PDA

View Full Version : 2005 Worst Dressed List. Hilarious stuff....Serena in it again!!


Kunal
Dec 29th, 2005, 09:08 AM
http://entertainment.msn.com/2005review/undressed?GT1=7463

I love some of the text describing people's attrocious taste in clothing..

Serena Williams, Jessica Simpson, Sharon Stone, Vigo Mortensen to name a few.

Its a Must Read!!

skanky~skanketta
Dec 29th, 2005, 09:14 AM
serena, serena!:lol: :kiss:

Erika_Angel
Dec 29th, 2005, 09:21 AM
Is it wrong that I think Paris' blue number is kinda nice? :shrug: I could find worse. She doesn't exactly wear it well though I guess.

Oh and Bai Ling's little number, it isn't exactly bad, it is just Bai, I mean what do you expect her to wear, something covering more than 10% of her body ... pff as if :lol:

Blonde_Ambition7
Dec 29th, 2005, 09:22 AM
Is it wrong that I think Paris' blue number is kinda nice? :shrug: I could find worse. She doesn't exactly wear it well though I guess.

i think she looks great in that dress and all the other dresses she wears like that.

she's dressing much better than last year atleast.

Erika_Angel
Dec 29th, 2005, 09:25 AM
i think she looks great in that dress and all the other dresses she wears like that.

she's dressing much better than last year atleast.

I think it might be paris' lack of breasts ;) Obviously someone vuluptiously blessed couldn't wear a dress like that, but It would sit nicer on a woman with a medium sized bust.

skanky~skanketta
Dec 29th, 2005, 09:33 AM
oh come on!paris' dress is ok for a nightie!from the neck up it looks good tho. i like thhe hair.
and bai ling?please!

sandra bullock has two nice pieces, just badly put together..

and i sorta like nicollette sheridan's dress.she aint wearing it well though.and the shoes, gotta go.

Erika_Angel
Dec 29th, 2005, 09:36 AM
oh come on!paris' dress is ok for a nightie!from the neck up it looks good tho. i like thhe hair.
and bai ling?please!

Lol about Bai Ling. I was just saying that for the look she was going for, she pulled it off. It isn't attrocious, it is just very "Bai Style". She is so out there that I'd be shocked to see her in anything even remotely considered appropraite.

About Paris, I do actually like the dress, perhaps not the patterns but the shape is lovely I think. And I like the blue.

Kunal
Dec 29th, 2005, 11:03 AM
I love the guy that is describing their dress sense.....its freggin hilarious!!

He's got a way with words...

tennislover
Dec 29th, 2005, 11:24 AM
that's really a gallery of horrors

!<blocparty>!
Dec 29th, 2005, 11:25 AM
Is it wrong that I think Paris' blue number is kinda nice? :shrug:

I thought exactly the same thing. ;)

The funnist part was the Mariah part:

The voluminous sleeves are perfect for keeping the little people from getting too close.

:lol::tape:

SelesFan70
Dec 29th, 2005, 12:24 PM
Infantile Behavior:
Somewhere, a pre-schooler cries over her missing party dress and curses the name Serena Williams. The tennis star continues her losing streak on the red carpet in this jaw-droppingly inappropriate short and ruffled strapless number. Serena, for future reference, here are a few ways to tell if you're wearing the wrong dress. When it looks like you just jumped out of a cake -- and the cake got stuck around your mid-section -- you're wearing the wrong dress. When the lamps in the room are styling shades that look similar to your frock but with a better fit, you're wearing the wrong dress. And when you try to downplay your powerful and shapely figure beneath garb so girly-girl it should get its own bottle of Midol, you're definitely wearing the wrong dress.

http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed04262005/Serena_273x400.jpg

:scared:

SelesFan70
Dec 29th, 2005, 12:26 PM
http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed_20051129/AshleyOlsen_MaryKateOlsen_400.jpg

:scared: to infinity and back! OMG!

SelesFan70
Dec 29th, 2005, 12:28 PM
http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed_20051111/Madonna_T%20Whi_6416437_600_wireimage_400.jpg

What happened to Madonna's neck?

:haha: :o

Kunal
Dec 29th, 2005, 12:36 PM
http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed_20051111/Madonna_T%20Whi_6416437_600_wireimage_400.jpg

What happened to Madonna's neck?

:haha: :o


hahahaha.....i know eh.....wtf was she thinking.....The apparent heir to the reverred 'Clown family'

PamShriverRockz
Dec 29th, 2005, 12:46 PM
http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed_20051111/Madonna_T%20Whi_6416437_600_wireimage_400.jpg

What happened to Madonna's neck?

:haha: :o

Willy Wonka Chic!

Sharon Stone looks like she's an extra in Harry Potter.
http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed_20051021/SharonStone_273x400.jpg

http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed_0719_2005/Fergie_273x400.jpg
Super Mario Bros?

http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed_0621_2005/Janet_273.jpg

Does Janet realise she's wearing a set of curtains, draw string included!?

Oh Celebrities are so funny ;)

!<blocparty>!
Dec 29th, 2005, 12:51 PM
Everyone should love Madonna's outfit.... she has re-invented herself yet again. :rolleyes:

LostGlory
Dec 29th, 2005, 01:27 PM
http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed_20051129/AshleyOlsen_MaryKateOlsen_400.jpg

:scared: to infinity and back! OMG!

This photo reminds me of a story that cracked me up the last girl's night i had with my friends....we were talking about the most embaressing moments in our lives and one of the girls went to school with out her skirt , and she only realised when she took off her coat in class.....that was hilarious....:haha:

LostGlory
Dec 29th, 2005, 01:29 PM
http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed04262005/Serena_273x400.jpg

:scared:

Oh Boy Oh Boy Oh Boy....I aint commenting on that .....but when is she expecting??? and please do not bad rep me....this is just a joke....I love Serena actually....she is my favourite American athlete....

tennislover
Dec 29th, 2005, 02:04 PM
http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed_20051111/Madonna_T%20Whi_6416437_600_wireimage_400.jpg

:haha:

tennislover
Dec 29th, 2005, 02:09 PM
http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed_20051129/AshleyOlsen_MaryKateOlsen_400.jpg

"Olsen twins just escaped from a lunatic house"

:tape: :tape: :tape:

tennislover
Dec 29th, 2005, 02:12 PM
http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed_20051021/SharonStone_273x400.jpg
"Sharon Stone launching a new witch look"

Hard to imagine something uglier than that

Cam'ron Giles
Dec 29th, 2005, 02:45 PM
http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed_20051129/AshleyOlsen_MaryKateOlsen_400.jpg

:haha: :haha: :scared: :scared:

JuchuKai
Dec 29th, 2005, 02:46 PM
http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed_20051111/Madonna_T%20Whi_6416437_600_wireimage_400.jpg

What happened to Madonna's neck?

:haha: :o

:spit:

skanky~skanketta
Dec 29th, 2005, 04:04 PM
Lol about Bai Ling. I was just saying that for the look she was going for, she pulled it off. It isn't attrocious, it is just very "Bai Style". She is so out there that I'd be shocked to see her in anything even remotely considered appropraite.

About Paris, I do actually like the dress, perhaps not the patterns but the shape is lovely I think. And I like the blue.hon, stank hoes go for the same look. it's called skank style, not bai style.

tennisbum79
Dec 29th, 2005, 05:20 PM
Looking at some of these pictures, Serena did not look that bad.

Although I must say, making this list a permanent home is not good for the aspiring fshion design

fnuf7
Dec 29th, 2005, 05:27 PM
Natural Horn Killers: Once in a very great while, all the elements of an ensemble come together to form a perfect storm of suckitude. Behold Juliette Lewis, who falls victim to this rare phenomenon by bringing forth a profane sartorial statement that's one part Viking pillager, two parts spandex-encased "Solid Gold" dancer and five parts East German female weightlifter. It all adds up to a vortex of suckiness so strong that not even the previously potent trio of Mukluks, parachute pants and a Members Only jacket could withstand its pull.

:lol: :lol: I just love this description of Juliette Lewis' outfit! Genius!

Kunal
Dec 30th, 2005, 03:18 AM
Natural Horn Killers: Once in a very great while, all the elements of an ensemble come together to form a perfect storm of suckitude. Behold Juliette Lewis, who falls victim to this rare phenomenon by bringing forth a profane sartorial statement that's one part Viking pillager, two parts spandex-encased "Solid Gold" dancer and five parts East German female weightlifter. It all adds up to a vortex of suckiness so strong that not even the previously potent trio of Mukluks, parachute pants and a Members Only jacket could withstand its pull.

:lol: :lol: I just love this description of Juliette Lewis' outfit! Genius!


lol.....isnt that person the best!! He's got a way with words...

F-R-E-A-K
Dec 30th, 2005, 04:45 AM
:haha: They are different :scratch:

Belmont Lad
Dec 30th, 2005, 05:01 AM
Hilarious stuff! :haha: :haha: :haha: A must read :)

yellowcard
Dec 31st, 2005, 09:35 AM
Why do they not have any sense of fashion?

Mattographer
Dec 31st, 2005, 10:51 AM
:spit: @ Madonna's!

Markus
Dec 31st, 2005, 11:00 AM
http://entimg.msn.com/i/gal/Undressed04262005/Serena_273x400.jpg

:scared:

:haha: :haha: :haha: sorry serena i love you but this is really funny.

Maryamator
Dec 31st, 2005, 11:47 AM
serena :hug::kiss:

tennislover
Dec 31st, 2005, 11:52 AM
Why do they not have any sense of fashion?
I wondered the very same......

they are all multi millionaire...how about to pay a(n) (Italian) fashion advisor?

hingis-seles
Dec 31st, 2005, 12:30 PM
:haha:

köj-è
Dec 31st, 2005, 03:58 PM
:lol: i have stomachache now!! :rofl:

Kunal
Dec 31st, 2005, 06:23 PM
some ppl got plenty of money but no sense on how to use it rite....

LeRoy.
Dec 31st, 2005, 08:00 PM
i like Paris Hilton's blue dress and Alicia Keys minus the hat :D The rest are :haha: