PDA

View Full Version : Is it now imposible to meet Mr. Right ?


^bibi^
Jun 21st, 2006, 07:09 PM
I'm wondering... I keep meeting these guys I know are just not right for me, and i'm really fed up with being single... I wanna find my Mr.Right :sad:

Anyone feeling the same ? lol

cellophane
Jun 21st, 2006, 07:09 PM
Maybe you have impossible standards. ;)

^bibi^
Jun 21st, 2006, 07:11 PM
Maybe you have impossible standards. ;)

Well I don't think so :shrug:

I want him to be about my age (I'm 23, so looking between 21-25), I don't need a top model, I just want him to be interesting... actually I don't know exactly what I expect from him... I just follow my feelings, but i'm kinda getting desparate lately :sad:

ClaudiaZ-S
Jun 21st, 2006, 07:13 PM
Go to the tv :devil:

^bibi^
Jun 21st, 2006, 07:14 PM
Go to the tv :devil:

:haha: a gay version of the bachelor would definitely turn into a big orgy :lol:

partbrit
Jun 21st, 2006, 07:14 PM
Feeling desperate is the best way to meet the wrong people. Work on your desperation, not on finding men. Once you understand why you "have" to find a guy, you will be in a much better position to meet an appropriate man.

^bibi^
Jun 21st, 2006, 07:16 PM
Feeling desperate is the best way to meet the wrong people. Work on your desperation, not on finding men. Once you understand why you "have" to find a guy, you will be in a much better position to meet an appropriate man.
I don't feel like I "have" to find a man, i feel like I "want" to share things with a guy

cellophane
Jun 21st, 2006, 07:22 PM
Well I don't think so :shrug:

I want him to be about my age (I'm 23, so looking between 21-25), I don't need a top model, I just want him to be interesting... actually I don't know exactly what I expect from him... I just follow my feelings, but i'm kinda getting desparate lately :sad:

So... you don't even know what you want then? ;) :p

^bibi^
Jun 21st, 2006, 07:25 PM
So... you don't even know what you want then? ;) :p

:sad: I know what I don't want... it's a start :lol:

*Jean*
Jun 21st, 2006, 07:26 PM
My darling...I'm here you know I love you...if we are both singles at 35-years old, I'll marry you :) okay ?

ClaudiaZ-S
Jun 21st, 2006, 07:27 PM
:haha: a gay version of the bachelor would definitely turn into a big orgy :lol:

Do U try websites? :)

^bibi^
Jun 21st, 2006, 07:28 PM
My darling...I'm here you know I love you...if we are both singles at 35-years old, I'll marry you :) okay ?

:lol: when I'm 35, or when You're 35 ? :lol: it's either 2018 or 2022 lol God I hope I will have found someone before that :scared:

ClaudiaZ-S
Jun 21st, 2006, 07:28 PM
My darling...I'm here you know I love you...if we are both singles at 35-years old, I'll marry you :) okay ?

gay marriage is autorized in France???? :eek:

^bibi^
Jun 21st, 2006, 07:29 PM
Do U try websites? :)

Yup... I date a little.. I think my problem might be that lots of gay guys annoy me :lol: :lol: Which is kinda embarrasing lol

^bibi^
Jun 21st, 2006, 07:30 PM
gay marriage is autorized in France???? :eek:
No and it probably won't be authorized soon, but it's possible to marry in belgium as i'm belgian :p

ClaudiaZ-S
Jun 21st, 2006, 07:30 PM
Yup... I date a little.. I think my problem might be that lots of gay guys annoy me :lol: :lol: Which is kinda embarrasing lol

Do U try with woman? :devil:

*Jean*
Jun 21st, 2006, 07:31 PM
Don't worry Greg we'll already be married with good and loving husbands, but it's good to have a second option "in case of" lol

^bibi^
Jun 21st, 2006, 07:32 PM
Do U try with woman? :devil:
Hell no :o I love womens, I get on much better with them (like every gay men lol), but I couldn't have sex with a woman lol

^bibi^
Jun 21st, 2006, 07:33 PM
Don't worry Greg we'll already be married with good and loving husbands, but it's good to have a second option "in case of" lol
:banana: :banana:

*Jean*
Jun 21st, 2006, 07:38 PM
We are the pretties, the funniest and we love tennis...what more to ask ? :o I think we are too good for gay :) :tape:

cellophane
Jun 21st, 2006, 07:40 PM
Yup... I date a little.. I think my problem might be that lots of gay guys annoy me :lol: :lol: Which is kinda embarrasing lol

You mean you don't like circuit queens. ;)

controlfreak
Jun 21st, 2006, 08:40 PM
Well they say that the best chance of meeting someone is to stop looking...

