PDA

View Full Version : World Team Tennis 05..


Dan23
Jul 6th, 2005, 04:58 AM
Maria will will playing WTT for Newport Beach Breakers during her time off again :hatoff:
She'll take part in the match on Saturday July 23 against St Louis Aces at the Palisades Tennis Club in Newport Beach CA :D

Id love to go and see this...too bad its 15000kms away :rolleyes:

Maria Croft
Jul 6th, 2005, 09:22 AM
Nice, at least a little bit of action for us :D

Andy Mac
Jul 6th, 2005, 02:50 PM
hahah yeah dan.......its even miles away for me..thanks tho for teh heads up mate:yeah:

sharapovarulz1
Jul 6th, 2005, 05:33 PM
cheers 4 letting me know dan!

morningglory
Jul 7th, 2005, 11:23 AM
who's on the other team, the aces? There's gotta be a pro on every team, right?

Andy.
Jul 7th, 2005, 11:50 AM
She seems to really like playing WTT it musy be a lot of fun.

morningglory
Jul 7th, 2005, 04:08 PM
Oopss... I just found out the Aces are complied of Jonathan Elrich, Bo Hodge, Jamea Jackson :), Nick Rainey, Andy Ram :), Jennifer Russell..... and Andy Roddick!!!
No wonder she chose to play that match :)
I am merely resigned to Maria's fate now... she's gonna get herself a man LOL

Andy Mac
Jul 7th, 2005, 04:53 PM
haha:lol: hey..was last years WTT match the one where she wore that incredibly sexy white top with a black skirt?

sharapovarulz1
Jul 7th, 2005, 05:11 PM
Hell Yeh! I Rememba Her Wearin Dat She Looked Fine! :-)

Andy.
Jul 7th, 2005, 10:55 PM
She did look dam fine i keep remembering the tongue sticking out shot. LOL

Dan23
Jul 8th, 2005, 12:42 AM
:worship: :worship:

http://img94.imageshack.us/img94/7035/wtt0415my.jpg


If Maria plays against Roddick in the XD she'd get the chance to return his serve ;)

morningglory
Jul 8th, 2005, 02:38 AM
If Maria plays against Roddick in the XD she'd get the chance to return his serve
No... Roddick will double fault all match cuz his eye isn't on the ball :) Her breasts have really grown from last year... And still growing :)

sharapovarulz1
Jul 8th, 2005, 10:57 PM
nice pic dan! we wer all thinking bout dat foto! lol

Josh B.
Jul 8th, 2005, 10:59 PM
No... Roddick will double fault all match cuz his eye isn't on the ball :) Her breasts have really grown from last year... And still growing :)
OMG! You sound so perverted man!

morningglory
Jul 9th, 2005, 01:49 AM
OMG! You sound so perverted man!
Couldn't help but notice... but really, it was a significant increase. Just look at her from last year's Wimby and this year's :)

10nisfanofruz
Jul 9th, 2005, 12:57 PM
Her breasts have really grown from last year... And still growing :)

Really? I haven't noticed. :confused:

sharapovarulz1
Jul 10th, 2005, 10:27 AM
i havent really noticed! i can tell u wernt watchin her play tennis wen she was at wimby! lol ;-)

leni
Jul 11th, 2005, 10:25 AM
Who's the others players in the team of Maria???

@m@nd@
Jul 11th, 2005, 11:18 AM
Really? I haven't noticed. :confused:
me neither

Maria Croft
Jul 11th, 2005, 10:16 PM
http://www.mariaworld.net/wtt047.jpg

:worship:

Dan23
Jul 12th, 2005, 12:07 AM
:worship:

http://img33.imageshack.us/img33/6448/wtt0462ty.jpg

Dan23
Jul 12th, 2005, 12:10 AM
Who's the others players in the team of Maria???
The other players in Masha's team are Anastassia Rodionova, Katerina Bondarenko, Ramon Delgado and Devin Bowen ;)
...they also have cameos from Pat Rafter ( :worship: ) and Anna Kournikova

sharapovarulz1
Jul 12th, 2005, 12:14 AM
Anna Kournikova wow she was looking fine in one of the newspapers today!

Andy Mac
Jul 12th, 2005, 12:36 AM
thanks for teh pic dan....she was absolutly HOTT in that outfit!~:worship:

sharapovarulz1
Jul 12th, 2005, 11:59 AM
yeh she looks great in dat pic ive saved dat as me wallpaper! :-)

andrewbroad
Jul 13th, 2005, 11:09 PM
She'll take part in the match on Saturday July 23 against St Louis Aces at the Palisades Tennis Club in Newport Beach CA :D

Where did you get the information that Maria plays on 23rd July?
Will this be her only WTT tie this year?

--
Dr. Andrew Broad
http://www.geocities.com/andrewbroad/ (http://www.geocities.com/andrewbroad/)
http://www.geocities.com/andrewbroad/tennis/ (http://www.geocities.com/andrewbroad/tennis/)
http://www.geocities.com/andrewbroad/tennis/shara/ (http://www.geocities.com/andrewbroad/tennis/shara/)

http://groups.yahoo.com/group/sizzlingsharapova/ (http://groups.yahoo.com/group/sizzlingsharapova/)
http://groups.yahoo.com/group/jeldani/ (http://groups.yahoo.com/group/jeldani/)

Dan23
Jul 14th, 2005, 12:11 AM
Where did you get the information that Maria plays on 23rd July?
Will this be her only WTT tie this year?
Yep itll be her only match this year ;)

..see here http://www.newportbeachbreakers.com/calendar.htm

!!!--Duiz™--!!!
Jul 14th, 2005, 01:26 AM
The other players in Masha's team are Anastassia Rodionova, Katerina Bondarenko, Ramon Delgado and Devin Bowen ;)
...they also have cameos from Pat Rafter ( :worship: ) and Anna Kournikova

Anastassia Rodionova is still playing? lol

sharapovarulz1
Jul 14th, 2005, 07:43 PM
looks like she is!