PDA

View Full Version : Does anybody share this phobia with me?


Pheobo
Jul 21st, 2006, 09:00 AM
I'm deathly afraid of the X-Files theme song. I'm not joking. I have to plug my ears when I hear it, while fumbling with the remote control with my elbows. :help:

fifiricci
Jul 21st, 2006, 09:06 AM
OMG YES! :scared: :help:

Strangelove
Jul 21st, 2006, 09:09 AM
I'm currently right in the middle of my 2nd season X-files DVD-box. But umm...no. I quite like it.

I'm however completely creeped out by the kid at the end who says "I made this" :scared:
So I usually skip that part.

Jakeev
Jul 21st, 2006, 09:20 AM
No but when I was a kid I hated the Doctor Who theme. Wierd how after all these years the latest version of it still uses that theme.

~Cherry*Blossom~
Jul 21st, 2006, 10:01 AM
The Exorcist theme scares me. Which is funny because I find the film pretty funny, doesn't scare me at all.

AjdeNate!
Jul 21st, 2006, 10:04 AM
I love the X Files theme... it makes me think of David Duchovney, which makes me think of Tea Leoni, which makes me think of the movie Flirting Disaster which makes me think of Patricia Arquette which makes me think of Rosanna Arquette which makes me think of Medium which makes me think of the DVD I just bought of the show which makes me think about all the DVDs I own but have never seen which makes me laugh.

ceiling_fan
Jul 21st, 2006, 10:19 AM
:lol: maybe its because ur actualyl scared of the show?

controlfreak
Jul 21st, 2006, 12:38 PM
Why does Rosanna Arquette make you think of Medium when it's Patricia Arquette who is actually in it?

forever_rafter
Jul 21st, 2006, 02:07 PM
I've seen all X-files series, some more than once and I have no problem with the theme :)

Xanadu11
Jul 21st, 2006, 02:19 PM
I remember when I was little, I watched this episode about an old man who used to use this needle to freeze people, I couldn't sleep for like a week because I thought he was going to get me.

AjdeNate!
Jul 21st, 2006, 10:05 PM
Because that's how my mind works.

Pheobo
Jul 21st, 2006, 10:07 PM
:lol: maybe its because ur actualyl scared of the show?


Yeah, sometimes :tape:

watchdogfish
Jul 21st, 2006, 10:36 PM
I'm deathly afraid of the X-Files theme song. I'm not joking. I have to plug my ears when I hear it, while fumbling with the remote control with my elbows. :help:

OMG not the X-Files theme song but If You Leave Me Now by Chicago really gives me the creeps. I get the shivers and have to turn off the radio!! :scared:

Rtael
Jul 22nd, 2006, 01:02 AM
Yes! The X-Files theme song is fucking creepy...

mirzalover
Jul 22nd, 2006, 01:07 AM
well cold ketchup freaks me out

>>krew<<
Jul 22nd, 2006, 02:23 AM
hahaha yeah its a pretty freaky theme ay lol i agree with you

Mattographer
Jul 22nd, 2006, 03:23 AM
Why does Rosanna Arquette make you think of Medium when it's Patricia Arquette who is actually in it?
LOL! I was about to ask the same thing! :p

PointBlank
Jul 22nd, 2006, 03:29 AM
Trails From The Crypt theme made me cry once when I was a kid and my sister wouldnt change it. :sad:

PatrickRyan
Jul 22nd, 2006, 03:40 AM
lol yes it scares the shit out of me!!!

TF Chipmunk
Jul 22nd, 2006, 04:03 AM
Yes, ever since I was a kid and on Sunday nights at 9PM my dad would turn on the TV for it and I'd just run to my room and go straight to bed and shut my door :sad: And now it still scares me :(

le bon vivant
Jul 22nd, 2006, 04:13 AM
The theme music to unsolved mysteries always scared the shit outta me growing up. :scared:

-VSR-
Jul 22nd, 2006, 04:17 AM
The theme music to unsolved mysteries always scared the shit outta me growing up. :scared:

ME TOO! I don't know why, but my mom always used to watch it and it creeped me out so much. I never really knew why, just did. :lol:

PointBlank
Jul 22nd, 2006, 04:21 AM
The theme music to unsolved mysteries always scared the shit outta me growing up. :scared:

Earlier this summer I would sit at home and watch it by myself, and even though other people were home it would scare the shit out of me.

Even though most their episodes are like 93-96. :o

PatrickRyan
Jul 22nd, 2006, 04:51 AM
The theme music to unsolved mysteries always scared the shit outta me growing up. :scared:
omg same here

oakkao
Jul 22nd, 2006, 04:56 AM
I love Forensic files and stuff like that, but I get so scared... I don't watch it anymore :awww: :crying2: The music does indeed make me afrad :bigcry:

Jakeev
Jul 22nd, 2006, 07:50 AM
OMIf You Leave Me Now by Chicago really gives me the creeps. I get the shivers and have to turn off the radio!! :scared:

:lol: :lol: Sorry sweety but that cracked me up:lol: :lol:

But I will admit that some of the old SoCalif radio stations like KBIG do tend to make me a little blue when I hear old songs. Tends to remind me of my youth which wasn't all that great but there was the music...........

Mary Cherry.
Apr 21st, 2012, 02:18 AM
Mega bump but I completely agree :sobbing: I've never ever seen the programme in full but the theme tune still freaks me out.

Sammo
Apr 21st, 2012, 02:19 AM
No I love it :lol: I dont have fear to any music tune :shrug:

Novichok
Apr 21st, 2012, 02:35 AM
Yes!!! :sobbing:

delicatecutter
Apr 21st, 2012, 02:39 AM
Such a random bump. :sobbing:

Imperfect Angel
Apr 21st, 2012, 02:46 AM
:lol:

Mary Cherry.
Apr 21st, 2012, 02:49 AM
Such a random bump. :sobbing:

I was searching for phobia threads then came across this gem :hysteric:

Mary Cherry.
Apr 21st, 2012, 03:04 AM
The Exorcist theme scares me. Which is funny because I find the film pretty funny, doesn't scare me at all.

This too :sobbing:

I don't know how but in the past couple of years or so I have managed to become scared of absolutely everything.