Sally Struthers
Jun 21st, 2006, 08:46 PM
I just don't understand the need for some people to meet "mr right" or be ina relationship. Why are you fed up with being single? Maybe you're trying too hard to find someone. Stop being desperate. It's rather pathetic. And I mean that in a nice way :lol: :kiss: Happiness comes from within :D

Rocketta
Jun 21st, 2006, 09:00 PM
it's not impossible.... If it was I wouldn't have met Kart. :inlove:

furrykitten
Jun 21st, 2006, 09:05 PM
I found Mrs Right but mistakes and circumstnces can screw it up no matter how much you want it to work.

furrykitten
Jun 21st, 2006, 09:08 PM
Hell no :o I love womens, I get on much better with them (like every gay men lol), but I couldn't have sex with a woman lol

You don't know what you're missing!

pla
Jun 21st, 2006, 09:50 PM
Bibi :hug: There's no Mr. Right I think ;) Just live your life and a big love will come.

~CANUCK~
Jun 21st, 2006, 10:17 PM
Yes you can find him. I found mine on the internet ( i know that sounds sad) 2.5 years ago and we are still going strong. :)
Don't give up, but don't go in thinking you will find Mr perfect, because you usually find them when you are least expecting it.

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 04:55 AM
You mean you don't like circuit queens. ;)
definitely...

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 04:56 AM
I just don't understand the need for some people to meet "mr right" or be ina relationship. Why are you fed up with being single? Maybe you're trying too hard to find someone. Stop being desperate. It's rather pathetic. And I mean that in a nice way :lol: :kiss: Happiness comes from within :D
different people have different ways, Sally :) And I didn't say I was unhappy, I have friends, I've got a great job, I'm not sick or anything... So definitely not unhappy, but this is something more I would want ;)

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 04:58 AM
Bibi :hug: There's no Mr. Right I think ;) Just live your life and a big love will come.
That's what I mean by Mr. Right, I know there's not only one people suited for everyone, to me there are just people whith whom you can connect and build something uopn that... but lately It's been ard to find that kind of guys lol

Mateo Mathieu
Jun 22nd, 2006, 04:58 AM
definitely...
Me too! :) That's why I hardly meeting gay people these days :p

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 04:59 AM
Yes you can find him. I found mine on the internet ( i know that sounds sad) 2.5 years ago and we are still going strong. :)
Don't give up, but don't go in thinking you will find Mr perfect, because you usually find them when you are least expecting it.
For what it's worth, I'm really not expecting it right now :lol:

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 05:00 AM
Me too! :) That's why I hardly meeting gay people these days :p
:hug: :hug:

stevos
Jun 22nd, 2006, 05:28 AM
You don't know what you're missing!

:worship: :worship: :drool: No Kidding!

LoveFifteen
Jun 22nd, 2006, 05:33 AM
In my experience, love happens when you're not looking for it. If I go out hoping to meet a great guy, I only end up disappointed. I've met the great loves of my life randomly, not by looking for love intentionally. It's SOOOO much easier said than done, but you have to come to the point where you work on making yourself an interesting, well-rounded person with a full life despite the fact that you're single, then when you don't expect it, Prince Charming will come into your life and you'll be emotionally healthy enough and socially connected enough to have a successful relationship.

Vincent
Jun 22nd, 2006, 05:35 AM
It's impossible for me. :sad:

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 04:52 PM
It's impossible for me. :sad:
why is that so ?

Vincent
Jun 22nd, 2006, 05:24 PM
why is that so ?
Because I don't know how to look for one and there seem to be no one. :sad:

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 05:42 PM
Because I don't know how to look for one and there seem to be no one. :sad:

from which country are you/how old are you ? are male/female & Straight/gay ? lol

-Ph51-
Jun 22nd, 2006, 05:45 PM
Yup... I date a little.. I think my problem might be that lots of gay guys annoy me :lol: :lol: Which is kinda embarrasing lol
Try a straight one :p

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 05:47 PM
Try a straight one :p

Straight guys tend not to want love affairs with gay ones lol... plus Straight guys are not always better :p

Vincent
Jun 22nd, 2006, 05:47 PM
from which country are you/how old are you ? are male/female & Straight/gay ? lol
Hong Kong, 18, male and homosexual.

-Ph51-
Jun 22nd, 2006, 05:49 PM
Straight guys tend not to want love affairs with gay ones lol... plus Straight guys are not always better :p
Plenty of gays on the coast right now ;)

¤CharlDa¤
Jun 22nd, 2006, 06:01 PM
Poor Greg. I can so rely with you right now, but keep on meeting people, one day I'm sure it'll click with someone great, cause you certainly deserve the best :)

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 06:03 PM
Hong Kong, 18, male and homosexual.
and aren't there any websites or something where you coudl meet someone , and what about bars, though i don't know if in Hong Kong you can already go at 18...

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 06:03 PM
Plenty of gays on the coast right now ;)
??

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 06:03 PM
Poor Greg. I can so rely with you right now, but keep on meeting people, one day I'm sure it'll click with someone great, cause you certainly deserve the best :)
:hug:

James
Jun 22nd, 2006, 06:07 PM
Don't give up hope, Greg. There is someone out there for you and you will find him. Try not to be desperate though, you are still young, there is plenty of time.

