PDA

View Full Version : Thursday: OOP and Scores


Dexter
Sep 21st, 2005, 06:10 PM
Thursday, September 22, 2005

Center Court (from 12.00hrs)
1. Jugic-Salkic/Jurak vs. Kostanic/Srebotnik
2. M.Zec Peskiric vs. Medina Garrigues (NB 15.00hrs)
3. Medina Garrigues/Vinci vs. Benesova/Nagyova (NB 18.00hrs)

Grandstand (from 12.00hrs)
1. Henke vs. Bychkova
2. Tu vs. Benesova (NB 13.00hrs)
3. Beygelzimer/Husarova vs. D.Klemenschits/S.Klemenschits
4. Daniilidou/Woehr vs. Peschke/Tu

Court 1 (from 13.00hrs)
1. Ani vs. Daniilidou

Dexter
Sep 21st, 2005, 06:11 PM
Good luck to Masa, Katya, Eleni and Klemenschits twins :yeah:

maya
Sep 21st, 2005, 06:11 PM
Good luck to Maša :D!

_julio_
Sep 21st, 2005, 07:11 PM
Vamos Anabel!!! :D

SloKid
Sep 21st, 2005, 07:29 PM
Maša!!!

Mathijs
Sep 21st, 2005, 07:42 PM
Good Luck:

Kostanic/Srebotnik :yeah:

Benesova/Nagyova :worship:

Iveta Benesova :hearts: :drool:

Peschke/Tu :woohoo:

forever_rafter
Sep 21st, 2005, 07:45 PM
Good luck to Eleni in singles and in doubles :bounce: :bounce:

Jorn
Sep 21st, 2005, 07:45 PM
Masa vs Anabel, who to cheer for... Go Both ;)

But it will be tough for Masa to win!

LucasArg
Sep 21st, 2005, 09:09 PM
Good luck


Kostanic/Srebotnik
Peschke/Tu
Iveta Benesova

:wavey:

SloKid
Sep 21st, 2005, 09:19 PM
Masa vs Anabel, who to cheer for... Go Both ;)

But it will be tough for Masa to win!

I dont care, she has to win, even if has to throw her tennis racquet at Anabel and injure her. :devil:

Nah, just kidding, she just has to fight, but it will still be very difficult.

KoOlMaNsEaN
Sep 21st, 2005, 10:29 PM
Go Meilen!

Wiggly
Sep 21st, 2005, 10:43 PM
Go Iveta :hearts: :bounce:
Go Iveta/Henrieta :)

Cersei
Sep 21st, 2005, 10:48 PM
good luck Anabel :bounce:

RayRob
Sep 21st, 2005, 11:43 PM
:yeah: Best wishes to Eleni in singles and with Woehr in doubles too! :D

:bounce:

-Rache

Elisse
Sep 22nd, 2005, 12:09 AM
Good Luck:
Eleni Daniilidou :hearts: :drool:
Anabel Medina Garrigues :D
Medina Garrigues/Vinci
Beygelzimer/Husarova
Daniilidou/Woehr


:bounce:

Scotso
Sep 22nd, 2005, 12:43 AM
Iveta :D

chancel
Sep 22nd, 2005, 11:28 AM
Go, Vanessa!
scores, anyone?

LostGlory
Sep 22nd, 2005, 11:34 AM
:wavey: Hi everyone....

What is going on with K-lina?

When is Dani's game Starting?

alibaby
Sep 22nd, 2005, 11:36 AM
Vamos Anabel!!! :D
all the best from your biggest german fan,ani-baby!! :kiss: :kiss:
VAMOS!! :kiss: :kiss:

LostGlory
Sep 22nd, 2005, 11:47 AM
Scores?????

Carmen Mairena
Sep 22nd, 2005, 11:53 AM
Go Maret and Vanessa! :hearts:

alibaby
Sep 22nd, 2005, 11:58 AM
good luck,lenii-baby!! :kiss: :kiss: i know,you can do it!! :bounce:

LostGlory
Sep 22nd, 2005, 12:03 PM
I dont believe they put Leni on court one...Idiots....

