PDA

View Full Version : Texas defeats USC 41-38 led by an incredible performance from Vince Young


SloKid
Dec 29th, 2005, 07:04 PM
USC Trojans http://msn.foxsports.com/fe/img/CFB/TeamLogo/Medium/62.gif vs. http://msn.foxsports.com/fe/img/CFB/TeamLogo/Medium/83.gif Texas Longhorns

Without the playoff system in college football this is the championship game.
Last year the Trojans trashed Oklahoma 55-19.

The Trojans are the two time defending champs and are led by the Heisman Trophy winner RB Reggie Bush and last year winner and this year's third placed QB Matt Leinert. They have won the last 34 games and are ranked 1st.

The Longhorns are led by this year's Heisman Trophy runner-up QB Vince Young. The Longhorns are ranked 2nd and have won 19 straight games.

Both have gone through the season undefeated at 12-0.

The game will be played on Wednesday, January 4th.

Pszczelny
Dec 29th, 2005, 07:06 PM
Milan, is that you? :confused: :eek:


log out and log in again :unsure:

BigB08822
Dec 29th, 2005, 07:07 PM
USC. I think they are a better team with more talent and depth. I think it will be closer than last years game but I think something like 24 - 14 for UCS.

SloKid
Dec 29th, 2005, 07:09 PM
Milan, is that you? :confused: :eek:


log out and log in again :unsure:
Why? :scratch:

Chris 84
Dec 29th, 2005, 07:12 PM
College footbal? WTF? Who on earth cares about that, you stupid idiot :p

John A Roark
Dec 29th, 2005, 07:15 PM
Hook 'em, Horns!
Texas 34, USC 31 in a nail-biter!

Pszczelny
Dec 29th, 2005, 07:15 PM
College footbal? WTF? Who on earth cares about that, you stupid idiot :p

:yeah: :p

Pszczelny
Dec 29th, 2005, 07:18 PM
Why? :scratch:

I don't recognize you, are you real Slav? :p :lol:

TF Chipmunk
Dec 29th, 2005, 07:18 PM
Better believe it's going to be USC!

SloKid
Dec 29th, 2005, 07:20 PM
I don't recognize you, are you real Slav? :p :lol:
I have some obscure interests by some standards...:p

John A Roark
Dec 29th, 2005, 07:21 PM
Better believe it's going to be USC!
They can't handle Vince Young and the Longhorn defense!

TF Chipmunk
Dec 29th, 2005, 07:23 PM
They can't handle Vince Young and the Longhorn defense!
:rolleyes: The defense can't handle Reggie Bush and Matt Leinart :rocker2:

Pszczelny
Dec 29th, 2005, 07:29 PM
I have some obscure interests by some standards...:p

I don't ask anymore :unsure:

Blonde_Ambition7
Dec 29th, 2005, 07:44 PM
my best friends go to UT and i'd enjoy them being upset a little bit.

go USC!

SloKid
Dec 29th, 2005, 07:47 PM
my best friends go to UT and i'd enjoy them being upset a little bit.

go USC!
That's low...:eek: :lol:

John A Roark
Dec 29th, 2005, 07:49 PM
my best friends go to UT and i'd enjoy them being upset a little bit.

go USC!
:haha: Traitor! :lol:

kiwifan
Dec 29th, 2005, 09:24 PM
I like both teams and I'll be rooting for SC since that's "home" these days...

...but I've got a bad feeling about this one :scared:

Texas ain't Notre Dame and SC just barely beat the Golden Domers in a shoot out. :shrug:

Irish
Dec 30th, 2005, 10:32 PM
:rolleyes: The defense can't handle Reggie Bush and Matt Leinart :rocker2:

So true...those are my guys. :yeah: USC has been my fav college team for 32 years so hoping for a great victory. :worship:

But, I do pull for Texas when they are playing anybody else. ;)

TF Chipmunk
Dec 30th, 2005, 10:44 PM
So true...those are my guys. :yeah: USC has been my fav college team for 32 years so hoping for a great victory. :worship:

But, I do pull for Texas when they are playing anybody else. ;)
Did you go to USC? :)

Irish
Dec 30th, 2005, 10:48 PM
Did you go to USC? :)

No, unfortunately. But, I was born in southern California so I picked them as my team. :D :wavey:

TF Chipmunk
Dec 30th, 2005, 10:50 PM
No, unfortunately. But, I was born in southern California so I picked them as my team. :D :wavey:
Oh that's cool :yeah: USC is one of my choice colleges ;)

Irish
Dec 30th, 2005, 10:54 PM
^^You have very good taste. :worship:

TF Chipmunk
Dec 30th, 2005, 10:56 PM
^^You have very good taste. :worship:
Duke, USC, Dartmouth, Stanford ;)

Irish
Dec 30th, 2005, 11:19 PM
Duke, USC, Dartmouth, Stanford ;)

Yes, you do have great taste! :bounce:

TF Chipmunk
Dec 30th, 2005, 11:20 PM
Yes, you do have great taste! :bounce:
50% of it is because I want to party :tape: Where did you go for college?

Black Mamba.
Dec 31st, 2005, 04:49 AM
If texas doesn't slow down Reggie Bush aka the President they won't win. If Texas wants to win they have to control the clock and keep the ball away from the USC offense. That's how Notre Dame almost beat them and Texas has a wayyy better run game to control the clock. This should be a great game, but I hope Texas doesn't get stomped like OU last year.

