PDA

View Full Version : Tatiana Golovin def Sania Mirza 6-4 6-2


silverwhite
Feb 9th, 2006, 06:17 PM
Tati :bounce:

Sania led *4-3 40-0 and then lost 13 of the next 14 points to lose the set 6-4. :retard:

WhatTheDeuce
Feb 9th, 2006, 06:18 PM
Sania :sobbing:

Tati :banana:

yukon145
Feb 9th, 2006, 06:18 PM
great job Tati, way to dig out that first set!

selyoink
Feb 9th, 2006, 06:19 PM
Great job Tati!

willrock
Feb 9th, 2006, 06:19 PM
:woohoo:
Well done Tati! :clap2:
I'm so glad she won!
Next up Petrova :D

Jorn
Feb 9th, 2006, 06:20 PM
well done Tati :)

But Sania :sad: better luck in dubs tomorrow!!

Dexter
Feb 9th, 2006, 06:20 PM
Congrats Tati! Continue your winning streak tomorrow :rocker2:

Sania :bigcry: :mad:

MissJessou
Feb 9th, 2006, 06:20 PM
Awww, Sania! :sad:

Bravo Tati! :)

TatiAnnahølic
Feb 9th, 2006, 06:22 PM
yay Tati!!!! :banana: :banana: knew you could do it! :hearts:

now let's threepeat semis! :D

new-york
Feb 9th, 2006, 06:27 PM
Sania needs to keep her leads more often. :)

Congrats Tatiana. :D

SloKid
Feb 9th, 2006, 06:39 PM
Sania led *4-3 40-0 and then lost 13 of the next 14 points to lose the set 6-4. :retard:
I will never know how she managed to do that...:rolls:

Ceze
Feb 9th, 2006, 06:41 PM
congrats Tati :banana:

iine:
Feb 9th, 2006, 06:41 PM
Bad choke Sania!:sad:

but anyway: Tai:yeah:

*Jool*
Feb 9th, 2006, 06:43 PM
cool :woohoo:

jonny84
Feb 9th, 2006, 06:44 PM
Way to comeback in that first set Tatiana!

Good Luck to Sania in Bangalore!

FrenchY52
Feb 9th, 2006, 06:47 PM
:hearts: TaTiAnA :hearts:

Strangelove
Feb 9th, 2006, 07:08 PM
Seems to me Sania is in dire need of a mental coach.

Congrats to Tati though :clap2:

Craigy
Feb 9th, 2006, 07:14 PM
Tati!!!!!!!! :D
YAT :bounce:
Well done :D good luck in your next match :yeah: :woohoo:

Apoorv
Feb 9th, 2006, 07:30 PM
oh sania!
What a choke. This is really disappointing.

congrats to tati.

hablo
Feb 9th, 2006, 07:32 PM
bravo Tatiana :banana:

schris
Feb 9th, 2006, 07:44 PM
Congrats Tatiana!

gmak
Feb 9th, 2006, 07:49 PM
tati :kiss: :D

juanito7
Feb 9th, 2006, 07:52 PM
great job Tati, hope you'll next beat Petrova!!!

Natasc
Feb 9th, 2006, 07:57 PM
Glad for Tati :D
And Sania what was that?? :scratch:

Mightymirza
Feb 9th, 2006, 08:05 PM
sania :smash: :smash: :smash: :smash: plz play more consistently at indian open....

SelesFan70
Feb 9th, 2006, 08:18 PM
Golovin loves French Gas! :lol:

Darop.
Feb 9th, 2006, 08:20 PM
Sania :sad:

But for some reason I'm really happy for Tati, she's growing on me :scared:

~Carsten~
Feb 9th, 2006, 08:48 PM
:sad: oh noch Sania :( I thought she would win this!
Congrats to Tatiana

Andy.
Feb 9th, 2006, 09:19 PM
Great job Tati im glad to see that she has steadied the ship. Good luck against Nadia

Meelis
Feb 9th, 2006, 09:29 PM
Nice win :yeah:

UDACHi
Feb 9th, 2006, 10:13 PM
Woo, Tati, woo. She an beat Nadia, and I believe she did last year at Charleston, just has to focus.

Meesh
Feb 9th, 2006, 10:15 PM
Congrats Tatiana!

iPatty
Feb 9th, 2006, 10:16 PM
Sania...:retard: :shrug: Looks like you were playing well up until 4-3, 40-0, just fell apart. I hope you didn't beat yourself up. :hug:

Congrats Tatiana! Nice fighting to dig out the first set and plow through the second. :yeah: Should be an interesting match with Nadia. :unsure: :lol:

UDACHi
Feb 9th, 2006, 10:16 PM
Yeah, Tatiana beat Nadia 7-5 6-3 in the Charleston QFs last year. :yeah:

iPatty
Feb 9th, 2006, 10:17 PM
Woo, Tati, woo. She an beat Nadia, and I believe she did last year at Charleston, just has to focus.

:o Nadia was a mess in that match, I was there. Don't mention it again. ;) :lol: Nah, Tatiana has a chance, especially here. :hug:

UDACHi
Feb 9th, 2006, 10:18 PM
:o Nadia was a mess in that match, I was there. Don't mention it again. ;) :lol: Nah, Tatiana has a chance, especially here. :hug:

Oops, see post 34. ;)

I wish I could go to Charleston, I love the green clay.

iPatty
Feb 9th, 2006, 10:20 PM
Oops, see post 34. ;)

I wish I could go to Charleston, I love the green clay.

:nerner: In your face.

SAEKeithSerena
Feb 9th, 2006, 10:22 PM
golovin needed a good win with this.

go hingis
Feb 9th, 2006, 10:24 PM
Yeah, Go Tati! I was hoping her home crowd would help her get afew wins.

xXSarajevoXx
Feb 9th, 2006, 10:27 PM
Sania :sad:
Tati :yeah:

beauty_is_pink
Feb 9th, 2006, 10:48 PM
this is how its done Tati!
keep it up :yeah:

nouf
Feb 9th, 2006, 10:49 PM
interview after match:

http://tatiworld.free.fr/galerie/albums/noufpics/2006/coubertin/golovincoubertin2006_014.jpg

patricktav2003
Feb 9th, 2006, 10:59 PM
well I really wasnt expecting this win! after losing so badly against Bartoli!!
way to go Tati

F-R-E-A-K
Feb 9th, 2006, 11:12 PM
Tati :kiss: :hearts: :drool: :lick:

:woohoo:

nouf
Feb 9th, 2006, 11:14 PM
http://tatiworld.free.fr/galerie/albums/noufpics/2006/coubertin/golovincoubertin2006_015.jpg

georgekuo1017
Feb 10th, 2006, 12:00 AM
Sania...

Dan23
Feb 10th, 2006, 12:07 AM
well done Tati :cool:

Solitaire
Feb 10th, 2006, 01:58 AM
Nice win Tati vs a tough player. :) Oh Sania! :sad:

solid3k
Feb 10th, 2006, 02:48 AM
Sania as usual choking after a nice start :(

Good win Tati :D ...Though Sania might have helped you for this victory :lol:

solid3k
Feb 10th, 2006, 03:16 AM
Sania a self-destructive player...

Kunal
Feb 10th, 2006, 04:19 AM
tatis got such a beautiful back..

Kunal
Feb 10th, 2006, 04:29 AM
omg thats hot

zohra
Feb 10th, 2006, 06:09 AM
good luck for the quarters tati

Harju.
Feb 10th, 2006, 10:47 AM
Allez Tania :banana:. Great win and yay for not choking.