PDA

View Full Version : Schynder def. Pironkova 62 64


wateva
Feb 9th, 2006, 11:32 AM
well done patty!

Justine Fan
Feb 9th, 2006, 11:35 AM
Amazing ... she can beat Venus but no other top ten player! :haha: :haha:

Philip
Feb 9th, 2006, 11:36 AM
:yeah:

Dexter
Feb 9th, 2006, 11:36 AM
Tzveti :sad:

pla
Feb 9th, 2006, 11:38 AM
Oh well, Patty continues with the amazing record against the new-commers :)

Tzveti :sad: but a very good tournament overall!

vettipooh
Feb 9th, 2006, 11:39 AM
Amazing ... she can beat Venus but no other top ten player! :haha: :haha:
And you get upset when someone brings up Justine's "retirement"? Venus has 5 slams...Patty and Pironkova, NONE. :haha: :haha:

pla
Feb 9th, 2006, 11:41 AM
Justine Fan and vettipooh, can you both please go in another thread to have your fight?

Justine Fan
Feb 9th, 2006, 11:43 AM
And you get upset when someone brings up Justine's "retirement"? Venus has 5 slams...Patty and Pironkova, NONE. :haha: :haha:

Doesn't matter! Don't dish out hate on Justine, I won't dish out hate on Vee & Ree!

Also Venus is older than Justine and has had more chances of winning slams due to playing longer! Justine is only 1 slam behind Venus, so that's not too much is it? And if Justine wasn't sick she might have had a 5th slam, which is equal to Venus's singles slam! :haha:

DutchieGirl
Feb 9th, 2006, 11:43 AM
:D Patty - well done! :D

DutchieGirl
Feb 9th, 2006, 11:44 AM
Doesn't matter! Don't dish out hate on Justine, I won't dish out hate on Vee & Ree!

Also Venus is older than Justine and has had more chances of winning slams due to playing longer! Justine is only 1 slam behind Venus, so that's not too much is it? And if Justine wasn't sick she might have had a 5th slam, which is equal to Venus's singles slam! :haha:

err wtf... the poster you quoted said nothing about the slams Justine has in comparison to Venus. They were just trying to make the point that if you get upset when shit is said about your fave, then don't say shit about others faves too...

iine:
Feb 9th, 2006, 11:47 AM
Super, Patty!:woohoo:

Louis Cyphre
Feb 9th, 2006, 11:48 AM
Tsveti :hug: Good tournament :yeah: Antwerp next :D

Justine Fan
Feb 9th, 2006, 11:51 AM
err wtf... the poster you quoted said nothing about the slams Justine has in comparison to Venus. They were just trying to make the point that if you get upset when shit is said about your fave, then don't say shit about others faves too...

That's exactly what I said - correct I agree with you! Don't dish out hate about Justine and I won't dish out hate about whomever's fave! I know who the haters in various posts about Justine are, so I'm just giving them a taste of their own medicine! If they don't like it .... they shouldn't post hate should they?

Understand?

Meelis
Feb 9th, 2006, 11:52 AM
Nice win

~Carsten~
Feb 9th, 2006, 11:52 AM
Well done Patty! :)

sorry for Tzveti :sad:

DutchieGirl
Feb 9th, 2006, 11:54 AM
That's exactly what I said - correct I agree with you! Don't dish out hate about Justine and I won't dish out hate about whomever's fave! I know who the haters in various posts about Justine are, so I'm just giving them a taste of their own medicine! If they don't like it .... they shouldn't post hate should they?

Understand?

No - that's not exactly what you said, you came in and started to rag on Justine coz she doesn't have as many slams as Venus...etc etc...

and fyi, I'm neither a Venus nor a Justine fan, and this thread was about Patty vs Tzveti so why the hell are any of you even bringing up Venus and Justine?

Il Primo!
Feb 9th, 2006, 11:58 AM
Doesn't matter! Don't dish out hate on Justine, I won't dish out hate on Vee & Ree!

Also Venus is older than Justine and has had more chances of winning slams due to playing longer! Justine is only 1 slam behind Venus, so that's not too much is it? And if Justine wasn't sick she might have had a 5th slam, which is equal to Venus's singles slam! :haha:


Stop it now!:lol: If Venus wasn't injured in Wimby 2003 she would have won it!

jonny84
Feb 9th, 2006, 12:02 PM
Pironkova had a good tournament though and will have another rise in the rankings.

jimbo mack
Feb 9th, 2006, 12:17 PM
Amazing ... she can beat Venus but no other top ten player! :haha: :haha:

have u heard of the players aniko kapros or tathiana garbin? :tape:

vogus
Feb 9th, 2006, 12:27 PM
Patty ends her 5-match Gaz de France losing streak. Her last win here was beating Appelmans 1R in '00.

