PDA

View Full Version : Long-lost twins:Kim Clijsters & Princess Fiona


borisy
Sep 21st, 2005, 06:11 PM
http://www.geocities.com/asbestos_21/fiona.jpg http://www.geocities.com/asbestos_21/kim.jpg

:p

Sir Stefwhit
Sep 21st, 2005, 06:22 PM
How is this thread starter still in the "green"?

~~*Elena.D*~~
Sep 21st, 2005, 06:24 PM
:lol: :lol:

Maryamator
Sep 21st, 2005, 06:26 PM
lol

honeyke
Sep 21st, 2005, 06:32 PM
this comparison is sooo old

~Cherry*Blossom~
Sep 21st, 2005, 06:34 PM
:rolleyes:

alfonsojose
Sep 21st, 2005, 06:50 PM
:yawn:

Sam's Slave
Sep 21st, 2005, 06:56 PM
http://www.geocities.com/asbestos_21/fiona.jpg http://www.geocities.com/asbestos_21/kim.jpg

:p

yeah like you thought of that... :rolleyes: :yawn:

creep
Sep 21st, 2005, 07:06 PM
I think Kim's one of those players that most fans really, Really like, and admire. I know I do. I think that's part of the Kim attraction, that we 'the ordinary punter' can relate to her. She's not flashy or self absorbed, but very down to earth. One thing is for sure, Kim and Fiona both have a heart of gold.

tennisluver99
Sep 21st, 2005, 07:13 PM
Nothing New :yawn:

controlfreak
Sep 21st, 2005, 07:49 PM
isn't Princess Fiona a poster here?

creep
Sep 21st, 2005, 07:53 PM
isn't Princess Fiona a poster here?

Yep. She hasn't been heard from, since she attended the 'Nena' concert. ;):)

fifiricci
Sep 21st, 2005, 08:29 PM
http://www.geocities.com/asbestos_21/fiona.jpg http://www.geocities.com/asbestos_21/kim.jpg

:p

Actually, Princess Fiona's ears look like mini tennis rackets, so she's no doubt a Kim fan ;)

TS
Sep 21st, 2005, 09:49 PM
Yep. She hasn't been heard from, since she attended the 'Nena' concert. ;):)

She's doing well. Just doesn't post here anymore :)

XaDavK_Kapri
Sep 21st, 2005, 09:50 PM
Omg, I had NEVER heard that joke before :rolleyes:

WimbledonGreen7
Sep 21st, 2005, 09:54 PM
kim looks sexy in that pic... stupid princess fiona

Spunky83
Sep 21st, 2005, 10:16 PM
Yep. She hasn't been heard from, since she attended the 'Nena' concert. ;):)

:lol:

SelesFan70
Sep 21st, 2005, 10:42 PM
Admittedly, Lleyton is an ogre I'm glad Kim came to her senses. :o

~|Naomi|~
Sep 22nd, 2005, 12:17 AM
Oh how original:rolleyes:

Go & join Fantastic and the others who already troll the boards calling her this.

Just goes to show how two-faced some Australians can be though and how bitter they were, an Sydney newspaper called her this after she dumped Hewitt whereas just a few months before that they were aussie kim this aussie kim thata and would have loved her to turn her back on her country and play for Australia. :rolleyes:

actor1
Sep 22nd, 2005, 12:21 AM
Admittedly, Lleyton is an ogre I'm glad Kim came to her senses. :o
you must be a dog too, cause Lleyton is far from being a ogre. he's not bad looking indeed.