-Ph51-
Jun 22nd, 2006, 06:07 PM
??
Il n'y a qu'à faire son choix à la côte :devil:

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 06:10 PM
Don't give up hope, Greg. There is someone out there for you and you will find him. Try not to be desperate though, you are still young, there is plenty of time.

I never should have said desperate lol

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 06:11 PM
Il n'y a qu'à faire son choix à la côte :devil:

J'avais compris, mais je comprends tjs pas quand meme lol (je suis blond, c'est pas ma faute)

James
Jun 22nd, 2006, 06:13 PM
I never should have said desperate lol

You did not have to, it was easy to read between the lines, but once again there is no need to be desperate at all.

LoveFifteen
Jun 22nd, 2006, 06:15 PM
Just curious, what are the gay meccas of Asia?

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 06:36 PM
You did not have to, it was easy to read between the lines, but once again there is no need to be desperate at all.

Well the thing is that I'm not desperate lol

James
Jun 22nd, 2006, 06:54 PM
Well the thing is that I'm not desperate lol

That may be denial on your part though. :p

Seriously, don't look so hard, if you focus on it too much. you will only wind up with the wrong men.

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 07:10 PM
That may be denial on your part though. :p

Seriously, don't look so hard, if you focus on it too much. you will only wind up with the wrong men.
I don't think I deny being desperate lol

James
Jun 22nd, 2006, 07:12 PM
I don't think I deny being desperate lol

Well, that's the whole point of denial, now isn't it? ;)

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 07:16 PM
Well, that's the whole point of denial, now isn't it? ;)

:haha: :haha:

Yeah but still :p

Il Primo!
Jun 22nd, 2006, 07:21 PM
It's impossible..Hope I don't break some illusions :p Good luck

James
Jun 22nd, 2006, 07:21 PM
:haha: :haha:

Yeah but still :p

This one might need some work. ;)

^bibi^
Jun 22nd, 2006, 07:23 PM
We should start a serious gay dating thread in here lol... There must be other gay belgians in here :lol:

LefandePatty
Jun 22nd, 2006, 07:33 PM
It's impossible..Hope I don't break some illusions :p Good luck

:retard:

Shut up the fuck

LefandePatty
Jun 22nd, 2006, 07:34 PM
You will find the perfect guy, Greg.. :hug:

Don't worry about that

LefandePatty
Jun 22nd, 2006, 08:13 PM
ben t es ou greg?

^bibi^
Jun 23rd, 2006, 04:53 AM
ben t es ou greg?

Dans mon lit :lol: (enfin plus maintenant mais bien au moment ou tu l'a sdemandé mdr)

LefandePatty
Jun 23rd, 2006, 11:55 AM
Dans mon lit :lol: (enfin plus maintenant mais bien au moment ou tu l'a sdemandé mdr)

^^

j'étais pas sur msn tot ce matin comme d'hab car je sèche aujourd'hui lol

Helen Lawson
Jun 23rd, 2006, 02:49 PM
You have my love, sweetie, isn't that enough? :kiss:

If you can't find love, you're still young and cute, you could pimp yourself out to like an older guy and at least do it for money.

miffedmax
Jun 23rd, 2006, 05:11 PM
I'm wondering... I keep meeting these guys I know are just not right for me, and i'm really fed up with being single... I wanna find my Mr.Right :sad:

Anyone feeling the same ? lol

You're still young. Way too soon to panic.

I realize this may sound preachy (hell, it probably is preachy) but getting married is not a panacea for the things you don't like about being single. Being married may alleviate some of the things, but it brings a whole new host of challenges and issues that are at least as complicated as anything facing most young single people.

Find the things you like about yourself, the things that make you happy and focus on all things you can do to make yourself happier. You'll not only feel better about being single, you'll be more likely to attract somebody else who's basically happy about their lot in life. And marriages between two fundamentally happy people are more likely to last.

For the record, I was married for 12 years (the first 10 were pretty good) and have been divorced for five. I think I might give it another shot, one of these days, but I'm in no rush this time around.

^bibi^
Jun 23rd, 2006, 10:27 PM
You have my love, sweetie, isn't that enough? :kiss:

If you can't find love, you're still young and cute, you could pimp yourself out to like an older guy and at least do it for money.
:haha: I really truly love you my dear helen, we should talk more often, your opinions are always delightful

^bibi^
Jun 23rd, 2006, 10:30 PM
You're still young. Way too soon to panic.

I realize this may sound preachy (hell, it probably is preachy) but getting married is not a panacea for the things you don't like about being single. Being married may alleviate some of the things, but it brings a whole new host of challenges and issues that are at least as complicated as anything facing most young single people.

Find the things you like about yourself, the things that make you happy and focus on all things you can do to make yourself happier. You'll not only feel better about being single, you'll be more likely to attract somebody else who's basically happy about their lot in life. And marriages between two fundamentally happy people are more likely to last.

For the record, I was married for 12 years (the first 10 were pretty good) and have been divorced for five. I think I might give it another shot, one of these days, but I'm in no rush this time around.

I've been ins erious relationships before, I even lived with a guy, and that's really something I miss, I like all the challenges it bring :)