Sportsfreak
Sep 22nd, 2005, 12:03 PM
IS THERE ANY USEFULL LIVESCORE TO THIS TOURNAMENT ?? :rolleyes: :confused:

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 12:04 PM
no

TheBoiledEgg
Sep 22nd, 2005, 12:06 PM
quite hilarious that two doubles matches are on Centre :o :rolleyes: :tape:

and 3 singles are on outside courts :o

c'mon Katya ;)

Sportsfreak
Sep 22nd, 2005, 12:06 PM
fuck

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 12:08 PM
i guess there is no news about any single or double match ?

LostGlory
Sep 22nd, 2005, 12:12 PM
I guess not, Good Luck to Eleni...win this one....win the whole thing....

RayRob
Sep 22nd, 2005, 12:15 PM
quite hilarious that two doubles matches are on Centre :o :rolleyes: :tape:

and 3 singles are on outside courts :o

I know - it's ridiculous! Idiots!

Does anyone have any scores yet? We're due for some to start rolling in by now.....perhaps there are scores from that other forum......I think it was a Slovenian forum.

Anyone?

thanks
Rache

LostGlory
Sep 22nd, 2005, 12:21 PM
quite hilarious that two doubles matches are on Centre :o :rolleyes: :tape:

and 3 singles are on outside courts :o

c'mon Katya ;)

Exactly my point pretty silly for people that paid alot of money to watch games on center court....and Daniilidou on court one....silly organisers....

dupe
Sep 22nd, 2005, 12:30 PM
Slovinci! Dajte score!

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 12:34 PM
Slovinci! Dajte score!
Dajte score bre !!!

Jimbo19811
Sep 22nd, 2005, 12:36 PM
Dajte score bre !!!


Was soll der Scheiss??? :shrug:

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 12:37 PM
Was soll der Scheiss??? :shrug:
Не мога да разбера какви ми ги говориш :shrug:

mijau
Sep 22nd, 2005, 12:38 PM
It means "C'mon, give the scores! :mad: "

dupe
Sep 22nd, 2005, 12:38 PM
Was soll der Scheiss??? :shrug:


was? brauchst du uebersetzung vieleicht?

RayRob
Sep 22nd, 2005, 12:39 PM
I've just been on a score update hunt.....but my idea's have run dry! Every tennis-related website is covering China and Kolkata but no Portoroz :(

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 12:41 PM
it will be realy funny if at the end of the day we see the following message "Rain Delay" :lol:

RayRob
Sep 22nd, 2005, 12:47 PM
it will be realy funny if at the end of the day we see the following message "Rain Delay" :lol:

:haha: Well that did happen on tuesday.....we had some mid-way match scores and it was a long time before we got the final scores....then we found it was because of the rain delay :o

maya
Sep 22nd, 2005, 01:02 PM
Kostanic/Srebotnik beat Jugic-Salkic/Jurak 6:1, 6:0. Don't know enything else. Live cover doesn't start until 14.55.

maya
Sep 22nd, 2005, 01:05 PM
Oh and I also don't know why they put two doubles on CC. You could expect Katarina's doubles (especially since she's also playing with a Croatian) and of course the other slovenian singles is planed to be the TV match, but the other doubles - well, the highest seeds remaining are incolved, but I think they should put another singles on CC ...

rrfnpump
Sep 22nd, 2005, 01:07 PM
thanks maya :kiss:

Mervana/Darija :o :help:
just one game??

Kata/Jelena :worship:
nice win

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 01:09 PM
Kostanic/Srebotnik beat Jugic-Salkic/Jurak 6:1, 6:0. Don't know enything else. Live cover doesn't start until 14.55.
Thanx :kiss:
And i dont think that the people that make the schedule are stupid coz they look fot TV coverage to those matches that are more interesting for the slovenian TV public ;)

RayRob
Sep 22nd, 2005, 01:10 PM
Maya, thanks for your update, at least that's one less result to look for. :D If you get anything else, can you let us know? Thanks :D

Eleni's match should surely be at least half way through by now.

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 01:11 PM
maya do you have any idea when the Kostanic/Srebotnik beat Jugic-Salkic/Jurak 6:1, 6:0 match started ?

guizzy
Sep 22nd, 2005, 01:20 PM
Hi. I just got home. Any news yet?

RayRob
Sep 22nd, 2005, 01:24 PM
Hi. I just got home. Any news yet?

Well, no Eleni news as yet if that's what you mean...?

I can't believe there's been just one result released and that is Srebitnik's doubles result - a very good win for her though :) :yeah:

guizzy
Sep 22nd, 2005, 01:39 PM
I hope we will get some results soon cause I have to leave again in a while.

Jorn
Sep 22nd, 2005, 01:44 PM
come on Eleni and Masa!! :)

jrm
Sep 22nd, 2005, 01:46 PM
Go Maša - win couple of games against AIMG

maya
Sep 22nd, 2005, 01:47 PM
Well, no Eleni news as yet if that's what you mean...?

I can't believe there's been just one result released and that is Srebitnik's doubles result - a very good win for her though :) :yeah:

Look at the score - that had to be the first match finished with a large margin ;-)!

LostGlory
Sep 22nd, 2005, 01:47 PM
Hi. I just got home. Any news yet?

Oxi

guizzy
Sep 22nd, 2005, 01:50 PM
Oxi

Efxaristo

jrm
Sep 22nd, 2005, 01:50 PM
Še vedno dokumentarni film o Ponciju Pilatu :lol:

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 01:52 PM
Še vedno dokumentarni film o Ponciju Pilatu :lol:
Айдеее тука всеки почна да говори на своя си език та и аз :devil:

LostGlory
Sep 22nd, 2005, 01:53 PM
Efxaristo

:yeah:

okt8
Sep 22nd, 2005, 01:54 PM
Singles - Second Round
Vanessa Henke (GER) d. Ekaterina Bychkova (RUS) 64 75

Doubles - Quarterfinals
(2) Kostanic/Srebotnik (CRO/SLO) d. Jugic-Salkic/Jurak (BIH/CRO) 61 60
Daniilidou/Woehr (GRE/GER) d. (3) Peschke/Tu (CZE/USA) w/o (Peschke: illness)

Carmen Mairena
Sep 22nd, 2005, 01:55 PM
Vanessa!!! :kiss: :woohoo:

Ekaterina :tape: queen of second round losses :tape: Get it together baby :kiss:

jrm
Sep 22nd, 2005, 01:56 PM
Henke won

jrm
Sep 22nd, 2005, 01:57 PM
AIMG is sooo short

diekedelver
Sep 22nd, 2005, 01:59 PM
any news on Iveta, or am I impatient now ? :o

jrm
Sep 22nd, 2005, 01:59 PM
Maša 180cm, 69kg

Dexter
Sep 22nd, 2005, 02:00 PM
Vanessa :eek:

Katya as expected.... Impossible to go through the 2nd round :rolleyes:

Dexter
Sep 22nd, 2005, 02:00 PM
Ajde Masa! :D

Pszczelny
Sep 22nd, 2005, 02:00 PM
Še vedno dokumentarni film o Ponciju Pilatu :lol:

aaaa, masz na mysli film dokumentalny o Poncjuszu Piłacie :cool:

guizzy
Sep 22nd, 2005, 02:01 PM
Singles - Second Round
Vanessa Henke (GER) d. Ekaterina Bychkova (RUS) 64 75

Doubles - Quarterfinals
(2) Kostanic/Srebotnik (CRO/SLO) d. Jugic-Salkic/Jurak (BIH/CRO) 61 60
Daniilidou/Woehr (GRE/GER) d. (3) Peschke/Tu (CZE/USA) w/o (Peschke: illness)

Does this mean Daniilidou/Woehr are in the semis without a match?

maya
Sep 22nd, 2005, 02:02 PM
any news on Iveta, or am I impatient now ? :o

I would say it wasnt finished yet, because the commentator mentioned Henke won (well, he mentioned all that are in the QF as of then) and there was nothing from that match. It did start an hour later.

Dexter
Sep 22nd, 2005, 02:02 PM
Does this mean Daniilidou/Woehr are in the semis without a match?Exatly...
Poor Kveta :sad:

RayRob
Sep 22nd, 2005, 02:04 PM
Singles - Second Round
Vanessa Henke (GER) d. Ekaterina Bychkova (RUS) 64 75

Doubles - Quarterfinals
(2) Kostanic/Srebotnik (CRO/SLO) d. Jugic-Salkic/Jurak (BIH/CRO) 61 60
Daniilidou/Woehr (GRE/GER) d. (3) Peschke/Tu (CZE/USA) w/o (Peschke: illness)

Thanks for them :D

Well, Eleni has won one her matches without having to set foot on court. Surely her singles match is over by now?!

LostGlory
Sep 22nd, 2005, 02:05 PM
Dex what will u play ALG Over Peng or Peng over ALG

jrm
Sep 22nd, 2005, 02:05 PM
Some black clouds ...

Jorn
Sep 22nd, 2005, 02:06 PM
A win ithink and Maša is better rankt then Tina :o

Kveta :sad:

maya
Sep 22nd, 2005, 02:06 PM
Maša will start to serve.

jrm
Sep 22nd, 2005, 02:06 PM
0-30 Mzp

jrm
Sep 22nd, 2005, 02:07 PM
15-40 after DF

jrm
Sep 22nd, 2005, 02:08 PM
*1-0 Aimg

Sportsfreak
Sep 22nd, 2005, 02:09 PM
When is Benesova playing?

maya
Sep 22nd, 2005, 02:09 PM
Maša gets broken 15:40 (all the poins were won on errors :o).

Dexter
Sep 22nd, 2005, 02:09 PM
Dex what will u play ALG Over Peng or Peng over ALG
If you want to win Peng... But I will PAW ALG cuz I don't care and I'll be cheering for her as well ;)

TheBoiledEgg
Sep 22nd, 2005, 02:10 PM
Katya :rolleyes: :help:

RayRob
Sep 22nd, 2005, 02:11 PM
Those of you who are now watching live, if you hear any results from commentators can you post them here....thank you :D

*still waiting patiently for Eleni's singles results*

-Rache

jrm
Sep 22nd, 2005, 02:13 PM
2-0* Aimg

Pszczelny
Sep 22nd, 2005, 02:16 PM
2-0* Aimg

Anabel :D

Calliope.
Sep 22nd, 2005, 02:16 PM
Pame Lena :)

jrm
Sep 22nd, 2005, 02:16 PM
This will be over soon

*3-0 AIMG

Cersei
Sep 22nd, 2005, 02:17 PM
c'mon Anabel :bounce:

HectorMagnus
Sep 22nd, 2005, 02:17 PM
vamos Anabel! :bounce:

Sportsfreak
Sep 22nd, 2005, 02:19 PM
When Is Benesova - Tu Playing ???

_julio_
Sep 22nd, 2005, 02:22 PM
Vamos Anabel!!! :D
Bytchkova :help:

jrm
Sep 22nd, 2005, 02:22 PM
*1-3 Mzp

Dexter
Sep 22nd, 2005, 02:23 PM
Masa :help:

dupe
Sep 22nd, 2005, 02:23 PM
Vamos Anabel!!! :D
Bytchkova :help:

its BITCHkova btw :p

_julio_
Sep 22nd, 2005, 02:24 PM
its BITCHkova btw :p

It was mi intention...because I lost 5000$ on her

Sportsfreak
Sep 22nd, 2005, 02:25 PM
When Is Benesova - Tu Playing ???

mijau
Sep 22nd, 2005, 02:26 PM
Danilidou won 3:6, 6:2, 7:5

http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=static&c_menu=1048035890

jrm
Sep 22nd, 2005, 02:26 PM
from 40-0 to deuce

Dexter
Sep 22nd, 2005, 02:26 PM
Eleni :yeah:

Carmen Mairena
Sep 22nd, 2005, 02:27 PM
Good on you Eleni! Maret won a great match in the first round, but your scoreline is... :rolleyes:

I hope you get it together soon, you're way better than that! :kiss: :hearts:

Pszczelny
Sep 22nd, 2005, 02:28 PM
Danilidou won 3:6, 6:2, 7:5


Ani :sad: it was close

guizzy
Sep 22nd, 2005, 02:28 PM
Bravo Eleni. Keep going.

Carmen Mairena
Sep 22nd, 2005, 02:28 PM
Oh, and BTW Maret, so close to another upset :bigcry:

jack daniels
Sep 22nd, 2005, 02:29 PM
cheers for the updates jrm

jrm
Sep 22nd, 2005, 02:29 PM
4-1 Anabel

Cersei
Sep 22nd, 2005, 02:31 PM
4-1 Anabel
thanks for the updates :yeah:

vamos Anabel

Sportsfreak
Sep 22nd, 2005, 02:32 PM
When Is Benesova - Tu Playing ?????????? :confused: :confused: :confused: :bounce: :bounce: :bounce:

chancel
Sep 22nd, 2005, 02:32 PM
Wow, Vanessa! Do accept my late congrats!

rrfnpump
Sep 22nd, 2005, 02:33 PM
Maret :bigcry: :bigcry:
so close to your first WTA Tour QF :tears:

dupe
Sep 22nd, 2005, 02:38 PM
When Is Benesova - Tu Playing ?????????? :confused: :confused: :confused: :bounce: :bounce: :bounce:


Iveta ULTRAS fan :-D

Jorn
Sep 22nd, 2005, 02:38 PM
When Is Benesova - Tu Playing ?????????? :confused: :confused: :confused: :bounce: :bounce: :bounce:
De spillede for en time siden (omkring)

Sportsfreak
Sep 22nd, 2005, 02:38 PM
WHEN IS BENESOVA - TU PLAYING ??? ANY UPDATES ?? :confused: :confused:

jrm
Sep 22nd, 2005, 02:39 PM
SP Anabel

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 02:39 PM
look at post 1 :D

jrm
Sep 22nd, 2005, 02:41 PM
6-1 Medina Garrigues

jrm
Sep 22nd, 2005, 02:42 PM
Medical time out for MZP (she seems to be carrying some kind of injury)

jrm
Sep 22nd, 2005, 02:45 PM
Got to go now ...

Sportsfreak
Sep 22nd, 2005, 02:47 PM
Can anyone tell me result of Benesova - Tu ?? Or havent they started yet ??

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 02:50 PM
Got to go now ...
thanx jrm :kiss:

Venusfan4EvEr
Sep 22nd, 2005, 02:58 PM
I wihs Benesova and Tu could both win. i like them both alot

TheBoiledEgg
Sep 22nd, 2005, 02:59 PM
Maret :( :sad:

Masa, hope she's ok :( :sad:

RayRob
Sep 22nd, 2005, 02:59 PM
Danilidou won 3:6, 6:2, 7:5

http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=static&c_menu=1048035890

Thank you for posting this result.....most appreciated :yeah:

Well done Leni! Pame! :bounce:

-Rache

dupe
Sep 22nd, 2005, 03:00 PM
I wihs Benesova and Tu could both win. i like them both alot

:rolleyes:

Paule22
Sep 22nd, 2005, 03:03 PM
I saw Henke in Berlin and she was as I expected her to be, a normal german player.

Therefore it's a superb performance now - Well done!!!

RayRob
Sep 22nd, 2005, 03:07 PM
Can anyone tell me result of Benesova - Tu ?? Or havent they started yet ??

Hi, The match you want to find out about is either still in progress or finished. the problem is that results are coming through very slowly. forexample, I wanted scores for Eleni's match which began at 13.00 CET and the results were only posted at 14.00 CET. I can understand your frustration at not being able to find out the results.

unfortunately, if people don't know then we can't find out the results.

Sorry I couldn't be of more help to you.

-Rache

amen
Sep 22nd, 2005, 03:07 PM
Eleni won http://fool.exler.ru/sm/ura1.gifhttp://fool.exler.ru/sm/ura1.gifhttp://fool.exler.ru/sm/ura1.gif

amen
Sep 22nd, 2005, 03:10 PM
Anabel leads in 2nd set 3-1 http://fool.exler.ru/sm/appl.gif

SloKid
Sep 22nd, 2005, 03:15 PM
3:2, Brisačka broke.

amen
Sep 22nd, 2005, 03:16 PM
3:2, Brisačka broke.
Anabel http://fool.exler.ru/sm/iq.gif

SloKid
Sep 22nd, 2005, 03:21 PM
Medina broke again, 4:2.

Dont give up Brisačka.

amen
Sep 22nd, 2005, 03:22 PM
Anabel broke back and leads 4-2http://fool.exler.ru/sm/sla.gif

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 03:22 PM
Iveta BENESOVA (CZE, 7) - Meilen TU (USA) 4:6 :eek:
match in progress

Cersei
Sep 22nd, 2005, 03:23 PM
vamos Anabel

amen
Sep 22nd, 2005, 03:23 PM
Iveta BENESOVA (CZE, 7) - Meilen TU (USA) 4:6 :eek:
match in progress
http://fool.exler.ru/sm/aaa.gif

Venusfan4EvEr
Sep 22nd, 2005, 03:24 PM
meilen won the first set??? :eek: :rolleyes:

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 03:24 PM
http://fool.exler.ru/sm/aaa.gif
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Sportsfreak
Sep 22nd, 2005, 03:25 PM
http://fool.exler.ru/sm/aaa.gif
Where do you see that ??? :fiery:

mijau
Sep 22nd, 2005, 03:26 PM
Iveta :fiery:

Sportsfreak
Sep 22nd, 2005, 03:26 PM
Iveta BENESOVA (CZE, 7) - Meilen TU (USA) 4:6 :eek:
match in progress
Where do you see that ???????? :fiery: :fiery:

SloKid
Sep 22nd, 2005, 03:29 PM
Medina won, 6:1, 6:2.

Brisačka fought hard, but she was injured and unexperienced. Good luck in the future.

amen
Sep 22nd, 2005, 03:29 PM
Anabel won 6-1,6-2 http://fool.exler.ru/sm/ura.gif

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 03:30 PM
Where do you see that ???????? :fiery: :fiery:
Iveta get madical timeout,call me and ask me for advice what to do in the 2nd set.Thats why i know the result :cool:



























:lol: from here http://www.sloveniaopen.si/ ,look at the scrolling text

Ballbasher
Sep 22nd, 2005, 03:32 PM
Maret:bigcry:,but still a good tournament:yeah:

TheBoiledEgg
Sep 22nd, 2005, 03:33 PM
Masa :sad: :(

Iveta wake up

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 03:35 PM
[QUOTE=Avram Bakalina]Iveta get madical timeout,call me and ask me for advice what to do in the 2nd set.Thats why i know the result :cool:
Did you said her to FIGHT? http://fool.exler.ru/sm/bud.gif
i told her "take that match or i`m gonna http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/p030.gif "

Mathijs
Sep 22nd, 2005, 03:35 PM
pfffffffffffffff Iveta, wake up now pls, c'mon now win it in 3!!!! :bounce:

Jorn
Sep 22nd, 2005, 03:36 PM
Anabel :)

But Masa :sad:

Mathijs
Sep 22nd, 2005, 03:36 PM
[QUOTE=amen]
i told her "take that match or i`m gonna http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/p030.gif "

looool :haha:

She better wake up or i'll go :cuckoo: :hysteric:

amen
Sep 22nd, 2005, 03:37 PM
[QUOTE=amen]
i told her "take that match or i`m gonna http://www.cosgan.de/images/smilie/boese/p030.gif "
http://fool.exler.ru/sm/jok.gif

Carmen Mairena
Sep 22nd, 2005, 03:39 PM
Anabel :yeah:

Thanks Lord I dind't put any vCash on Benesová! :tape: :tape: :tape:

Dexter
Sep 22nd, 2005, 03:40 PM
Masa :sad:

Meilen :eek:

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 03:41 PM
Anabel :yeah:

Thanks Lord I dind't put any vCash on Benesová! :tape: :tape: :tape:
but why :confused: Iveta gonna win

Myggen
Sep 22nd, 2005, 03:41 PM
Iveta BENESOVA (CZE, 7) - Meilen TU (USA) 4:6 :eek:
match in progress

WTA+shitty tournaments+big favorites=bad bad idea...

amen
Sep 22nd, 2005, 03:42 PM
I think that if Iveta lose many people'll http://www.kolobok.wrg.ru/smiles/madhouse/suicide.gif

okt8
Sep 22nd, 2005, 03:48 PM
Meilen Tu (USA) d. (7) Iveta Benesova (CZE) 64 26 64

amen
Sep 22nd, 2005, 03:49 PM
Iveta http://fool.exler.ru/sm/att.gif

amen
Sep 22nd, 2005, 03:51 PM
Meilen Tu (USA) d. (7) Iveta Benesova (CZE) 64 26 64
http://fool.exler.ru/sm/tnpe.gif

Alvarillo
Sep 22nd, 2005, 03:52 PM
Anabel :worship:

Myggen
Sep 22nd, 2005, 03:52 PM
Meilen Tu (USA) d. (7) Iveta Benesova (CZE) 64 26 64
¨
Sometimes WTA is just so damn retarded! This does not make sense at all. Meilen Tu is a nobody, nothing else. Can't believe this... :(

dupe
Sep 22nd, 2005, 03:55 PM
i must stop betting this chicks for good! :sad:

Pszczelny
Sep 22nd, 2005, 03:58 PM
Medina won, 6:1, 6:2.

:D :worship:

Mathijs
Sep 22nd, 2005, 04:32 PM
Meilen Tu (USA) d. (7) Iveta Benesova (CZE) 64 26 64

Not really a surprise for me that Iveta lost Iveta's playing crap lately, no probs i can take more losses ;), not that dissapointed, ah well keep on believing guys, hope Iveta turns it round very soon

Carmen Mairena
Sep 22nd, 2005, 04:54 PM
i must stop betting this chicks for good! :sad:

:lol: :haha: ;)

Calliope.
Sep 22nd, 2005, 05:36 PM
Eleni :woohoo:

okt8
Sep 22nd, 2005, 06:27 PM
Any news about Klemenschits twins?

DUlrich1227
Sep 22nd, 2005, 08:11 PM
any scores on .. Medina Garrigues/Vinci vs. Benesova/Nagyova ??

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 08:13 PM
:lol: I hate that situation

Louis Cyphre
Sep 22nd, 2005, 09:01 PM
(1) Beygelzimer/Husarova (UKR/SVK) d. D.Klemenschits/S.Klemenschits (AUT/AUT) 63 64
(4) Medina Garrigues/Vinci (ESP/ITA) d. Benesova/Nagyova 76(5) 67(6) 76(3) :eek:

Cersei
Sep 22nd, 2005, 09:21 PM
(4) Medina Garrigues/Vinci (ESP/ITA) d. Benesova/Nagyova 76(5) 67(6) 76(3) :eek:
nice! :eek:

thanks for the results :kiss: