula Radwanska 6:1 4:2* deuce

vma
Aug 6th, 2006, 11:51 AM
Ula Radwanska 6:1 4:2* Ad Massi i guess.. ?

Jarsan
Aug 6th, 2006, 11:52 AM
przy 40 - 40 jak ktoś uzyska przewagę, zamiast A wskakuje o

vma
Aug 6th, 2006, 11:52 AM
Ula Radwanska 6:1 4:2* deuce #2

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:52 AM
Deuce#2. dawaj Ula!

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:52 AM
Ula Radwanska 6:1 4:2* Ad Massi i guess.. ?
yes :)

vma
Aug 6th, 2006, 11:53 AM
Ula Radwanska 6:1 4:2* Ad Ula

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:53 AM
BP#1 - take it! :p

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:53 AM
take it UlA!!!!

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:54 AM
Ula breaks *5-2 :D
serve it out! :hug:

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:54 AM
and she did :dance:

Jorn
Aug 6th, 2006, 11:55 AM
It a short day for the crowd today 14:00 and only dubs qualies left...all 4 swedes lost...if Ula wins.

papru
Aug 6th, 2006, 11:56 AM
yes indeed, 5-2:)

Piotr'ek
Aug 6th, 2006, 11:56 AM
Nice Ula :)

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:57 AM
30-0 two more points :D

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:57 AM
30-15
2 more! :angel:

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:57 AM
Mp Ula

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:58 AM
^^^ 30 all :(

TTomek
Aug 6th, 2006, 11:59 AM
deuce :unsure:

Dexter
Aug 6th, 2006, 11:59 AM
deuce. dawaj Ula, don't choke this game away! :p

TTomek
Aug 6th, 2006, 12:00 PM
Bp :(

TTomek
Aug 6th, 2006, 12:01 PM
5-3 :(

Dexter
Aug 6th, 2006, 12:01 PM
Ula broken 5-3* :rolls:

break for the match! ;)

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 12:01 PM
Ula 6-1 5-3* :smash: ;)

papru
Aug 6th, 2006, 12:01 PM
pfff :(

TTomek
Aug 6th, 2006, 12:03 PM
30-30

Dexter
Aug 6th, 2006, 12:03 PM
MP. convert!

TTomek
Aug 6th, 2006, 12:04 PM
Mp :bounce:

TTomek
Aug 6th, 2006, 12:04 PM
deuce :(

Dexter
Aug 6th, 2006, 12:04 PM
wasted :ras:

Dexter
Aug 6th, 2006, 12:05 PM
MP#2. don't blow it!

TTomek
Aug 6th, 2006, 12:05 PM
Mp#2

Dexter
Aug 6th, 2006, 12:07 PM
GP saved... cmon Ula, stop fooling around!

TTomek
Aug 6th, 2006, 12:07 PM
deuce

TTomek
Aug 6th, 2006, 12:07 PM
next GP :(

Dexter
Aug 6th, 2006, 12:10 PM
SB froze :tape:

papru
Aug 6th, 2006, 12:12 PM
himmel hilf! dios mio!!!

TTomek
Aug 6th, 2006, 12:12 PM
next MP

vma
Aug 6th, 2006, 12:14 PM
6:1 6:3

Dexter
Aug 6th, 2006, 12:14 PM
U.Radwańska def. Massi 61 63 :yippee:

TTomek
Aug 6th, 2006, 12:15 PM
:woohoo:

Pszczelny
Aug 6th, 2006, 12:15 PM
U.Radwańska def. Massi 61 63 :yippee:

:drive:

papru
Aug 6th, 2006, 12:16 PM
finito!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ula what a thriller at the end 6-3 :tape:

Jorn
Aug 6th, 2006, 12:17 PM
Well done Ula! :yeah:


anybody know, will Ula play doubles with Aga?