John A Roark
Dec 31st, 2005, 03:37 PM
There have been a hell of a lot of upsets this season--
Nebraska beat Michigan, and many thought that was an upset(not this Husker, tho)
LSU just overhauled Miami
Missouri beat S. Carolina (and any time Spurrier loses is a good day)

So if Texas winning would be considered an upset (and I do not), get ready for it.

Irish
Dec 31st, 2005, 04:14 PM
I have no doubt Texas will be very tough but hope USC can pull off the win. :D

SloKid
Jan 5th, 2006, 10:22 AM
Young had 200 rushing yards with 3 TDs including the game winning one...
He also added 267 passing yards.
Incredible stuff.

http://msn.foxsports.com/cfb/story/5219984

SelesFan70
Jan 5th, 2006, 01:28 PM
:bounce: Yay Texas!

serenafan08
Jan 5th, 2006, 04:23 PM
Hell Yeah! Hook 'Em Horns!!! I'm a Jayhawk by heart, but I support everyone in the Big 12 (except Missouri :ras: ). I was so happy for them - Vince Young in unbelievable. He's going to be a star in the NFL I think. Michael Vick better watch out!!!

kiwifan
Jan 5th, 2006, 05:02 PM
I like both teams and I'll be rooting for SC since that's "home" these days...

...but I've got a bad feeling about this one :scared:

Texas ain't Notre Dame and SC just barely beat the Golden Domers in a shoot out. :shrug:

3 of my best friends are SC alumns and I haven't heard a word out of any of them in the last 12 hours. :devil:

I was rooting for SC but wow what an ending. That TX Quarterback put on a show. :worship: :worship: :worship:

John A Roark
Jan 5th, 2006, 06:07 PM
They can't handle Vince Young and the Longhorn defense!
I am not above saying, "I told you so!"

SelesFan70
Jan 5th, 2006, 06:13 PM
Hell Yeah! Hook 'Em Horns!!! I'm a Jayhawk by heart, but I support everyone in the Big 12 (except Missouri :ras: ). I was so happy for them - Vince Young in unbelievable. He's going to be a star in the NFL I think. Michael Vick better watch out!!!

and Peyton Manning and Drew Bledsoe and.... :worship:

Ugh...I can't believe Missouri beat my South Carolina Gamecocks! :mad:

John A Roark
Jan 5th, 2006, 06:31 PM
Ugh...I can't believe Missouri beat my South Carolina Gamecocks! :mad:
Brad Smith looked awesome--go Tigers!

cometz9
Jan 5th, 2006, 06:37 PM
Go HORNS :rocker2:

SelesFan70
Jan 5th, 2006, 06:43 PM
Brad Smith looked awesome--go Tigers!

Yes, he did...we Gamecock fans heard of his excellent skills, but...that was just too good. What else can you say? :shrug:

John A Roark
Jan 5th, 2006, 06:43 PM
Hell Yeah! Hook 'Em Horns!!! I'm a Jayhawk by heart, but I support everyone in the Big 12 (except Missouri :ras: ). I was so happy for them - Vince Young in unbelievable. He's going to be a star in the NFL I think. Michael Vick better watch out!!!
I'm a Cornhusker, and I root for the Big 12 team no matter who they play, outside the conference--even (gasp!) Oklahoma.
So I was sad for ISU but happy for Missouri, and wowed by the Longhorns.
After NU's season ending performances at Colorado and then at the Alamo Bowl, I think it will be NU vs. Texas in the Big 12 Championship next season.
The Huskers are back--"Restore the Order"

Hots4Safin
Jan 5th, 2006, 07:05 PM
i'm a SC alum and here's what i have to say:

Congrats to Vince Young for playing one hellava game.

A big FUCK YOU to the big ten officials for blowing that call and giving texas a touchdown that should have NEVER been counted. (you know if those were pac ten officials and they blew that call the texans would have been lynching bitches left and right.)

Reggie and Matt? Well, you guys had better days...

Lendale White :worship:

All and all, i'm still proud to be a trojan and GO SC!

Carolina Girl
Jan 5th, 2006, 09:14 PM
Congrats to Vince Young for playing one hellava game.

A big FUCK YOU to the big ten officials for blowing that call and giving texas a touchdown that should have NEVER been counted. (you know if those were pac ten officials and they blew that call the texans would have been lynching bitches left and right.)

Lendale White :worship: Vince did have a great game!

I don't know, I mean yes the booth should have reviewed the play (i heard that they were having technical problems or something at school today :shrug:) but i still think that it didn't matter, texas still would have gotten a touchdown during that possession anyway. But thats just my opinion, everyone is entitled to their own.

And Lendale White really had a great night too, he is a great rb!

Cariaoke
Jan 5th, 2006, 09:19 PM
I was so happy Texas won after everyone was on SC's jock. Vince :hearts: 4th & 5... 4th & 5... with :19 on the clock. :worship:

Carolina Girl
Jan 5th, 2006, 09:22 PM
I was so happy for them - Vince Young in unbelievable. He's going to be a star in the NFL I think. Michael Vick better watch out!!!Vince Young was great! It's hard to beat a QB who had near bout 500 yards (passing and rushing) by himself! He should be a good NFL QB, he's like a combo of Vick and Manning - quick like vick and good accuracy like manning, thats tough to beat:D :yeah:

SloKid
Jan 6th, 2006, 07:47 AM
I'm just throwing this out there, but is it actually possible that White is a better rb and will have a better NFL career that the oh so praised Bush...:unsure:

Hots4Safin
Jan 7th, 2006, 05:05 AM
LenDale will never be as flashy as Reggie. That's all.