PDA

View Full Version : 2006 Official Fixtures


groenefeldeffect
Oct 12th, 2005, 06:50 AM
Session 1
Friday
30 December 2005
China v Netherlands
10:00am

Session 2
Saturday
31 December 2005
Australia v Germany
10:00am

Session 3
Sunday
1 January 2006
USA v Serbia & Montenegro
10:00am

Session 4
Monday
2 January 2006
Argentina v China/Netherlands
10:00am

Session 5
Monday
2 January 2006
Belarus v Serbia & Montenegro
5:30pm

Session 6
Tuesday
3 January 2006
Russia v USA
10:00am

Session 7
Tuesday
3 January 2006
Australia v China/Netherlands
5:30pm

Session 8
Wednesday
4 January 2006
Argentina v Germany
10:00am

Session 9
Wednesday
4 January 2006
Russia v Belarus
5:30pm

Session 10*
Thursday
5 January 2006
Australia v Argentina
Germany v China/Netherlands
10:00am

Session 11*
Thursday
5 January 2006
Russia v Serbia & Montenegro
USA V Belarus
5:30pm

Final
Friday
6 January 2006
Winner Group A v Winner Group B
5:30pm

Dan23
Oct 12th, 2005, 07:33 AM
about time they gave us these :lol:

DutchieGirl
Oct 12th, 2005, 01:42 PM
:fiery: great... if Nl qualify I can see 2 ties (qualliesand the monday morning ) but then both other ties in the bloody evening! :fiery:Nice to see the hopman site can't even spell Michaella right too! :rolleyes:

ivanovic
Oct 12th, 2005, 01:45 PM
Cool - cant wait so Serbia takes on USA first - I thing we gonna win 2-1.

groenefeldeffect
Oct 12th, 2005, 02:12 PM
: fiery:Nice to see the hopman site can't even spell Michaella right too! :rolleyes:

How did they spell it?

I am going to watch Russia vs USA and Argentina vs Germany... the two sessions I wanted are on when I can go!

DutchieGirl
Oct 12th, 2005, 02:15 PM
How did they spell it?

I am going to watch Russia vs USA and Argentina vs Germany... the two sessions I wanted are on when I can go!

Michaela :rolleyes: Well they spelt it wrong on the front page where the have the flags and the two players for each team on top... they got it right in an article though (kinda makes it worse, coz then they DO know how to spell it). :lol:

Lucky you. I should go to Aus-Ger! :D

groenefeldeffect
Oct 12th, 2005, 02:21 PM
Michaela :rolleyes: Well they spelt it wrong on the front page where the have the flags and the two players for each team on top... they got it right in an article though (kinda makes it worse, coz then they DO know how to spell it). :lol:

Lucky you. I should go to Aus-Ger! :D

LOL... that's shocking!

DutchieGirl
Oct 12th, 2005, 02:27 PM
LOL... that's shocking!

yeah, it's pretty poor! ;)

Carsten
Oct 13th, 2005, 05:48 PM
Michaela :rolleyes: Well they spelt it wrong on the front page where the have the flags and the two players for each team on top... they got it right in an article though (kinda makes it worse, coz then they DO know how to spell it). :lol:

Lucky you. I should go to Aus-Ger! :D

It' not their only fault... Nicholas Kiefer :rolleyes:

DutchieGirl
Oct 13th, 2005, 06:08 PM
It' not their only fault... Nicholas Kiefer :rolleyes:

ahh I wasn't sure how he spelt his name! ;) I thought Viktoriya was with the y too - but on WTATour she seems no to have the y, so it must be Kutuzova who has it! ;)

Fantastic
Oct 13th, 2005, 06:19 PM
Yeah, I want to see Argentina vs Germany too.

Kiefer vs Gaudio will be interesting... in more ways than one. Now where are my binoculars? ;)

DutchieGirl
Oct 14th, 2005, 04:22 AM
I got tix today (well I booked them) :haha:

quallies, aus-ger, arg-nl (I'm being positive) and belarus-serbia! :D

ivanovic
Oct 14th, 2005, 04:30 AM
I got tix today (well I booked them) :haha:

quallies, aus-ger, arg-nl (I'm being positive) and belarus-serbia! :D

cool inky, do something outrageous like nude striking around the center court so I'll be able to see you on TV. :p

DutchieGirl
Oct 14th, 2005, 04:41 AM
cool inky, do something outrageous like nude striking around the center court so I'll be able to see you on TV. :p

uhh no - just look out for a "Hup Misa" flag! :p

coli
Oct 17th, 2005, 12:19 PM
No Spain :sad:

groenefeldeffect
Oct 17th, 2005, 02:38 PM
Yeah, no Spain.

matthias
Nov 2nd, 2005, 06:54 PM
perfect draw and schedule for germany

we will kick ass this time

predicted final

Russia vs. Germany

gsm
Nov 3rd, 2005, 12:07 AM
uhh no - just look out for a "Hup Misa" flag! :p
i will have my eyes peeled! :D

groenefeldeffect
Nov 3rd, 2005, 01:29 PM
perfect draw and schedule for germany

we will kick ass this time

predicted final

Russia vs. Germany

Agreed :)

DutchieGirl
Nov 4th, 2005, 07:01 AM
i will have my eyes peeled! :D

:haha: Well assuming NL qualify, I'm front row on the monday for ARG-NL... ;) Otherwise good luck trying to find me during quallies - we got row S! :(

DutchieGirl
Nov 4th, 2005, 07:01 AM
perfect draw and schedule for germany

we will kick ass this time

predicted final

Russia vs. Germany

:devil: We'll see! ;)

GertAlert
Nov 4th, 2005, 10:10 AM
uhh no - just look out for a "Hup Misa" flag! :p
Ok! You're a real fan! :yeah:
I can only hope we can see some of the tennis (and the fans ;) ) on tv over here. This year they only showed a few snippets of it afterwards... :(

DutchieGirl
Nov 4th, 2005, 11:16 AM
Ok! You're a real fan! :yeah:
I can only hope we can see some of the tennis (and the fans ;) ) on tv over here. This year they only showed a few snippets of it afterwards... :(

lmao - of course I'm a real fan! :p

I hope you can see some on tv too. Maybe now coz Misa's had a great year, they'll wanna show some more. It will be on tv here - I have to try to get my Dad to record it (well the first session hopefully anyway - quallifying isn't on tv :sad: ).

matthias
Dec 19th, 2005, 08:54 AM
the schedule is crazy for Germany imo

31st december
4th january
5th january
6th january if they reach the final
the start so earliy, then 3 days off, and then possible 3 days in a row :rolleyes: for the schedulemaker