Dexter
Aug 6th, 2006, 12:19 PM
Well done Ula! :yeah:


anybody know, will Ula play doubles with Aga?just appeared on the SB: Ula teamed up with Caroline Schneider in Doubles Qualies... but surely this match won't start now :lol:

Modiac.
Aug 6th, 2006, 12:27 PM
Now two doubles matches in progress are doubles quali,right???
Why the website says they're "First round [LIVE!]"??

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 12:32 PM
I wonder why Aga and Ula don't play doubles together :confused:

Maybe Aga will pair up with Nastya :drool:

Dexter
Aug 6th, 2006, 01:07 PM
I wonder why Aga and Ula don't play doubles together :confused:

Maybe Aga will pair up with Nastya :drool:Aga might be one of the last girls who Nastya would want to team up with :lol: :tape:

Jorn
Aug 6th, 2006, 01:35 PM
Caroline Woz. played with Nastya last year, maybe they will play again...even they lost 1st rd last year...

Ula's dubs still not started...

Dann
Aug 6th, 2006, 01:46 PM
Ula play now together with Caroline schneider, now play qualifications 00-15

Jorn
Aug 6th, 2006, 02:00 PM
Ula/Caroline dubs quali 4-4*

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 02:05 PM
Aga might be one of the last girls who Nastya would want to team up with :lol: :tape:

Why? Nastya should have some respect for Aga's game and since you'd imagine she'd accomplish her tennis skills, she might want to play with her :p

papru
Aug 6th, 2006, 02:06 PM
4/6 and 0/2 :(

Jakub
Aug 6th, 2006, 02:06 PM
Alicja :sad: :sad:
congrats Aga though

Ula :) :D

Ula in doubles with Schneider :help::help::help::help:
I wonder how Ula will hold her nerves playing with Caroline :rolls:

TTomek
Aug 6th, 2006, 02:07 PM
mybe Aga plays with Caro in the doubles with a WC???

Jakub
Aug 6th, 2006, 02:07 PM
Margit Ruutel :woohoo: :D :banana:
please qualify !!

Jorn
Aug 6th, 2006, 02:19 PM
SB gone crazy, but it seem Ula/Caroline lost :sad:

papru
Aug 6th, 2006, 02:21 PM
why did Ula played with her? it's a mistake, i guess :D :tape:

Dexter
Aug 6th, 2006, 02:22 PM
Why? Nastya should have some respect for Aga's game and since you'd imagine she'd accomplish her tennis skills, she might want to play with her :pyou might be right here, but that would be one of the most hilarious duo on the Tour :lol:

papru
Aug 6th, 2006, 02:29 PM
you might be right here, but that would be one of the most hilarious duo on the Tour :lol:
but who else coud Aga play with?
definitely not with ZAKOPALOVA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :tape: :tape: :tape:

-Makiri-
Aug 6th, 2006, 02:52 PM
Aga & Ula :)

Ellery
Aug 6th, 2006, 02:57 PM
Julie :sad:

papru
Aug 6th, 2006, 02:57 PM
Aga & Ula :)


that's for sure but already impossible... :help: :help: :help:

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 03:23 PM
you might be right here, but that would be one of the most hilarious duo on the Tour :lol:

Why hilarious?? :confused:

St.Sebastian
Aug 6th, 2006, 03:26 PM
but who else coud Aga play with?
definitely not with ZAKOPALOVA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :tape: :tape: :tape:

She might play with Ala which I'm not too pleased about since this partnership hasn't worked too well in the past. Another option is Wozniacki as they played RG together. Can't think of anyone else, really...

Dann
Aug 6th, 2006, 03:45 PM
I want Aga/Caro :)

Jorn
Aug 6th, 2006, 03:58 PM
Aga plays with.........Kristina BARROIS GER :eek: :eek:

Dann
Aug 6th, 2006, 04:05 PM
yes :eek:

papru
Aug 6th, 2006, 04:27 PM
you all gotta be jocking :O no!!!!