PDA

View Full Version : Rap song about Venus,Serena,Hingis and Kournikova :)


selecta
Jul 31st, 2006, 07:39 PM
Musical artist, Bookman, penned "Black Princess," a hip hop/reggae song, in which he sings the praises of black women, whom he prefers over white women, although he professed, "I might marry one to get my visa."

The song's complete lyrics

Man a Kunta Kinte, don't call me Toby
You can't accuse me of raping white girls like Kobe
India Arie, you are so sweet and lovely
I want you to kiss and hug me
Britney Spears you are ugly.

Chorus:
What would I do without my Black Princess
I would live celibate, I would die celibate
Cause all the girls I met
And all the girls I sex
There was none like my African Princess (twice)

To chase white women that's not me bra
I might marry one to get my visa
But I wont turn white woman breeder
Cause I don't want my child to be no zebra
That's why I wont catch no Jungle fever
And I don't want no girl that looks like Reba
She must be cute like the Queen of Sheba
She must be fit to be an African leader
And in Jah she must be a believer
In Jah she must be a beliver

Chorus:

I was chillin at my job where I met a blonde bimbo
She whispered in my ears that she wants Mandingo
Because I turn her on with my Jamaican lingo
Plus am flexible enough for the Jamaican limbo
She heard it through the grapevine
I give girls a great time
Because I have a great whine
Sweeter than the grape wine
She say meet her at break time
She know that will be long enough
Because she heard am long enough
And she could see am strong enough
Black and African enough
I practice how to slam enough
Her boyfriend only nyam enough
Good thing I was man enough
To know I couldn't bang the slut
A nuff Black woman mi want....

Chorus:

I could never take vanilla and leave chocolate alone
Oh no, am not Karl Malone
I don't go crazy for some bitch name Barbie
I leave that for OJ and Charles Barley
Am from the place of water and wood
100% real African wood
Am not diluted like Tiger Woods
I need a real Black woman to make me feel good
So keep Kournikova and keep Martina
Just give me Venus and the sweet Serena
Serena, Serena, I love the batty rider wha you eena

He and Mel Gibson should do a some sort of collabo. Only Mel would have to be drunk and driving for it to really be interesting.

DOWNLOAD it here ;) :lol:

http://music.download.com/3608-10545_32-0.html?orderby=artistName

No Name Face
Jul 31st, 2006, 07:41 PM
that isn't racist, lmao.

it's funny though. :lol:

~Carsten~
Jul 31st, 2006, 07:44 PM
A Song about Kournikova is existing already! I think the one is 4 years old and is from the Band "Binge" and it is called "Anna Kournikova" :lol:
this song is great too! :)

Outlander
Jul 31st, 2006, 07:47 PM
Rap sucks.

dreamgoddess099
Jul 31st, 2006, 07:52 PM
From Bookman the artist
A song that takes a different look on what the mass media try to brinwash us on what beauty is. Over on Myspace a lot of people say this is the most controversial song of the year.

link to quote (http://music.download.com/reggaegold/3615-8833_32-100901459.html?tag=MDL_listing#100901467)

He's basically just expressing his preference for black women, white guys express their preference for white girls all the time. I see no harm in it. The only thing I didn't like about it was how harsh he was on interracial relationships. I could have done without hearing that part. :lol:

oakkao
Jul 31st, 2006, 07:53 PM
I could translate the last line :angel: He says he loves the short- shorts that she wears :inlove:

DanWoody
Jul 31st, 2006, 08:01 PM
Great! :) it has rythm...

dreamgoddess099
Jul 31st, 2006, 08:10 PM
[
I need a real Black woman to make me feel good
So keep Kournikova and keep Martina
Just give me Venus and the sweet Serena
Serena, Serena, I love the batty rider wha you eena


Actually he said two more lines about Serena. Something like:
Serena, Serena, me love the poom poom shots from your ena :confused:
Serena, Serena, in your poom poom we wan feel your ena? :confused:

Something like that, anyway, he certainly is graffic about what he wants to do to his "African Princess" :lol:

Wannabeknowitall
Jul 31st, 2006, 08:33 PM
Eww. I refuse to download that crap.
Listening to Venus and Serena being referenced in Snoop's Signs is good enough for me.
Also listening to Dementieva grunt in Lil Wayne's Sportscenter was more than enough. :tape:

Wannabeknowitall
Jul 31st, 2006, 08:35 PM
From Bookman the artist


link to quote (http://music.download.com/reggaegold/3615-8833_32-100901459.html?tag=MDL_listing#100901467)

He's basically just expressing his preference for black women, white guys express their preference for white girls all the time. I see no harm in it. The only thing I didn't like about it was how harsh he was on interracial relationships. I could have done without hearing that part. :lol:

Ok. I'll play along.
When's the last time you've heard a white artist express their preference for thin lips and little to no ass? :tape:

drive-volley
Jul 31st, 2006, 09:03 PM
He mentioned India, yay! Love her. Don't like the song tho.

Stamp Paid
Jul 31st, 2006, 09:06 PM
LOL, batty rider!

Dann
Jul 31st, 2006, 09:09 PM
:rolleyes:

No Name Face
Jul 31st, 2006, 09:12 PM
Eww. I refuse to download that crap.
Listening to Venus and Serena being referenced in Snoop's Signs is good enough for me.
Also listening to Dementieva grunt in Lil Wayne's Sportscenter was more than enough. :tape:

okay. not to shit stir, i'm just gonna draw a parallel here.

remember in that thread about those little racist girls who sang music? you said that the racist twins' music was good and whatnot, but you won't download this pro-black song to give it a chance? i see.

and for the record, you must hate kanye's "gold digger" cuz serena's ass is referenced there too.

----

this is by no means an attack and i debated saying anything, but you're pretty rational, so please enlighten me if you have the time. humor me at the least because you know i'm not an al sharpton wannabe/race troll :)

Williams-forever
Jul 31st, 2006, 09:13 PM
LOL at the song :lol: :spit: :smoke: But i wouldn't pay for it... :lol: :tape:

markhingis
Jul 31st, 2006, 09:13 PM
Once I heard a song about Martina-all about her.It sounded a ballad and was kinda touching with a nice melody.

No Name Face
Jul 31st, 2006, 09:14 PM
When's the last time you've heard a white artist express their preference for thin lips and little to no ass? :tape:

the KKK.
most republicans.
the neo-nazis.

oh...you meant a song? probably those racist girls that sing.

adam_ads_n
Jul 31st, 2006, 09:20 PM
Btw. In september there will be a song "Oh la la" by Morandi released in UK, which has a verse:

Oh, I'll be no casanova with Anna Kournikova, cause all I want is you la la

Romanian version had no Kournikova in it :D