Justine Fan
Feb 9th, 2006, 12:27 PM
have u heard of the players aniko kapros or tathiana garbin? :tape:

Yup!

Do you follow tennis? If you do then you'll know JHH was ill at that time!

Next.....

Taxi for James Mack! :haha:

jimbo mack
Feb 9th, 2006, 12:29 PM
Do you follow tennis? If you do then you'll know JHH was ill at that time!


:lol: oh yeah, she's famous for those lol

pla
Feb 9th, 2006, 12:31 PM
Are you guys so selfish that you can't leave people who ACTUALLY care about Patty and Tzvetana have at least one thread to talk about the match?

I mean, it's not like every day for God's sake :fiery:

switz
Feb 9th, 2006, 12:34 PM
And you get upset when someone brings up Justine's "retirement"? Venus has 5 slams...Patty and Pironkova, NONE. :haha: :haha:

so you try to point hypocrisy and then laugh at Patty and Pironkova for no apparent reason - way to get your point across (which btw originally was a decent one)

Tennisfan-Mtl
Feb 9th, 2006, 01:36 PM
Patty :D But really...No surprise here ;)

xXSarajevoXx
Feb 9th, 2006, 02:22 PM
Tzveti :sad:

RJWCapriati
Feb 9th, 2006, 02:24 PM
Great job Patty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alibaby
Feb 9th, 2006, 02:28 PM
Justine Fan and vettipooh, can you both please go in another thread to have your fight?
well said,pla.this thread should concern only THOSE 2 players,and THIS match,and nothing else!i only saw pattys matchball,but im really happy for her.who knows,she might get really far here... :kiss: :kiss: patty-baby!

Aphrodite
Feb 9th, 2006, 02:41 PM
What is wrong with people on this board.... This is my first post in so long and I come back to see this shit in one of the threads of my favorite players.
This is about patty and tzveti, go talk about Justine and Venus in the millions of other threads, and stop comparing, your both losers if you ask me. Venus, Justine, Patty, even 18 year old Tzveti have done more than all of you. If I was Justine and Venus I would not want fans like you, its really a shame some of the fans now in tennis, it used to have the most civilized fans, it was about the love of the game, now its about idiots popping up and talking random bullshit about each others faves in threads that have nothing to do with any of this.


By the way Tzveti is doing well, she is only 18 years old , one of the youngest players in the top 100, a couple of weeks ago she just played her first grandslam and beat her first top 10, she just made the second round after qualifying and having a very convincing first round. Who did she lose to? Well like Patty, who is almost always consistent and convincing against young players, look at those spins, no one is used to it when they first play her, and let me remind you, Patty is a top 10 player who has had wins against almost all of the top 10 on almost all the types of court surfaces, Patty is a top 10 player, and a good one, she just had a good run at the Aussie, like QF? this was expected, and expected win for patty and it wasnt even a total wipe out for patty, it was 6-2 6-4, a good fight in the second.

Good job Tzveti, keep going in the top 75 now.

alibaby
Feb 9th, 2006, 02:46 PM
What is wrong with people on this board.... This is my first post in so long and I come back to see this shit in one of the threads of my favorite players.
This is about patty and tzveti, go talk about Justine and Venus in the millions of other threads, and stop comparing, your both losers if you ask me. Venus, Justine, Patty, even 18 year old Tzveti have done more than all of you. If I was Justine and Venus I would not want fans like you, its really a shame some of the fans now in tennis, it used to have the most civilized fans, it was about the love of the game, now its about idiots popping up and talking random bullshit about each others faves in threads that have nothing to do with any of this.


By the way Tzveti is doing well, she is only 18 years old , one of the youngest players in the top 100, a couple of weeks ago she just played her first grandslam and beat her first top 10, she just made the second round after qualifying and having a very convincing first round. Who did she lose to? Well like Patty, who is almost always consistent and convincing against young players, look at those spins, no one is used to it when they first play her, and let me remind you, Patty is a top 10 player who has had wins against almost all of the top 10 on almost all the types of court surfaces, Patty is a top 10 player, and a good one, she just had a good run at the Aussie, like QF? this was expected, and expected win for patty and it wasnt even a total wipe out for patty, it was 6-2 6-4, a good fight in the second.

Good job Tzveti, keep going in the top 75 now.
very good comments,aphrodite! :worship: :worship: i think just the same about it.but please do me a favour:stay on this board,it needs REAL fans like you between all these .......!you know,what i mean,right? :)

LefandePatty
Feb 9th, 2006, 04:03 PM
Finally a win again here for Patty :bowdown:
:yeah:

mimosa
Feb 9th, 2006, 07:17 PM
Well done Patty!

Very good presentation on this tournament, Tzveti!
Bright future for you:worship: