PDA

View Full Version : First


..ikke..
Oct 16th, 2005, 04:18 PM
:wavey:

Mana
Oct 26th, 2005, 11:30 PM
2nd:D

muniu
Nov 1st, 2005, 05:48 PM
and 3rd :o

DutchieGirl
Nov 7th, 2005, 02:08 AM
:lol: Niels... but damn that Misa's playing Hobart and not here. Especially as this is now a Tier 4 as well! :sad:

..ikke..
Nov 10th, 2005, 06:30 AM
:lol: Niels... but damn that Misa's playing Hobart and not here. Especially as this is now a Tier 4 as well! :sad:
I thought she would play here ;)

DutchieGirl
Nov 10th, 2005, 06:32 AM
I thought she would play here ;)

I had hoped she would because it's so much easier for me to go to Canberra than to Hobart! :fiery:

..ikke..
Nov 10th, 2005, 06:35 AM
I had hoped she would because it's so much easier for me to go to Canberra than to Hobart! :fiery:
Bad luck for you ;)

DutchieGirl
Nov 10th, 2005, 06:38 AM
Bad luck for you ;)

Yeah! :fiery: It sucks! ;)

..ikke..
Nov 10th, 2005, 06:45 AM
Yeah! :fiery: It sucks! ;)
Indeed, I don't care :p, but for you it really sucks!!

DutchieGirl
Nov 10th, 2005, 06:49 AM
Indeed, I don't care :p, but for you it really sucks!!

well it's not as if you were gonna go to this tourney! :p

..ikke..
Nov 10th, 2005, 06:51 AM
well it's not as if you were gonna go to this tourney! :p
That's true ;)

DutchieGirl
Nov 10th, 2005, 06:54 AM
That's true ;)

will you go to Rosmalen? :D

..ikke..
Nov 10th, 2005, 11:43 AM
will you go to Rosmalen? :D
Don't think so
I must go to school then :(

DutchieGirl
Nov 10th, 2005, 11:48 AM
Don't think so
I must go to school then :(

:lol: Not even for kids day? :angel: :p

CooCooCachoo
Nov 15th, 2005, 11:26 PM
People who start these "First" threads should be punished :devil:

DutchieGirl
Nov 16th, 2005, 04:30 AM
People who start these "First" threads should be punished :devil:

:haha: ;)