PDA

View Full Version : Why Peng is such poor doubles player?


Wojtek
Dec 2nd, 2005, 01:54 PM
She is such great player and probably she will be better then Hingis according to Penglover :tape: but Hingis was great doubles players. Peng results in the doubles sucks. Anyone knows why because Peng is cute, great mover and skilful player, she is just the best

Peng Peng Peng Peng Peng Peng Peng Peng Peng Peng Peng Peng

wateva
Dec 2nd, 2005, 02:11 PM
because peng simply cannot make it. :)

Ellery
Dec 2nd, 2005, 02:34 PM
Shuai is a decent doubles player.

Bubba08
Dec 2nd, 2005, 02:39 PM
I do not understand this current obsesion with Peng. :tape:

A'DAM
Dec 2nd, 2005, 02:55 PM
I do not understand this current obsesion with Peng. :tape:

Its created by Penglover :lol: :lol: :lol:

A'DAM
Dec 2nd, 2005, 02:57 PM
She is such great player and probably she will be better then Hingis according to Penglover :tape: but Hingis was great doubles players. Peng results in the doubles sucks. Anyone knows why because Peng is cute, great mover and skilful player, she is just the best

Peng Peng Peng Peng Peng Peng Peng Peng Peng Peng Peng Peng

:lol: :lol: :lol:

Penglover
Dec 2nd, 2005, 03:05 PM
hingis is the past tense :rolleyes:

Remember she lost in the first round of Thailand Open? :lol:

She shouldnt come back to destroy her reputation :eek: :scared:

silverwhite
Dec 2nd, 2005, 03:35 PM
Troll thread :yawn:

SAEKeithSerena
Dec 2nd, 2005, 03:44 PM
better than hingis? you are dreaming...

Penglover
Dec 2nd, 2005, 03:56 PM
better than hingis? you are dreaming...

Yes, she is :bounce: :bounce:

brunof
Dec 2nd, 2005, 04:07 PM
I think Janet Lee is a pretty good doubles player, but she is tiny, I'm sure the bigger teams can just overpower her.

Wojtek
Dec 2nd, 2005, 04:11 PM
hingis is the past tense :rolleyes:

Remember she lost in the first round of Thailand Open? :lol:

She shouldnt come back to destroy her reputation :eek: :scared:

But Martina has only one lost this year. For example Peng has four loses in August :o

Rising Sun
Dec 2nd, 2005, 04:16 PM
I think Janet Lee is a pretty good doubles player, but she is tiny, I'm sure the bigger teams can just overpower her.
Tiny? She's 5"9, that's hardly tiny, especially for an Asian. :eek:

Penglover
Dec 2nd, 2005, 04:20 PM
But Martina has only one lost this year. For example Peng has four loses in August :o

Yes... she played one match :haha: :haha: :lol: What a match :banana:

Wojtek
Dec 2nd, 2005, 04:24 PM
Do you know her doubles partner for 2006? Maybe Catalina Castano?

creep
Dec 2nd, 2005, 04:25 PM
She's not even great in singles let alone doubles.

Wojtek
Dec 2nd, 2005, 04:27 PM
She's not even great in singles let alone doubles.

:confused: :confused: Penglose

creep
Dec 2nd, 2005, 04:28 PM
:confused: :confused: Penglose

What? :confused:

Penglover
Dec 2nd, 2005, 04:29 PM
Do you know her doubles partner for 2006? Maybe Catalina Castano?

Na Li :retard:

Wojtek
Dec 2nd, 2005, 04:29 PM
What? :confused:

Post 15 = Pengwin :angel:

Post 17 = Penglose

Wojtek
Dec 2nd, 2005, 04:30 PM
Na Li :retard:

Are you serious? That's great. Li/Peng :bounce:

tennisrox
Dec 2nd, 2005, 04:30 PM
She's not even great in singles let alone doubles.

Are your comments against Peng or Penglover? ;)

Penglover
Dec 2nd, 2005, 04:34 PM
Are you serious? That's great. Li/Peng :bounce:

Yeah, they are going to win all double slams! :lol:

creep
Dec 2nd, 2005, 04:35 PM
Are your comments against Peng or Penglover? ;)

Peng.

Mynne Dassidy
Dec 2nd, 2005, 06:05 PM
I do not understand this current obsesion with Peng. :tape:

I don't either. :tape:

Wojtek
Dec 2nd, 2005, 06:25 PM
I don't either. :tape:

Peng is hot : peng:

pcrtennis
Dec 2nd, 2005, 06:51 PM
Peng is playing with Janet Lee in 2006 NOT Na Li....

Peng's a pretty good doubles player, and she'll keep improving...

Orion
Dec 2nd, 2005, 07:09 PM
hingis is the past tense :rolleyes:

Remember she lost in the first round of Thailand Open? :lol:

She shouldnt come back to destroy her reputation :eek: :scared:

At least she has a reputation...

WhatTheDeuce
Dec 2nd, 2005, 07:37 PM
penglover has become the new piercecheng.

Ellery
Dec 2nd, 2005, 07:45 PM
Shuai has reached the QF of US Open in doubles :D She is obviously not an expert doubles player, but she is improving fast ;)

brunof
Dec 2nd, 2005, 08:16 PM
Tiny? She's 5"9, that's hardly tiny, especially for an Asian. :eek:

I thought she looked so frail when I saw her -- her arms are pretty skinny at least...:P

Hachiko
Dec 2nd, 2005, 08:19 PM
Peng is a great doubles player.

andrewC
Dec 2nd, 2005, 09:25 PM
I thought she looked so frail when I saw her -- her arms are pretty skinny at least...:P

she is rather skinny, but it makes her more endearing to me :)

CooCooCachoo
Dec 2nd, 2005, 09:50 PM
Ping pong is for Peng, not doubles tennis :)

Maryamator
Dec 25th, 2005, 06:15 AM
Peng is so unpredictable but as for martina one of the greatest players ever. peng and hingis shouldnt be in the same thread anyway:p

F-R-E-A-K
Dec 25th, 2005, 06:30 AM
Peng is actually quite decent in Doubles. :) She plays well with Janet Lee. :cool:


:tape: Peng needs to piss Janet Lee off, and play with someone more younger and more power. :)

I like Peng. :hearts:

Jeff
Dec 25th, 2005, 06:37 AM
Peng....pong....Peng...pong.....sorry, but this board seems to be like a ping pong game with Peng popping up every other thread it seems. GET OVER IT! Lol geesh

But anyway, I really don't know how good Peng is in doubles, but not all singles players are good in doubles or even care to be good in doubles. I played successfully in singles in college, but not in doubles, because I hated playing doubles. I'm not dissing doubles in anyway by saying this, just pointing out that while some prefer singles...others prefer doubles; while some prefer doubles....others prefer singles, while others enjoy both.

Wojtek
Feb 11th, 2007, 06:43 PM
Peng....pong....Peng...pong.....sorry, but this board seems to be like a ping pong game with Peng popping up every other thread it seems. GET OVER IT! Lol geesh



Peng rocks

Pengwin
Feb 11th, 2007, 07:51 PM
Peng :hearts:

pengluv
Feb 11th, 2007, 07:54 PM
eh honestly i dont think she'll be hingis but dont yall every beleive in a player knowing they wont make it... its pengluv not penglover lol i already got fans thanks... but peng can be a decent player but her health doesnt let her play singles and doubles fully though she always ends up geting sick. yea bout martina give marina a heart condition and freakin bs from her own country and see how far she makes it... oh well at least peng aint no cold hearted bi*** like hingis. but eh i think she'll get there eventually

Josh.
Feb 11th, 2007, 07:56 PM
movemen = 0 :help:

Kim's_fan_4ever
Feb 11th, 2007, 08:00 PM
Yeah Peng rocks, especially during her match against Bammer yesterday :lol:

Pengwin
Feb 11th, 2007, 08:02 PM
Yeah Peng rocks, especially during her match against Bammer yesterday :lol:

Peng def. Clijsters 6-4 6-4

pengluv
Feb 11th, 2007, 08:04 PM
lol lets not live in the past of peng even im losing hope in her... but hopefully she'll make it through.

Kim's_fan_4ever
Feb 11th, 2007, 08:11 PM
Peng def. Clijsters 6-4 6-4

And? You don't have tell me, I remember. But after that she's done nothing as far as I remember.
And Kim after this loss won USO

Slumpsova
Feb 12th, 2007, 03:19 AM
why is this thread needed to be bumped? :shrug:

Slumpsova
Feb 12th, 2007, 03:24 AM
And? You don't have tell me, I remember. But after that she's done nothing as far as I remember.
And Kim after this loss won USO
not quite nothing.
she made 2 Tier II SFs, 1 Tier III Final :o

sunyafei
Feb 12th, 2007, 03:40 AM
not quite nothing.
she made 2 Tier II SFs, 1 Tier III Final :o
And a Tier I SF

drake3781
Feb 12th, 2007, 03:55 AM
And a Tier I SF

Can you list them with tournament, year, and opponent?

The Kaz
Feb 12th, 2007, 04:19 AM
2005 Sydney (II) SF: lt Molik 4-6 3-6
2005 San Diego (I) SF: lt Pierce 2-6 2-6
2006 Strasbourg (III) F: lt Vaidisova 6-7 3-6
2006 Beijing (II) SF: lt Kuznetsova 0-6 2-6

Happy now Drake3781 :rolleyes:

Eldoth Kron
Feb 12th, 2007, 04:19 AM
PENG:kiss: :kiss: :hearts: :hearts: :hearts: :worship: :devil:

pengluv
Feb 12th, 2007, 04:47 AM
u cant relaly count that peng and pierce everyone knows peng was exhausted... lol i didnt know that many people liked peng

Slumpsova
Feb 12th, 2007, 05:30 AM
hey, Drake3781 is Pengfan :lol:

drake3781
Feb 12th, 2007, 05:38 AM
2005 Sydney (II) SF: lt Molik 4-6 3-6
2005 San Diego (I) SF: lt Pierce 2-6 2-6
2006 Strasbourg (III) F: lt Vaidisova 6-7 3-6
2006 Beijing (II) SF: lt Kuznetsova 0-6 2-6

Happy now Drake3781 :rolleyes:

Yes, thanks!

Sam L
Feb 12th, 2007, 06:57 AM
hey, Drake3781 is Pengfan :lol:

:haha:

OMG... no wonder I found this person so annoying. :lol:

Slumpsova
Feb 12th, 2007, 11:34 AM
:haha:

OMG... no wonder I found this person so annoying. :lol:
me annoying? :awww:

Sam L
Feb 12th, 2007, 11:51 AM
me annoying? :awww:

I'm talking about drake3781. :confused: